İçeriğe Yönlendir

Vw Passat B8


Servet Aydın

Recommended Posts

Çağlar Bayur

postacı arabası ile grupB pistine girilir mi yahu? (manav hariç)

Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu

İlk alınan dsg alıştırma öğrenme, ikincisi ustalık dsg si.

Önder Özcan yazdı:

20 yildir ayni cumle emoji19.png

Mercedes kangonun elektriklisini yapmış tam senlik.

Servet Aydın yazdı:

Kangoo orantısız oldu ama

 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin

90’ı geçmesin az yaksın diye yazılım yapılıyor sanırım. 

  • Beğen 1
  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter

Servet abi öncesini ve sonrasını paylaşabilir misin? Bir de ne kadara mal oldu? Hayırlı olsun. 

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

1200 tl. 2500dd sınıra kadar çok yumuşak sürüş. 2500 4000 arası %20 artış. 4000 sonrası beybi

hep zararlı alışkanlıklar....

Üç günlük dünya hocam
  • Beğen 4
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Servet Aydın yazdı:

1200 tl. 2500dd sınıra kadar çok yumuşak sürüş. 2500 4000 arası %20 artış. 4000 sonrası beybi


Üç günlük dünya hocam

Böyle kademeli oluyormu?

Yorum bağlantısı
Koray Demir

4000 sonrası kaç rpm çeviriyor ki devir limitörü hız limitörü gibi iptal edilebiliyor mu? Yakıtı düşük devirlerde kısıp yüksek devirde kademeli olarak ve aşırı açmasının enjektörlere bir zararı olacak mı?

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Servet Aydın yazdı:

trafiğin akışına göre manuel olarak kullanıyorum. İşin özünde ne kadar az vites değişimi o kadar uzun ömür var

Ben de DDCT'yi böyle kullanıyorum. Demek doğruymuşum.

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Böyle kademeli oluyormu?

Grafik var. Basınç devir vs. Nerede ne isteniyor ise onu yapıyor yazılımı yapan
4000 sonrası kaç rpm çeviriyor ki devir limitörü hız limitörü gibi iptal edilebiliyor mu? Yakıtı düşük devirlerde kısıp yüksek devirde kademeli olarak ve aşırı açmasının enjektörlere bir zararı olacak mı?

Yüksek devirde nerdeyse hiç kapanmadan çalışıyor enjektörler. Düşük vites yüksek devirde çok fark etti. 4bin üstü dolu dolu gidiyor araç manuel modda
Ben de DDCT'yi böyle kullanıyorum. Demek doğruymuşum.

[emoji106]
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ali Gök

Bir gün boş bir yolda 60-150 denesekmi  çok merak ediyorum ne çıkacak

 

Yeni 1.6 lar eski nesil 2.0 şara kafa tutuyor diyorlar

Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter

Servet abi sizin yaptırma amacınız nedir? Yani alt devirlerin mi canlanması yoksa üst devirlerde daha rahat çıkabilmesi mi?

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Bir gün boş bir yolda 60-150 denesekmi  çok merak ediyorum ne çıkacak
 
Yeni 1.6 lar eski nesil 2.0 şara kafa tutuyor diyorlar

Hangisi güçlü ise saplar
Servet abi sizin yaptırma amacınız nedir? Yani alt devirlerin mi canlanması yoksa üst devirlerde daha rahat çıkabilmesi mi?

Güç daha fazla güç
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter
Servet Aydın yazdı:


Hangisi güçlü ise saplar

Güç daha fazla güç

Roket atar oldu desene abi o zaman.

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Addblue eklentisi olmadığı için roket olmadı tam. 160bg istedim dpf dolar ve çabuk bozulur diye çatapat oldu

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

cihan ünal'ın dördüncu murat dizisi vardı "daha ağırını istiyorum daha dahaaa dahaaaaaa" derdi.

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Siyah duman atabilir haliyle.

Yazılım olup duman atmayan dizel yok zaten. Önce yakıt sonra hava [emoji91]
cihan ünal'ın dördüncu murat dizisi vardı "daha ağırını istiyorum daha dahaaa dahaaaaaa" derdi.

Bir dönemin denişik sakallı tiplemesi değil mi o kişi
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Koray Demir yazdı:

4000 sonrası kaç rpm çeviriyor ki devir limitörü hız limitörü gibi iptal edilebiliyor mu? Yakıtı düşük devirlerde kısıp yüksek devirde kademeli olarak ve aşırı açmasının enjektörlere bir zararı olacak mı?

4000 sonrası 4090-4100 e kadar çıkar bence.

  • Beğen 2
  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Oktay Göktaş

Düzeltme.
Ben konuya geç bakıp senin teee 2020 nin sonundaki sol arka stop kazasına geçmiş olsun demiştim, geçmiş zaten. [emoji51]

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...