Metin Akbal 27 Mayıs 2019 Paylaş 27 Mayıs 2019 Önden çeker ve o kalıpta bir aracın önden kayması ilginç...Niye ki olur her aracin kendine gore karakteristigi ve kronigi olur agam.Yukarda yazilmis. Golfle 50 ile girdigim yerde Passat kaydi. Ayni sekilde ESP li Golf VII da ESP siz Golf VII ayni kiyaslamada ESP li olan kaymisti.Servet abi her 3 aracta ayni tarihlerde mi banttan indi? Ay bile fark edebiliyor sen daha iyi bilirsin. 2 ayni aracin birinin kutuk digerinin besik konforunda olmasi enteresan geliyor. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 27 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 27 Mayıs 2019 3.araç düğümü çözecek süspansiyon olarak. Yol tutuş kusuru bence lastik. Forumda çok konuştuk. Energy saver otomobil üzerinde iken şikayet aldı. Üretim tarihleri aynıdır. B8 trendine dediğin vakit specleri birebir uymak zorunda Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 27 Mayıs 2019 Paylaş 27 Mayıs 2019 Energy Saver lastiği sevememiştim ben. Ben de oyumu lastikten yana kullanıyorum. Aynı yaştaki iki lastiğin farkına bak, nasılsa müşteri içini görmüyor lastiğin. Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu 27 Mayıs 2019 Paylaş 27 Mayıs 2019 2009 yılında aldığım ilk arabama 4 tane energy saver almıştım. 20 bin km ye gelmeden lastikler betona dönmüştü. Bırakın virajda kaymayı kuru asfaltta hafif rampa kalkışlarında bile patinajdan kalkamıyordum. O zamandan bu zamana bu lastikte bir gelişim kaydedilmemişse virajda kayma işi büyük ihtimalle lastiktendir. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 27 Mayıs 2019 Paylaş 27 Mayıs 2019 8 saat önce, Hasan Karabekiroglu yazdı: Önden çeker ve o kalıpta bir aracın önden kayması ilginç... Mk3 mondeo da kafadan kayardı hep.. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 27 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 27 Mayıs 2019 1 saat önce, Fatih Mehmet Uslu yazdı: 2009 yılında aldığım ilk arabama 4 tane energy saver almıştım. 20 bin km ye gelmeden lastikler betona dönmüştü. Bırakın virajda kaymayı kuru asfaltta hafif rampa kalkışlarında bile patinajdan kalkamıyordum. O zamandan bu zamana bu lastikte bir gelişim kaydedilmemişse virajda kayma işi büyük ihtimalle lastiktendir. Yere tutunmama veya tutuma okey ama beton gibi olayını anlamıyorum. Bizim ticarilerde 80-100.k kullanırız ve tık demeden görevini ifa eder Kısa sürede çok km yapınca kauçuk havlu atmıyor da olabilir. Yorum bağlantısı
Emre Usta 27 Mayıs 2019 Paylaş 27 Mayıs 2019 6 yildir Energy saver kullaniyorum 2.takimi gecen sene aldim gayet memnunum.islak zeminde basarili ancak 3.sezonda lastik özelliğini kaybetmeye catlamaya ve virajlarda tutunma zayifliyor.kalkista patinaj olayi oluyor.lastik cok yumusak sessiz ancak catlama olayi kronik Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 27 Mayıs 2019 Paylaş 27 Mayıs 2019 Çatlasa da patlasa da iyi lastik bence, tutuyor yolu, sesi de az. Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu 27 Mayıs 2019 Paylaş 27 Mayıs 2019 Bir saat önce, Servet Aydın yazdı: Yere tutunmama veya tutuma okey ama beton gibi olayını anlamıyorum. Bizim ticarilerde 80-100.k kullanırız ve tık demeden görevini ifa eder Kısa sürede çok km yapınca kauçuk havlu atmıyor da olabilir. Abi 2 senede 50 bin km yapmıştım. Az da kullanmıyordum. Yakın zamanda cpc5 kullandım 30 bin km sinde gayet güzel tutunuyordu. Kullanıma bağlı da değişebilir. Babama versen benim energy saverları 100 bin kullandım dişleri ancak bitti diye sevinir. Çünkü arabayı zorlamaz. Ama bana göre 20 binden sonra bitmişti lastik. Dişlerine bakarsan 50 binde bile dişleri iyi sayılırdı. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 27 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 27 Mayıs 2019 Bugün 3.aracı kullandım. Benim araç ile aynı süspansiyon sertliği. Ve evet lastik farkı var az buz değil. Müsait ara aynı yerde iki aracı sert kaldırıp esp yanma süresini çekeceğim. Lastiğin tutunma verimi farkı kesin olarak çıkar ortaya. Michelin b8 için kötü tercihFalkenin bu seri lastiği landın altında idi aracı aldığım zaman. Bende çok memnun idim tutuşundan 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 27 Mayıs 2019 Paylaş 27 Mayıs 2019 Falken in ressamı ve desen tasarımcısı çok başarılı.. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 27 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 27 Mayıs 2019 Ortağı kafaya alsam söküp alacağım jantlar ile birlikte 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 27 Mayıs 2019 Paylaş 27 Mayıs 2019 Lastiği değişerek çözersin de; trim sesi ile motor gürültüsünü ne yapacan? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 27 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 27 Mayıs 2019 Trim için 30.k bakımı bekleniyor. Motor için malesef yapacak bir şey yok Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 27 Mayıs 2019 Paylaş 27 Mayıs 2019 2 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Trim için 30.k bakımı bekleniyor. Motor için malesef yapacak bir şey yok rıfkıyla bi dolaşalım gelelim iyi gelir motor sesine. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 27 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 27 Mayıs 2019 Rıfkıya yakışır aynı Ferrari içinde bağıra çağıra konuşmak gibi ama piyasada konfor denince akla gelen markaya yakışmaz. Megane içinde sinek kanadı sesi duyuluyor misal Yorum bağlantısı
Servet Aydın 27 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 27 Mayıs 2019 Vakit olsa bizde yaparız da, motor sesi şu konuda iyi ; kafanın şişmesini istemeyen 140ı geçmeyecek ya da 2500 deviri. 90 110 arası salon sessizliği var yani 1500 devirde Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 27 Mayıs 2019 Paylaş 27 Mayıs 2019 Daha önce de binmiştim, bugün yine bindim ama bugün bindiğimi konfor açısından beğenmedim zıp zıp bir araç gibi geldi, belki de üstündeki 18 jant ve Pirelli lastikden mütevellit Yorum bağlantısı
Selim Kaya 28 Mayıs 2019 Paylaş 28 Mayıs 2019 Artık yönlü lastik pek kalmadı ama hani bi ihtimal. Olabilir mi? Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 28 Mayıs 2019 Paylaş 28 Mayıs 2019 18 saat önce, Mehmet Göktürk yazdı: adamlara bak: Benim aracı da yapsalar ya böyle...Şahane olur. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 30 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 30 Mayıs 2019 Gülmek yok baştan diyim. Bugün çözdük salınım işini. Akla gelmedi hiç. Malum araçlar servis hizmeti için alındı ve kangoo sırtında olan ekipmanlar bagajlarda sabit duruyor. Yumuşak süspansiyon olan araç mekanik hizmeti veriyor ve ekipmanlar ona göre hali hazırda bekliyor bagajda. Onca yükü hesap etmeyi unutunca arabanın şavrole gibi salınım yapması gayet doğal. Bak gülme dedim hala gülüyor 4 1 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 30 Mayıs 2019 Paylaş 30 Mayıs 2019 ORtalama kaç kilo ekipmandan bahsediyoruz abi? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 30 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 30 Mayıs 2019 150 kg veya biraz üstü. Bende sabit ekipman 40 kilo civarı 4 adet takım çantası var bagajda. Sadece herkül kriko 25 kg 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts