Selçuk Bakış 15 Mart 2016 Paylaş 15 Mart 2016 Hayırlısı olur inşallah, sabırlar dilerim. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Aydın 15 Mart 2016 Paylaş 15 Mart 2016 Sabırsızlıkla tamamlanmasını bekleyeceğim bir konu daha. Hayırlısı olsun abi. Çok güzel olucak. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Polat 16 Mart 2016 Paylaş 16 Mart 2016 Kolay gelsin. Zevkli bir o kadar da meşakkatli bir hoby, keyifle takip edeceğim. .. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 17 Mart 2016 Paylaş 17 Mart 2016 Böyle bir çalışma bekliyoruz Reno 3.20i mi ne bu Yorum bağlantısı
Önder Özcan 17 Mart 2016 Paylaş 17 Mart 2016 Böyle bir çalışma bekliyoruz arkadaş insan bir mesaj önce bir uyarı işareti falan koyar.tatlı tatlı okuyordum.resmi gördüğüm an gözlerim görmeyi durdurdu.yapmayın böyle Yorum bağlantısı
Misafir 17 Mart 2016 Paylaş 17 Mart 2016 arkadaş insan bir mesaj önce bir uyarı işareti falan koyar.tatlı tatlı okuyordum.resmi gördüğüm an gözlerim görmeyi durdurdu.yapmayın böyle Niye ya ne güzel olmuş işte Romenler yapmış dacia işte Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 17 Mart 2016 Paylaş 17 Mart 2016 Maşallah abi, hızlı ilerliyecek bu konu inşallah. 1 Yorum bağlantısı
Evren Barış Özbek 21 Mart 2016 Yazar Paylaş 21 Mart 2016 Arabayı kumlamaya sokup sokmamak arasında kaldık. Amerikan ve Alman arabalarının kaporta sacları kalın olduğu için kumlama yapılabiliyor. Renoya da yapılabileceği söylendi. Tam ikna olmadım. "Sadece ön kaputu gönderelim, problem olmazsa arabayı yollarız" dedim. Bekleyip göreceğiz. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Mart 2016 Paylaş 21 Mart 2016 kumlama yapan yer adım adım gitsin tabana fazla inceliyorsa dursun. kumalama iyidir de sora acilen güzel çinkolu boya ile spreylemek lazım 2 Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 22 Mart 2016 Paylaş 22 Mart 2016 Bu arabaların bu kadar çabuk çürümesinin nedeni saç kalınlığı mıdır? Bizimki hatırlıyorum 10. yılda kapı altları, marşpiyel komple çürümüştü. İlk sahibiydik. Yıkarken boya rengi beze çıkıyordu. R9'lar mesela kolay kolay çürümez. Teknoloji farkı olsa gerek. 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Şahin 22 Mart 2016 Paylaş 22 Mart 2016 oooo benlik bir konu başladı. forumda bu tür konuları gördüğüm zaman daha bir şevkle tıklıyorum. inşallah gelişmeler hızlıca ilerler de fazladan sabırsızlanmayız. Yorum bağlantısı
Misafir 22 Mart 2016 Paylaş 22 Mart 2016 Bu arabaların bu kadar çabuk çürümesinin nedeni saç kalınlığı mıdır? Bizimki hatırlıyorum 10. yılda kapı altları, marşpiyel komple çürümüştü. İlk sahibiydik. Yıkarken boya rengi beze çıkıyordu. R9'lar mesela kolay kolay çürümez. Teknoloji farkı olsa gerek. aynı soruyu merak ediyorum. Yorum bağlantısı
Evren Barış Özbek 23 Mart 2016 Yazar Paylaş 23 Mart 2016 Bu arabaların bu kadar çabuk çürümesinin nedeni saç kalınlığı mıdır? Bizimki hatırlıyorum 10. yılda kapı altları, marşpiyel komple çürümüştü. İlk sahibiydik. Yıkarken boya rengi beze çıkıyordu. R9'lar mesela kolay kolay çürümez. Teknoloji farkı olsa gerek. aynı soruyu merak ediyorum. Sac kalınlığından ziyade sacın metal bileşenleri oksitlenmeye çok müsait. Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 23 Mart 2016 Paylaş 23 Mart 2016 Evren görünenden öte görünmeyenler sıkıntı yaratır. Alt taban sacını , ön çamurluk içlerini , marşbiyellerini ve şüpelendiğin her yeri yıldız uçlu ince bir tornavida ile vura vura kontrol et. Boyayı solver yardımıyla veya yakarak saca kadar mutlaka indir. Başlamışken renk konusunda iyi düşün 75 lerdeki turuncuyu dene dahada güzel olur. 1 Yorum bağlantısı
Lokman Ceritlioğlu 23 Mart 2016 Paylaş 23 Mart 2016 hayırlısı olsun, geri vites lambası harika. 1 Yorum bağlantısı
Evren Barış Özbek 24 Mart 2016 Yazar Paylaş 24 Mart 2016 Evren görünenden öte görünmeyenler sıkıntı yaratır. Alt taban sacını , ön çamurluk içlerini , marşbiyellerini ve şüpelendiğin her yeri yıldız uçlu ince bir tornavida ile vura vura kontrol et. Boyayı solver yardımıyla veya yakarak saca kadar mutlaka indir. Başlamışken renk konusunda iyi düşün 75 lerdeki turuncuyu dene dahada güzel olur. Renk kararını çoktan verdim. Şimdilik sürpriz. hayırlısı olsun, geri vites lambası harika. O lambayı ilk gördüğümde beni benden almıştı. 1 Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 24 Mart 2016 Paylaş 24 Mart 2016 (düzenlendi) aynı soruyu merak ediyorum.Yeni nesil araç kaporta sacı ya alüminyum oranı yüksek yada galvanizli levha kullanıldığı için daha geç paslanıyor veya çürüyor. Kalınlık ikinci plan [emoji6] 24 Mart 2016 tarihinde Adnan Çakır tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Misafir 24 Mart 2016 Paylaş 24 Mart 2016 Merakla takip ediyorum konuyu zor ve bir o kadar da keyifli bir süreç Yorum bağlantısı
Evren Barış Özbek 5 Nisan 2016 Yazar Paylaş 5 Nisan 2016 Arabayı Fred Çakmaktaş ve Barni Moloztaş için hazırlıyoruz. 5 Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 5 Nisan 2016 Paylaş 5 Nisan 2016 (düzenlendi) Ohh ne güzel efil efil [emoji6] iş uzun demek ki kolay gelsin 5 Nisan 2016 tarihinde Adnan Çakır tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Selim Kaya 5 Nisan 2016 Paylaş 5 Nisan 2016 Bagajı açınca arka tekerleri gördüğüm Serçe olmuştu ama, bu açıdan ön teker görmek bir garip geldi. Güzel olacak inşallah. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Nisan 2016 Paylaş 5 Nisan 2016 saaaalam girişilmiş.. bütçe ne civarda acaba Yorum bağlantısı
Recommended Posts