İçeriğe Yönlendir

Amazon Türkiye Alışveriş Deneyimleriniz


Mehmet Muhip Yılmaz

Recommended Posts

Mehmet Ozyurek
Doğan Arşiray yazdı:

çöp olur.

 

Amazonda hiç bir şey çöp olmaz.. 

 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal
Çiğdem Bilen yazdı:

Konularda aradım ama bulamadım Amazondan aldığımız elektronik ürünlerin garantisi var mı? süreç nasıl işliyor? 2 yıl garanti diyor ama Türkiye'de bayiliği distribütörlüğü olmayan bir cihaz bozulduğunda  ne yapıyoruz?

 

Bence firmayla iletişime geçin. Ben araç kamerası almıştım yorumlara baktım hediye park kiti yolladılar diye yazmışlar talep ettim bana da yolladılar park kiti ücret ödemedim gelmesini bekliyorum. Firma Almanya da.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar
Çiğdem Bilen yazdı:

Konularda aradım ama bulamadım Amazondan aldığımız elektronik ürünlerin garantisi var mı? süreç nasıl işliyor? 2 yıl garanti diyor ama Türkiye'de bayiliği distribütörlüğü olmayan bir cihaz bozulduğunda  ne yapıyoruz?

A'dan Z'ye Amazon garantisi var 3.taraf satıcı ürünlerinde garantiyi sağlıyor, hesabınıza giriş yapın ve şu linkte tüm siparişlerinizi görebilirsiniz, ona tıklayın, iade veya garantiyle ilgili süreçleri başlatabilirsiniz. Bununla olmazsa müşteri hizmetlerine doğrudan bağlanın.

https://www.amazon.com.tr/gp/help/customer/display.html/ref=help_search_1-2?nodeId=201889410&ref_=fs_hybridhub

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Amazon müşteri hizmetleri bölümünden girip. Arama talep ederseniz 10 saniyede ararlar. Detaylı bilgi alabilirsiniz.  

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çiğdem Bilen
(düzenlendi)
Metin Akbal yazdı:

 

Bence firmayla iletişime geçin. Ben araç kamerası almıştım yorumlara baktım hediye park kiti yolladılar diye yazmışlar talep ettim bana da yolladılar park kiti ücret ödemedim gelmesini bekliyorum. Firma Almanya da.

 

Mustafa Yanar yazdı:

A'dan Z'ye Amazon garantisi var 3.taraf satıcı ürünlerinde garantiyi sağlıyor, hesabınıza giriş yapın ve şu linkte tüm siparişlerinizi görebilirsiniz, ona tıklayın, iade veya garantiyle ilgili süreçleri başlatabilirsiniz. Bununla olmazsa müşteri hizmetlerine doğrudan bağlanın.

https://www.amazon.com.tr/gp/help/customer/display.html/ref=help_search_1-2?nodeId=201889410&ref_=fs_hybridhub

Bu şartları inceledim genelde ürün gelmedi eksik geldi bozuk geldi cinsinden sorunlar için çözümler gördüm. En uzun süreli bizi koruyan madde aldıktan 90 gün içinde "Teslim aldığınız ürün hasarlı, kusurlu veya açıklandığı gibi değil.

VE 48 saatten daha uzun bir süre önce iade talep ettiniz ve satıcı iade talebinizi onaylamadı ya da sorunu memnun olacağınız şekilde çözmedi." Bu durumda para aidesi yapılır diyor. Benim sormak istediğim ürünü aldım kullandım 3 aydan sonra sonra bozuldu bu durumda ne yapılmalı? Yorumlarda ürünü kargoladım ya da kapıdan teslim ettim yenisini gönderdiler tarzında yazılanlar var ama genelde yabancı yorumlar bunlar Türkiye'de alınan ürünlerin aslında garantisi yok gibi heralde.

Mehmet Ozyurek yazdı:

Amazon müşteri hizmetleri bölümünden girip. Arama talep ederseniz 10 saniyede ararlar. Detaylı bilgi alabilirsiniz.  

Mehmet Bey ürünü daha almadım alırsam bozulursa ne yapmak gerek diye düşünüyorum :) elektronik ürünler malum her an bozulabilirler arayıp bilgi almak daha sağlıklı olacak dediğiniz gibi 

tarihinde Çiğdem Bilen tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Ev kameram çalışmadı. Yetmedi yenisini gönderdi. Ürün ithal idi. Meğerse wifi türkçe karakter olmayacakmış. Haliyle daha iyi marka gelen de çalışmadı. Düzelttim ve aradım. Birinin ödemesi yapılmıştı zaten. Diğerinin parayı alın dedim. Sie la dedi. Sen jeff pezostan zenginmisin pis portifçi dedi bana! Örselendim incındım

  • Beğen 1
  • Mutlu 11
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

İki parça ürünün biri zarftan çıkmadı içinden alınmış geri kapatılmış hissettim kapaktan. Alüminyum mini kutu boş fanlı. Parası iade edildi ama hala meraktayım ne oldu.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar
Çiğdem Bilen yazdı:

 

Bu şartları inceledim genelde ürün gelmedi eksik geldi bozuk geldi cinsinden sorunlar için çözümler gördüm. En uzun süreli bizi koruyan madde aldıktan 90 gün içinde "Teslim aldığınız ürün hasarlı, kusurlu veya açıklandığı gibi değil.

VE 48 saatten daha uzun bir süre önce iade talep ettiniz ve satıcı iade talebinizi onaylamadı ya da sorunu memnun olacağınız şekilde çözmedi." Bu durumda para aidesi yapılır diyor. Benim sormak istediğim ürünü aldım kullandım 3 aydan sonra sonra bozuldu bu durumda ne yapılmalı? Yorumlarda ürünü kargoladım ya da kapıdan teslim ettim yenisini gönderdiler tarzında yazılanlar var ama genelde yabancı yorumlar bunlar Türkiye'de alınan ürünlerin aslında garantisi yok gibi heralde.

Mehmet Bey ürünü daha almadım alırsam bozulursa ne yapmak gerek diye düşünüyorum :) elektronik ürünler malum her an bozulabilirler arayıp bilgi almak daha sağlıklı olacak dediğiniz gibi 

Çiğdem Hanım müşteri hizmetleriyle konuşun, kesin çözüm bu bence, 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Erhan Doruk
Mehmet Göktürk yazdı:

İki parça ürünün biri zarftan çıkmadı içinden alınmış geri kapatılmış hissettim kapaktan. Alüminyum mini kutu boş fanlı. Parası iade edildi ama hala meraktayım ne oldu.

Getiren içinden almış olabilir. Bende yurtdışından takipli bir ürün almıştım. Bana teslim edildi bilgisi geldi ama ürün gelmedi. Şubeyi aradım. Kuryeye ulaştım, anlattım durumu bir saat içinde kurye geldi ürünün parasını verdi gitti. Herhalde çok beğenmiş ki hiç itiraz etmedi.  😁

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Erhan Doruk yazdı:

Getiren içinden almış olabilir. Bende yurtdışından takipli bir ürün almıştım. Bana teslim edildi bilgisi geldi ama ürün gelmedi. Şubeyi aradım. Kuryeye ulaştım, anlattım durumu bir saat içinde kurye geldi ürünün parasını verdi gitti. Herhalde çok beğenmiş ki hiç itiraz etmedi.  😁

Vay arkadaş, nasıl ülkedeyiz ya :D 

Çok özel değilse, ikinizin de işine yarayan şey neydi acaba?

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Erhan Doruk yazdı:

Getiren içinden almış olabilir. Bende yurtdışından takipli bir ürün almıştım. Bana teslim edildi bilgisi geldi ama ürün gelmedi. Şubeyi aradım. Kuryeye ulaştım, anlattım durumu bir saat içinde kurye geldi ürünün parasını verdi gitti. Herhalde çok beğenmiş ki hiç itiraz etmedi.  😁

artik nasil kibar anlattiysak... (:

Mustafa Yanar yazdı:

A'dan Z'ye Amazon garantisi var 3.taraf satıcı ürünlerinde garantiyi sağlıyor, hesabınıza giriş yapın ve şu linkte tüm siparişlerinizi görebilirsiniz, ona tıklayın, iade veya garantiyle ilgili süreçleri başlatabilirsiniz. Bununla olmazsa müşteri hizmetlerine doğrudan bağlanın.

https://www.amazon.com.tr/gp/help/customer/display.html/ref=help_search_1-2?nodeId=201889410&ref_=fs_hybridhub

prime degilse oyle birsey yok. bizde satıcıyız mesela. ben 15 gunden sonra iade kabul etmiyorum. 

Yorum bağlantısı
Erhan Doruk
Sani Gerşon yazdı:

Vay arkadaş, nasıl ülkedeyiz ya :D 

Çok özel değilse, ikinizin de işine yarayan şey neydi acaba?

Net hatırlamıyorum ama güneş enerjisiyle çalışan oyuncak gibi birşeydi. O zamanlar gümrük vergisi eklemiyorlardı 3-5 usd ye siparişler geçiyordum. 

Doğan Arşiray yazdı:

artik nasil kibar anlattiysak... (:

prime degilse oyle birsey yok. bizde satıcıyız mesela. ben 15 gunden sonra iade kabul etmiyorum. 

Sadece sordum telefonda , kime teslim ettiniz isim yazmamışsınız dedim. Aman beni şikayet etmeyin , parası neyse vereyim dedi. Siparişi gösterdim ödedi. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar
Doğan Arşiray yazdı:

artik nasil kibar anlattiysak... (:

prime degilse oyle birsey yok. bizde satıcıyız mesela. ben 15 gunden sonra iade kabul etmiyorum. 

Garantili üründe eğer müşteri hatası yoksa ve  sattığınız ürün bu şartları karşılarsa kabul etmeme gibi bir durum olacağını sanmıyorum. O zaman amazon hediye çeki vs ile sonuçlandırıyor.

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Mustafa Yanar yazdı:

Garantili üründe eğer müşteri hatası yoksa ve  sattığınız ürün bu şartları karşılarsa kabul etmeme gibi bir durum olacağını sanmıyorum. O zaman amazon hediye çeki vs ile sonuçlandırıyor.

koşulsuz iade garantisi sadece 15 gün için var(zaten bu kapıdan satış nedeniyle kanunda böyle). o da özel üretim olmayan, telif hakkı olmayan şeyler ve hijyenik olmayan şeyler için geçerli. yani koşul var aslında diğer türlüsü satıcının PRIME sınıfı için amazon lojistik ile konsiye yolladıklarınızda geçerli olabilir. bunlar genelde çok değerli olmayan şeyler oluyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Çiğdem Bilen yazdı:

 

Mehmet Bey ürünü daha almadım alırsam bozulursa ne yapmak gerek diye düşünüyorum :) elektronik ürünler malum her an bozulabilirler arayıp bilgi almak daha sağlıklı olacak dediğiniz gibi 


Aynen bu durumu sorun diye yazmıştım hocam :)

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Doğan Arşiray yazdı:

 

prime degilse oyle birsey yok. bizde satıcıyız mesela. ben 15 gunden sonra iade kabul etmiyorum. 


Valla ben ne desem hemen iade yapalım diyorlar. 
Çoğunda ben kabul etmiyorum. 
Çocuklara aldığım telefonun adaptörü bozuldu. Garanti süreci nasıl işliyor diye sordum. 
Uğraşmayın garanti ile biz parasını ödeyelim yenisini alın dediler. 
Baktım siteye. Sizde yok dedim. 
Bulduğunuz yerden alıp rakamı söyleyin dedi. 
Osram kumandalı ampulün kumandası bozuldu. Osramın telefonunu sormak için yazıştım. Yeniden komple ürün gönderelim dedi.  Yok dedim. Osramın iletişim bilgisini verin dedim. Kabul etmedim. 
Vestiyer aldım bir kaç parçası sorunlu çıktı. 
Satıcı cevap vermedi.  Cevap vermiyorlar dedim. Biz deneyelim dediler. 
Ertesi gün parasını iade ettiler. 
Yurt dışından cd lens aldım. Çalışmadı. 
Satıcı ulaştım yolla bana dedi.  Ancak kargosu daha çok tutuyordu.  
Amazona yazdım. Kargosu çok tutuyor ne olacak bu dedim. 
Bize bırakın haber bekleyin dedi.  Ertesi gün para iadesi yaptılar. Yenisini aldım. 

Artık mercimeği bile amazondan alıyorum ben.  

Doğan Arşiray yazdı:

koşulsuz iade garantisi sadece 15 gün için var


Amazonda 30 gün galiba. 
Ottocastı geri gönderdim ben. 

Yorum bağlantısı
Arif Aykın

İlk defa hayal kırıklığı yaşadım. 5-6 ay önce çocuk ders çalışmada normal sandalye ile rahat edemiyor diye ofis sandalyesi gibi sipariş verdim. Satıcı onayladı diyor ama bir türlü kargo olmuyor.  Amazon’u arıyorum satıcıyla irtibata geçelim diyorlar sonra geri dönüyorlar ve satıcıya ulaşamadık diye cevap veriyorlar. 3-4 defa oldu aynı durum teslimat 1 ay oldu hala edilmedi. Satıcının başka sitelerdeki isminden telefon numarasını buldum aradım Amazon ile satış yapmadıklarını artık bu sebepten iptal etmem gerektiğini söylediler. Onaylamışsınız diyorum belli süre sonra otomatik onaylanıyor diye cevap verdi. Amazon ile görüştüğümde bizde ulaşamıyoruz kendilerine maillere ve telefonlara cevap vermiyor iptal ederseniz daha uygun olur dediler ve öyle yaptım. Çok alışveriş yaptım tek pişmanlığım bu oldu.

Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı
Mehmet Ozyurek yazdı:

Amazonda 30 gün galiba. 
Ottocastı geri gönderdim ben. 

Neden ne oldu Emmi?

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
H.Cenk Bayrakçı yazdı:

Neden ne oldu Emmi?

 

Yandex çalıştıran başka bir cihaz var hedefimde.. 

android bir cihaz. araç ekranını ekran olarak kullanıyor.. 

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Yandex çalıştıran başka bir cihaz var hedefimde.. 

android bir cihaz. araç ekranını ekran olarak kullanıyor.. 

 

 

 

iPhone değilde Android telefondan mi yansitacaksin? Ben bu Clioda deneyim öyle oluyor mu. Ne de olsa ortak altyapı 😁

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Metin Akbal yazdı:

 

iPhone değilde Android telefondan mi yansitacaksin? Ben bu Clioda deneyim öyle oluyor mu. Ne de olsa ortak altyapı 😁

 

Hayır.. Cihazın kendisi android. telefon sadece internet sağlayacak.. Yada bu cihaza bir sim kart takılabiliyor. 

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Yandex çalıştıran başka bir cihaz var hedefimde.. 

android bir cihaz. araç ekranını ekran olarak kullanıyor.. 

 

 

Ben cihaz arızalandı zanettim.

Yorum bağlantısı
Metin Akbal
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Hayır.. Cihazın kendisi android. telefon sadece internet sağlayacak.. Yada bu cihaza bir sim kart takılabiliyor. 

 

 

 

Multimedyayı mı degistireceksin abi?

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
H.Cenk Bayrakçı yazdı:

Ben cihaz arızalandı zanettim.

 

Hayır hocam, çok güzel çalışıyor.. yandex saplantısı olmayanlar için mükemmel cihaz.. 

 

Metin Akbal yazdı:

 

Multimedyayı mı degistireceksin abi?

 

Hayır Hocam. Carplay kadar bir kutu, usb'den girecek aracın sistemine. 

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Gökhan Tuna
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Hayır hocam, çok güzel çalışıyor.. yandex saplantısı olmayanlar için mükemmel cihaz.. 

 

 

Hayır Hocam. Carplay kadar bir kutu, usb'den girecek aracın sistemine. 

 

Mehmet Abi,

 

Bizi merakta birakma :-) Cihazin adi nedir? Kac gundur sen ve Sani yuzunden ottocast'in sitesine girip siparis olusturup birakip gidiyorum, adamlar da her gun indirim kodu yolluyor al diye.

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...