İçeriğe Yönlendir

Mercedes E270 Cdi, Otomobilim


Önder Özcan

Recommended Posts

Mehmet Göktürk

Önder, Ben susurluk kasa S320 leri çok seviyorum bir de 2000 model E200 leri. Bunların yürütme maliyeti nedir?

Şu 190E yi kullanalı fikrim değişti baya.

Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Mehmet Göktürk yazdı:

Önder, Ben susurluk kasa S320 leri çok seviyorum bir de 2000 model E200 leri. Bunların yürütme maliyeti nedir?

Şu 190E yi kullanalı fikrim değişti baya.

Abi bahsettiğin S320,  W140 kasa S serisi. Halen daha üretilmiş en iyi Mercedes olduğunu düşünen çok.

Diğeri de yine çok sevilen W210 kasa E  serisi.

Genel olarak söylenecek şey, W140 lar da W210 lar da artık iyice yaşını aldı. Mercedes olması çok şey değiştirmiyor, çok parça ömrünü tamamlamış olduğundan sıkça hesapta olmayan masraflar çıkabiliyor. Bakım masrafı herhagi bir araçtan ancak 2 lt. yağ kadar fazladır. Ama dediğim gibi hesapta olmayan arızalar ya da ömrünü tamamlayan parçalar yüzünden yeni bir araba gibi olmaz. Verdiği güvenlik, kalite hissi ve sürüç zevki bambaşka ama Selim'in de 3.0 A6 konusunda dediği gibi, yapılan harcamaları muhasebeden alıp paylaşabiliriz :D Eski araba titiz adama göre birşey değil.

"Şu 190E yi kullanalı fikrim değişti baya." Dışı seni içi beni yakar.

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Koray Demir

W140 S320 (L) bugüne değin üretilmiş en karizmatik, en beğenilen, çağının en ilerisinde ve gerçekten ürün değil de eser üretmek maksadıyla başka hiçbir aracın sunamayacağı ikonik şekilde tasarlanan mühendislik harikası (hatta over-engineered) bir Mercedes-Benz modeli bence. Tek kelimeyle şaheser.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Cem Işık

Mercedes parça fiyatları şaşırtır İnsanı. Zamanında (2000 li yılların başında) a160 mercedesim vardı. Amortisörleri

yağ kaçırmaya başlayınca tamir ettireyim yeni 4 amortisöre güç yetmez deyip sanayide amortisör tamiri yapan bir yere gittim. Abi 2-3 saate gel hazır olur dediler. Tamir ücreti de tanesi 100 tl gibiydi yaklaşık. Sanayide dolanırken zaman geçirmek için mercedes parçacıya girdim, orjinal amortisörün tanesi 125 tl gibiydi . Çok cüzi bir fark vardı arada. Tamir ettirdiğime pişman olmuştum. 

  • Beğen 4
  • Mutlu 4
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Koray Demir yazdı:

W140 S320 (L) bugüne değin üretilmiş en karizmatik, en beğenilen, çağının en ilerisinde ve gerçekten ürün değil de eser üretmek maksadıyla başka hiçbir aracın sunamayacağı ikonik şekilde tasarlanan mühendislik harikası (hatta over-engineered) bir Mercedes-Benz modeli bence. Tek kelimeyle şaheser.

 

W140 nasıl bu kadar güzel yapabilmişler takdir etmek lazım. Bu kadar büyük araba ama büyük gibi durmuyor. kusursuz. tabi zevk meselesi kısmı da var.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
Koray Demir yazdı:

W140 S320 (L) bugüne değin üretilmiş en karizmatik, en beğenilen, çağının en ilerisinde ve gerçekten ürün değil de eser üretmek maksadıyla başka hiçbir aracın sunamayacağı ikonik şekilde tasarlanan mühendislik harikası (hatta over-engineered) bir Mercedes-Benz modeli bence. Tek kelimeyle şaheser.

Müthiş bir ses yalıtımı var sanırım, içerideki adam son ses müzik dinlerken dışarıdan hiç ses duyulmuyor, adam kale kapısı gibi kapıyı açınca şaşırmıştım. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Koray Demir yazdı:

W140 S320 (L) bugüne değin üretilmiş en karizmatik, en beğenilen, çağının en ilerisinde ve gerçekten ürün değil de eser üretmek maksadıyla başka hiçbir aracın sunamayacağı ikonik şekilde tasarlanan mühendislik harikası (hatta over-engineered) bir Mercedes-Benz modeli bence. Tek kelimeyle şaheser.

zaten otomobil endüstrisinde model başına en çok yatırım yapılan modeldir w140. sonuç tank gibi birşey. tasarımına gelen tek eleştiri cam gövde oranının fazla olması. yani camlar daha basık olsaydı daha az demode görünürdü şimdi. çok toplu, kısa gövde s500 olsa da binsek.

Mehmet Göktürk yazdı:

 

W140 nasıl bu kadar güzel yapabilmişler takdir etmek lazım. Bu kadar büyük araba ama büyük gibi durmuyor. kusursuz. tabi zevk meselesi kısmı da var.

dönemi için dev gibi arabadır ama. günümüz segmentleri üste doğru kaydı. eskinin E segmenti boyunda D ler var.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Cem Işık yazdı:

mercedes parçacıya girdim, orjinal amortisörün tanesi 125 tl gibiydi

lakin çoğu italyan parça olabiliyor janjanlı hologramlı paket dahi olsa

Yorum bağlantısı
Furkan Avcı
Mehmet Göktürk yazdı:

 

W140 nasıl bu kadar güzel yapabilmişler takdir etmek lazım. Bu kadar büyük araba ama büyük gibi durmuyor. kusursuz. tabi zevk meselesi kısmı da var.

Bir yerde okumuştum, bu modelin argesi için 1 milyar dolardan fazla ar-ge harcaması yapmış.

Mercedesin en maliyetli projesi yan, sonuç şaheser. Temiz ve bakımlısı bulunursa ve çıkabilecek masrafları göze alınırsa bence alınabilir.

 

 

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Furkan Avcı yazdı:

Bir yerde okumuştum, bu modelin argesi için 1 milyar dolardan fazla ar-ge harcaması yapmış.

Mercedesin en maliyetli projesi yan, sonuç şaheser. Temiz ve bakımlısı bulunursa ve çıkabilecek masrafları göze alınırsa bence alınabilir.

 

 

 

 

sade 150 milyonu tüketimi %5 azaltmak içindi yanlış hatılamadı isem, ağırlığı azalatmak gerekmişti , yoksa almanya da kamyonet sınıfına giriyordu

belli bir yıl aralığında rus sacı kullanılmıştı, onların tabanı süzgeç gibi paslanır

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
Mehmet Göktürk yazdı:

Önder, Ben susurluk kasa S320 leri çok seviyorum bir de 2000 model E200 leri. Bunların yürütme maliyeti nedir?

Şu 190E yi kullanalı fikrim değişti baya.

190e mercedes in Tofaş i ki ona bile mabat değince insan bı acayip oluyor. 2000 model w210  en zarif tasarımı bu arada.

 

Yürütme maliyeti  yakıt hariç bakımı  orijinal parçalar ile bile çok değil.

 

https://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/298912-w210-e200-kompresör-elegance/?tab=comments#comment-3378628

 

 

Performans beklentisi yok ise. Temiz bı e200 elegance candır. Kompresör zevklidir.  320 kombini zirvedir

 

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Çağlar Bayur yazdı:

sade 150 milyonu tüketimi %5 azaltmak içindi yanlış hatılamadı isem, ağırlığı azalatmak gerekmişti , yoksa almanya da kamyonet sınıfına giriyordu

belli bir yıl aralığında rus sacı kullanılmıştı, onların tabanı süzgeç gibi paslanır

 

Demekki babamın 2004 te sıfır aldığı lada vega o yüzden 7 8 senede elek gibi olmuştu..

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Önder Özcan yazdı:

Abi bahsettiğin S320,  W140 kasa S serisi. Halen daha üretilmiş en iyi Mercedes olduğunu düşünen çok.

Diğeri de yine çok sevilen W210 kasa E  serisi.

Genel olarak söylenecek şey, W140 lar da W210 lar da artık iyice yaşını aldı. Mercedes olması çok şey değiştirmiyor, çok parça ömrünü tamamlamış olduğundan sıkça hesapta olmayan masraflar çıkabiliyor. Bakım masrafı herhagi bir araçtan ancak 2 lt. yağ kadar fazladır. Ama dediğim gibi hesapta olmayan arızalar ya da ömrünü tamamlayan parçalar yüzünden yeni bir araba gibi olmaz. Verdiği güvenlik, kalite hissi ve sürüç zevki bambaşka ama Selim'in de 3.0 A6 konusunda dediği gibi, yapılan harcamaları muhasebeden alıp paylaşabiliriz :D Eski araba titiz adama göre birşey değil.

"Şu 190E yi kullanalı fikrim değişti baya." Dışı seni içi beni yakar.

 

Vaktiyle babası müteahhit olan bir arkadaş binerdi ama onun bindiği araç vaktiyle babasının sıfır olarak aldığı ve hep kendi kullandıkları araçtı. Bakımları falan da hep düzgün yapıldığından araç çok iyiydi. Bir kez tatile gitmiştik, arabanın koltuğu oteldeki yataktan daha konforluydu :D 

Afyonda Cumhuriyet tesislerinde zemindeki buzda kayarak gelen bir araç buna yandan çarpıp kapısını biraz ezmişti, o zaman tutanak için çektiği fotoğrafları göstermişti, bunun kapı ezik, öteki araba nanay. Sonra bütün uyarılarıma rağmen sattı, halen çok pişman...

 

Furkan Avcı yazdı:

Bir yerde okumuştum, bu modelin argesi için 1 milyar dolardan fazla ar-ge harcaması yapmış.

Mercedesin en maliyetli projesi yan, sonuç şaheser. Temiz ve bakımlısı bulunursa ve çıkabilecek masrafları göze alınırsa bence alınabilir.

 

Temiz ve bakımlısı denk gelirse tadından yenmez gerçekten ama artık zor gibi. Temizi bulunabilecek en eski S w220 sanırım. İnsanlar aldı daha eskileri fiyatları nazaran düşüktü, ama bakımı tamiri ustası falan zor oldu, çoğu sanayide tofaş tamircilerinin elinde mundar oldu. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Mehmet Ozyurek yazdı:

Bu konu neden aktif.
Yine mi bozulmuş bu

Sahibi bozulmuş 😑

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Önder Özcan yazdı:

Sahibi bozulmuş 😑

 

Atardım bi karikatür ama... Yasak işte.. 

 

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Önder Özcan yazdı:

Sahibi bozulmuş 😑

 

O zaman bunu kutlayalım :crazy:

Yorum bağlantısı
Önder Özcan
İlkay BAŞARAN yazdı:

 

O zaman bunu kutlayalım :crazy:

Önce kutsayalım sonra kutlarız?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
Önce kutsayalım sonra kutlarız?
Ben döneyim öyle kutlayalım :)
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fikri Keleş

bu arac ne zaman alınmış diye baktım da 02/2019 muş.tam zamanında alınmış.Uzun yıllar keyifle kullanın 🧿

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Atardım bi karikatür ama... Yasak işte.. 

 

karekatür diye yaz, orjinal kelime de gagıl soruşturmaya takılabileerrr

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Çağlar Bayur yazdı:
karekatür diye yaz, orjinal kelime de gagıl soruşturmaya takılabileerrr

[emoji1787][emoji1787]
 

Fikri Keleş yazdı:
bu arac ne zaman alınmış diye baktım da 02/2019 muş.tam zamanında alınmış.Uzun yıllar keyifle kullanın [emoji3478]

Piyasanin yaprak kipirdamayan zamaniydi, 2012 model 55 binde cicek gibi otomatik focusu arayan soran yoktu, galeriden takasla aldim o zaman bunu. Bir kac ay icinde piyasa uctu gitti. Ama Focus da uctu tabi.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...