Ali Cihangiroğlu 23 Aralık 2024 Paylaş 23 Aralık 2024 (düzenlendi) Bugün 4. yılı dolduğu için 36.000 km de bujileri değiştirdim, 60 bin falan beklenmezmiş, 4 yıl yada en fazla 40 binde değişmeli bunlar, herhangi bir kaçak çatlak vs. yok, orjinal bujilerin kafaları di elektrik gresliymiş fakat dişleride montaj silikonu yoktu yada kalmamış belkide, kolayca söküldüler, bobinlerde yağ gibi kolayca çıktı, yine buji başlarını di elektrik ve dişleri montaj silikonuyla azıcık yağladıktan sonra 24 nm. torkla sıktım, bobinler 10 nm. ile sıkıldı ve silikonlandı, rahatladı kerata 23 Aralık 2024 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 6 Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 24 Aralık 2024 Paylaş 24 Aralık 2024 İlkay Başaran yazdı: Ooo baya su almış yanma odasına. Rektefiye? Ama olmuyordu değil mi,pardon 😂 Sandık verelim 1 1 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 24 Aralık 2024 Paylaş 24 Aralık 2024 LPG tankı 10 yılı doldurduğu için değişti, Step marka takıldı, 42 lt simit. Bir gün sonra Muayeneye girdi ve geçti. Sırada bakım var. 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 24 Aralık 2024 Paylaş 24 Aralık 2024 (düzenlendi) İlkay Başaran yazdı: Ooo baya su almış yanma odasına. suyla çalışır, banamısın demez.... Bu bujilerde sökerken yapışma olmasın diye nikelmi ne bir kaplama var, sökerken o bozuluyor böyle, gördüğün kararma o maddenin pişmiş ve sökerken soyulmuş hali, pas değil yani... zaten su zor girer, piposu uzun ve kalın, birde dışına azıcık di elektrik gress sürdüm su zor girer artık Bujilerde eskiden yapışmasın diye kaydırıcı korozyon önleyici kullanılırdı şimdilerde gerek yok buna derler ama ben takarken montaj gresini azıcık dişlerine sürdüm yinede, sonuçta çelik buji aliminyum kapağa takılıyor, zarar riski kapakta aslında, ngk sürme diyor gerek yok ama Honda ve başka markalar aliminyum kapakta aynı NGK buijde kullanında diyor, kaygı aslında şu, kayganlastığı için sıkma torku fazla gelir diyorla, %20-30 gibi, o yüzden kullanırsan torku buna göre azaltırsın, ben çok az sürdüm, adamlar tüm dişlere fırçayla yediriyor, tabii kayar, reno 24 nm ile sık diyor servis klavuzunda, ngk ise bu buji için 25-30 nm. arası olmalı yazmış, hadi kaçırdım diyelim yine maks torku geçmem, birde bu bujiler konik değil, ezdirme pullu, tork anahtarsızda takarsın aslında, elle sonuna kadar sıkıp dönmez olduğu yerde anahtarla 180 derece çevirip bırakacaksın, kutusunda yazar zaten, yüklenirsen zalak gibi o zaman iş değişir tabii, neyse ben torkla sıktım ama zaten hissediyorsun pulun ezilip dayandığını, o anda dönmez oluyor ve tork atıyor zaten, neyse taktık bakalım, aslında daha gider sanki çıkanlar. Bazı markalar 100 bin mil falan diyor, reno 60 bin diyor anlamadım ben bu işi, pazarlama hilesimi bu arkadaş, buji normal geldi gözüme çünki, 60 binde alt ucu eriyenlerde olmuş, tabiii bunda başka etkenlerde var, arabada sorun vardır, bobinde vardır bujiyi bozar ama sorunsuz motorda uzun süre gider bence bu bu bujiler ama ne kadar uzun kalırsa o kadarda kaynama riski artar sanırım... Neyse yeni yenidir, 4 senede bir 1250 tl vermişim para değil, değişirim olur biter, bir bobin 1500 tl gibi, 4 buji alır geçerim. düz yataklı 14 mm. contalı buji bizimki, model no 224019185R NGK model no: SILZKFR8D7G https://www.expressmagnet.eu/pub/90/ngk-sytytys-hehkutulpat/index.html#p=74 Tamer Topaç yazdı: Severim. işe yaramaz ama bende spor olsun diye severim bende aldıydım attım bir kenara duruyordur bir köşede... Ü.Emre Kartal yazdı: Rektefiye? Ama olmuyordu değil mi,pardon 😂 Sandık verelim oluyorda hemde 3 dk da sıfır hatayla, hunlama falanda yok, bunda gömlek yok, silindirleri hafiften kumluyor yüzeyi az bozuyorsun, makinaya takıyorsun sıfır hatayla plazma çelik kaplayıp veriyor geri, yıkayıp topluyorsun bitti.... sorun o makina ülkede yok, yada rektefecilerde yok daha doğrusu, zira böyle kaplama kullanan markalara bakınca anlarsın neden yok, GTR diyim mesela 24 Aralık 2024 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 24 Aralık 2024 Paylaş 24 Aralık 2024 Ali Cihangiroğlu yazdı: işe yaramaz ama bende spor olsun diye severim bende aldıydım attım bir kenara duruyordur bir köşede... 550 üzeri torkta görevini iyi yerine getiriyor. Biberon için haklısın tabi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 24 Aralık 2024 Paylaş 24 Aralık 2024 Tamer Topaç yazdı: 550 üzeri torkta görevini iyi yerine getiriyor. Biberon için haklısın tabi haa bol hava lazım tabii, borumu 550, havayla beraber ne girse hp ye döner zaten, takmasanda olumuş hani Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş 26 Aralık 2024 Paylaş 26 Aralık 2024 Dün ıspartaya hızlı bi kar yağdı. Bu seneki ikinci kar oldu, sanırım kış iyi geçecek. Haftada 300 km net yolum var. Yeni lastik düşünüyordum dün yolu gördükten sonra kışlık almaya karar verdim. Yazlıklar da değişeceğinden ikinci el baktım. Aranırken jant lastik takımı denk geldi. Kara jant 15 inc. Focusun trend paketinde gelen ölçüler. 195 65 15 Lastikler 1 yıllık barum marka (continin alt markası) 2023 tarihli dedi satıcı. 3 ay gezmiş sonra arabayı değiştirince bunlar boşa çıkıyor. Lastik değişim ücretleri 1000 lirayı bulduğundan bu jant lastik takımını almak içinn cumartesiye sözleştik. Fiyat 8500. Üstadlara yorumlarını sormuş olayım 6 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 27 Aralık 2024 Paylaş 27 Aralık 2024 Kışlık lastiklere geçtim. Pirelli Scorpion Winter 2 Elect modeli. 5 Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 27 Aralık 2024 Paylaş 27 Aralık 2024 H.Cenk Bayrakçı yazdı: Kışlık lastiklere geçtim. Pirelli Scorpion Winter 2 Elect modeli. Hayırlı olsun 🧿 1 Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş 28 Aralık 2024 Paylaş 28 Aralık 2024 Görkem Karakaş yazdı: Dün ıspartaya hızlı bi kar yağdı. Bu seneki ikinci kar oldu, sanırım kış iyi geçecek. Haftada 300 km net yolum var. Yeni lastik düşünüyordum dün yolu gördükten sonra kışlık almaya karar verdim. Yazlıklar da değişeceğinden ikinci el baktım. Aranırken jant lastik takımı denk geldi. Kara jant 15 inc. Focusun trend paketinde gelen ölçüler. 195 65 15 Lastikler 1 yıllık barum marka (continin alt markası) 2023 tarihli dedi satıcı. 3 ay gezmiş sonra arabayı değiştirince bunlar boşa çıkıyor. Lastik değişim ücretleri 1000 lirayı bulduğundan bu jant lastik takımını almak içinn cumartesiye sözleştik. Fiyat 8500. Üstadlara yorumlarını sormuş olayım Güncelleme: Jantlar on numara lastikler ise evet çok az kullanılmış ama 2016 tarihliydi. Satıcı da bilmiyormuş. İptal edip döndüm. 2022 tarihli hiç kullanılmamış bir kışlık lastik takımı denk geldi. Üstündeki boyalar dahi duruyor hiç bir dişinde aşınma ibaresi yok. 6000 liraya aldım 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 28 Aralık 2024 Paylaş 28 Aralık 2024 Plakaya hayran kaldım aşırı afyonlu olmuş. Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş 28 Aralık 2024 Paylaş 28 Aralık 2024 Mehmet Yeter yazdı: Plakaya hayran kaldım aşırı afyonlu olmuş. Babamdan geçti bu araba. Sıfır alınmıştı. O dönem ki trafikteki arkadaşının kıyağı. Memlekette hem araba hem plaka için satmaya ikna etmeye çalışan çıkıyor. 2 Yorum bağlantısı
Yücel Metin Pazar 16:33 Paylaş Pazar 16:33 (düzenlendi) Aracımın fren balatası değişimini haftasonu yaptım. Markası duyulmamış, kalitesi belli olmayan, balataları değiştirme konusu aracımı ilk aldığım günden beri aklımdaydı, tamircime bir kaç kez değiştirelim desemde hiç oralı olmadı her seferinde biraz daha götürür dedi. Havaların soğumasıyla frene her bastığımda özellikle sabahları duyduğum sürtme sesi, beni harekete geçirdi, Renault'un fren sistemi üreticisi TRW balata kullandım, ön tekerlekler kolay oldu, arka teker kaliperlerine ufak bir aparat yaptım pistonları çevirerek itmek için, kaliper pimlerini söküp temizledim ısıya dayanıklı gres sürdüm. Balata yuvalarına bakır tozlu macun sürdüm son olarak ta tel fırçayla bijon bağlantı noktalarını tel fırça ile iyice temizledim. Bu işlemleri yaparken işimi kolaylaştıran şarjlı Assur somun sıkma kullandım. Pazar 16:35 tarihinde Yücel Metin tarafından düzenlendi 7 Yorum bağlantısı
Adnan Çakır Pazar 17:08 Paylaş Pazar 17:08 MTV ödemeleri yapıldı. Motosiklet:1.428.50 TL Araba. :1.293.50 TL 1 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek Pazar 20:06 Yazar Paylaş Pazar 20:06 Jantı bildiğimiz jant rengine boyasak daha çok yakışır buna.. Yorum bağlantısı
Emin Önal Pazartesi 14:51 Paylaş Pazartesi 14:51 (düzenlendi) Adnan Çakır yazdı: MTV ödemeleri yapıldı. Motosiklet:1.428.50 TL Araba. :1.293.50 TL O nasıl bir motor ya arabadan pahalı MTV si var. Bende ödedim motoru yıllık 672 TL / 2 Pazartesi 14:53 tarihinde Emin Önal tarafından düzenlendi 1 1 Yorum bağlantısı
Adnan Çakır Pazartesi 19:16 Paylaş Pazartesi 19:16 Emin Önal yazdı: O nasıl bir motor ya arabadan pahalı MTV si var. Bende ödedim motoru yıllık 672 TL / 2 Biberon CC mi sandın yarım jazz motoru bu 😉🫣 2 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız Pazartesi 20:10 Paylaş Pazartesi 20:10 Bugün muayene günüydü. Hafif kusurla geçtik. Motor no ve cam filminin yanına rot başı: toz lastiği hasarlı demiş. Nedir bu, önemli mi? Acil değilse bir ara baktırayım. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Pazartesi 20:17 Paylaş Pazartesi 20:17 rot başı değişecek aşırı acil değil ama bir an önce diyelim Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu Pazartesi 20:44 Paylaş Pazartesi 20:44 Çağlar Bayur yazdı: rot başı değişecek aşırı acil değil ama bir an önce diyelim Fusionda rot başı arızalıydı ağır kusur dediler, değişince geçmişti. Yorum bağlantısı
Recommended Posts