Servet Aydın 8 Ocak 2019 Yazar Paylaş 8 Ocak 2019 Bu arada eğer 1500 devirde o torku verse araç titreme yapmaması gerekmez mi Yazılım işi sakat o zaman. 250nm olacak 290 300 1 Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 8 Ocak 2019 Paylaş 8 Ocak 2019 1750 ile başlar. ..SM-N9005 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Motor değil, şanzıman dayanımı Şanzıman dayanmaz. SM-N9005 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 8 Ocak 2019 Paylaş 8 Ocak 2019 3 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Bu arada eğer 1500 devirde o torku verse araç titreme yapmaması gerekmez mi Yazılım işi sakat o zaman. 250nm olacak 290 300 gaz yese yapmaz. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 8 Ocak 2019 Paylaş 8 Ocak 2019 Manuel müşterisi D segmentinde yok. En büyük sorun oydu. Parası azalan insanlar C segmentine bakıyor. D segmenti eski araç sevdalıları (8-10 yaş üstü) ancak kasabalarımızdaki esnaf gençler felan. meraklıları. Zaten benim aracı da öyle biri aldı. Aynen. Otomatik olsa çık hızlı satılırdı o Yorum bağlantısı
Servet Aydın 8 Ocak 2019 Yazar Paylaş 8 Ocak 2019 4 dakika önce, Mehmet Göktürk yazdı: gaz yese yapmaz. O zaman o devirde tork yok demektir. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 8 Ocak 2019 Paylaş 8 Ocak 2019 Passat la ilgili bilmediğim çok az şey vardır. Yeri gelince paylaşırım. 1.6 da 7 ileri 150 ve 190 liklarda 6 ileri .240 lık ta 7 ileri şanzıman var. .. 150 lik 340 tork.190 lik 400 tork 240 lik 500 tork. SM-N9005 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi 240 lık Arteonu kullanmıştım ben. 4motion Ürgüp virajlarını bi dönüşüm vardı. İmkan olsa videoya kaydettirip izlemek isterdim. Tapatalk imzanı kapasana hocam. İphonea ne oldu. ? 1 Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 8 Ocak 2019 Paylaş 8 Ocak 2019 Çift telefon ...zenginlik böyle bir şey.[emoji3] .. kapattım şimdi. .. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 8 Ocak 2019 Yazar Paylaş 8 Ocak 2019 Diyorum nerden geliyor bu para kokusu 1 Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 8 Ocak 2019 Paylaş 8 Ocak 2019 530 bmw nin gidişinide denemeni isterim ...acayip bir şey. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 8 Ocak 2019 Yazar Paylaş 8 Ocak 2019 4500 dd'da o kwyı vermesi çok iyi. Yüksek hızda gitmeye uygun. Tork bandı çok dar. Tevekkeli bizde 2500 dd ile sınırlı olması. Yeni motorun bundan pek farkı yok Yorum bağlantısı
Celal Aydın 8 Ocak 2019 Paylaş 8 Ocak 2019 Yazılım işi dediğin gibi sakat abi. Her türlü şanzımana yük. Manuel olsa sıkıntı yok, interkul zaten var araçta, turbo ile sıkıntı da yaşanmazdı. 240 lık Arteonu kullanmıştım ben. 4motion Ürgüp virajlarını bi dönüşüm vardı. İmkan olsa videoya kaydettirip izlemek isterdim. Tapatalk imzanı kapasana hocam. İphonea ne oldu. ? Emmi 2013-14 Audi A4 Quattro’lar 120-130 bin ₺ bandında geziyor.S-Tronic şanzıman (dsg ile aynı, tek farkı dikine yerleşik, yük daha az biniyor, ıslak tip)Tam bir fiyat performans aracı. 4 çeker ile viraja girmek mükemmel olurdu. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Özcan 8 Ocak 2019 Paylaş 8 Ocak 2019 Hayırlı olsun abicim.Rabbim Kazasız belasız binmek nasip etsin. B7 ile takas olur mu🤣 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 9 Ocak 2019 Paylaş 9 Ocak 2019 Ben bu 1,6 tdi motoru araştırmak istedim. Pekte hoş olmayan bilgiler buldum. Motorun kodu EA 189 Bu motoru en son B7 passatta kullanmışlar. B8 passatlar en az 2,0 motorla satılıyor. Ama ülkemize satmak için Volkswagen bu eski ea189 kodlu motoru takıp gönderiyor ülkemize. Yani bize özel bir devşirme. Esasında polo ve golf için düşünülen bir motor. Ayrıca sabıkalı olan motorda bu. Motorun arge tarihi 2009. Yani 2009 teknolojisi, Diessel gate sonrası gücü kısılmış bir motor. Katalizör takmışlar kocaman, yakıtın bir kısmı katalizörde nox yakıyor. Doğayı korumak için kaynak tüketiyor yani. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Ocak 2019 Yazar Paylaş 9 Ocak 2019 8 saat önce, Mustafa Özcan yazdı: Hayırlı olsun abicim.Rabbim Kazasız belasız binmek nasip etsin. B7 ile takas olur mu🤣 Lbg 12 dakika önce, Ali Darbaz yazdı: Ben bu 1,6 tdi motoru araştırmak istedim. Pekte hoş olmayan bilgiler buldum. Motorun kodu EA 189 Bu motoru en son B7 passatta kullanmışlar. B8 passatlar en az 2,0 motorla satılıyor. Ama ülkemize satmak için Volkswagen bu eski ea189 kodlu motoru takıp gönderiyor ülkemize. Yani bize özel bir devşirme. Esasında polo ve golf için düşünülen bir motor. Ayrıca sabıkalı olan motorda bu. Motorun arge tarihi 2009. Yani 2009 teknolojisi, Diessel gate sonrası gücü kısılmış bir motor. Katalizör takmışlar kocaman, yakıtın bir kısmı katalizörde nox yakıyor. Doğayı korumak için kaynak tüketiyor yani. Sene 2019 dci 2001 2015 arası aynı sistemi kullandı. Yazılımsal değişiklik ile. Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay 9 Ocak 2019 Paylaş 9 Ocak 2019 Abicim süper fm'den Hans zimmer'e ne zaman geçtin, Das Auto'dan sonra Das Muzik mi Tekrrdan hayırlı olsun diyeyim, ama bu arabanın bu halini bir kenara koy, özleyeceksin. Benim Passat'ı trendline alıp da "Gırtlak dolu" hale getirmiş bir sürü arkadaşım var. Şimdiden gazan mübarek olsun 😎 1 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 9 Ocak 2019 Paylaş 9 Ocak 2019 3 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Lbg Sene 2019 dci 2001 2015 arası aynı sistemi kullandı. Yazılımsal değişiklik ile. Bizim 2004 kangoo ile 2016 fluence arasında pek fark yok. Motor kodu aynı k9k diye bilinen motor. Tork/devir oranı değişik 1500 devirde kangoo titriyor, flu titremiyor. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Ocak 2019 Yazar Paylaş 9 Ocak 2019 Hans fena adam. Önce müzikleri dinliyor sonra filmi izliyorum. Daha etkileyici oluyor. Sanırm araç böyle kalır. Tek yapacağım far olur muhtemelen 1 dakika önce, Köksal Yılmaz yazdı: Bizim 2004 kangoo ile 2016 fluence arasında pek fark yok. Motor kodu aynı k9k diye bilinen motor. Tork/devir oranı değişik 1500 devirde kangoo titriyor, flu titremiyor. Enjektör değiştir, 1500 devirde pati çeker. 3 Yorum bağlantısı
Erkan Işık 9 Ocak 2019 Paylaş 9 Ocak 2019 5 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Hans fena adam. Önce müzikleri dinliyor sonra filmi izliyorum. Daha etkileyici oluyor. Sanırm araç böyle kalır. Tek yapacağım far olur muhtemelen Enjektör değiştir, 1500 devirde pati çeker. servet abi yapacagın şey bir takım cıkma higline koltugu birde cruse control takman Yorum bağlantısı
Önder Özcan 9 Ocak 2019 Paylaş 9 Ocak 2019 Benim tavsiyem direk çıkma haylayn Passat alman, daha az uğraşırsın 4 6 Yorum bağlantısı
Hakan Tarım 9 Ocak 2019 Paylaş 9 Ocak 2019 15 dakika önce, Önder Özcan yazdı: Benim tavsiyem direk çıkma haylayn Passat alman, daha az uğraşırsın bunlar ikinci el almaz abii, hele öyle çıkma mıkma heçç. Kestirtmiştir faturayı, düşmüştür vergiden vs'lerden. Nasıl zengin olunuyor sanıyorsun 1 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Ocak 2019 Yazar Paylaş 9 Ocak 2019 47 dakika önce, Erkan Işık yazdı: servet abi yapacagın şey bir takım cıkma higline koltugu birde cruse control takman Önce far. Sonra Cruise. Koltuk şimdilik rahat ama bakalım 39 dakika önce, Önder Özcan yazdı: Benim tavsiyem direk çıkma haylayn Passat alman, daha az uğraşırsın Okudun mu aşağıda yazanı. Pis fakir seni 24 dakika önce, Hakan Tarım yazdı: bunlar ikinci el almaz abii, hele öyle çıkma mıkma heçç. Kestirtmiştir faturayı, düşmüştür vergiden vs'lerden. Nasıl zengin olunuyor sanıyorsun Nur topu gibi tirm sesimiz oldu. Km konsolu arkasından geliyor. Bu sabah biri gitti servise farda buğu olduğu için. Rapor yazıldı, tasarımsal problem olabilir dendi. Şimdi ben gideceğim bakacaklar nedir diye. 1 Yorum bağlantısı
Erkan Işık 9 Ocak 2019 Paylaş 9 Ocak 2019 (düzenlendi) sıfır takıp yollarlar kafanı yorma:)) ha servısde ısen higline koltuklara bır göz at otur söyle :)) 9 Ocak 2019 tarihinde Erkan Işık tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts