Ahmet İhsan Akşen 14 Kasım 2019 Paylaş 14 Kasım 2019 4 kere 3 farklı yöntem ile yapıştıramadigim turbo susturucu borusunun siparişini verdim, netten güvenemedim, Antalya'da sorduğum yer "orjinal yok piyasada, 300 liraya falan orjinal diyen de yalan söylüyor, 700-800 lira servis fiyatı, kimse almıyor, yerli olanlar da patlıyor satmıyoruz" dedi. İstanbul'dan sipariş verdim artık, pazar Ankara yolculuğu var gelecek inşallah cumartesiye kadar. 3 Yorum bağlantısı
Ercan Yılmaz 14 Kasım 2019 Paylaş 14 Kasım 2019 (düzenlendi) Yusuf Berke yazdı: Dün Caddy yazılımlandı, 102 beygirden 175 beygire çıktı araç. Fark dehşet, arabayı tutamıyorum. ESP lambasının bu kadar fazla yandığını ilk defa gördüm, 3. viteste bile sarıyor 0-100 testi yapıp yükleyeceğim tüm detaylarıyla. sana kim 75 bg güç artışı oldu dediyse ciddi şekilde sallamış hele hele bir yazılımla sadece benim arabam stok 150 bg şu an 240 bg gücünde üzerinde belki 10 bin TL extra var anca bu kadar güç elde ediliyor egzoz sisteminden intercooler sistemine bobine hibrit turbosuna metanol sistemine kadar hepsi var sen daha önce güçlü araba binmediğin için sana yazılımdan sonra aracın farklı gelmiştir öyle tek yazılımla şu kadar bg oldu denmez önce stok halini dyno da ölçtürürsün sonra gidersin yazılım yaparsın tekrar çıkarsın dyno aradaki fark sana gelen yazılımdan sonraki güçtür senin ortalama şu an aracın 130-140 bg arası birşeydir oda düzgün yazılım yapıldıysa umarım turboyu yemezsin.. Yusuf Berke yazdı: Dün Caddy yazılımlandı, 102 beygirden 175 beygire çıktı araç. Fark dehşet, arabayı tutamıyorum. ESP lambasının bu kadar fazla yandığını ilk defa gördüm, 3. viteste bile sarıyor 0-100 testi yapıp yükleyeceğim tüm detaylarıyla. 14 Kasım 2019 tarihinde Ercan Yılmaz tarafından düzenlendi 2 1 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 14 Kasım 2019 Paylaş 14 Kasım 2019 (düzenlendi) 2.0 TDI 102ps ve 150ps olanlar tamamen aynı motorlar değil mi? Ben sadece yazılımsal olarak kısık diye biliyorum. O yüzden yazılımla 170-180hp’ler alınabiliyor. 14 Kasım 2019 tarihinde Mustafa Arıkan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 14 Kasım 2019 Paylaş 14 Kasım 2019 Enjektör farklı olmalı. Nozul sayısı ve çapı, turbo basıncı filan. Stok 150 bg motoru 100 bg yapma işi de sakat. Sanmam ki aynı olsunlar. 2 1 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 14 Kasım 2019 Paylaş 14 Kasım 2019 EA 189 Koduna sahip TDI motorların listesi;- 1.2 R3 (3 Slindir) 12V TDI 55kW (75HP)- 1.6 R4 (4 Slindir) 16V TDI CR 55-85kW (75-115HP)- 2.0 R4 (4 Slindir) SDI PD 51-55kW (70-75HP)- 2.0 R4 (4 Slindir) 8V TDI PD 47-103kW (65-140HP)- 2.0 R4 (4 Slindir) 16V TDI PD 103-125 kW (140-170HP)Böyle bir bilgi buldum, doğruysa 102 ile 170 lik aynı motor değil tam olarak. Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 14 Kasım 2019 Paylaş 14 Kasım 2019 dün eskişehirdeydim. 2 araba tamir ettim geldim Geçen bende topladım bayağı zor iş . Yorum bağlantısı
Erkan Işık 14 Kasım 2019 Paylaş 14 Kasım 2019 Mustafa Arıkan yazdı: 2.0 TDI 102ps ve 150ps olanlar tamamen aynı motorlar değil mi? Ben sadece yazılımsal olarak kısık diye biliyorum. O yüzden yazılımla 170-180hp’ler alınabiliyor. Enjektör ve turbolar farklı oluyor ,hadi yazılım la yapdık yatak lar kollar krank ogüce ne tepki verecek riskli iş Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 14 Kasım 2019 Paylaş 14 Kasım 2019 Furkan Bakırel yazdı: Geçen bende topladım bayağı zor iş . sana zor canım artık gözü kapalı yapıyorum Yorum bağlantısı
Ahmet Çalışkan 15 Kasım 2019 Paylaş 15 Kasım 2019 Bugün aracım için bişey yapmadım ama yapmam gerekecek. 1 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 15 Kasım 2019 Paylaş 15 Kasım 2019 Geçmiş olsun, tampon çıkmış sadace görünüşe göre. İçeride ezik yer olabilir Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 15 Kasım 2019 Paylaş 15 Kasım 2019 Servet Aydın yazdı: Geçmiş olsun, tampon çıkmış sadace görünüşe göre. İçeride ezik yer olabilir bagaj kapağıda ezilmiş önceside olabilir. Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 15 Kasım 2019 Paylaş 15 Kasım 2019 Ahmet Caliskan yazdı: Bugün aracım için bişey yapmadım ama yapmam gerekecek. Geçmiş olsun görünüşe aldanmayın, içerisinde tırnaklar vs. kırılmış olabilir. Tecrübe ile sabittir. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Çalışkan 15 Kasım 2019 Paylaş 15 Kasım 2019 Metin Uzunoğlu yazdı: Geçmiş olsun görünüşe aldanmayın, içerisinde tırnaklar vs. kırılmış olabilir. Tecrübe ile sabittir. Servet Aydın yazdı: Geçmiş olsun, tampon çıkmış sadace görünüşe göre. İçeride ezik yer olabilir Tırnaklar kırılmamıştır diye umut ediyorum. Öyle kurtarabiliriz herhalde. Kırıldıysa değişmesi mi gerekir? Okay Kaygusuz yazdı: bagaj kapağıda ezilmiş önceside olabilir. Bagaj kapağına temas olmadı. Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 15 Kasım 2019 Paylaş 15 Kasım 2019 Ahmet Caliskan yazdı: Tırnaklar kırılmamıştır diye umut ediyorum. Öyle kurtarabiliriz herhalde. Kırıldıysa değişmesi mi gerekir? Kırılma şekline bağlı olarak çoğunlukla kaynak yapılabiliyor. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 15 Kasım 2019 Paylaş 15 Kasım 2019 Geçmiş olsun. Küçük çıta da çatlamış duruyor sanki. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 15 Kasım 2019 Paylaş 15 Kasım 2019 Ben bunu sökmek istemedim. Sebeb ise belliydi, lastik inerse yamalanacak. 3 haftadır beraber geziyoz. 1000 kmde 5 psi hava kaçırıyor Kesinlikle arabaya para harcamak istemiyorum. Yıl bitsin istiyorum. İnat ettim. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 15 Kasım 2019 Paylaş 15 Kasım 2019 Metin Uzunoğlu yazdı: kışlık lastik takmayacakmısınız? Kışın araba kullanmıyorum . Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 15 Kasım 2019 Paylaş 15 Kasım 2019 Metin Uzunoğlu yazdı: kışlık lastik takmayacakmısınız? 4 4 Yorum bağlantısı
Recommended Posts