Hasan Karabekiroglu 10 Ekim 2019 Paylaş 10 Ekim 2019 Servet Aydın yazdı: vida yataklarını genişletin konsolu klima konsoluna geçen yerden milimetrik uzaklaştırın ve vidaları sıkın 20 bin avro maaş, servis müdürlüğü, şirket arabası, bilimum sosyal aktivite Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 10 Ekim 2019 Paylaş 10 Ekim 2019 Koca Doğuş servisi 40yıllık kankam gibi yardımcı oluyor. Sevdim ben Gebze servisini Artık yerli olacak [emoji6] Doğuş elindeki müşteriyi kaybetmemek için ilgi gösteriyordur. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 10 Ekim 2019 Paylaş 10 Ekim 2019 Yapıldı dendi dedim ne yaptınız, az sabırlı ol dediler. Tarzini anladilar ona gore ayni sekilde cevap veriyorlar. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 10 Ekim 2019 Yazar Paylaş 10 Ekim 2019 Mert Gulkokan yazdı: 17 jantları çıkartıp 16 lık taktırınca nasıl bir deli olduğunu anlamışlardır suyuna gidiyorlar demekki 😂 Hasan Karabekiroglu yazdı: 20 bin avro maaş, servis müdürlüğü, şirket arabası, bilimum sosyal aktivite Şimdiki işimden daha az kazanç için gitmem Adnan Çakır yazdı: Artık yerli olacak Doğuş elindeki müşteriyi kaybetmemek için ilgi gösteriyordur. İçeisi tıka basa dolu servisin. Eğer her müşteri ile böyle ilgi varsa süper 👍 Metin Akbal yazdı: Tarzini anladilar ona gore ayni sekilde cevap veriyorlar. Bir kaç defa tavan kestiğimi anlatmıştım onlara Sonuç odaklı işi seviiim Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 10 Ekim 2019 Paylaş 10 Ekim 2019 Servet Aydın yazdı: Yapıldı dendi dedim ne yaptınız, az sabırlı ol dediler. Koca Doğuş servisi 40yıllık kankam gibi yardımcı oluyor. Sevdim ben Gebze servisini Nasıl yani çok ilginç sabır iyi bir şey heralde Yorum bağlantısı
Servet Aydın 10 Ekim 2019 Yazar Paylaş 10 Ekim 2019 İddiaya girdim teknisyen ile. Ben amortisör takozu dedim o da salıncak burcu dedi. Tatlısına girdik Yorum bağlantısı
Arif Aykın 10 Ekim 2019 Paylaş 10 Ekim 2019 Servet Aydın yazdı: İddiaya girdim teknisyen ile. Ben amortisör takozu dedim o da salıncak burcu dedi. Tatlısına girdik Ben ustaya birşey söyleyince korkuyorum kızacak diye 😊 senin maşallahın var abi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 10 Ekim 2019 Yazar Paylaş 10 Ekim 2019 Arif Aykın yazdı: Ben ustaya birşey söyleyince korkuyorum kızacak diye 😊 senin maşallahın var abi Arabanın ilk bakımında baklava ile gitmiştim Selçuk Bakış yazdı: Tatlı mı? Ne zaman yiyoruz. Gel gebzeye Mehmet Ozyurek yazdı: Bez bant da iyidir Onu denemiş zaten ama ince alan. Bant görünecek 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 10 Ekim 2019 Paylaş 10 Ekim 2019 Onu denemiş zaten ama ince alan. Bant görünecek Oda olur inşallah [emoji4] Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 10 Ekim 2019 Paylaş 10 Ekim 2019 Tatlı denmiş, bildirim geldi. Ne zaman yiyoruz. Yorum bağlantısı
Bahadır Taşpolat 10 Ekim 2019 Paylaş 10 Ekim 2019 Servet Aydın yazdı: İddiaya girdim teknisyen ile. Ben amortisör takozu dedim o da salıncak burcu dedi. Tatlısına girdik abi salıncak burcu 30k kmde zor biraz olsun Yorum bağlantısı
Servet Aydın 10 Ekim 2019 Yazar Paylaş 10 Ekim 2019 Erkan Işık yazdı: Servet abi senin cep tel no neydi acaba 541 380 03 84 Mert Yeldan yazdı: Tatlı denmiş, bildirim geldi. Ne zaman yiyoruz. Bitti tatlı Bahadır Taşpolat yazdı: abi salıncak burcu 30k kmde zor biraz olsun Anlamadım. Bozulması ise evet çok çok zor. Gacırtı olsa anlarım, vurma var. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Ekim 2019 Paylaş 10 Ekim 2019 Servet Aydın yazdı: Bozulması ise evet çok çok zor. normal şartlarda zor da, söz konusu araçta 30 km de bile bozulabilir bence 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 10 Ekim 2019 Yazar Paylaş 10 Ekim 2019 Çağlar Bayur yazdı: normal şartlarda zor da, söz konusu araçta 30 km de bile bozulabilir bence Olay niye bana patladı ya 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 10 Ekim 2019 Paylaş 10 Ekim 2019 Çünkü benim mb kullanırken passat bozabilmek gibi bir özelliğim yok, ya da bir başkasının 1 Yorum bağlantısı
Erkan Işık 10 Ekim 2019 Paylaş 10 Ekim 2019 Önder Özcan yazdı: En sevilmeyen müşteri profili. "yap yap şöyle yap, bişey olmaz" Yok bence en sevilen müşteri tipi kalıcı çözümler üretip yap diyor servısdekı ustayı üzmüyor 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 10 Ekim 2019 Yazar Paylaş 10 Ekim 2019 (düzenlendi) Erkan Işık yazdı: Yok bence en sevilen müşteri tipi kalıcı çözümler üretip yap diyor servısdekı ustayı üzmüyor Adamalara diyorum ki, bakın bende yaparım ve ömürlük olur, siz bununla 2 saat uğraşana kadar iki arabaya bakım yaparsınız, adamların yağı eriyor 10 Ekim 2019 tarihinde Servet Aydın tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Ekim 2019 Paylaş 10 Ekim 2019 Erkan Işık yazdı: Yok bence en sevilen müşteri tipi kalıcı çözümler üretip yap diyor servısdekı ustayı üzmüyor yok en sorunlu müşteri tipidir, sadık kalmaz aksi işler Yorum bağlantısı
Servet Aydın 10 Ekim 2019 Yazar Paylaş 10 Ekim 2019 Mazda serviste aynı idi. Sıfır aracın tavanı beraber dağıttık çayları direksiyon konsolunda, daha plaka takılı değildi bile 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Ekim 2019 Paylaş 10 Ekim 2019 Servet Aydın yazdı: Mazda serviste aynı idi. Sıfır aracın tavanı beraber dağıttık çayları direksiyon konsolunda, daha plaka takılı değildi bile en sevmediğim müşteri tipi Yorum bağlantısı
Recommended Posts