Emrah Altun 15 Eylül 2018 Paylaş 15 Eylül 2018 2 saat önce, Erdem Çağla yazdı: basit bi DPF üzerinden ülkemizde faydalı faaliyetleri olan HONDA markasının yıpratılmasına asla izin vermeyeceğiz. Böyle bir olay bir kere yaşanmıştır geneli etkilemez. Dik dur eğilme bu millet seninle honda 🤣 İstemsizce malum uzun şahsın ses tonu ile okudum. Toplum olarak iyice ambale olmuşuz. 5 1 Yorum bağlantısı
Bülent Tarakçı 15 Eylül 2018 Paylaş 15 Eylül 2018 Benim enişte aldı. 7 km lik kaplama asfalt yolda dalgalı olan C sütunun dalgaları genişledi ve arttı. 1 yıl kullanıp aracı sattı. Bir daha mı? "Töğbe" diyor. Şimdi Kadjar biniyor. Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 15 Eylül 2018 Paylaş 15 Eylül 2018 Japonlarda eskisi gibi değil bence (anlayış olarak.) Göçük olayı o kadar olay oldu. İnsanlar japonyaya bile o kadar mail attı. Japonların haberi yokmuydu? Vardı. Ne yaptılar. Parasıyla köpük sıktılar. Japonlarda bozuluyor artık Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 15 Eylül 2018 Paylaş 15 Eylül 2018 Her malin bir alicisi vardir.. Yillarca opele bobinleri sorunlu denildi, Renoya laylon,volksvagene emisyon,pejoya döküntü,fiat a teneke vs vs daha neler neler... kimse almaktan cekinmedi..Arti ve eksileri koyduk kefeye agir basan kararini ona gore verdi... 1 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 15 Eylül 2018 Paylaş 15 Eylül 2018 Hemen bir yazilim. Tamamdir. Dpf nin yenisini o paraya almak cok sacmaymis. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 16 Eylül 2018 Paylaş 16 Eylül 2018 Hemen bir yazilim. Tamamdir. Dpf nin yenisini o paraya almak cok sacmaymis.Yabancılarda iptal yasak, bizde de yaptırım olabilir ileride. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 16 Eylül 2018 Paylaş 16 Eylül 2018 On 15.09.2018 at 08:49, Haluk Şentürk yazdı: Birinin harakiri yapması şart oldu artık Honda Türkiye makara kukara yapıyor daha çok Kakara kikiri de serviste oluyormuş 1 Yorum bağlantısı
Baha Kanberoğlu 16 Eylül 2018 Paylaş 16 Eylül 2018 1299cc üzeri MTVnin değiştiği bir ülkede Jazz’ı 1318 cc getirecek kadar iş bilmezler. Bizim halkımız sırf MTVden sebep gider başka araç alır Yorum bağlantısı
Ertan Alptekin 16 Eylül 2018 Paylaş 16 Eylül 2018 Durum gerçekten vahim. Bu durumda dava açılsa %95 ihtimalle misli ile yeni araç alımı olur. Çünkü 3 kez zaten sorun çözülememiş. En kısa zamanda dava açılmalı ve gerekirse eski DPF saklanmalı... Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 16 Eylül 2018 Paylaş 16 Eylül 2018 13 saat önce, Evren Erakçora yazdı: 23 saat önce, Dogan Arsiray yazdı: Hemen bir yazilim. Tamamdir. Dpf nin yenisini o paraya almak cok sacmaymis. Yabancılarda iptal yasak, bizde de yaptırım olabilir ileride. Euro 5 olmayiversin. Yorum bağlantısı
Murat Öngür 17 Eylül 2018 Paylaş 17 Eylül 2018 bu iş de honda yani servis suçlu hemde % 100 çünkü adam bir kaç kere belirli aralıklarla götürmüş . Japon arabaları böyle malesef sahib çıkmıyorlar sattıkdan sonra aracı, her şeyi müşteriye yükleme derdindeler. Sırf onun için japon arabası almam. + araç garanti de arkadaş daha 6000 km de sıfır yani mecbursun değiştirmeye 1 Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 17 Eylül 2018 Paylaş 17 Eylül 2018 DPF nasıl 15bin tutuyor. Bence sahibi Japonyaya gidip parçayı alsa gelse birde fazladan japonya seyayati yapmış olur 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 17 Eylül 2018 Paylaş 17 Eylül 2018 DPF nasıl 15bin tutuyor. Bence sahibi Japonyaya gidip parçayı alsa gelse birde fazladan japonya seyayati yapmış olur [emoji4]15bin tutar Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 17 Eylül 2018 Paylaş 17 Eylül 2018 2 saat önce, Evren Erakçora yazdı: 3 saat önce, Erhan Doruk yazdı: DPF nasıl 15bin tutuyor. Bence sahibi Japonyaya gidip parçayı alsa gelse birde fazladan japonya seyayati yapmış olur 15bin tutar Yurtdışı forumlarda biraz araştırma yaptım. Biri eşine civic almış. Senaryo aynı , arıza lambası yanıyor, servise gidiyorlar, rejenerasyon yapılıyor, sorun devam edince dpf arızası ve garanti kapsamı dışında. Araç 4000 milde Başka bir forumda ise aynı soruna istinaden dpf nin motora çok yakın konduğunu ve ısıdan dolayı arıza yaptığını yazmışlar. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Eylül 2018 Paylaş 17 Eylül 2018 22 dakika önce, Erhan Doruk yazdı: Başka bir forumda ise aynı soruna istinaden dpf nin motora çok yakın konduğunu ve ısıdan dolayı arıza yaptığını yazmışlar. rejenerasyon için zaten sıcaklık lazım öyle böyle değil hem de yapısı gereği kor gibi olur normal çalışma şekli o. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 20 Eylül 2018 Paylaş 20 Eylül 2018 sök gitsin derim. uğraşmanın alemi yok. o kadar para verilmez bu parasızlıkta. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 20 Eylül 2018 Paylaş 20 Eylül 2018 binekleri sallayın, Honda denince budur arkadaş... 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 20 Eylül 2018 Paylaş 20 Eylül 2018 yahu geçen hafta 54200 olan motor aha şimdi baktım 55800 olmuş, ben böyle işin taaaaaa ama alacam ülen seni Nc, elimden kurtulamayacaksın Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 21 Eylül 2018 Paylaş 21 Eylül 2018 33 dakika önce, Mert Gulkokan yazdı: Türkiyenin en büyük havacılık firmalarından tei de yerli üretim sebebiyle şirket araçlarını dizel otomatik elegance civic olarak alacakmış Bakalım neler olacak ) tei genel müdürü arkadaşım. Elektrikli aracı 2005 te beraber yaptık. bence doğru yapmış. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 21 Eylül 2018 Paylaş 21 Eylül 2018 13 dakika önce, Mert Gulkokan yazdı: 6 binde dpf çatlarsa kullanıcı hatası demesinler de Onun doktora konusu Triboloji idi. Yani eskime.. Türkiyedeki sayılı adamlardan biri o konuda. Gerçi idarecilikle harcandı biraz. Vito/viano almıştı geldiğinde amerikadan. Arka amortisörleri çaldırdı. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Eylül 2018 Paylaş 21 Eylül 2018 2 saat önce, Mehmet Göktürk yazdı: Arka amortisörleri çaldırdı. altta dıştan montaj mı servisi kolay nefis Yorum bağlantısı
Recommended Posts