Metin Akbal 15 Aralık 2019 Paylaş 15 Aralık 2019 Nedir bu büyük jant merakı? Niye? Kazancı ne? Bizde 17 idi. Akıllı davranıp 16 olarak aldım üç aracı da. Hem konfor hemde maliyet olarak daha karlı Hiçbir kazancı yok, gösterişi var sadece Tercih meselesi diyelim. Eski aracimda kisliklara gectigim zaman gozum bir turlu alismiyordu bir an once yaz gelsin istiyordum Bana gore yol tutus ve frene etkisi fazla idi. Gosteris kisminda ise haklisiniz Bana gore harita okuma lambasi olmasin ama jant 17 olsun Ben 15 ten 17 ye gectigimde konfor kaybini cok hissetmiyordum, tabi bundaki konfor yeni olan bircok aracta da yok o da ayri mevzu. Passatta da 16 dan 17 ye gecince cok fazla konfor kaybi olacagini sanmiyorum. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 15 Aralık 2019 Yazar Paylaş 15 Aralık 2019 Lastiğin tasarımı belli. Yanak yüzdesi düştükçe basınç cmkare olarak artar ve mutlaka konfor azalır. Etkisi olaması imkansız. Aynı konfor için amortisör değişir filan. O ayrı. Yüksek güçlü olan araçlarda yanak inceliği görüntü değil zarruriyet 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 15 Aralık 2019 Paylaş 15 Aralık 2019 Polis olsam ilk durduracağım araç 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 15 Aralık 2019 Paylaş 15 Aralık 2019 Mehmet Ozyurek yazdı: Ayıp, öpeli de kınadım Arka tavan lambası isteyen 10 bin lira fark verip bir başka donanım seviyesine mi geçecek. Öpeli kinama abi 😁 Bizde cok sukur mevcut 😂 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 15 Aralık 2019 Paylaş 15 Aralık 2019 Lastiğin tasarımı belli. Yanak yüzdesi düştükçe basınç cmkare olarak artar ve mutlaka konfor azalır. Etkisi olaması imkansız. Aynı konfor için amortisör değişir filan. O ayrı. Yüksek güçlü olan araçlarda yanak inceliği görüntü değil zarruriyet Etkisi yok demedim ki, etkisini cok farketmiyordum, daha sonra Golf IV e sattim bu jantlari, alan arkadasta konfordan etkilenir endisesi ile aldi ama oda cok fazla fark olmadigini soyledi bana abi. Passatta da 16 ile 17 arasinda cok ciddi bir fark olmaz, ha su var sen her sene lastik degisirsin benim 4 senede yaptigim yolu sen bir senede yaparsin sana da ekonomi lazim. Öpeli kinama abi [emoji16] Bizde cok sukur mevcut [emoji23]Bir cok markanin en ust donanimda verdigini Opel baz donanimda verebiliyor en azindan. Misal fonksiyonel direksiyon, TPMS [emoji16] Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 15 Aralık 2019 Paylaş 15 Aralık 2019 Metin Akbal yazdı: Yagmur sensoru oldugu zaman nasil bir hayat kurtariyor. Keske Audi nin kismi olarak yaptigini yapsa, her donanim icin para istese bende ihtiyacim olan donanimi ekletsem. Soyle izah edeyim soldan yuksek suratte tir sollarken su birikintisini var gucuyle on cama bastiginda mikemmel sekilde is goruyor. Test edildi onaylandi 😎 Metin Akbal yazdı: Misal fonksiyonel direksiyon, TPMS lutfen Aracimizda mevcuttur 😁 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 15 Aralık 2019 Paylaş 15 Aralık 2019 Anlık panik yapmayacak insan evladı yok yeryüzünde ve hiçbir yağmur sezgili silecek o anda işe yaramıyor. Servet abi; Panik olurken ayni anda hersey duzene girmis oluyor [emoji137] 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 15 Aralık 2019 Yazar Paylaş 15 Aralık 2019 Kaç araç kullandım ve çoğu yağmur sensörlü. Silecek koluna komut verme kadar hızlı değiller. Jant olayına gelelim. 17 inch tam bağımsız bir araç ile 16 aynı aracın torsiyon olanını kıyas yapanlar oldu. Vibrasyon vs. Torsiyonlu bayağı konforlu idi tam bağımsız araca göre. Bulsam koyayım linki. Aynı araç ve sanırım vw idi. Ama hangi modeldi aklımda değil. 2 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 15 Aralık 2019 Paylaş 15 Aralık 2019 (düzenlendi) Mehmet Göktürk yazdı: Business paket güzel. 16 jantla gelse daha da güzel olur. Bunun için sensör işe yaramaz. Yaramıyor. Yağmurlu bir günde o an silecek çalışmıyor ancak sensör aktif, yukarıda yazdığım olay oldu, hayat kurtarır. İhtimal düşük de olsa yok sayılmaz. Size denk gelmemiştir. Servet Aydın yazdı: Anlık panik yapmayacak insan evladı yok yeryüzünde ve hiçbir yağmur sezgili silecek o anda işe yaramıyor. Abi siz bütün ihtimalleri yaşadı iseniz bizim yazmamıza gerek kalmıyor. Mesele sensörden hızlı yavaş davranma değil, panikten direksiyonu bırakıp eliyle gözünü kapatanlar var, sen herkesi kendin gibi sanıyorsun. 15 Aralık 2019 tarihinde Köksal Yılmaz tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 15 Aralık 2019 Yazar Paylaş 15 Aralık 2019 O paniği yaşayan direksiyon başına geçmesin. Benim canımı tehlikeye atmasın. O paniği ile kaza yapabilen, yanında lastik patlarsa da kaçar tır korna çalsada. 1 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 15 Aralık 2019 Paylaş 15 Aralık 2019 C320 de 205/55/16 dan 225/45/17 ye geçtiğimde yol tutuşa ve frenlere gelen olumlu etkiyi ben bilirm, öyle merak ya da gösteriş değildi benimki. ayrıca hep şunu düşünmüşümdür: lastik 120-130 km/s gibi hızlarda komple patlarsa (top atmak) hangisinde daha stabil olur araç, ince yanakta mı yüksek yanakta mı? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 15 Aralık 2019 Yazar Paylaş 15 Aralık 2019 Furkan Avcı yazdı: C320 de 205/55/16 dan 225/45/17 ye geçtiğimde yol tutuşa ve frenlere gelen olumlu etkiyi ben bilirm, öyle merak ya da gösteriş değildi benimki. ayrıca hep şunu düşünmüşümdür: lastik 120-130 km/s gibi hızlarda komple patlarsa (top atmak) hangisinde daha stabil olur araç, ince yanakta mı yüksek yanakta mı? 205 55 16 yerine, 205 45 17 yapacaksın ki farkı belli etsin. Sen sırtı genişlettin ve sanırım oem ölçüsü oldu altındaki. Bu kıyas olamaz. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 15 Aralık 2019 Paylaş 15 Aralık 2019 Furkan Avcı yazdı: C320 de 205/55/16 dan 225/45/17 ye geçtiğimde yol tutuşa ve frenlere gelen olumlu etkiyi ben bilirm, öyle merak ya da gösteriş değildi benimki. ayrıca hep şunu düşünmüşümdür: lastik 120-130 km/s gibi hızlarda komple patlarsa (top atmak) hangisinde daha stabil olur araç, ince yanakta mı yüksek yanakta mı? Hangisi daha kolay patlar? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 15 Aralık 2019 Yazar Paylaş 15 Aralık 2019 (düzenlendi) Hangisi kolay jant kırar filan gider Mehmet Göktürk yazdı: Hangisi daha kolay patlar? Furkanın ölçüde çap büyüdü. Daha da ince yanak olmadı hatta. Konfor arttı tutuş arttı. Balon lastik ile 15 Aralık 2019 tarihinde Servet Aydın tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 15 Aralık 2019 Paylaş 15 Aralık 2019 Yerine göre far sensörü bile hayat kurtarıyor, zamanında güneş gözlükle araç süren bir şahıs tünele girince birden panikledi ne oldu diye sakın ol sakin ol gözlüğünü çıkart dedik. Geçen gün sokaktan çıkarken caddede olan golfün sağ farina tıkladım tamponu tırnaklarından çıktı bende birşey yok. Golfün farı alttan kırılmış. Otomatik fren olsa olmazdı gibi. Şerit takip, araç ve yaya algılamalı fren, adaptif otomatik hız kontrol, far, yağmur, lastik basınç sensörü, acil fren flaşörü hatta kör nokta sistemi yani yoldaki araçları ve araç içindekilerin canını koruyacak her türlü özellik bence standart olmalı. Abs gibi harflerle ifade edilen sistemleri saymıyorum bile onlar zaten artık standart oldu. Avrupa birliği 4~5 yıldır lastik basınç sensörünü zorunlu yaptı. Belki ihtiyaç hissetmiyorum ama ısıtmalı direksiyon, yaya korumalı kaput, rezistanslı ön cam, römork savrulma sistemi gibi sistemler opsiyonel olabilir. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 15 Aralık 2019 Yazar Paylaş 15 Aralık 2019 Ben otonom araçlara karşıyım. Kaldı ki işim otomobilden ileride. Otonom arttıkça kazalar artıyor, hesapta kazaları önleyecek. İnsan duyguları köreliyor. Motor sistem pasif hale geliyor. Yok diyen navi olmadan a noktasından b noktasına gitsin adresi bir kere tarif eden ile. 1 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 15 Aralık 2019 Paylaş 15 Aralık 2019 Servet Aydın yazdı: Hangisi kolay jant kırar filan gider Furkanın ölçüde çap büyüdü. Daha da ince yanak olmadı hatta. Konfor arttı tutuş arttı. Balon lastik ile yok abi değişim %+0.3 yani aynı gibi, yanak inceldi, konfor azaldı, tutuş arttı, ha bu arada arkalarda 245/40/17 olmuştu onu unuttum Mehmet Göktürk yazdı: Hangisi daha kolay patlar? Bence aynı olasılıkta sanki, galiba Yorum bağlantısı
Servet Aydın 15 Aralık 2019 Yazar Paylaş 15 Aralık 2019 Furkan Avcı yazdı: yok abi değişim %+0.3 yani aynı gibi, yanak inceldi, konfor azaldı, tutuş arttı, ha bu arada arkalarda 245/40/17 olmuştu onu unuttum %1 fark birşey değil. Lastik basıncı ile sıfır fark elde edilir. Tutuş sadece sırt kaynaklı arttı. Çap ile bağı yok Furkan Avcı yazdı: Bence aynı olasılıkta sanki, galiba İki gece önceki düştüğüm çukur 17 olsa lastiği karpuz gibi yarar veya jantı bozardı. İşletme maliyeti önemli aga 2 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 15 Aralık 2019 Paylaş 15 Aralık 2019 (düzenlendi) Servet Aydın yazdı: Ben otonom araçlara karşıyım. Kaldı ki işim otomobilden ileride. Otonom arttıkça kazalar artıyor, hesapta kazaları önleyecek. İnsan duyguları köreliyor. Motor sistem pasif hale geliyor. Yok diyen navi olmadan a noktasından b noktasına gitsin adresi bir kere tarif eden ile. Benim yazdıklarım sesli veya titreşimli uyarı yapıyor, kontrol bende. Düşük hızlarda Otomatik fren ile belki golfün farını kırmazdım. 15 Aralık 2019 tarihinde Metin Uzunoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 15 Aralık 2019 Yazar Paylaş 15 Aralık 2019 Vw in suçu. Öyle bir arabanın yakınında işi neymiş 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 15 Aralık 2019 Paylaş 15 Aralık 2019 Servet Aydın yazdı: Ben otonom araçlara karşıyım. Kaldı ki işim otomobilden ileride. Otonom arttıkça kazalar artıyor, hesapta kazaları önleyecek. İnsan duyguları köreliyor. Motor sistem pasif hale geliyor. Yok diyen navi olmadan a noktasından b noktasına gitsin adresi bir kere tarif eden ile. Otonom forklift gördün mü? Ben henüz görmedim ama etrafta var deniyor. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 15 Aralık 2019 Paylaş 15 Aralık 2019 bu arada yeni corolla baz donanımda Bluetooth müzik, hız sabitleme, far sensörü, arka kol dayama bardaklık, tek bölge digital klima, anahtardan ve içeriden bagaj açma, arka tavan lamba sunuyor. En boşu bu. donanım anlamında passat’tan eksiği ön-arka park sensörü, led far ve torpido soğutma. Büyük avantajlardan biri corolla’da şaft tüneli yok. c-d kıyası oldu ama birisi d segment boşu diğer c. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 16 Aralık 2019 Yazar Paylaş 16 Aralık 2019 Mehmet Göktürk yazdı: Otonom forklift gördün mü? Ben henüz görmedim ama etrafta var deniyor. 2004 yılından beri Ülker tod depo, 99-2006 arası Gebze toys r us. Seger korna kullanıyor taşıyıcı olarak. Sabah gazetesi kartal depo ilk kullanan tayfadan Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 16 Aralık 2019 Paylaş 16 Aralık 2019 Servet Aydın yazdı: Ben otonom araçlara karşıyım. Kaldı ki işim otomobilden ileride. Otonom arttıkça kazalar artıyor, hesapta kazaları önleyecek. İnsan duyguları köreliyor. Motor sistem pasif hale geliyor. Yok diyen navi olmadan a noktasından b noktasına gitsin adresi bir kere tarif eden ile. % 100 otonom halinde sorun kalmayacak. Çünkü trafikteki en büyük sorun, araç kullanan insanlar. 3 Yorum bağlantısı
Recommended Posts