Ali Cihangiroğlu 14 Eylül 2019 Paylaş 14 Eylül 2019 (düzenlendi) herşey hazır 14 Eylül 2019 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Eylül 2019 Paylaş 14 Eylül 2019 eter pleksiyi eritir yapıştıcı olarak kullanılır da pleksi ile uğraşanlarda. parlaklığı yakaladıktan sonra üste h9 tarzı koruma atılırsa uzun süre gidebilir. kapalı ortamda sakıncalı bir işlem belirteyim 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 14 Eylül 2019 Paylaş 14 Eylül 2019 Ben camı temizleyip üstüne 9H seramik kaplama yaptım. Bakalım ne kadar dayanacak. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 14 Eylül 2019 Paylaş 14 Eylül 2019 (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: eter pleksiyi eritir yapıştıcı olarak kullanılır da pleksi ile uğraşanlarda. parlaklığı yakaladıktan sonra üste h9 tarzı koruma atılırsa uzun süre gidebilir. kapalı ortamda sakıncalı bir işlem belirteyim aslında en sağlamı farı yenilemek, yedek farın camınısöküp değişebilirim esasında ama arabayı satıyorum ne yazıkki 14 Eylül 2019 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Celal Aydın 14 Eylül 2019 Paylaş 14 Eylül 2019 1. İşlem:Kademeli Sulu Zımpara + Akrilik Vernik = 2 ay dayandı. 2. İşlem:Kademeli Sulu Zımpara + Polisaj Makinesi ile Far Cilası (3D marka) = 1 yıl dayandı. 3. İşlem:Zımpara yapmadan doğrudan kalın pasta çekildi (polisaj ile) = 2. Yıkamada aynı oldu. 4. İşlemi yaptırmayacağım, gittiği yere kadar kullanacağım.Arabayı satmazsam yeni far alacağım. 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Eylül 2019 Paylaş 15 Eylül 2019 far camlarında (plastikte) dışta fabrikasyon bir koruyucu katman var. hali ile gayet basit mantık ile zımpara geçildiği anda bu katman da soyulmuş oluyor, sonra en berrak şekilde yapılsa bile koruyucusu ne kadar dayanırsa o kadar dayanıyor. 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 15 Eylül 2019 Paylaş 15 Eylül 2019 Bende denedim, 1 seneden sonra işi bitti, marka soft 99, bir ara incelemiştik, ilk etapta güzel ama ömrü 1 sene gibi, yıpranan tabakayı fabrikasyon haline getirebilirmiyiz bilemem ama bundan sonra yapacağım şu, far bozulunca 1 kez uygulama yaparım, tekrar bozulunca yeni far alacağım, başka yolu yok... 1 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 15 Eylül 2019 Paylaş 15 Eylül 2019 Yıkama köpüğünde, sinek böcek gibi zorlu kirleri sökmek için üretilen kimyasallarda kostik var. Her yıkamadan önce kullanıyor çoğu yıkamacı, farların anasını ağlatıyor. Üstüne birde Çukurovanın meşhur sıcağı ve güneşi eklenince, istediğin kadar yırtın, far sararıyor. En güzeli eski zaman usulü yıkamak aracı. Cilalı oto şampuan + Sünger(ya da Peluş) + Basınçsız su hortumu = Uzun yıllar dayanan far camı. Garajın da varsa gölgede bi yerde, mis. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 15 Eylül 2019 Paylaş 15 Eylül 2019 Sağda solda yahut yıkamacıda araç yıkatmamaya çalışıyorum mutlaka bi artislik çıkıyor. 1 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 15 Eylül 2019 Paylaş 15 Eylül 2019 Sağda solda yahut yıkamacıda araç yıkatmamaya çalışıyorum mutlaka bi artislik çıkıyor. Hiçbir şey olmazsa koltuk ayarımı bozuyorlar, bi daha günlerce uğraşıyorum tutturabilmek için, ideal sürüş pozisyonumu. Yorum bağlantısı
Koray Demir 15 Eylül 2019 Paylaş 15 Eylül 2019 Mehmet Göktürk yazdı: Sağda solda yahut yıkamacıda araç yıkatmamaya çalışıyorum mutlaka bi artislik çıkıyor. Benim de Focusun paspaslarını yanlışlıkla Puntoya sermişler teslim almaya gidince Punto paspaslarıyla kaldık ortada. Aracın sahibi geri getirmedi de kendisine ulaşamadık. Sonra gidip paspasın parasını iade aldım. Yorum bağlantısı
Emre Usta 15 Eylül 2019 Paylaş 15 Eylül 2019 Buda benim parlattigim bir ay oldu degisiklik yok suan. Yapılış asamalari videoda 5 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 15 Eylül 2019 Paylaş 15 Eylül 2019 "kuul blu" türünde mavimsi ya da parlak halojen vesaire lambaların da önemli oranda sarartma yaptığını içerden unutmayalım. Kelvin derecesini yükseltelim derken ultraviyole de kaçırıyorlar. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Eylül 2019 Paylaş 15 Eylül 2019 Mehmet Göktürk yazdı: "kuul blu" türünde mavimsi ya da parlak halojen vesaire lambaların da önemli oranda sarartma yaptığını içerden unutmayalım. Kelvin derecesini yükseltelim derken ultraviyole de kaçırıyorlar. içerdeki siyah plastiği ısıtıp onun buharı cama içten yapışıyor 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 15 Eylül 2019 Paylaş 15 Eylül 2019 Bu işi bmw ve vw çözmüş. Far ne kadar yukarıya dönük olmazsa o kadar sararmıyor. Güneş aldıkça erken sararıyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 15 Eylül 2019 Paylaş 15 Eylül 2019 Cam farlar ne güzeldi. Yıkayınca şıkır şıkır olurdu. 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 15 Eylül 2019 Paylaş 15 Eylül 2019 Celal Aydın yazdı: Yıkama köpüğünde, sinek böcek gibi zorlu kirleri sökmek için üretilen kimyasallarda kostik var. Her yıkamadan önce kullanıyor çoğu yıkamacı, farların anasını ağlatıyor. Üstüne birde Çukurovanın meşhur sıcağı ve güneşi eklenince, istediğin kadar yırtın, far sararıyor. En güzeli eski zaman usulü yıkamak aracı. Cilalı oto şampuan + Sünger(ya da Peluş) + Basınçsız su hortumu = Uzun yıllar dayanan far camı. Garajın da varsa gölgede bi yerde, mis. Aynen, aynen dediğin gibi yıkadım ve 11 sene sonra başladı bozulma, düzenli UV korumalı wax attım ayrıca... Mehmet Göktürk yazdı: Cam farlar ne güzeldi. Yıkayınca şıkır şıkır olurdu. Onlarda sararır ama çıkarıp çamaşır suyunda beklet cillop olur tekrardan:) 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 15 Eylül 2019 Paylaş 15 Eylül 2019 Mehmet Göktürk yazdı: Cam farlar ne güzeldi. Yıkayınca şıkır şıkır olurdu. Yakın gözlüğüm cam, daimi olanı polikarbon türevi. Cam yapın diyorum yokmuş Yorum bağlantısı
Selim Gül 17 Mayıs 2022 Paylaş 17 Mayıs 2022 Buğra Höngül yazdı: Merhaba arkadaşlar dilimin döndüğü kadar anlatmak istedim yeni tip polikarbon plastik farlar cam farların yerini almıştır 80'lerin sonuna doğru hem estetik açıdan hem maliyetlerden dolayı polikarbon fara geçerek klasik kare dikdörtgen farlardanda kurtulmuş olduk ancak cam farlarda yaşamadığımız sorun zamanla kendini polikarbon farlarda göstermeye başladı '' sararma'' bunda birden fazla etken olduğunu söylemek gerekir bunların başında ise güneşin zararlı uv ışınları ülkemizde akdeniz kesimlerinde daha çok sararmış far görmemizin nedenlerinin başında gelir aşındırıcı kimyasal yıkamalar, kostik, farın yarattığı ısı gibi birçok etken bulunmaktadır bunlar zamanla fabrika çıkışı far üstündeki parlaklığı veren ve koruyucu tabakayı kaldırarak farın matlaşmasına sararmasına neden olmaktadır Peki sararan farlarınızı nasıl düzeltirsiniz piyasada bunlar için bir çok ürün olmasına karşın( soft99 light one gibi) hiç birisi zımpara etkisi yaratmamaktadır çünkü zımpara sonrasında yapılan polish işlemine müteakip aldığımız sonucu kesinlikle kimyasal temizleyicilerden alamamaktayız kimyasal temizleyiciler sadece farın üstünde oluşan sararmış tabakayı alır ancak çizikleri alamaz ve sonuç siz detay severleri memnun etmeyecektir zımpara işlemine farın durumuna göre 600p den başlayıp 3000p ile finale gidebiliriz üstüne ise uygun polish işlemleri yapıp son katımıza ise uygun bir koruyucu kullanabiliriz Fotoğrafta kendi uygulamamdan %50 yaptığım bir fotoğraf paylaştım umarım yardımcı olabildim sizlere Güzel bilgi. Sağolun. Yorum bağlantısı
Recommended Posts