Osman Ünal 28 Kasım 2018 Paylaş 28 Kasım 2018 4 yılı geçti, 21.000 km en az 18.000 km si İst. yoğun trafikte. Çok kısa mesafe kullanılmıyorsa (3-4 km), ortalama 6,5-7 lt. üzerine çıkmıyor, hatta kat edeceğiniz mesafe içerisinde, ara ara yolu açık bulursanız ve mesafeniz 10-15 km ise rahatlıkla 5-5,5 lt seviyesine düşüyor. DSG ise yakın çevremde benle birlikte 7 arkadaşımda var, henüz hiç birimiz sıkıntı yaşamadı. (çalıştığım şirketteki yaklaşık 100 adet dsg dahil) Motor şanzuman performansı beklentinizle ilgili olmakla beraber memnuniyetsizlik yaratmaz, agresif kullanmak ve keyif almak istediğiniz anlarda, mutlaka manuel modda kulakçıklarla kontrol edeceksiniz yoksa keyif vermez. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 28 Kasım 2018 Paylaş 28 Kasım 2018 küçük motor ve küçük araba sadece şehir kullanımına uygun bana göre. ekonomi değerleri ise gayet iyiymiş. Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 28 Kasım 2018 Paylaş 28 Kasım 2018 Emin Önal yazdı: Benim 1.6 hitler açık yolda 25km sahilden 6.6-7.3 lt ama aynı yol akşam 1 saatte 9,5-10.5 lt. Neyse ki lpg var. Güncel depo ölçümü 11.5 lt Lpg den vazgeçeçek olsam tam benlik 1.2tsi. Genişlet Benim gibi lpg'yi sevmeyen biri için TSİ veya benzer yeni nesil düşük hacim turbolu motorlar güzel bir alternatif. Özelliklede şehir içi kısa mesafe kullananlar için. Daha önce dizel kullanıyordum kısın motor ısınıp içeri sıcak hava üflediği durum çok nadir oluyordu 4-5 km üzeri kullandığım durumlar hariç. Şuan için bana göre tek kötü yani(kötüde sayılmaz aslında) 1. 2. vites rampa çıkışlarını yakıt konusunda pek sevmiyor. Köye gittigim zamanlar yolun yarısı rampalı çıkışlı düz yerlerde virajlı giderkenki ortalamam 9 lt ama gelirken tam tersi rampa inişli olduğu içinde 6 lt ortalama oluyor gidiş geliş karma ortalamasıda 7.5 lt oluyor. Kullandığı yolda sık rampa olanlar için yakıt konusunda biraz üzebilir sadece ama çekişten yana sorun yok. Yol bilgisayarınıda 4-5 depo test ettim 35-40 lt yakıtla sapma yok denecek kadar az pompa verisi ile yl bilgisayarı arasında 0.2 ile 0.3 arası fark çıkıyor. 0.9 clio ve 1.0 i20 kullanan arkadaşım var aşa yukarı aynı şartlarda kullanıyoruz yakıtlarımızda aynı sayılır. 1 Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın 28 Kasım 2018 Paylaş 28 Kasım 2018 Çağlar Bayur yazdı: 10000 km de kaç lt? bakımlarda hangi yağ konuyor devamlı acaba? Genişlet Çağlar hocam bakım zamanı gelmeden ışık yaktı ki araba gerçekten ilk elden temiz kullanılan bir araç. ben de zanında 1.4 tsi leri çok araştırmıştım ve çok yerde bu yağ yakma sorunu karşıma çıkmıştı. Reel olarak gözümün önünde olunca da şaşırdım . Bu araç rutin servis bakımlı bir araç.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Kasım 2018 Paylaş 28 Kasım 2018 servislerin kullandığı yağ markalarına temkinli yaklaşırım. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 28 Kasım 2018 Paylaş 28 Kasım 2018 Uzun süre kullandım 1.4 tsi'ın farklı çeşitlerini, kayda değer bir yağ yakma ile karşılaşmadım. Normalde de 8-10 bin arası değiştiririm zaten. Bir yerlerde yanlış vardır mutlaka. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 28 Kasım 2018 Paylaş 28 Kasım 2018 1.2 güncel versiyon motor sıkıntı olmaz hor kullanılan 170 lik GT 5 kasa yada 160 lık 6 kasa belki soru işareti olur Çağlar Bayur yazdı: servislerin kullandığı yağ markalarına temkinli yaklaşırım. Genişlet Yetkili çok topa girmez de sanayi de 10 40 koyan çoktur Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Kasım 2018 Paylaş 28 Kasım 2018 Mustafa Tüfekçi yazdı: Yetkili çok topa girmez de sanayi de 10 40 koyan çoktur Genişlet ilk yıllarında doğuş 10/40 kastıryordu Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 28 Kasım 2018 Paylaş 28 Kasım 2018 Çağlar Bayur yazdı: ilk yıllarında doğuş 10/40 kastıryorduSonra TSI patlii Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 28 Kasım 2018 Paylaş 28 Kasım 2018 Tayfun Aydın yazdı: Çağlar hocam bakım zamanı gelmeden ışık yaktı ki araba gerçekten ilk elden temiz kullanılan bir araç. ben de zanında 1.4 tsi leri çok araştırmıştım ve çok yerde bu yağ yakma sorunu karşıma çıkmıştı. Reel olarak gözümün önünde olunca da şaşırdım . Bu araç rutin servis bakımlı bir araç.. Genişlet Işık yanmak için var... Uğur Kamil yazdı: Benim gibi lpg'yi sevmeyen biri için TSİ veya benzer yeni nesil düşük hacim turbolu motorlar güzel bir alternatif. Özelliklede şehir içi kısa mesafe kullananlar için. Daha önce dizel kullanıyordum kısın motor ısınıp içeri sıcak hava üflediği durum çok nadir oluyordu 4-5 km üzeri kullandığım durumlar hariç. Şuan için bana göre tek kötü yani(kötüde sayılmaz aslında) 1. 2. vites rampa çıkışlarını yakıt konusunda pek sevmiyor. Köye gittigim zamanlar yolun yarısı rampalı çıkışlı düz yerlerde virajlı giderkenki ortalamam 9 lt ama gelirken tam tersi rampa inişli olduğu içinde 6 lt ortalama oluyor gidiş geliş karma ortalamasıda 7.5 lt oluyor. Kullandığı yolda sık rampa olanlar için yakıt konusunda biraz üzebilir sadece ama çekişten yana sorun yok. Yol bilgisayarınıda 4-5 depo test ettim 35-40 lt yakıtla sapma yok denecek kadar az pompa verisi ile yl bilgisayarı arasında 0.2 ile 0.3 arası fark çıkıyor. 0.9 clio ve 1.0 i20 kullanan arkadaşım var aşa yukarı aynı şartlarda kullanıyoruz yakıtlarımızda aynı sayılır. Genişlet Senin turbo önde di mi? Şöför tarafında değil? Yorum bağlantısı
Erkan Işık 28 Kasım 2018 Paylaş 28 Kasım 2018 Evren Erakçora yazdı: ikici el dsg, soru işaretiDsg candır dsg kullanan vazgecemez [emoji3] ama f1 vitesli olcak [emoji3] Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 28 Kasım 2018 Paylaş 28 Kasım 2018 Mehmet Göktürk yazdı: Senin turbo önde di mi? Şöför tarafında değil? Genişlet Turbo önde Bluemotion değil. Onlar 0.5 lt daha az yakıyor. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 28 Kasım 2018 Paylaş 28 Kasım 2018 Bluemotion farklı bişey. ea111 ve ea211 motorlar tamamen faklı. Ea 211 1 litre kadar farkediyor özellikle kısa mesafede. Ayrıca 16v ve triger kayışlı manifoldda su dolanıyor vs. Yorum bağlantısı
Erkan Işık 28 Kasım 2018 Paylaş 28 Kasım 2018 Mehmet Göktürk yazdı: Bluemotion farklı bişey. ea111 ve ea211 motorlar tamamen faklı. Ea 211 1 litre kadar farkediyor özellikle kısa mesafede. Ayrıca 16v ve triger kayışlı manifoldda su dolanıyor vs.Mehmet bey peki vag grubunda hangi model araclarda kullanıyoryeni motor Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Kasım 2018 Paylaş 28 Kasım 2018 Mehmet Göktürk yazdı: manifoldda su dolanıyor Genişlet Ka ya blue diyebilir miyiz yani? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 28 Kasım 2018 Paylaş 28 Kasım 2018 Çağlar Bayur yazdı: Ka ya blue diyebilir miyiz yani? Genişlet Red Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Kasım 2018 Paylaş 28 Kasım 2018 Mehmet Göktürk yazdı: Red Genişlet manifoldunda su dolaşıyor ama? redmotion desek? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 28 Kasım 2018 Paylaş 28 Kasım 2018 Erkan Işık yazdı: Mehmet bey peki vag grubunda hangi model araclarda kullanıyoryeni motor Genişlet Mqb olan herşeyde bu motor kullanılıyor. Şu an satılan hepsi. Sadece eskiden kalan 1.2 beetle lar var. yeni yıl ile beraber 1.5 tsi. Ea211evo geliyor. Bunlar değişken geometri turbo 300 bar enjektör ve atkinson türüne benzer süpap zamanlaması ve uzun strok içeriyorlar. Yaglar da 0-20 olacak. Çağlar Bayur yazdı: manifoldunda su dolaşıyor ama? redmotion desek? Genişlet Olur. Ya o alet bi başka... 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 29 Kasım 2018 Paylaş 29 Kasım 2018 Çağlar Bayur yazdı: servislerin kullandığı yağ markalarına temkinli yaklaşırım. Genişlet benim başlıkta olduğu üzere, çift kavramalı şanzımana normal dişli yağı koymuş yetkili servis. bu kadar andaval yani. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 29 Kasım 2018 Paylaş 29 Kasım 2018 Ankara Eskihisar'daki güya usta dsg yağ değişiminden sonra tecrübeye çıktığımızda yokuş aşağı 160'la giderken N'ye alıp sonra kütürt diye D'ye çekmişti. Yorum bağlantısı
Erkan Işık 29 Kasım 2018 Paylaş 29 Kasım 2018 Servıslerde ıyı usta durmuyo bır ıkı usta oluyor dıgerlerı stajer cırak vs Yorum bağlantısı
Tuluhan Şıpka 13 Aralık 2018 Paylaş 13 Aralık 2018 1.2 TSI dsg 4 seneye yakindir istanbul da kullaniyorum 6 civarini gecmedi degerleri... memnunuz... Yorum bağlantısı
Recommended Posts