Servet Aydın 8 Ocak 2019 Yazar Paylaş 8 Ocak 2019 11 dakika önce, Recep Demirci yazdı: Servet abi hayırlı uğurlu olsun. Keyifli kullanımlar dilerim. Vag gurubunu pek sevmezdin yada ben öyle hissetmiştim . Şaşırdım demeden edemeyeceğim. Lakin en çok tutulan model olması ayrı bir güzel. Piyasalar bu sene iyi değil biraz daha durumu iyileştirebilsem bende VAG gurubuna bulaşmak istiyorum (çünki galeriere gidip öylesine incelediğim araçların içinde malzeme kalitesi tokluk hissi en çok golfte hoşuma gitmişti) şimdilik eldeki mal en iyi mal mantığındayım. Volkswagen firmasının sahtekarlığını içime sindirmiş değilim ancak hayatta kapıma koymam diyeceğim marka olmadığı ve ortak fikir ile alındığı için kapımızda. Burada anladığım yaşayarak şu var. Adamların ne yaptığını zerre kadar düşünmeyip, markanın yollardaki imajının peşinde gidenler var. Canlı kanlı yaşadım bir hafta içinde. Adamlar dünyayı karbona boğsa bile ülkemizde kimse tınlamaz. Yoldan geçen bakıyor, servis özel olduğunu müşteriye hissettiriyor, müşteri verdiği paranın karşılığını konfor ve güvenlik olarak hizmet olarak geri alıyor. Vardın yansın dünya modundalar. Bizde aynı sepetin içindeyiz artık. Büyük lokma yiyip büyük konuşmamak lazım. Birileri demişti. Bir gün herkeş vw sahibi olacak diye 6 dakika önce, Fikri Keleş yazdı: Servet abi hayırlı olsun Sıra sende 4 Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 8 Ocak 2019 Paylaş 8 Ocak 2019 28 dakika önce, Fatih Mehmet Uslu yazdı: Aslında bende çok takmazdım. Öyle olsam 2013 yılında 1.0 ecoboost focus almazdım. Ancak passat 1.4 motor ve d segmenti olunca benzinli alma konusunda tereddüt ettim. Act motorda yok benim baktığım donanımlarda... Bundan sonrakı aracım 1.4 suberb veya 1.4 passat olucak(beklenmedik bir sürpriz olmazsa) Normal sakın kullanımda dizellerine göre 1 lt yakın yakıt farkı var. Performanslı kullanımda ise dizel benzinli motor kadar aşırı yakıt tüketimi değerlerini görmüyor o zaman fark biraz artıyor sadece. Yorum bağlantısı
Celal Aydın 8 Ocak 2019 Paylaş 8 Ocak 2019 D segmentinde Passat en doğru tercih.En öne çıkan artısı, 1.6 Dizel Otomatik.Markanın ezelden gelen bir güveni de var ki, Türk milletinin gönlünde sağlam yer ediniyor.Gece laf arasında “satsak kaça gider acaba” diye konuşurken, (2008 2.0 TDI Passat’ımızı), sabah aracı teslim almaya gelen arkadaşımı görünce anladım.2011 de 53k’ya alıp 120 bin km yapıp, 55k’ya 2016’da sattık.Düşünüyorum da Bir Laguna veya Mondeo olduğunu aracımızın, aylarca uğraştırırdı.Şimdi hal böyle iken, o bayıldığım aşık olduğum mondeo’yu nasıl içim rahat alayım, diye düşünüyor insan, ölü yatırım gibi görüyoruz istemsiz. 2.0 motorda otomatik var, vergisi en az 3.500₺ yıllık.Yakıt 7.5 dan aşağı düşmez.Vs vs1.6 dizel otomatik Passat burda liderliğini koruyor işte.Altın gibi araç, Borsada bence yeri olmalı [emoji16][emoji1] 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 8 Ocak 2019 Paylaş 8 Ocak 2019 50 dakika önce, Uğur Kamil yazdı: Bundan sonrakı aracım 1.4 suberb veya 1.4 passat olucak(beklenmedik bir sürpriz olmazsa) Normal sakın kullanımda dizellerine göre 1 lt yakın yakıt farkı var. Performanslı kullanımda ise dizel benzinli motor kadar aşırı yakıt tüketimi değerlerini görmüyor o zaman fark biraz artıyor sadece. Troc ve T-cross tipindeki araçlar yaygınlaşacak görünüyor. Aracınız güzel ama değiştirme günü geldiğinde hafif hibritler yaygınlaşmış olacak. Büyük araba bir süre sonra gözden düşebilir. Yorum bağlantısı
Haşmet Güngör 8 Ocak 2019 Paylaş 8 Ocak 2019 Bayanların aşk acısı ,başkasını .Erkeklerin araba aşkı, başka marka bulunca biter. 3 2 Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 8 Ocak 2019 Paylaş 8 Ocak 2019 42 dakika önce, Mehmet Göktürk yazdı: Troc ve T-cross tipindeki araçlar yaygınlaşacak görünüyor. Aracınız güzel ama değiştirme günü geldiğinde hafif hibritler yaygınlaşmış olacak. Büyük araba bir süre sonra gözden düşebilir. O kadar bütçe olursa durum başka tabi Mehmet abi enaz 1 sene en fazla 2 sene binmeyi düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 8 Ocak 2019 Yazar Paylaş 8 Ocak 2019 12 dakika önce, Emre Öğüt yazdı: Servet abi hayırlı uğurlu olsun Teşekkür ederim Emre Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 8 Ocak 2019 Paylaş 8 Ocak 2019 1 dakika önce, Uğur Kamil yazdı: O kadar bütçe olursa durum başka tabi Mehmet abi enaz 1 sene en fazla 2 sene binmeyi düşünüyorum. verimsiz bir biniş yılı ama o da bi tercih. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 8 Ocak 2019 Paylaş 8 Ocak 2019 Altın gibi araç, Borsada bence yeri olmalı [emoji16][emoji1]Karşı komşum gelmişti. Biraz param var, altın mı alsam, dolar mı. Yoksa passat mı demişti. Hiç unutmam 2 1 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 8 Ocak 2019 Paylaş 8 Ocak 2019 Karşı komşum gelmişti. Biraz param var, altın mı alsam, dolar mı. Yoksa passat mı demişti. Hiç unutmam [emoji1][emoji23] işte en güzel örneği emmi. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 8 Ocak 2019 Paylaş 8 Ocak 2019 [emoji1][emoji23] işte en güzel örneği emmi. 2012 model passat aldı. Kullanmıyor da. 10-15 bin km de ancadır Yorum bağlantısı
Celal Aydın 8 Ocak 2019 Paylaş 8 Ocak 2019 2012 model passat aldı. Kullanmıyor da. 10-15 bin km de ancadır Komşuda sıfır jetta var 2015 model Dizel. 35 bin civarı kilometresi. O yıllarda 70-80 arasıydı sıfırı, şimdi satacak olsa 100 binden aşağı gitmez [emoji1]Ben 1 yılda yapıyorum o kilometreyi. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 8 Ocak 2019 Yazar Paylaş 8 Ocak 2019 Ama Göktürk hoca o kadar uygun demesine rağmen kaç ay satamadı. Onun üzerine kaç tane mondeo gitti peşpeşe. Ama genel olarak vw piyasada daha ileride. Mazda 99bin idi. 1.5 yıl sonra 140 bin Yorum bağlantısı
Celal Aydın 8 Ocak 2019 Paylaş 8 Ocak 2019 Ama Göktürk hoca o kadar uygun demesine rağmen kaç ay satamadı. Onun üzerine kaç tane mondeo gitti peşpeşe. Ama genel olarak vw piyasada daha ileride. Mazda 99bin idi. 1.5 yıl sonra 140 bin B7 kasadan itibaren 2.0 TDI’ler tutulmuyor piyasada abi. Mondeo’da 1.6 dizeli güç istemeyen ve manuelciler tercih ediyor.Passat orda da bir adım önde, gücü kasayı çok rahat taşıyor, özellikle dsg sayesinde. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 8 Ocak 2019 Yazar Paylaş 8 Ocak 2019 Aracın ivmelenmesi çok iyi. Arada muhabbet ettiğimiz için henüz onlara gelmedim. Şanzıman dayanır mı bilgim yok ancak 150bg soluksuz alınır bu motordan. Bizde bunlar 90 bg ama 300 nm. 2500 dd sınırlı. Şöyle garantisi olmasa bizdeki pc ile direk motor beynine dalarım. Üzerindeki soket bile birebir aynı linde Forklift'te olan sistemle. 1 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 8 Ocak 2019 Paylaş 8 Ocak 2019 Renault Talisman’da kullandı 1.6 dci 160 hp. Motor sistemi çokta farklı değildir, edc kullandı mı bilmiyorum ama, kullandıysa yağlı tiptir 6-DSG gibi. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 8 Ocak 2019 Yazar Paylaş 8 Ocak 2019 Edc megane kullandık passat öncesi. Hani dedik filo indirimi ve tek markadan devam edelim. Reno ticari araç yapmaya devam etsin 1 Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 8 Ocak 2019 Paylaş 8 Ocak 2019 Bir saat önce, Mehmet Göktürk yazdı: verimsiz bir biniş yılı ama o da bi tercih. Eski aracımı 11 sene bendeydi(0 almıştık) Arabayı alalı 9 ay oldu. Alırkende 2-3 sene biner azdaha para biriktirir birazdaha iyisini alırım düşüncesiyle aldım. Jettayı alırken düşük km ve hoşuma giden Passat veya Superb'ler bütçemi baya aşıyordu. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 8 Ocak 2019 Paylaş 8 Ocak 2019 20 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Ama Göktürk hoca o kadar uygun demesine rağmen kaç ay satamadı. Onun üzerine kaç tane mondeo gitti peşpeşe. Ama genel olarak vw piyasada daha ileride. Mazda 99bin idi. 1.5 yıl sonra 140 bin Manuel müşterisi D segmentinde yok. En büyük sorun oydu. Parası azalan insanlar C segmentine bakıyor. D segmenti eski araç sevdalıları (8-10 yaş üstü) ancak kasabalarımızdaki esnaf gençler felan. meraklıları. Zaten benim aracı da öyle biri aldı. 2 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 8 Ocak 2019 Paylaş 8 Ocak 2019 5 saat önce, Servet Aydın yazdı: İlk vag bende 2001-2004 yılında idi. 99 model t4 2.4 dizel. sonra 2005 yılında 2004 signoplus vardı. Bu etti 3. Yanlız minibüs denince vw'nin rakibi yok. Müthiş rahattı onunla binlerce km yolculuk Tabi ki olm. Ne öyle dağ başı filan. Cadebostan beni bekler 19 lt/100km yakan fakirler düşünsün bize ne 19 litre yakan fakir? Hakkaten çok fakirmiş. Tirentlerin ortak özelliği olmasın tikkat et. Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 8 Ocak 2019 Paylaş 8 Ocak 2019 Aracın ivmelenmesi çok iyi. Arada muhabbet ettiğimiz için henüz onlara gelmedim. Şanzıman dayanır mı bilgim yok ancak 150bg soluksuz alınır bu motordan. Bizde bunlar 90 bg ama 300 nm. 2500 dd sınırlı. Şöyle garantisi olmasa bizdeki pc ile direk motor beynine dalarım. Üzerindeki soket bile birebir aynı linde Forklift'te olan sistemle. Passat la ilgili bilmediğim çok az şey vardır. Yeri gelince paylaşırım. 1.6 da 7 ileri 150 ve 190 liklarda 6 ileri .240 lık ta 7 ileri şanzıman var. .. 150 lik 340 tork.190 lik 400 tork 240 lik 500 tork.SM-N9005 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 8 Ocak 2019 Yazar Paylaş 8 Ocak 2019 2 dakika önce, Önder Özcan yazdı: 19 litre yakan fakir? Hakkaten çok fakirmiş. Tirentlerin ortak özelliği olmasın tikkat et. Fasfakir hemde 1 dakika önce, Hasan Basri Bayraktar yazdı: Passat la ilgili bilmediğim çok az şey vardır. Yeri gelince paylaşırım. 1.6 da 7 ileri 150 ve 190 liklarda 6 ileri .240 lık ta 7 ileri şanzıman var. .. 150 lik 340 tork.190 lik 400 tork 240 lik 500 tork. SM-N9005 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Hocam, bizim araç kaç nm? Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 8 Ocak 2019 Paylaş 8 Ocak 2019 250 nmSM-N9005 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 8 Ocak 2019 Paylaş 8 Ocak 2019 Maksimum güç 88 (120) kw (ps) / 3.600 - 4.000 dv/dk Maksimum tork 250 Nm / 1.500 - 3.250 dv/dk Yorum bağlantısı
Recommended Posts