Tansu Kalafatoğlu 6 Mayıs Paylaş 6 Mayıs Çağlar Bayur yazdı: fren ana merkez kaçırıyor, contası keçesi değişecek motor inecek mi? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Mayıs Paylaş 6 Mayıs Tansu Kalafatoğlu yazdı: motor inecek mi? piston aşşağada Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 6 Mayıs Paylaş 6 Mayıs Çağlar Bayur yazdı: piston aşşağada çok sakat 1 2 Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 6 Mayıs Paylaş 6 Mayıs Selim Bilgin yazdı: Araba ağır fren de yetersiz bana göre ama yine de basınca duruyor, bir de pedalın dibe inmesi normal değil. Ben son seramik balataları takınca balatanın rodajı bayağı uzun sürdü, o sürede cidden durmuyordu araba, vitesi boşa aldım bir kaç kere hatta, dursun diye. Ama pedal normaldi. Eğer pedalda sorun olmasa balataları ufak bi zımpara yaptır söktürüp diyeceğim ama önce pedalı çözmek lazım. Basınç açmaktan kasıt yazılımsa şanzımana bir şey olmaz, sürekli gazlamazsan. Benimki bayağıdır yazılımlı. Ama yazılım haritalarında basınç açmıyorlar artık, yani peak basınç çok değişmiyor, harita ile oynuyorlar sadece. Hatta daha güvenlik limitlerini aşağı çekiyorlar. Nerede yaptırdın sen? Sürekli gazlamak için uygun yolda yok zaten ama yine de eski haline geri getirdik, yerel bir yazılımcı yaptı. 245 miydi 254 müydü tam hatırlamıyorum ama hız limiti varmış, kadranı sona yaslıyordu yazılım sonrası 🙂. Sani Gerşon yazdı: PEdalın dibe inmesi normal değil. Fren ana silindirine bi baktırın derim. Kaçırıyor olabilir. Kontrol edeyim, dışarı yağ mı kaçırıyor yani? Çağlar Bayur yazdı: fren ana merkez kaçırıyor, contası keçesi değişecek Tam olayı anlamadım içerden mi kaçak var dışarı mı yağ kaçırıyor ona göre bakalım? Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 6 Mayıs Paylaş 6 Mayıs Çağlar Bayur yazdı: alman mühendisliği böyledir taş taşşş Sanayi taş mı yesin Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 6 Mayıs Paylaş 6 Mayıs Tansu Kalafatoğlu yazdı: çok sakat Saadet zinciri, ömürlük. 1 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Mayıs Paylaş 6 Mayıs Furkan Bakırel yazdı: Tam olayı anlamadım içerden mi kaçak var dışarı mı yağ kaçırıyor ona göre bakalım? motor tarafı pedalı basınca hidroliği sıkıştıran merkez. frenci ler söker tamir kitleri vardır içini değişir Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 6 Mayıs Paylaş 6 Mayıs Çağlar Bayur yazdı: motor tarafı pedalı basınca hidroliği sıkıştıran merkez. frenci ler söker tamir kitleri vardır içini değişir O işi beceremezler burada, dokunurlarsa tamamen tutmaz olur 3-4 bin de paramı alırlar😂. Ben bi araştırayım bakalım ben yapabilecek miyim. 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 6 Mayıs Paylaş 6 Mayıs (düzenlendi) Furkan Bakırel yazdı: O işi beceremezler burada, dokunurlarsa tamamen tutmaz olur 3-4 bin de paramı alırlar😂. Ben bi araştırayım bakalım ben yapabilecek miyim. Koca Süvas’ta bi freni yapamayacaklarsa oohooo 6 Mayıs tarihinde Selim Bilgin tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Mayıs Paylaş 6 Mayıs Furkan Bakırel yazdı: O işi beceremezler burada, dokunurlarsa tamamen tutmaz olur 3-4 bin de paramı alırlar😂. Ben bi araştırayım bakalım ben yapabilecek miyim. tofaşı bilem yapabilen her tür yapar, frenci tost mu satıyor orda Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 7 Mayıs Paylaş 7 Mayıs Furkan Bakırel yazdı: Kontrol edeyim, dışarı yağ mı kaçırıyor yani? Çok büyük ihtimalle yağ kaçırıyor lakin kompresyon da kaçırıyor olabilir. Vakumlar ya da westinghouse da bakmak gerekebilir. Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 7 Mayıs Paylaş 7 Mayıs Arabamı dün boyacıma bıraktım. Arka tampon boyanacak, komple pasta cila yapılacak inşallah. 7 1 Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık 7 Mayıs Paylaş 7 Mayıs Emre Şimşek yazdı: Arabamı dün boyacıma bıraktım. Arka tampon boyanacak, komple pasta cila yapılacak inşallah. Coming soon 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 7 Mayıs Paylaş 7 Mayıs Oğuzkan Erışık yazdı: Coming soon Bi de teşekkür atmış sıpa 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 7 Mayıs Paylaş 7 Mayıs Fren hidroliği değiştirdim, orjinal z rot lastiği bulmuşken onuda değiştirdim. 5 Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 7 Mayıs Paylaş 7 Mayıs Oğuzkan Erışık yazdı: Coming soon boyasız al 350den düşersin Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 8 Mayıs Paylaş 8 Mayıs Mehmet Yeter yazdı: boyasız al 350den düşersin 5 bine boyatıp 50 bin şişirmem lazım fiyatı 🙂 2 1 Yorum bağlantısı
Umut Taşlı 8 Mayıs Paylaş 8 Mayıs 307'nin direksiyonu beton gibi olmuş, getirin dedim; araç geldi, hidrolik iptal. elektrohidrolik direksiyon pompamız sorunlu ise oem yenisi -varsa- 30 bin, oem çıkması 10 bin, tamiri de 4-5 bin tl. neymiş bi bakayım dedim, ona göre antalya merkeze düşerim veya gönderirim (180-200 km). pompa fırçasız sensörlü bir pompa, karmaşık bir sistemi yok. sanayide genelde ezberden dedikleri gibi yanması bayağı zor bir malzeme, ilçede sağlam parça bulacağımı bilsem sökerdim, bu derece. kartında bir şey olsa da elektronikçi abimiz var zaten. sigorta kutusunun altında pompanın maksi sigortası var, 6 veya 8 no, en sağdaki 70a, gerekli sökümlerden sonra ulaştım baktım sağlam. pompa sağ tekerin önünde, lastikle davlumbazı söküp baktım, sabit 12v geliyor. 5 ve 9 numaralı pinlere (tutuşa göre en sağdaki veya en soldaki ikili) baktım, onlarda da kontak ve marş ile durumlar normal. (fotolar alıntı) sigorta kutusu sökünce ulaşılabilen, altındaki maksi sigortalar: 307'lerde genelde pompa sorun çıkaracağı zaman tak diye gitmez, bizimkinde tak diye gidince anlam veremedim, neyse baktım ettim, olmadı sökeyim göndereyim diye tamponu da indirdim ufaktan. (solda duran pompa aracın pompası değil ama aynısı, bir bayram günü antalya merkezdeki ustam kapalı ve şehir dışında olunca mecbur başka yerde taktırdığım, birkaç ayda bozulan sıfır yan sanayi malzeme) tamponu söküp alan açınca, topraklamayı fark ettim, somunların aralarına kadar çamurluydu. karter korumayla tamponun arasındaki koruma kırılmıştı, sıfır oem davlumbaz da kırık ucundan, oralardan gelmiş herhalde. fotoğrafta tamponun, plakanın falan bile hali belli zaten. depoda sıfır tampon, ızgara, koruma, plaka vs duruyor, takmıyorum insan binmeyince. neyse söküp altını-üstünü temizledim, taktım ve pompa çalıştı. bir önceki kazasında davlumbaz kırılmıştı -bir sonrakinde sol ön de kırıldı .d - o gün sigorta şirketi yan sanayi göndermişti, 8 katı fiyata oem alıp takmıştım; binen insan olmayınca yine kırılmış, akıllı vida, kelepçe vs attırılmış ama toplarken fotoğraf çekmedim. son olarak aracın normal hali, şu an normal değil eskisi gibi ilgilenmediğim için: galerideki bir sonraki foto: düşünsenize gönderiyi bu yazmış :DD bence komik 10 1 3 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Mayıs Paylaş 8 Mayıs Umut Taşlı yazdı: tamponu söküp alan açınca, topraklamayı fark ettim, somunların aralarına kadar çamurluydu. karter korumayla tamponun arasındaki koruma kırılmıştı, sıfır oem davlumbaz da kırık ucundan, oralardan gelmiş herhalde. geçmiş olsun aynı şekilde focus larda da pompa o bölümde ayrıca beyin de solda altta, koruması plastiği çatlıyor çamur çer çöp dolaibliyor, basit bir şase kablo arızası 30 binlik ederdi işten anlamayan olsa. 3 Yorum bağlantısı
Umut Taşlı 8 Mayıs Paylaş 8 Mayıs Çağlar Bayur yazdı: geçmiş olsun aynı şekilde focus larda da pompa o bölümde ayrıca beyin de solda altta, koruması plastiği çatlıyor çamur çer çöp dolabiliyor, basit bir şase kablo arızası 30 binlik ederdi işten anlamayan olsa. eyvallah abi arabanın altı, özellikle önü tamamen kapalı normalde ama oralara kadar kırılıyor işte yazdığım gibi. buna binenin babası da focus 2'lerden birini kırk yılda bir yıkatmıştı zamanında, sonrasında gem modülüyle üç gün uğraşmışlardı serviste. sanayi genelde ölümü gösterip, sıtmaya razı etme usulüne dönmüş gözlediğim kadarıyla. gerçi iş yaptırırken ben de yaparım bir ucundan, samimi de olunca bana gerçekçi yaklaşırlar ama yine de garantisi yok tabi 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 9 Mayıs Paylaş 9 Mayıs Valla helal olsun size. Evdeki cihazları en ayrıntısına kadar söküp takan ben konu araba olunca bir türlü cesaret edip de sökemiyorum. Arka tampon boyanacak diye sök tak için kaportacı 1000 lira istedi 750'ye zor ikna ettim. Sizce tampon söküp takmak kaç dakikalık bir iştir? 1 Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 9 Mayıs Paylaş 9 Mayıs Emre Şimşek yazdı: Valla helal olsun size. Evdeki cihazları en ayrıntısına kadar söküp takan ben konu araba olunca bir türlü cesaret edip de sökemiyorum. Arka tampon boyanacak diye sök tak için kaportacı 1000 lira istedi 750'ye zor ikna ettim. Sizce tampon söküp takmak kaç dakikalık bir iştir? kaportacıların istediği hava parasından başka birşey değil resmen boya için komisyon alıyorlar Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık 9 Mayıs Paylaş 9 Mayıs Emre Şimşek yazdı: Valla helal olsun size. Evdeki cihazları en ayrıntısına kadar söküp takan ben konu araba olunca bir türlü cesaret edip de sökemiyorum. Arka tampon boyanacak diye sök tak için kaportacı 1000 lira istedi 750'ye zor ikna ettim. Sizce tampon söküp takmak kaç dakikalık bir iştir? En fazla kırardın tamponun kulaklarını nolacak. İyi her sökmeye 750 ver hiç sökmemiş biri 20 dakikayı geçmez sanırım. Stoplar falanda sökülecekse tabi. 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 9 Mayıs Paylaş 9 Mayıs Neyse bi daha söktürmem sökerim. Aslında ben yine sökerdim de işlerimden dolayı başında bulunamadım. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts