Metin Akbal 19 Şubat 2019 Paylaş 19 Şubat 2019 Şu an karmaşık bilgiler var. Kimi resmi açıklama geldi diyor, kimisi açıklama Honda kaynaklı değil diyor. Gebze Şekerpınar daki tesisin geleceği merak konusu. http://finans.mynet.com/haber/detay/otomotiv/japon-otomotiv-devi-honda-turkiye-fabrikasini-kapatacak-mi/262270/ https://www.haberturk.com/son-dakika-haberler-honda-turkiye-deki-fabrikasini-kapatiyor-mu-ingiliz-vekilden-flas-iddia-2377921-ekonomi https://www.internethaber.com/honda-fabrikasi-kapaniyor-mu-beklenen-son-dakika-aciklama-geldi-2001952h.htm Yorum bağlantısı
Baha Kanberoğlu 19 Şubat 2019 Paylaş 19 Şubat 2019 https://hondanews.eu/eu/en/cars/media/pressreleases/161923/honda-announces-global-automobile-manufacturing-restructure Honda da bir açıklama yapmış. Kapatacağım demiyor ama birşeyler kopartırlar üretimin devamı için. Vergi indirimi, teşvik vb. Yorum bağlantısı
Ali Gök 19 Şubat 2019 Paylaş 19 Şubat 2019 inşallah kapatmazlar ekmek yiyen insanlar var 1 Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın 19 Şubat 2019 Paylaş 19 Şubat 2019 civic 2021 de bitiyor ülkemizde. İngilteredeki fabrika da kapanacak. Tamamen Japonya merkezli olacak gibi duruyor. Bence kalite sorunu yaşadılar. özellikle son civic de bazı sorunların olduğu belli. Ayrıca pazar rekabetinde biraz da geride kalıyorlar.. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz 19 Şubat 2019 Paylaş 19 Şubat 2019 Sen şu çağda bir otomobil üreteceksin, o ürünün C sütunu durduk yere göçük problemi yaşayacak Üstüne birde servise çağırıp ücretli şekilde o sorunu çözeceksin. Hala uğraşan dostlarım var. Tek üzüldüğüm konu çalışan insanların işsiz kalabilme durumudur 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 19 Şubat 2019 Paylaş 19 Şubat 2019 17 dakika önce, Tayfun Aydın yazdı: civic 2021 de bitiyor ülkemizde. İngilteredeki fabrika da kapanacak. Tamamen Japonya merkezli olacak gibi duruyor. Bence kalite sorunu yaşadılar. özellikle son civic de bazı sorunların olduğu belli. Ayrıca pazar rekabetinde biraz da geride kalıyorlar.. Bu sorunlarda üretimin Türkiye’de veya başka yerde yapılmış olmasının etkisinin %1’den öteye geçmeyeceğini düşünüyorum. Sorun burada üretim yapmaktan değil Honda’nın kendisinden kaynaklı bence. 2 Yorum bağlantısı
Bülent Tarakçı 19 Şubat 2019 Paylaş 19 Şubat 2019 2 saat önce, Mehmet Muhip Yılmaz yazdı: Sen şu çağda bir otomobil üreteceksin, o ürünün C sütunu durduk yere göçük problemi yaşayacak Üstüne birde servise çağırıp ücretli şekilde o sorunu çözeceksin. Hala uğraşan dostlarım var. Tek üzüldüğüm konu çalışan insanların işsiz kalabilme durumudur Doğru söze ne denir? Benim enişteye de kendilerinin kabahati olmadığını söylemişlerdi. 1 Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 19 Şubat 2019 Paylaş 19 Şubat 2019 (düzenlendi) Ben devletin yerinde olsam fabrikayı satın alırım. Hazır her şey kurulmuş. Modelde birkaç güncelleme yapar satarım. Servis ağı var, yedek parça ağı var herşey hazır. Al sana yerli ve milli japon. Peugeot yanılmıyorsam Opeli 1 milyar dolar gibi bir para almıştı. Honda'nın fabrikasını alıp Honda Lisansıyla üretim yapılabilir. Bu süreçte edinilecek know-how ve üretim tecrübesiyle yeni modellerin geliştirilmesi sağlanabilir. 19 Şubat 2019 tarihinde Harun Kocaçalışkan tarafından düzenlendi 6 Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz 19 Şubat 2019 Paylaş 19 Şubat 2019 2 saat önce, Bülent Tarakçı yazdı: Doğru söze ne denir? Benim enişteye de kendilerinin kabahati olmadığını söylemişlerdi. Enişte Doblo alsaydı böyle şeyler başına gelmezdi 😛 Şaka bir yana geçmiş olsun. Sıkıntılı bir durum. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 19 Şubat 2019 Paylaş 19 Şubat 2019 Ben devletin yerinde olsam fabrikayı satın alırım. Hazır her şey kurulmuş. Modelde birkaç güncelleme yapar satarım. Servis ağı var, yedek parça ağı var herşey hazır. Al sana yerli ve milli japon. Peugeot yanılmıyorsam Opeli 1 milyar dolar gibi bir para almıştı. Honda'nın fabrikasını alıp Honda Lisansıyla üretim yapılabilir. Bu süreçte edinilecek know-how ve üretim tecrübesiyle yeni modellerin geliştirilmesi sağlanabilir. Vermez ki adam, o kadar kolay değildir almak Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Şubat 2019 Paylaş 19 Şubat 2019 3 saat önce, Harun Kocaçalışkan yazdı: Ben devletin yerinde olsam fabrikayı satın alırım. Hazır her şey kurulmuş. Modelde birkaç güncelleme yapar satarım. Servis ağı var, yedek parça ağı var herşey hazır. Al sana yerli ve milli japon. Peugeot yanılmıyorsam Opeli 1 milyar dolar gibi bir para almıştı. Honda'nın fabrikasını alıp Honda Lisansıyla üretim yapılabilir. Bu süreçte edinilecek know-how ve üretim tecrübesiyle yeni modellerin geliştirilmesi sağlanabilir. üretmenin karı, sattırmaktan az, satın alnmasının bir karı olmaz. honda servis ağı da benim olsun diye kural olmaz, kuzey korede olabilir anca. Lisanslı üretimde know-how verilmez. Honda dediydi ki: başlarım sizin ticaret savaşınıza, çekiyorum üretimi kendi vatanıma, tarzı birşeyler. amerika da başka bir marka ile ortak bir fabrika da açabilir. 1 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 19 Şubat 2019 Yazar Paylaş 19 Şubat 2019 Ben devletin yerinde olsam fabrikayı satın alırım. Hazır her şey kurulmuş. Modelde birkaç güncelleme yapar satarım. Servis ağı var, yedek parça ağı var herşey hazır. Al sana yerli ve milli japon. Peugeot yanılmıyorsam Opeli 1 milyar dolar gibi bir para almıştı. Honda'nın fabrikasını alıp Honda Lisansıyla üretim yapılabilir. Bu süreçte edinilecek know-how ve üretim tecrübesiyle yeni modellerin geliştirilmesi sağlanabilir. SAAB i almayan Hondayi hic almaz. Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 19 Şubat 2019 Paylaş 19 Şubat 2019 Honda Türkiye açıklama yapmış. Kapatma gibi bir durum yokmuş. 2021’den sonra elektrikli araç üretimine yoğunlaşacakmış Honda. Sanırım bu fabrikada da elektrikli araç üretimi yapılacakmış. Yorum bağlantısı
Tahir Ak 19 Şubat 2019 Paylaş 19 Şubat 2019 Ben devletin yerinde olsam fabrikayı satın alırım. Hazır her şey kurulmuş. Modelde birkaç güncelleme yapar satarım. Servis ağı var, yedek parça ağı var herşey hazır. Al sana yerli ve milli japon. Peugeot yanılmıyorsam Opeli 1 milyar dolar gibi bir para almıştı. Honda'nın fabrikasını alıp Honda Lisansıyla üretim yapılabilir. Bu süreçte edinilecek know-how ve üretim tecrübesiyle yeni modellerin geliştirilmesi sağlanabilir. zamanında saab alınacaktı devlet olarak aah aah. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 19 Şubat 2019 Paylaş 19 Şubat 2019 Ben devletin yerinde olsam fabrikayı satın alırım. Hazır her şey kurulmuş. Modelde birkaç güncelleme yapar satarım.Bi gülme geldi nedense. 3 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Şubat 2019 Paylaş 19 Şubat 2019 Bir saat önce, Mehmet Göktürk yazdı: Parayla saadet olmaz. parasız da saadet olmaz Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 19 Şubat 2019 Paylaş 19 Şubat 2019 Saadetsiz olmaz#herYerdeSaadet [emoji16] 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 19 Şubat 2019 Paylaş 19 Şubat 2019 Klavem bzld makinenin enisi 10 bin lia. önei verrin. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 19 Şubat 2019 Paylaş 19 Şubat 2019 13 dakika önce, Mehmet Göktürk yazdı: Klavem bzld makinenin enisi 10 bin lia. önei verrin. 3310 nefis 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Naki Çatalyürek 20 Şubat 2019 Paylaş 20 Şubat 2019 7 saat önce, Çağlar Bayur yazdı: parasız da saadet olmaz Hero Honda Merger & Demerger Her güzelliğin bir sonu vardır. 2019 & 2020 deki ticaret savaşlarının" ekonomilerin performansları üzerindeki olası olumsuz etkilerine ilişkin kaygıları öne çıkıyor. Donald Trump'ın getirdiği ek vergiler yürürlüğe girmesi halinde ABD’de en çok satan otomobillerin fiyatlarına bin 400 dolar ile 7 bin dolar zam gelmesi bekleniyor. Otomobil Üreticileri Birliği, araç fiyatların ortalama 5 bin 800 dolar artacağını ve bunun sektöre bilançosunun yıllık 83 milyar dolar olacağını açıkladı. Söz konusu artışın piyasada talebi düşürmesi; dolayısıyla da otomobil fabrikalarında, tedarikçilerde ve oto galerilerde çalışan pek çok kişinin işlerini kaybetmesine yol açması bekleniyor. Amerika Ticaret Odası (U.S. Chamber), ek vergilerin Amerikan otomobil sektöründe tehlikeli bir U dönüşe yol açabileceği uyarısında bulundu. Avrupada da durum pek farklı görülmüyor Almanya Ticaret Odası (DIHK) Başkanı Eric Schweitzer, vergilerin yüzde 20 artması halinde bunun Alman ekonomisine getireceği zararın bilançosunun 6 milyar euro düzeyine ulaşabileceğini belirtti. Geleceğin Türkiyesinde parlayan yıldızı HYBRİDE & MOTORSİKLET olacak. Biz Honda fabrikası alma hayalinden vazgeçip, iki tekere binmeyi yaygınlaştırma projeleri hazırlamalıyız. Bloomberg HT'ye konuşan kaynaklar şirketin bugün (20 Şubat 2019) konu hakkında açıklama yapacağını kaydettiler. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Naki Çatalyürek 20 Şubat 2019 Paylaş 20 Şubat 2019 7 saat önce, Mehmet Göktürk yazdı: Klavem bzld makinenin enisi 10 bin lia. önei verrin. 10 Bin TL. Honda Motorsiklet alınır. MILESTONE IN HERO & HONDA’S JOURNEY 1956 2000-2001 1984 1975 Hero Cycles Limited became the largest manufacturer of bicycles in India Hero Honda Motors Limited established in joint venture with Honda Motors of Japan, to manufacture motorcycles Hero Honda emerges as the market leader in motorcycles with sales of over a million motorcycles and a strong market share of 47% Hero Cycles Limited is established 1993 Hero Motors becomes India’s largest exporter of two wheelers Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 20 Şubat 2019 Paylaş 20 Şubat 2019 9 saat önce, Servet Aydın yazdı: 3310 nefis Laptop !! Dün sistemi yeniden yükledim olmadı yine Bu arada 10 degil 14 binmiş Yorum bağlantısı
Metin Akbal 20 Şubat 2019 Yazar Paylaş 20 Şubat 2019 11 saat önce, Ahmet İhsan Akşen yazdı: Saadetsiz olmaz #herYerdeSaadet Bye Bye Love, Bye Bye Happinies, beni takip edin hepiniz desem espiri anlaşılır mı emin olamadım 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts