Emrah Korkmazz 11 Kasım 2019 Paylaş 11 Kasım 2019 Bugün muayenemizi yaptırdık.Tüvtürk'ün muayene raporunda yazmayı gelenek haline getirdiği kısa far ayar hatası ve motor no okunmuyor kusurlarıyla muayenemizi geçtik ki motor noyu okuma gibi bir çaba gösterdiklerini de sanmıyorum. 2 yıl kafamız rahat artık. 1 Yorum bağlantısı
Yasin Şimşek 13 Kasım 2019 Paylaş 13 Kasım 2019 Sileceği en ucuzundan alıp her yıl değiştiriyorum. Bugün de silecek sepetinden aldığım takımım geldi ve değiştirdim. Şimdi de bagaj amortisörlerini sipariş vereceğim. Bsg marka bagaj amortisörü kullanan var mı? Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 13 Kasım 2019 Paylaş 13 Kasım 2019 Bu günkü bakımın faturası 734,35 TL. ,polar mont için 70 TL yazılmış sonra hediye indirim denmiş ben bu hesabın içinden çıkamadım [emoji3166] 2 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 13 Kasım 2019 Paylaş 13 Kasım 2019 Adnan abi enjektor temizleyici her bakimda standart mi? Yoksa kmden dolayimi yapilmistir? 1 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 13 Kasım 2019 Paylaş 13 Kasım 2019 Bsg marka bagaj amortisörü kullanan var mı? Aldığımdan beri her kış ses yapıyor, tam da kaldırmıyor, yazın görece iyi çalışıyor. 1 Yorum bağlantısı
Yasin Şimşek 13 Kasım 2019 Paylaş 13 Kasım 2019 Aldığımdan beri her kış ses yapıyor, tam da kaldırmıyor, yazın görece iyi çalışıyor.Çifti 50 olunca sipariş verdim. Bakalım sorun olursa iade ederim yada bir süre kullanırım Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 13 Kasım 2019 Paylaş 13 Kasım 2019 Adnan abi enjektor temizleyici her bakimda standart mi? Yoksa kmden dolayimi yapilmistir?Sinan, faturaları kontrol ettim de bir önceki bakımda da konulmuş . Geçen sene 80 TL bu sene 100 olmuş . Demek ki para kazanmak için bir kalem sarf malzemesi daha girmiş listeye. Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 13 Kasım 2019 Paylaş 13 Kasım 2019 Adnan Çakır yazdı: Sinan, faturaları kontrol ettim de bir önceki bakımda da konulmuş . Geçen sene 80 TL bu sene 100 olmuş . Demek ki para kazanmak için bir kalem sarf malzemesi daha girmiş listeye. Abi bir dahaki bakımda bence özellikle belirt bence istemediğini bu kadar sık arayla enjektör temizliği zaten gerekli bir şey değil bildiğim kadarıyla, 100tl de az da değil. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 13 Kasım 2019 Paylaş 13 Kasım 2019 İlk Benzin ölçümlerimi yaptım. Gösterge ile değil, pompada ölçüyorum. İ10 ilk 47 km yolunda 4,6 litre / 100 km tüketim değeri yakaldı. Üstelik şehir içi tüketimi 4,6 litre çıktı. 1 Yorum bağlantısı
Yusuf Berke 13 Kasım 2019 Paylaş 13 Kasım 2019 Dün Caddy yazılımlandı, 102 beygirden 175 beygire çıktı araç. Fark dehşet, arabayı tutamıyorum. ESP lambasının bu kadar fazla yandığını ilk defa gördüm, 3. viteste bile sarıyor 0-100 testi yapıp yükleyeceğim tüm detaylarıyla. 2 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 13 Kasım 2019 Paylaş 13 Kasım 2019 Yusuf Berke yazdı: Dün Caddy yazılımlandı, 102 beygirden 175 beygire çıktı araç. Fark dehşet, arabayı tutamıyorum. ESP lambasının bu kadar fazla yandığını ilk defa gördüm, 3. viteste bile sarıyor 0-100 testi yapıp yükleyeceğim tüm detaylarıyla. Biraz fazla değil mi? Genelde 130-140 yaparlardı sanki. Bu şekilde yıpranma ihtimali çok artar.. 1 Yorum bağlantısı
Yusuf Berke 13 Kasım 2019 Paylaş 13 Kasım 2019 (düzenlendi) Emre Şimşek yazdı: Biraz fazla değil mi? Genelde 130-140 yaparlardı sanki. Bu şekilde yıpranma ihtimali çok artar.. Aracın üstündeki turbonun önü açık (aracın konusunda bir forum üyemiz bilgilendirmişti beni), ve hacim sayesinde sıkıntı olmayacağı konusunda emin oldum. Sürekli tapa gaz kullanan biri değilim, her zaman kurallara uyarak sürerim. O yüzden çok sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Bu motor için genelde 150-210 arası yazılım yüklüyorlar sanırım yazılımcılar, birçok firmadan bilgi aldım. Yurt dışında aynı hacimli 179 beygirlik motorda var, 150 de. Bu motorun gücünün normlara uyması için kısıldığını düşünüyorum. Devir-tork eğrisi, beygir vs. 1.6 TDI motordan aynen kopyala-yapıştır yapılmış. İnternette VW'in elde 2.0 hacimli dizel motor kalmayınca bunu üretip 1.6 TDI'ın eğrisiyle aynı yazılımla kullandığını okudum. Yazılımcım da sıkıntı olmaz dedi, 3 saat civarı uğraştı araçla. 13 Kasım 2019 tarihinde Yusuf Berke tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 13 Kasım 2019 Paylaş 13 Kasım 2019 Yusuf Berke yazdı: Dün Caddy yazılımlandı, 102 beygirden 175 beygire çıktı araç. Fark dehşet, arabayı tutamıyorum. ESP lambasının bu kadar fazla yandığını ilk defa gördüm, 3. viteste bile sarıyor 0-100 testi yapıp yükleyeceğim tüm detaylarıyla. O her beygirin tüketimi var. Bedave değil haberin olsun. Fiziken imkansız. Yorum bağlantısı
Yusuf Berke 13 Kasım 2019 Paylaş 13 Kasım 2019 Ali Darbaz yazdı: O her beygirin tüketimi var. Bedave değil haberin olsun. Fiziken imkansız. Tüketim düştü.. Göstergede dün aracı deneyerek gezmeme rağmen 6.7. Eski veri şehir içi 7.2-7.8 civarıydı. Bugün depoyu ışık yandıktan 30km sonra fulledim, bakacağız pompa tüketimine.. Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 13 Kasım 2019 Paylaş 13 Kasım 2019 Yusuf Berke yazdı: Aracın üstündeki turbonun önü açık (aracın konusunda bir forum üyemiz bilgilendirmişti beni), ve hacim sayesinde sıkıntı olmayacağı konusunda emin oldum. Sürekli tapa gaz kullanan biri değilim, her zaman kurallara uyarak sürerim. O yüzden çok sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Yurt dışında aynı hacimli 179 beygirlik motorda var, 150 de. Bu motorun gücünün normlara uyması için kısıldığını düşünüyorum. Devir-tork eğrisi, beygir vs. 1.6 TDI motordan aynen kopyala-yapıştır yapılmış. İnternette VW'in elde 2.0 hacimli dizel motor kalmayınca bunu üretip 1.6 TDI'ın eğrisiyle aynı yazılımla kullandığını okudum. Yazılımcım da sıkıntı olmaz dedi, 3 saat civarı uğraştı araçla. Hocam hayırlı olsun yazılımsız binilmezdi zaten o araca. Bence en güzelini yapmışın 1 Yorum bağlantısı
Yusuf Berke 13 Kasım 2019 Paylaş 13 Kasım 2019 Mustafa Arıkan yazdı: Hocam hayırlı olsun yazılımsız binilmezdi zaten o araca. Bence en güzelini yapmışın Çok teşekkür ederim Mustafa İçim rahat binemiyordum. Güç yetersiz, araba düşük devirde saçmalıyordu, kafayı yiyordum. O problemlerimin hepsi kalktı, rahatladı araç. Çok ta güzel oldu, üzeceğini düşünmüyorum ama hayırlısı 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 13 Kasım 2019 Paylaş 13 Kasım 2019 Kolay kolay üzmez hocam. Ben 1.9 TDI’a 195k’da yaptırdım. Şu an 257k’da. Çok şükür en ufak sorun yaşamadım. Maşallah diyeyim Kim yaptı yazılımı hangi firma? 1 Yorum bağlantısı
Yusuf Berke 13 Kasım 2019 Paylaş 13 Kasım 2019 (düzenlendi) Mustafa Arıkan yazdı: Kolay kolay üzmez hocam. Ben 1.9 TDI’a 195k’da yaptırdım. Şu an 257k’da. Çok şükür en ufak sorun yaşamadım. Maşallah diyeyim Kim yaptı yazılımı hangi firma? Avcılar'da arkadaş yaptı, Demirkıran ECU. E-5 Yanyol'da. Stok yazılım yaptırmamam konusunda uyarmışlardı, custom yazılım yapıyorlar. Özellikle sordum. Maşallah, senin araç çok temiz. Senin takıp söktüğün W8 ambiyans aydınlatması T5'e de olursa denemek istiyorum aslında. 13 Kasım 2019 tarihinde Yusuf Berke tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 13 Kasım 2019 Paylaş 13 Kasım 2019 Yusuf Berke yazdı: Dün Caddy yazılımlandı, 102 beygirden 175 beygire çıktı araç. Fark dehşet, arabayı tutamıyorum. ESP lambasının bu kadar fazla yandığını ilk defa gördüm, 3. viteste bile sarıyor 0-100 testi yapıp yükleyeceğim tüm detaylarıyla. Yusuf bey yazılımı nerede yaptırdınız fiyat ogrenebilir miyim? Yorum bağlantısı
Coşkun Basan 13 Kasım 2019 Paylaş 13 Kasım 2019 Tüketim düştü.. Göstergede dün aracı deneyerek gezmeme rağmen 6.7. Eski veri şehir içi 7.2-7.8 civarıydı. Bugün depoyu ışık yandıktan 30km sonra fulledim, bakacağız pompa tüketimine..Hayırlı olsun pompa ölçümü farklı çıkabiliyor . Ölçüm sonuçlarını da mutlaka paylaşın . Benim 105 lik Kangoo da yazılım ile 130 oldu çok keyifli oluyor araç lakin 5.1 gösteren ekran pompa da 5.8 çıkıyor [emoji3525] 1 Yorum bağlantısı
Vasfi Gişten 13 Kasım 2019 Paylaş 13 Kasım 2019 Plaka ve kapı altlarını lede çevirdim. 1 Yorum bağlantısı
Tahir Ak 14 Kasım 2019 Paylaş 14 Kasım 2019 Aracın üstündeki turbonun önü açık (aracın konusunda bir forum üyemiz bilgilendirmişti beni), ve hacim sayesinde sıkıntı olmayacağı konusunda emin oldum. Sürekli tapa gaz kullanan biri değilim, her zaman kurallara uyarak sürerim. O yüzden çok sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Bu motor için genelde 150-210 arası yazılım yüklüyorlar sanırım yazılımcılar, birçok firmadan bilgi aldım. Yurt dışında aynı hacimli 179 beygirlik motorda var, 150 de. Bu motorun gücünün normlara uyması için kısıldığını düşünüyorum. Devir-tork eğrisi, beygir vs. 1.6 TDI motordan aynen kopyala-yapıştır yapılmış. İnternette VW'in elde 2.0 hacimli dizel motor kalmayınca bunu üretip 1.6 TDI'ın eğrisiyle aynı yazılımla kullandığını okudum. Yazılımcım da sıkıntı olmaz dedi, 3 saat civarı uğraştı araçla.Sıkıntı olur diyen yazılımcı olamaz zaten satış politikası. Dizel 2.el almamak için güzel bir neden daha Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 14 Kasım 2019 Paylaş 14 Kasım 2019 Yusuf Berke yazdı: Dün Caddy yazılımlandı, 102 beygirden 175 beygire çıktı araç. Fark dehşet, arabayı tutamıyorum. ESP lambasının bu kadar fazla yandığını ilk defa gördüm, 3. viteste bile sarıyor 0-100 testi yapıp yükleyeceğim tüm detaylarıyla. 73 beygir vermez mantık olarak sadece yazılımla sen buna turbo girme intercooler girme sadece avas yakıtla olacak iş degil hayırlı olsun. dün eskişehirdeydim. 2 araba tamir ettim geldim 4 Yorum bağlantısı
Recommended Posts