İçeriğe Yönlendir

Vw Passat B8


Servet Aydın

Recommended Posts

Mehmet Ozyurek

Valla beni aradı ve anlattı.
Olay özetle şuymuş

Marş dişlisi daha volanı terk etmeden D ye takıyormuş bu.
Daha çabuk bozabilmek için yaptığını düşünüyorum.
Araba da neye uğradığını şaşırıyormuş.
Servis, böyle yaparsan bozulması uzun sürer. Direk 7 den R ye çek demiş.

Bir diğer gariplik de şu. Amortisör üst kulesinin içini çamurla nasıl doldurdu. Merak konusu.

  • Beğen 4
  • Mutlu 9
Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan
Mehmet Ozyurek yazdı:


Bir diğer gariplik de şu. Amortisör üst kulesinin içini çamurla nasıl doldurdu. Merak konusu.

 

Şaft kıran birine mi soruyoruz abi bu soruyu? :) 

  • Beğen 1
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Koray Demir
Mehmet Ozyurek yazdı:

Marş dişlisi daha volanı terk etmeden D ye takıyormuş bu.
Daha çabuk bozabilmek için yaptığını düşünüyorum.

Buna hiç gerek yok 1 ay sıkışık trafikte sürekli D2-D1 dur kalk dur kalk kullanılsın kesin arıza verip bozulacağına dair iddiaya girerim. 6 ileri olan DSG ler yüksek güce daha mukavemetli üretildi.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Bakalım ne yapacak.

Ancak, ortağı “banane ya araba otomatik değil mi. Gerekeni kendi yapsın” diyerek araba kullanıyor istanbulda.

O bozmadan önce Servet bozarsa. Servet bozar deyimi tescillenecek.

 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Mert Yeldan yazdı:

Passata biniyor çamur içinde geziyor. Hey allahım

Ama bana 4x2 dediler araba için. 

Koray Demir yazdı:

Buna hiç gerek yok 1 ay sıkışık trafikte sürekli D2-D1 dur kalk dur kalk kullanılsın kesin arıza verip bozulacağına dair iddiaya girerim. 6 ileri olan DSG ler yüksek güce daha mukavemetli üretildi.

Zaten sıkışık trafikte silkeleme yapıyor diye s veya manuel modda kullanıyorum. Silkeleme kesiliyor 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Debriyaj pedallı ve ileri geri itmeli vites kolu olan bir DSG üretilebilinse keşke. 

 

Senqunental şanzımandan ucuz, dsgden dayanıklı olurdu. 

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Mehmet Ozyurek yazdı:

Bakalım ne yapacak.

Ancak, ortağı “banane ya araba otomatik değil mi. Gerekeni kendi yapsın” diyerek araba kullanıyor istanbulda.

O bozmadan önce Servet bozarsa. Servet bozar deyimi tescillenecek.

 

Söylemem ki önce benim araç bozulursa 

  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Koray Demir
Servet Aydın yazdı:

Ama bana 4x2 dediler araba için. 

Zaten sıkışık trafikte silkeleme yapıyor diye s veya manuel modda kullanıyorum. Silkeleme kesiliyor 

Benim bacanak sürekli S de gide gide bi hal oldu (servis teknisyeni öyle söylemiş) tin tin kullanır ilk çalıştırmada yarım saat motoru şanzımanı ısıtır insan üstü bir çabayla kullanır ve dikkat ederdi 50.k da bozuldu DSG şanzıman. 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Bakacağız artık. 3 araç 1"i yoğun trafik 3 farklı sürüş tekniği. Gerçekten sağlam test olacak 

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Şaft sensörü havası inmiş, android geri viteste kamerayı kapatıyor 

  • Beğen 1
  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Alpay Sumer
Mehmet Ozyurek yazdı:

Bakalım ne yapacak.

Ancak, ortağı “banane ya araba otomatik değil mi. Gerekeni kendi yapsın” diyerek araba kullanıyor istanbulda.

 

Cok dogru bir tespit bence 😊

Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay

Abi ben Skoda Yeti'yi sattığımda 67k idi ve DSG'de en ufak bir sorun yoktu. Nasıl becerdiniz yahu 😯

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Dsg ile Hypermil yapsak bozulurmu ? Motorun kurumunu hesaba katmadan ? 

Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız

Abi, donanımhaberde bir konu dolanıyor, 2011 dsg patlamış önce 43 demişler ama sonra 25'e hallederize dönmüş iş. Ha bu 43 ve 25 dediklerim bin tl (eski para ile milyar). Serviz bakımlı olmasına rağmen de iyi niyet garantisine de sokmamışlar. 7 sene sonrasında iyi niyet yok diyorlardı zaten. 

Servis kazançları azalınca dsg'nin ekmeğini yemek istiyorlar anlaşılan.

 

Bunu niye mi yazdım, bozacaksın biliyoruz, bari 7 yıl dolmadan iyice boz abi. Her tarafını boz, içinden gele gele boz.

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal
Abi, donanımhaberde bir konu dolanıyor, 2011 dsg patlamış önce 43 demişler ama sonra 25'e hallederize dönmüş iş. Ha bu 43 ve 25 dediklerim bin tl (eski para ile milyar). Serviz bakımlı olmasına rağmen de iyi niyet garantisine de sokmamışlar. 7 sene sonrasında iyi niyet yok diyorlardı zaten. 
Servis kazançları azalınca dsg'nin ekmeğini yemek istiyorlar anlaşılan.
 
Bunu niye mi yazdım, bozacaksın biliyoruz, bari 7 yıl dolmadan iyice boz abi. Her tarafını boz, içinden gele gele boz.
Faturayi gormeden inanmam. Bu konudaki soylemlere de inanmam. Gecende ayni mevzu dolandi burada soyledigin rakama varana kadar ayni idi ustad ben tas catlasin 15 bin dedim vatandas 25 dedi 45 dedi ama fatura yok. 12 bine halloluyor, disarida 5 6 bin lira. 12 bin az bir rakam mi degil ama 25 45 falan da degil.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız
Metin Akbal yazdı:
Mahmut Yıldız yazdı:
Abi, donanımhaberde bir konu dolanıyor, 2011 dsg patlamış önce 43 demişler ama sonra 25'e hallederize dönmüş iş. Ha bu 43 ve 25 dediklerim bin tl (eski para ile milyar). Serviz bakımlı olmasına rağmen de iyi niyet garantisine de sokmamışlar. 7 sene sonrasında iyi niyet yok diyorlardı zaten. 
Servis kazançları azalınca dsg'nin ekmeğini yemek istiyorlar anlaşılan.
 
Bunu niye mi yazdım, bozacaksın biliyoruz, bari 7 yıl dolmadan iyice boz abi. Her tarafını boz, içinden gele gele boz.

Faturayi gormeden inanmam. Bu konudaki soylemlere de inanmam. Gecende ayni mevzu dolandi burada soyledigin rakama varana kadar ayni idi ustad ben tas catlasin 15 bin dedim vatandas 25 dedi 45 dedi ama fatura yok. 12 bine halloluyor, disarida 5 6 bin lira. 12 bin az bir rakam mi degil ama 25 45 falan da degil.

Rakam önemli değil, 12 olmuş ya da 25 olmuş. Önemli olan iyi niyet işinin eskisi gibi işlememesi ve Servet Abi'nin bir an önce bozacağını bozması.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Servis 14bin mi ne dedi 9 bine yaparım dedi poloyu. Dışarısı 4500 dedi. Biz 600tl masraf ile onardık. Dgs sistemi basitmiş. Ve hatta atölyede yerimiz olsa piyasaya girecektik ciddi şekilde. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Uğur Kamil
Mahmut Yıldız yazdı:

Bunu niye mi yazdım, bozacaksın biliyoruz, bari 7 yıl dolmadan iyice boz abi. Her tarafını boz, içinden gele gele boz.

Servet abi 7 yıl aynı arabayı kullanmıycağı için sorun yok :) 
 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Mert Gulkokan yazdı:

Tarhat telli ile yerli oto işine sokalım sizi abi :)

Mdf yapacağım 

Uğur Kamil yazdı:

Servet abi 7 yıl aynı arabayı kullanmıycağı için sorun yok :) 
 

Bunlarda 100.k 5 yıl düşüyoruz zaten full garanti 4 yıl 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız
Servet Aydın yazdı:

Servis 14bin mi ne dedi 9 bine yaparım dedi poloyu. Dışarısı 4500 dedi. Biz 600tl masraf ile onardık. Dgs sistemi basitmiş. Ve hatta atölyede yerimiz olsa piyasaya girecektik ciddi şekilde. 

Dsg artık her tarafta onarımı yapılan bir şanzıman. Usta ve parça sorunu yok.

Yorum bağlantısı
Önder Özcan

Demek ki neymiş, DSG aslında söylenenin tam tersine çok sağlam bir şanzımanmış. Bu adam bile -henüz- bozamadığına göre...

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...