İçeriğe Yönlendir

Vw Passat B8


Servet Aydın

Recommended Posts

Metin Akbal
Önden çeker ve o kalıpta bir aracın önden kayması ilginç...
Niye ki olur her aracin kendine gore karakteristigi ve kronigi olur agam.

Yukarda yazilmis. Golfle 50 ile girdigim yerde Passat kaydi. Ayni sekilde ESP li Golf VII da ESP siz Golf VII ayni kiyaslamada ESP li olan kaymisti.

Servet abi her 3 aracta ayni tarihlerde mi banttan indi? Ay bile fark edebiliyor sen daha iyi bilirsin. 2 ayni aracin birinin kutuk digerinin besik konforunda olmasi enteresan geliyor.
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

3.araç düğümü çözecek süspansiyon olarak. Yol tutuş kusuru bence lastik. Forumda çok konuştuk. Energy saver otomobil üzerinde iken şikayet aldı. Üretim tarihleri aynıdır. B8 trendine dediğin vakit specleri birebir uymak zorunda 

Yorum bağlantısı
Emre Şimşek

Energy Saver lastiği sevememiştim ben. 

Ben de oyumu lastikten yana kullanıyorum. Aynı yaştaki iki lastiğin farkına bak, nasılsa müşteri içini görmüyor lastiğin. 

Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu

2009 yılında aldığım ilk arabama 4 tane energy saver almıştım. 20 bin km ye gelmeden lastikler betona dönmüştü. Bırakın virajda kaymayı kuru asfaltta hafif rampa kalkışlarında bile patinajdan kalkamıyordum. O zamandan bu zamana bu lastikte bir gelişim kaydedilmemişse virajda kayma işi büyük ihtimalle lastiktendir.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
8 saat önce, Hasan Karabekiroglu yazdı:

Önden çeker ve o kalıpta bir aracın önden kayması ilginç...

 

Mk3 mondeo da kafadan kayardı hep.. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
1 saat önce, Fatih Mehmet Uslu yazdı:

2009 yılında aldığım ilk arabama 4 tane energy saver almıştım. 20 bin km ye gelmeden lastikler betona dönmüştü. Bırakın virajda kaymayı kuru asfaltta hafif rampa kalkışlarında bile patinajdan kalkamıyordum. O zamandan bu zamana bu lastikte bir gelişim kaydedilmemişse virajda kayma işi büyük ihtimalle lastiktendir.

Yere tutunmama veya tutuma okey ama beton gibi olayını anlamıyorum. Bizim ticarilerde 80-100.k kullanırız ve tık demeden görevini ifa eder

Kısa sürede çok km yapınca kauçuk havlu atmıyor da olabilir.

Yorum bağlantısı
Emre Usta

6 yildir Energy saver kullaniyorum 2.takimi gecen sene aldim gayet memnunum.islak zeminde basarili ancak 3.sezonda lastik özelliğini kaybetmeye catlamaya ve virajlarda tutunma zayifliyor.kalkista patinaj olayi oluyor.lastik cok yumusak sessiz ancak catlama olayi kronik

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Çatlasa da patlasa da iyi lastik bence, tutuyor yolu, sesi de az. 

Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu
Bir saat önce, Servet Aydın yazdı:

Yere tutunmama veya tutuma okey ama beton gibi olayını anlamıyorum. Bizim ticarilerde 80-100.k kullanırız ve tık demeden görevini ifa eder

Kısa sürede çok km yapınca kauçuk havlu atmıyor da olabilir.

Abi 2 senede 50 bin km yapmıştım. Az da kullanmıyordum. Yakın zamanda cpc5 kullandım 30 bin km sinde gayet güzel tutunuyordu. Kullanıma bağlı da değişebilir. Babama versen benim energy saverları 100 bin kullandım dişleri ancak bitti diye sevinir. Çünkü arabayı zorlamaz. Ama bana göre 20 binden sonra bitmişti lastik. Dişlerine bakarsan 50 binde bile dişleri iyi sayılırdı.

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Bugün 3.aracı kullandım. Benim araç ile aynı süspansiyon sertliği. Ve evet lastik farkı var az buz değil. Müsait ara aynı yerde iki aracı sert kaldırıp esp yanma süresini çekeceğim. Lastiğin tutunma verimi farkı kesin olarak çıkar ortaya. Michelin b8 için kötü tercih


Falkenin bu seri lastiği landın altında idi aracı aldığım zaman. Bende çok memnun idim tutuşundan 8a5374042e4d8b9fa737d6e67b992b67.jpg0d85c39f588b6ec21ecd487a186e3a97.jpg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Lastiği değişerek çözersin de; trim sesi ile motor gürültüsünü ne yapacan?

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Trim için 30.k bakımı bekleniyor. Motor için malesef yapacak bir şey yok 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
2 dakika önce, Servet Aydın yazdı:

Trim için 30.k bakımı bekleniyor. Motor için malesef yapacak bir şey yok 

rıfkıyla bi dolaşalım gelelim iyi gelir motor sesine.

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Rıfkıya yakışır aynı Ferrari içinde bağıra çağıra konuşmak gibi ama piyasada konfor denince akla gelen markaya yakışmaz. Megane içinde sinek kanadı sesi duyuluyor misal 

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Vakit olsa bizde yaparız da, motor sesi şu konuda iyi ; kafanın şişmesini istemeyen 140ı geçmeyecek ya da 2500 deviri. 90 110 arası salon sessizliği var yani 1500 devirde 

Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu

Daha önce de binmiştim, bugün yine bindim ama bugün bindiğimi konfor açısından beğenmedim zıp zıp bir araç gibi geldi, belki de üstündeki 18 jant ve Pirelli lastikden mütevellit

Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı
18 saat önce, Mehmet Göktürk yazdı:

adamlara bak: 

 

 

 

 

Benim aracı da yapsalar ya böyle...Şahane olur. :) 

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Gülmek yok baştan diyim. Bugün çözdük salınım işini. Akla gelmedi hiç. 

Malum araçlar servis hizmeti için alındı ve kangoo sırtında olan ekipmanlar bagajlarda sabit duruyor. Yumuşak süspansiyon olan araç mekanik hizmeti veriyor ve ekipmanlar ona göre hali hazırda bekliyor bagajda. Onca yükü hesap etmeyi unutunca arabanın şavrole gibi salınım yapması gayet doğal. Bak gülme dedim hala gülüyor 

  • Beğen 4
  • Mutlu 1
  • Şaşkın 2
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

150 kg veya biraz üstü. Bende sabit ekipman 40 kilo civarı 

4 adet takım çantası var bagajda. Sadece herkül kriko 25 kg 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...