İçeriğe Yönlendir

Bugün Aracınız İçin Ne Yaptınız?


Mehmet Ozyurek

Recommended Posts

Ahmet İhsan Akşen

4 kere 3 farklı yöntem ile yapıştıramadigim turbo susturucu borusunun siparişini verdim, netten güvenemedim, Antalya'da sorduğum yer "orjinal yok piyasada, 300 liraya falan orjinal diyen de yalan söylüyor, 700-800 lira servis fiyatı, kimse almıyor, yerli olanlar da patlıyor satmıyoruz" dedi. İstanbul'dan sipariş verdim artık, pazar Ankara yolculuğu var gelecek inşallah cumartesiye kadar.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Ercan Yılmaz
(düzenlendi)
Yusuf Berke yazdı:

Dün Caddy yazılımlandı, 102 beygirden 175 beygire çıktı araç.

Fark dehşet, arabayı tutamıyorum. ESP lambasının bu kadar fazla yandığını ilk defa gördüm, 3. viteste bile sarıyor :) 

0-100 testi yapıp yükleyeceğim tüm detaylarıyla.

sana  kim 75 bg güç artışı oldu dediyse ciddi şekilde sallamış hele hele bir yazılımla sadece benim arabam stok 150 bg şu an 240 bg gücünde üzerinde belki 10 bin TL extra var anca bu kadar güç elde ediliyor egzoz sisteminden intercooler sistemine bobine hibrit turbosuna metanol sistemine kadar hepsi var sen daha önce güçlü araba binmediğin için sana yazılımdan sonra aracın farklı gelmiştir öyle tek yazılımla şu kadar bg oldu denmez önce stok halini dyno da ölçtürürsün sonra gidersin yazılım yaparsın tekrar çıkarsın dyno aradaki fark sana gelen yazılımdan sonraki güçtür senin ortalama şu an aracın 130-140 bg arası birşeydir oda düzgün yazılım yapıldıysa umarım turboyu yemezsin..

Yusuf Berke yazdı:

Dün Caddy yazılımlandı, 102 beygirden 175 beygire çıktı araç.

Fark dehşet, arabayı tutamıyorum. ESP lambasının bu kadar fazla yandığını ilk defa gördüm, 3. viteste bile sarıyor :) 

0-100 testi yapıp yükleyeceğim tüm detaylarıyla.

tarihinde Ercan Yılmaz tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
  • Teşekkür 1
  • Üzgün 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan
(düzenlendi)

2.0 TDI 102ps ve 150ps olanlar tamamen aynı motorlar değil mi? Ben sadece yazılımsal olarak kısık diye biliyorum. O yüzden yazılımla 170-180hp’ler alınabiliyor. 

tarihinde Mustafa Arıkan tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Enjektör farklı olmalı. Nozul sayısı ve çapı, turbo basıncı filan. Stok 150 bg motoru 100 bg yapma işi de sakat. Sanmam ki aynı olsunlar. 

  • Beğen 2
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen

EA 189 Koduna sahip TDI motorların listesi;
- 1.2 R3 (3 Slindir) 12V TDI 55kW (75HP)
- 1.6 R4 (4 Slindir) 16V TDI CR 55-85kW (75-115HP)
- 2.0 R4 (4 Slindir) SDI PD 51-55kW (70-75HP)

- 2.0 R4 (4 Slindir) 8V TDI PD 47-103kW (65-140HP)
- 2.0 R4 (4 Slindir) 16V TDI PD 103-125 kW (140-170HP)

Böyle bir bilgi buldum, doğruysa 102 ile 170 lik aynı motor değil tam olarak.

Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel




dün eskişehirdeydim. 2 araba tamir ettim geldim
RPvxPt.jpg

Geçen bende topladım bayağı zor iş .
Yorum bağlantısı
Erkan Işık
Mustafa Arıkan yazdı:

2.0 TDI 102ps ve 150ps olanlar tamamen aynı motorlar değil mi? Ben sadece yazılımsal olarak kısık diye biliyorum. O yüzden yazılımla 170-180hp’ler alınabiliyor. 

Enjektör ve turbolar farklı oluyor ,hadi yazılım la yapdık yatak lar kollar krank ogüce ne tepki verecek  riskli iş 

Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz
Furkan Bakırel yazdı:


 


Geçen bende topladım bayağı zor iş .

sana zor canım artık gözü kapalı yapıyorum :)

Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz
Servet Aydın yazdı:

Geçmiş olsun, tampon çıkmış sadace görünüşe göre. İçeride ezik yer olabilir 

bagaj kapağıda ezilmiş önceside olabilir.

Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Ahmet Caliskan yazdı:

Bugün aracım için bişey yapmadım ama yapmam gerekecek.

Geçmiş olsun görünüşe aldanmayın, içerisinde tırnaklar vs. kırılmış olabilir. Tecrübe ile sabittir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ahmet Çalışkan
Metin Uzunoğlu yazdı:

Geçmiş olsun görünüşe aldanmayın, içerisinde tırnaklar vs. kırılmış olabilir. Tecrübe ile sabittir.

 

Servet Aydın yazdı:

Geçmiş olsun, tampon çıkmış sadace görünüşe göre. İçeride ezik yer olabilir 

 Tırnaklar kırılmamıştır diye umut ediyorum. Öyle kurtarabiliriz herhalde. Kırıldıysa değişmesi mi gerekir?

 

Okay Kaygusuz yazdı:

bagaj kapağıda ezilmiş önceside olabilir.

Bagaj kapağına temas olmadı.

Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Ahmet Caliskan yazdı:

 Tırnaklar kırılmamıştır diye umut ediyorum. Öyle kurtarabiliriz herhalde. Kırıldıysa değişmesi mi gerekir?

Kırılma şekline bağlı olarak çoğunlukla kaynak yapılabiliyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Ben bunu sökmek istemedim. Sebeb ise belliydi, lastik inerse yamalanacak. 3 haftadır beraber geziyoz. 1000 kmde 5 psi hava kaçırıyor :(

Kesinlikle arabaya para harcamak istemiyorum. Yıl bitsin istiyorum. İnat ettim. 

 

B70oG75p7qeTUQEcsJ4E7DSCVeVAdBX9hQT-fzX20OjYXuzifBx6jBqZHToBPyrY9z90f3wKCTcHh6DO5PFPtHd5bAcpfX-nCkFnV1IaSbPtoCxZJSHNkUp3ZP_2mAsaiYyjcIyy6F9VqvnSUUbWe9aoSVZTtv4wiqqLsrbK4GGZcOUIZ-a4d62YXgVmZo6ACgKtE2xjFsEiURzabIpX1etsbdDm1YcWksMOajd2cVYGsjHkqep7J3m3w75dPPzR799KYDLXMNonkfQE2-3QtOHrcGDg_buAS4Qo2sfVevfbAgf3nzgnQoKYEIREIy66vK5JdcP8K_xsSwGyJqKJgRS9Vjr0Y6H4vYIhQePWIoky4R2WkrtHCmLIPsDG2eVFiCHoZzYJDZhLJPzPnTosnYEaSuWmLK_-9ARwZBAGosYkNItwlZHisQvs092rPYoaWW-4OxfOF-IgKaHnnNGrBjK9okFjqaypveBMLZilQLeo8sohIklU0rj5DwGGMnpMAZ32Int6oWORLaEuzgKPpwEd-MeyPw9lcvrmcyzSs1AcWL6NtlkNuEtDiQ0hKDAF4-HL2PWGa4CbWw5e1bx223uJskde4vlf6DqVirCh3xFK4T7F0nfDgSc5O22p6dkFfr3I5xu3JZZpWpulkSqiv9ikZp4ZP0nRBFZD-ga5si_FPPAmwkP_q6vrz13v54Ba2fMpwefAgmjGyJOyuc0yX_MhslQ_Iz8vfyLi8NfIafT-HFkW=w1303-h977-no

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Metin Uzunoğlu yazdı:

kışlık lastik takmayacakmısınız?

 

Kışın araba kullanmıyorum . 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   1 kullanıcı

    • Ahmet İhsan Akşen
×
×
  • Yeni Oluştur...