Murat_Durmaz 18 Kasım 2018 Paylaş 18 Kasım 2018 selamlar. yağlanma ilk zamanlar sanki daha az gibiydi. bugün yine baktımda artık çamur olmaya başladı. ayrıca hortumun ön tarafa olan diğer ucuda yağ. tavsiyeleriniz nedir. görünüşe göre turboda sıkıntı varmı sizde? bildiğim kadarı ile bu hortumun içinde soğuk hava dolaşıyor.turboda kaçak var anlamına mı geliyor ? turbo tamiri var mı, randıman alınır mı, işinden memnun kalacağım , yaptığı işe garanti veren işin ehli usta tavsiyeniz var mı, kimileri terleme normal diyo. ancak benimki sanki fazla gibi? Yorum bağlantısı
Bekir Memur 18 Kasım 2018 Paylaş 18 Kasım 2018 ilk önce arabayı düz alana çekin yağ seviyesini kontrol edin fazla olmasın seviyesi normalse turboda sıkıntı olup olmadığı intercooler sökülünce içeriden çıkan yağın seviyesinden anlaşılır zaten Yorum bağlantısı
Murat_Durmaz 19 Kasım 2018 Yazar Paylaş 19 Kasım 2018 bu durumun yakıta etkisi olurmu? artış yönünde Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Kasım 2018 Paylaş 19 Kasım 2018 aynı zamanda da yağ buharı oluyor emme borularında. araç kaç km de? fleksi boru hiç değişti mi? orjinal mi 1 Yorum bağlantısı
Murat_Durmaz 19 Kasım 2018 Yazar Paylaş 19 Kasım 2018 aynı zamanda da yağ buharı oluyor emme borularında. araç kaç km de? fleksi boru hiç değişti mi? orjinal mi95 binde, hiç değişmedi. orjinal . sorun boruda mi turbo da mı? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Kasım 2018 Paylaş 19 Kasım 2018 95 binde herhangi tdci motorun emme borularını söküp içine bakarsak içinden yağ akar hatta. fıtratında var. fotodaki fleksi borularda kılcal çatlak başlamışsa oradan dışarı yağ çıkışı görünüyor olabilir. aynı zamanda dışarı hava da sızdırırsa performansı ve ara hızlnaması negatif etkilenir, tükreitimi de artar. az olsa da... 1 Yorum bağlantısı
Murat_Durmaz 19 Kasım 2018 Yazar Paylaş 19 Kasım 2018 28 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: 95 binde herhangi tdci motorun emme borularını söküp içine bakarsak içinden yağ akar hatta. fıtratında var. fotodaki fleksi borularda kılcal çatlak başlamışsa oradan dışarı yağ çıkışı görünüyor olabilir. aynı zamanda dışarı hava da sızdırırsa performansı ve ara hızlnaması negatif etkilenir, tükreitimi de artar. az olsa da... abi tavsiyen nedir? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Kasım 2018 Paylaş 19 Kasım 2018 bölgeyi yağdan arındırıp esnek olan o boruyu takip etmek. 1 Yorum bağlantısı
Murat_Durmaz 19 Kasım 2018 Yazar Paylaş 19 Kasım 2018 bölgeyi yağdan arındırıp esnek olan o boruyu takip etmek.abi daha önce arındırdim. aynı şekilde yine yağlanma oldu.hatta geçen ay üstün körü bir turbocuya göstermiştim. tüm boruya sabunlu su dökmek suretiyle (bende içeride gaz verdim araca ) kontrol etti. dediği şu idi. önce motorcu görsün, hortumlara baksın.sağlam olduğunu söyler ise gel turboyu söküp kontrol edelim demişti. ayrıca yağlı olan parçanin orada kapak gibi bişi var. farklı bir resim yüklüyorum. orada yuvarlak içine aldım. onun için hava aldığını ve değişmesi gerektiğini söyledi. bunu döktüğü sıvı ile test ederek söylemişti. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Kasım 2018 Paylaş 19 Kasım 2018 işte o temizlik sonrası ilk yağın sızdığı parçada kaçak var demekti, o kaçmış gözden. Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 20 Kasım 2018 Paylaş 20 Kasım 2018 hortumdan ziyade külbürtör kapagın havalandırma emiş hattında buhar yağ oranı fazla. oraya odaklanmak gerek hortum kacagını, deligini bulunsada içten içe yag basıyor araba olabilir. Yorum bağlantısı
Murat_Durmaz 20 Kasım 2018 Yazar Paylaş 20 Kasım 2018 9 saat önce, Okay Kaygusuz yazdı: hortumdan ziyade külbürtör kapagın havalandırma emiş hattında buhar yağ oranı fazla. oraya odaklanmak gerek hortum kacagını, deligini bulunsada içten içe yag basıyor araba olabilir. bugün bir turbocu ya gönderdim resimleri. turbon yağ basıyor dedi. getir cihaza bağlayalım dedi. vakit bulursam gideceğim. Yorum bağlantısı
Murat_Durmaz 20 Kasım 2018 Yazar Paylaş 20 Kasım 2018 9 saat önce, Okay Kaygusuz yazdı: hortumdan ziyade külbürtör kapagın havalandırma emiş hattında buhar yağ oranı fazla. oraya odaklanmak gerek hortum kacagını, deligini bulunsada içten içe yag basıyor araba olabilir. buarada resimde yuvarlak içine aldığım kapagın isminin külbütor kapağı mi Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 21 Kasım 2018 Paylaş 21 Kasım 2018 13 saat önce, Murat_Durmaz yazdı: buarada resimde yuvarlak içine aldığım kapagın isminin külbütor kapağı mi evet arkadasım orası oluyor orayı sökün o hatta yağ varmı bakın yoksa direk turbodan basıyordur mili asınmıstır tabi aracın yağı eksiliyorsa. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 28 Kasım 2018 Paylaş 28 Kasım 2018 On 20.11.2018 at 21:31, Murat_Durmaz yazdı: bugün bir turbocu ya gönderdim resimleri. turbon yağ basıyor dedi. getir cihaza bağlayalım dedi. vakit bulursam gideceğim. Cihaza turboyu mu bağlayacakmış? Hava kompresörüne bağlayacak herhalde. Basbayağı hortumlarda yağ biriktiği için artık zayıflayan hortum kenarından dışarı sızıyordur. Ne olacakki? Yağ buharıdır o bastığı, yağ olsa zaten çalışmazdı. Yorum bağlantısı
Murat_Durmaz 28 Kasım 2018 Yazar Paylaş 28 Kasım 2018 9 saat önce, Dogan Arsiray yazdı: Cihaza turboyu mu bağlayacakmış? Hava kompresörüne bağlayacak herhalde. Basbayağı hortumlarda yağ biriktiği için artık zayıflayan hortum kenarından dışarı sızıyordur. Ne olacakki? Yağ buharıdır o bastığı, yağ olsa zaten çalışmazdı. hava kompresorudur, neye bağlayacağıni sormadım. zaten bukonuda çokta tecrübem yok. bu hortumun içinde soğuk hava olması gerekmiyor mu? hortumda yağ birikintisi normalolmasa gerek. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 28 Kasım 2018 Paylaş 28 Kasım 2018 On 20.11.2018 at 20:31, Murat_Durmaz yazdı: bugün bir turbocu ya gönderdim resimleri. turbon yağ basıyor dedi. getir cihaza bağlayalım dedi. vakit bulursam gideceğim. Elletme. Karter buharı yapıyor bu yağı. Hortum kelepçesi değişecek sadece 2 Yorum bağlantısı
Murat_Durmaz 28 Kasım 2018 Yazar Paylaş 28 Kasım 2018 Elletme. Karter buharı yapıyor bu yağı. Hortum kelepçesi değişecek sadece Karter buhari derken? açabilir misiniz. kelepçeyi değiştirıp yağı içeride mi tutalım mantığı? Karter buhari derken? açabilir misiniz. kelepçeyi değiştirıp yağı içeride mi tutalım mantığı? hortumun diğer ucu da yağ(ön taraf) Yorum bağlantısı
Servet Aydın 28 Kasım 2018 Paylaş 28 Kasım 2018 Motorun alt kısmında sıcak yağ var. Bunun buharı emme manifoldundan motora gönderilir. Yağ buharı o görülenler. Hortum kauçuk. Kauçuk sıcak yağ buharına temas ettikçe yumuşuyor ve kelepçe yerlerinden kaçırıyor. Olağan bir durum. Bendeki dci motorlar da aynı 2 Yorum bağlantısı
Murat_Durmaz 29 Kasım 2018 Yazar Paylaş 29 Kasım 2018 bu durumun yakıta ve performansa etkisi olur mu? yüksek yakıt düşük performans mevcut. sebebi başka yerde mi arayayım? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 29 Kasım 2018 Paylaş 29 Kasım 2018 Nedir tüketim? Havalar soğuk tüketim artar. Ptc zaten habire devrede. Yakıtı 2 litre arttırıyor Yorum bağlantısı
Murat_Durmaz 29 Kasım 2018 Yazar Paylaş 29 Kasım 2018 Nedir tüketim? Havalar soğuk tüketim artar. Ptc zaten habire devrede. Yakıtı 2 litre arttırıyor şu an 10 lt gösteriyor. sabah 10 km akşam 10 km kullanıyorum. ayrıca performans olarakta memnun değilm.uzun yol çok az yakıyor Yorum bağlantısı
Servet Aydın 29 Kasım 2018 Paylaş 29 Kasım 2018 10km ve eğim ya da yoğun trafik var ise görebilir. Kaloriferi açmadan deneyin birde. Yakıtı düşer Yorum bağlantısı
Murat_Durmaz 29 Kasım 2018 Yazar Paylaş 29 Kasım 2018 araç rolantide çalışır iken aracın yakıtı sürekli artıyor. diyelim ki akşam stop etmeden önce 10 lt ile kapattı. sabah çalıştırdımda artış başlıyor 10.1 , 10.2, 10.3 vs vs, birgün özellikle hareket etmedim ve bekledim nereye kadar çıkacağını, 12 leri görünce yola koyuldum. belki daha beklesem 13 14 gidecek. Yorum bağlantısı
Recommended Posts