Efe Serhan Oğuz 9 Kasım 2018 Paylaş 9 Kasım 2018 2014 yılında beşinci jenerasyonu ile karşımıza çıkan L200'ün ikinci versiyonu. "Dynamic Shield" ön ızgara tasarımı sayesinde bambaşka bir görünüşe kavuşmuş. Çamurluklar genişletilmiş. Arka tampon ve stop lambaları güncellenmiş. Çakıl, Çamur/Kar, Kum ve Kaya gibi modlar eklenmiş. Ön Çarpışma Önleme Asistanı Ultrasonik Yanlış İvmelenme Önleme Sistemi İvmelenme önleyici dar yerlerde yanlışlıkla gaza basma sonucu oluşabilecek kazaları önlemeye yarıyor. Kör Nokta Uyarı Sistemi Arka Çapraz Trafik Uyarısı gibi gibi donanımlar da yeni L200 de var. 5 ileri otomatik vites yerini 6 ileriye bırakıyor. Ön diskleri büyüyor Arka amortisörleri asfaltta sürüş kalitesini iyileştirecek şekilde ayarlanmış. 3 Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel 9 Kasım 2018 Paylaş 9 Kasım 2018 İçi güzel ancak ön tamponu ve büyük sis farlarını beğenmedim. Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp 9 Kasım 2018 Paylaş 9 Kasım 2018 Bu sira yerli ofroad programılarini yutubeden izliyorum nedense cok tercih ediliyor yazin bir organizasyon yaptilar 500 ustu arac katildi. Ilerde 2. arac olarak dusunebilirim 1 Yorum bağlantısı
Tahir Ak 9 Kasım 2018 Paylaş 9 Kasım 2018 hala aktif çekiş sistemi iyi değil 2019da ne olur bilemem. off road için kullananlar genelde airlock veya arka sürekli kilitli kullanıyor. diagonal testlerde de vasat 2019 inşallah çekiş sistemi elden geçmiştir Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Kasım 2018 Paylaş 9 Kasım 2018 Ön görüntü tek kelime ile berbat olmuş. 1 1 Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 9 Kasım 2018 Paylaş 9 Kasım 2018 Genel olarak bu sınıfın Ranger Amarok vs, arka koltuklarda darlık ve koltuğun dikliğini anlamak mümkün değil. Ya kasadan 10 cm ye arka taraf ver, veya kasayı biraz daha büyük yap. Sanki hepsi anlaşmış gibi hepsi aynı. 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Kasım 2018 Paylaş 9 Kasım 2018 Otomobil gibi yaparsa başka satmaz 1 1 Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 9 Kasım 2018 Paylaş 9 Kasım 2018 41 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Otomobil gibi yaparsa başka satmaz Çok seveni yok be abi, bari alanlar rahat etsin. Yorum bağlantısı
Ali Gök 9 Kasım 2018 Paylaş 9 Kasım 2018 Güzel bi picuptı neden böyle çirkinleştirdilerki yazık be sanki tasarımcısı rüşvet almış nissandan bilerek çirkinleştirmiş Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 9 Kasım 2018 Paylaş 9 Kasım 2018 Bence araci cirkinlestiren sey sis farlarinin yapisi. Yorum bağlantısı
Arif Aykın 10 Kasım 2018 Paylaş 10 Kasım 2018 Aracı diri gösterelim derken berbat etmişler resmen yazık ettiler L200’e. Daha kapsamlı açıklama ekleyeyim. Facebooktaki grup yönetici abimiz Japonya’da yapılan tanıtımına katıldı. Biz 1.5 sene oluyor alalı 2 kez Türkiye geneli buluşma yapıldı sadece L200 aracı katıldı ilk buluşmaya 260 araç ikincisi pick-up fast tüm pick-up ların katıldığı bir organizasyondu 530 araç katıldı. Seveni çok bu araçların ama sıfırını almak zor Türkiye şartlarında. Yeni Mitsubishi L200 Dünyada İlk Defa Sahneye Çıkıyor 17 Kasım’da Tayland’da satışa sunulacak olan Yeni Mitsubishi L200, 150 ülkede piyasaya sürülecek Mitsubishi Motors’un pick-up segmentindeki güçlü oyuncusu Mitsubishi L200’ün tamamen yenilenen modeli 9 Kasım’da Tayland’ın Bangkok şehrinde dünya basınına tanıtıldı. Yeni Mitsubishi L200 öncelikle 17 Kasım’da Tayland’da satışa çıkacak. Bu yıl 40. yıldönümünü kutlayan modelin en son sürümü olan Yeni Mitsubishi L200, Mitsubishi Motors’un Tayland’daki üretici ve distribütörü olan Mitsubishi Motors (Thailand) Co. Ltd. (MMTh) tarafından Laem Chabang Fabrikası’nda üretiliyor. Mitsubishi Motors’un global stratejik modeli olma özelliğini taşıyan pick-upı Yeni Mitsubishi L200, Tayland’daki lansmanının ardından, diğer ASEAN pazarlarının yanı sıra, Okyanusya, Ortadoğu, Avrupa, Afrika ve Latin Amerika’da da piyasaya sürülecek ve dünyanın dört bir yanındaki 150 ülkede satışa sunulacak. Yeni Mitsubishi L200’ün dünya prömiyeri nedeniyle bir açıklama yapan Mitsubishi Motors CEO’su Osamu Masuko şunları söyledi: “En önemli global stratejik modellerden biri olan Yeni Mitsubishi L200’ün başarısı, şirketin sürdürülebilir büyümesinde hayati bir öneme sahip. Yeni model, L200’ün hayata geçirilmesinden bu yana geçen 40 yıl boyunca geliştirilen dayanıklılık, güvenilirlik ve konforda sağlanan iyileştirmeleri de sunuyor. Yeni Mitsubishi L200’ün dünyanın dört bir yanındaki müşterilerimizin çeşitli ihtiyaç ve arzularını karşılayacağından hiçbir şüphem yok.” Yeni Mitsubishi L200’ün özellikleri Yeni Mitsubishi L200, üretiminde temel öneme sahip “Gücün Ötesinde” vaadi doğrultusunda geliştirildi. Araca rakipleri karşısında çok daha yüksek rekabet gücü sağlayan unsurlar arasında, Dynamic Shield ön tasarım konseptinin en son halini içinde barındıran daha güçlü tasarım; arazide iyileştirilmiş performans sağlayan geliştirilmiş 4WD sistemi ve en son aktif güvenlik ve sürüş yardım sistemleri de bulunuyor. Genel olarak, yeni model, ticari kullanıcıların dayanıklılık ve güvenilirlikte talep ettiği ve bireysel kullanıcıların konfor ve sürüşte aradığı kapsamlı rötuşları sunuyor. 1. Gösterişli “Gücün Ötesinde” Tasarım Yeni Mitsubishi L200, araçta “Kaya gibi sağlam” konsepti kapsamında yenilenen ve “Gücün Ötesinde” geliştirme vaadinin tüm özünü içinde barındıran, yenilenmiş bir tasarım içeriyor; bu sağlamlık ise, mühendislikte hüner ve bilgi birikimi ile destekleniyor. Aracın ön kısmı, Mitsubishi Motors’un yeni nesil “Dynamic Shield” ön tasarım konseptini içinde barındırıyor. Yüksek motor kapağı çizgisi ve daha güçlü görünen, daha yüksekteki farları, yeni modele daha güçlü ve etkileyici bir ön görünüm sağlıyor. Yeni tasarlanan ve keskin çizgilere sahip gövde hatları, genişletilmiş çamurluklar ve parlak vurgular, Mitsubishi Motors pick-up anlayışını güçlendirerek modern bir görünüm sağlıyor. Far ve tampon parçaları, güçlü tasarımın parçası haline gelerek ön ve arka tasarımları çevreliyor. Yeni Mitsubishi L200’ün tamamen yeniden tasarlanan içi ise, düğme paneli ve hava çıkışlarını çevreleyen çerçeveler ile modern ve sağlam bir his yaratıyor. Zemin konsolu, kol dayanakları ve el freni üzerindeki yumuşak dolgu malzemeleri ve dikişler ile yüksek kaliteli bir görünüm yaratılıyor. 2. 4WD Sistem, Gelişmiş Her Arazide Performans Sağlıyor Yeni Mitsubishi L200 4WD modellerinde, her tür yol koşulu için optimum çekiş ve idare özellikleri sağlayan Super-Select 4WD veya farklı yol yüzeyleri için sürüş modları arasında geçişi sadeleştiren Easy-Select 4WD bulunuyor. Yeni sürüş modlarının eklenmesi ile, her iki 4WD sistemi de gelişmiş arazi performansı sağlıyor. Yeni Arazi Modu Hem Super-Select hem de Easy-Select 4WD sisteminde, GRAVEL, MUD/SNOW, SAND ve ROCK (sadece 4LLc’de) modlarında yeni bir Arazi Modu kullanılıyor. Arazi Modu’na geçildiğinde, bu mod, patinajı düzenlemek ve hem tüm arazi performansını hem de çamur ve karda kendi kendine kurtulma performansını maksimize etmek için motor gücünü, güç aktarımını ve frenlemeyi kendiliğinden kontrol ediyor. Yokuş İnme Kontrolü Sürücünün dik veya kaygan yokuşlardan daha güvenli ve daha emniyetli şekilde inmesine imkan vermek için, araç hızı da elektronik olarak kontrol ediliyor. 3. Aktif Güvenlik / Sürüş Yardım Sistemleri Yeni Mitsubishi L200, mevcut modelin yüksek dayanıklılığa ve güvenilirliğe sahip merdiven tipli şasisi ve yüksek darbeye dayanıklı kabin yapısını korurken, sınıfının lideri gelişmiş aktif güvenlik ve sürüş yardım sistemleri de sunuyor. Her yönde güvenlik ve emniyet sağlayan sistemler: • Öndeki araç ve yayaları tespit edebilen Çarpışma Engelleyici Sistem (FCM); • Arkada veya arka çeyrekte bulunan taşıtları tespit edip duyulabilen bir alarm ve yan aynadaki yanıp sönen ışık ile sürücüyü uyararak şerit değiştirirken başka araçlara yandan çarpmayı engelleyen Kör Nokta Uyarı sistemi (LCA özellikli BSW); • Geriye giderken çarpışmanın önlenmesine yardımcı olan Arka Çapraz Trafik Alarmı (RCTA); • Otoparklarda ve diğer dar alanlardan ayrılırken veya geriye giderken gaz pedalına yanlış basılmasından kaynaklanan kazaları azaltan Ultrasonik Hatalı Gaz Verme Azaltma Sistemi (UMS). Taşıtın etrafındaki alanın kuşbakışı bir görünümünü oluşturan Multi Around Monitor ve Park Sensörleri de rahat sürüş yardımı sağlıyor. 4. Pick-up Performansı & Fonksiyonelliği Yeni Mitsubishi L200, “Gücün Ötesinde” geliştirme vaadi yönetiminde, dayanıklılık ve güvenilirlikte ticari kullanıcıların talep ettiği ve bireysel kullanıcıların konfor ve sürüşte aradığı kapsamlı rötuşları sunuyor. Fren performansı ve hissi, daha büyük ön diskler ve kaliper kullanımı ile iyileştiriliyor. Sürüş konforu, daha fazla sönümleyici yağı bulunan arka amortisör ile iyileştiriliyor. Mevcut modelde bulunan 5 vitesli otomatik şanzımandan, 6 vitesli otomatik şanzımana geçilerek daha yumuşak, daha güçlü hızlanma sağlanıyor. 150 ülkede 180 bin satış hedefleniyor 17 Kasım’da Tayland’da satışa sunulmasının ardından, ASEAN, Okyanusya, Ortadoğu, Avrupa, Afrika ve Latin Amerika’daki pazarlarında sırasıyla piyasaya sürülmesi planlanan Yeni Mitsubishi L200’ün, dünyanın dört bir yanında 150 civarında ülkede satışa sunulması planlanıyor. Mitsubishi Motors, bu mali yılda yeni ve mevcut modellerinden 180.000 adet civarında satış yapmayı planlanıyor. Ana global stratejik bir model olan Mitsubishi L200, geçen mali yılda Mitsubishi Motors yelpazesinde SUV otomobili Mitsubishi Outlander’ın ardından, Mitsubishi Motors’un en çok satış yapan ikinci modeli oldu. Türkiye’de pick-up segmentinin lideri olan Mitsubishi L200’ün en yeni modelinin 2019 yılının son çeyreğinde Avrupa pazarı ile aynı anda Türkiye pazarında satışa sunulması planlanıyor. 3 Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 10 Kasım 2018 Paylaş 10 Kasım 2018 Bu kadar küt burun yakışmamış. Ön ve arka arasında da tasarım olarak çok fark var. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Kasım 2018 Paylaş 10 Kasım 2018 Bir saat önce, Saygın Can Oğuz yazdı: Bu kadar küt burun yakışmamış. Bunu, tırmanma açısını yükseltebilmek için böyle tasarlamışlardır.. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 10 Kasım 2018 Paylaş 10 Kasım 2018 Tırmanma için ön tamponun altı ayarlanır. Bunla f150 yapmaya çalışmış Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 10 Kasım 2018 Paylaş 10 Kasım 2018 şu kasa bölümünün yarısı kadar olanının satsalar hemen alırdım bir tane. o ne öyle, her an, arkaya buldozer motoru atıp rektefiyeciye götürecekmişiz gibi duruyor. 1 Yorum bağlantısı
Celal Maraşlıoğlu 10 Kasım 2018 Paylaş 10 Kasım 2018 Uzun süre inceleyince robota dönüşecek gibi duruyor 😊 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Kasım 2018 Paylaş 10 Kasım 2018 az kaldı, ön görünümü tuğlacıya yaptıracaklar, düz duvar gibi ne bu Yorum bağlantısı
Metin Akbal 11 Kasım 2018 Paylaş 11 Kasım 2018 Oncekinin onu guzel arkasi kotuydu, bunun arkasi guzel onu kotu. 1 Yorum bağlantısı
Oğuzhan Demir 12 Kasım 2018 Paylaş 12 Kasım 2018 On 11.11.2018 at 00:15, Arif Aykın yazdı: Normal hali Off-road hali Bu fotoğrafları eklemeğe gelmiştim. Ha bu arada Keleşoğlu candır... 1 Yorum bağlantısı
Arif Aykın 12 Kasım 2018 Paylaş 12 Kasım 2018 2 saat önce, Oğuzhan Demir yazdı: Bu fotoğrafları eklemeğe gelmiştim. Ha bu arada Keleşoğlu candır... Aynen Keleşoğlu tam bir can 😊😊 katılıyor Musun buluşmalara😊 Yorum bağlantısı
Oğuzhan Demir 13 Kasım 2018 Paylaş 13 Kasım 2018 10 saat önce, Arif Aykın yazdı: Aynen Keleşoğlu tam bir can 😊😊 katılıyor Musun buluşmalara😊 Iğdır'da olunca maalesef katılma şansım olmuyor. Ancak bu yaz tatilinde Kartepe'de tamamiyle tesadüf ile Mustafa Kızılkaya'nın dükkanının önünden geçtim. Uğradım bi çayını içtim stickerimi aldım 1 Yorum bağlantısı
Arif Aykın 13 Kasım 2018 Paylaş 13 Kasım 2018 Bizde aracı Bursa’dan almıştık Karabük’e dönerken uğramıştık yanına geçen sene iki kez buluşmalara katıldık. 11 saat önce, Oğuzhan Demir yazdı: Iğdır'da olunca maalesef katılma şansım olmuyor. Ancak bu yaz tatilinde Kartepe'de tamamiyle tesadüf ile Mustafa Kızılkaya'nın dükkanının önünden geçtim. Uğradım bi çayını içtim stickerimi aldım 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts