Ahmet Gül 31 Ağustos 2018 Paylaş 31 Ağustos 2018 Bazen daralırsınız, hayatın monotonluğu sizi bezdirir ya. Aynı iş, aynı insanlar, aynı cadde, aynı otomobil... Sanki hayattaki her şey birbirinin kopyasıdır. Giydiğiniz lacivert takım elbise yan ofisteki elemanın aynısıdır. Bir ayakkabı almışsınızdır, sokakta bir kişide rastlarsınız aynısına. Binalar aynı, apartmanlar aynı, otomobiller aynı, traş bıçakları bile aynı. İşte Giulietta tam bu benzerlik çölünde hoş bir vaha. Öznel bir başlangıç yaptığımın farkındayım, ancak bugün tanıtacağım araç olan Giulietta'yı anlatırken elimden geldiğince adil olacağıma emin olmalısınız. İlk olarak tanımayanlar için birkaç fotoğrafla başlayalım. Fiat Grup çatısı altında olan Alfa Romeo Giulietta 2010 yılında otomobil dünyasına merhaba dedi. Ülkemizde, 1400 cc hacminde 120 bg ve 170 bg, 1750 cc hacminde 235 bg olmak üzere üç benzinli motora ve 1600 cc hacminde , Fiat'ın diğer araçlarından da tanıdığımız Multijet isimli bir dizel üniteye sahiptir. Bugün size tanıtacağım aracım 1400 cc hacmindeki Multiair 170 bg üniteye sahip olan Giulietta. Aracın donanım bilgileri internette her yerde bulunabileceğinden buraya yazmıyorum. Amacım son kullanıcı olarak size aracı tanıtmak. Ben satın alma aşamasında çok zorluk çektim, bu sayfayı okuyan kişilerin aklındaki soruların en azından bir kısmı için açıklayacı olmak temel hedefim. Motor ve Sürüş Dinamikleri Alfa Romeo markasının belki de en güçlü olduğu klasman her zaman için ürettiği araçlardaki sürüş zevkidir. Aracın kaputunun altındaki 1400 cc hacmindeki Turbo Türbin ve Intercooler ile desteklenmiş Multiair motor 5500 devirde 170 beygir güç, 2500 devirde ise 250 nm tork veriyor. Zaten aracı diğer otomobillerden ayıran temel nokta burası. İstediğiniz her an güç elinizin altında. 7.8 saniyede 100 km'ye ulaşabilen Giulietta (TCT çift kavramalı şanzımanlı modellerde 7.6 sn) 218 km son sürate sahip. Birçok otomobil dergisinde ve kanalında görebileceğiniz bu süslü sözlere inanmayan biri olarak, bizzat bu değerleri denedim. Araç gerçekten vadettiği gücü kullanıcısına sağlıyor. Guilietta donanım seviyesinde ek olarak spor paket ile alınabiliyor. Spor paket olan Giulietta gerçekten sert bir süspansiyona sahip ve normal Giulietta'lardan yerden yükseklik olarak 1.5 cm daha alçak. Benim aracım spor paket olduğundan yapacağım yorum spor paket için geçerli. Aracın yol tutuşu tam anlamıyla mükemmel. Çift pinyonlu elektrik destekli direksiyon özellikle D modunda çok stabil. Aracı viraj alırken yatırmak mümkün değil. 200km aşkın süratlerde dahi araç çizgisini bırakmıyor, yatmıyor savrulmuyor. Buna rağmen konforsuz bir araç değil. Asfalt ya da duble yollarda spor bir aracın verebileceği maksimum konforu sağlamakta. Ancak bozuk asfalt ve stabilize yollarda sürüş yapmak tam bir eziyet. Asfaltsız köy yollarında 20km hızı geçmek pek mümkün değil. Araç bu tür yollarda üstünden geçtiği çakıl taşını bile size hissettiriyor. Çok fazla kır, köy, orman meraklısı iseniz spor pakete sahip olan Giulietta maalesef sizin için kabir azabı olabilir. 1.5 cm daha alçak olmasından mütevellit tümsek ya da çukurlardan dikkatli geçmek gerekiyor. İnsanı diken üstünde seyahat ettirecek kadar alçak değil ancak yine de bu konuda araca aşırı güven duygusu beslerseniz yağ karterini yolda bırakmanız mümkün olabilir. İç ve Dış Aksesuarlar Giulietta'lar iç mekan ve dış aksesurlar olarak bir çok opsiyona sahip. Kapıdan içeri baktığınız her Giulietta birbirinden farklı olabilir. Satın alma esnasında bir çok opsiyon devreye giriyor. Elektrikli açılır cam tavan, satıldığı yıllarda Spor Paket 1(Kırmızı dikişli deri direksiyon, deri vites körüğü, fırçalanmış aliminyum renk ön panel, sportif süspansiyon, aliminyum spor pedal takımı, yan eteklikler) Spor Paket 2 (Spor 1 pakete ek olarak, ısıtmalı elektrikli bel destekli deri döşeme koltuklar, arka kol dayama), Stil Paket (karartılmış far çerçeveleri, krom kaplama yan aynalar, siyah iç tavan), Brembo güçlendirilmiş kırmızı fren kaliperleri, Blue&Me Bluetooth bağlantı ve USB girişi, Görüş Paket (Yağmur, karanlık, koku sensörü, kararan iç dikiz aynası), Bi-xenon ön farlar, gibi opsiyonlara sahip. Opsiyonların bu kadar çok olması her Giulietta'yı şahsına münhasır hale getirmekte. Size tanıttığım aracımda güçlendirilmiş kırmızı fren kaliperleri, bi-xenon farlar, ve Blue&Me telefon bağlantısı hariç tüm opsiyonlar mevcut. Araçta genel olarak kaliteli malzemeler kullanılmış olsa da işçilik pek memnun edici değil. Kapı içlerinde, ön konsolda, cam tavan çevresinde, bagajda kullanılmış sert plastik malzeme araç sınıfına yakışır nitelikte değil. Giulietta tam anlamıyla denizde geçip gölde boğulmuş. Kapı açma kollarının adiliği bakar bakmaz anlaşılıyor. Anlaşılamayan şey ise gayet kaliteli ısıtmalı deri koltuk koyacak kadar bonkör davranan FIAT, acaba ik kalitelii kapı koluyla ve yumuşak plastik döşemeyle mi batacaktı? Aracın tüm premium hatchback hissi orada kayboluyor. Tabi bu dandik plastik, sürüş keyfini de etkiliyor. Benim aracımdan henüz gelmese de ilerleyen kilometrelerde bu sert plastik trimlerden ses geleceği aşikar. İç mekandan bir kaç görüntü... DNA Modları Alfa Romeo tüm araçlarda standart olarak sunulan özellikleden biri de DNA modu. Vites kolunun önünde bulunan teker şeklindeki şalter D (Dynamic), N (Neutral) ve A(All weather) modları arasında geçiş yapmanızı sağlıyor. Aracı D moduna aldığınızda direksiyon sertleşiyor ve tepkileri daha hızlanıyor. Bu modda ayrıca fren ön yüklemesi (Pre-fill), motor torkunun artırılması (225nm'den 250nm'ye) daha tepkili gaz pedalı (Sprint booster benzeri bir sistem), geç devreye giren elektronik yardımcı programlar (ESP, ASR) ve elektronik difransiyel kilidi (Q2) özellikler devreye alınıyor. Sürüş anında istediğiniz şekilde ve anda sürüş modunu vites kolunun önündeki şalterden değiştirme şansına sahipsiniz. N modu aracı optimum sürüş dinamiklerine getirirken, A modu kötü hava koşullarına uygun sürüş dinamiklerini etkin hale getiriyor. A modunda ise gaz tepkisi düşürülüp (gazı kökleseniz de araç aniden hızlanmıyor) elektronik yardımcı programlar daha müdehaleci davranıyorlar. Elektronik difransiyel kilidi Q2 bu modda da devrede. Aracı D moduna aldığınızda, göstergeler yanıp sönerek sizi selamlıyor, hoş bir detay olmuş bence. Yakıt Sarfiyatı 1.4 Motor 170 BG Multiair ünite çok ekonomik olabildiği gibi 170 beygirin hepsini talep ettiğinizde müsrif bir yapıya da bürünebiliyor. Süslü sözleri geçelim, veriler konuşsun Kastamonu-Ankara arası yasal hız sınırındaki sarfiyat. Bilmeyenler için yol düz değil, bir araç için gayet zorlayıcı şartlara sahip. Ilgaz (her ne kadar artık tünelimiz olsa da rakım yine de yüksek), İndağı, Baykuş Boğazı, Çankırı şehir içi gibi sarfiyatı artırıcı güzergahlar söz konusu. Bu arada Ankara çevre yolunda da biraz basmak zorunda kaldım yoksa beni ezeceklerdi Yakıt sarfiyatını daha derin ele alabilmek için aynı güzergahta iki farklı sürüş yaptım. İlk videodaki sürüş ekonomi odaklı. Aracın yine de hakkını vererek yaptığım bir sürüştü. Trip veirisini sıfırlayarak yaptım. Ölçüm pompa ölçümü değil ancak yine de bir fikir verir diye düşündüm. Sürüş sonunda ortalama 5.6 litre. İkinci videoda D moduna alarak trafik güvenliğini riske atmadan, Allah ne verdiyse basmadan sadece biraz daha sert bir sürüş sergiledim. Güzergah aynı yalnız sürüş esnasında telefon aşırı ısındığıdan kendini korumaya aldı. O yüzden videonun yarısı yok. Sürüş sonundaki sarfiyat 13.5 litre. Sürüş sonundaki trip verisi 3500 km kullandım aracı. Şu an için yol bilgisayarı genel ortalamam 8.2. Agresif bir sürüş tarzı ile bu değeri elde ettiğimi söyleyebilirim. Şehir içinde rahatlıkla 8-9 litre arası rahatlıkla gidebilir. 170 beygir bir araç için de bu bence fazla bir sarfiyat değil. Ayrıca aracın alt devirler oldukça canlı. 2000 deviri geçmeden üst vitese geçebilir, 1500 devir civarında titreme, boğulma olmadan aracı yürütebilirsiniz. 1500 devirde bile gaza bastığınızda hiç zorlanmadan hızlanabilme yetisine sahip. Alınmalı mı Kimler Almalı? Türkiye'de marka ve segment algısı, vergilendirme hususu ve ikinci el kaygısı gibi etmenlerden ötürü bazı araçların fırsat aracı olduğunu düşünüyorum. Mondeo, S-Max, 508 gibi sıfırını almayı orta gelir grubu olarak hayal bile edemeyeceğimiz araçlar, ülkemizdeki olumsuz algıları sebebiyle ikinci elde hakkettikleri değeri bulamamaktadırlar. Giulietta da benim bu klasmanda değerlendirdiğim bir araç. Aracın sıfır fiyatı 167.500 TL. 10 bin cam tavan, 27.500 lüks spor paket opsiyonlarını eklediğinizde bugünkü fiyatı 200 bin TL üstünde. Motor, şase, tüm alt takımlar da 2012 model olan aracımla aynı. 2018 model Giulietta'nın benim aracımdan farkı, ön ve arka tamponlar, ön tampondaki üçgen scudetto, ön konsoldaki ekran vb bir kaç makyaj operasyonu. Benim 200 bin verip de bu aracı almam mümkün değil. Üçte bir fiyatına alıp, aynı zevki yaşıyorsanız, bence bu karlı bir iştir. İlk alan sahibi zaten olan zararı etmiş, e bize de keyfi düşer. Allah bozmasın Pek otomobil merakı olmayan arabayı A noktasından B noktasına güvenli ve ekonomik seyahat için kullanan kişiler bu aracı almamalı. Küçük çocuk sahibi kişiler bu aracı almamalı. Sürpriz mekanik masraflardan hoşlanmayan, araç bana masraf çıkarmasın kardeşim diyenler de almamalı. Her yerde ustası olsun, parçası olsun diyenler hiç almamalı. İkinci eli bana göre kuvvetli. Ancak pazara çıkarır çıkarmaz Jetta muamelesi görmez, ikinci eli dert edenler almamalı. Konfor odaklı bir sürüş hayal edenler almamalı, zaten Giulietta'nın bu tarz bir iddiası yok. Köye, kıra, bağa, bahçeye, stabilize yola, ormana gidenler yanından bile geçmemeli. Alfa Romeo'lar malesef çok naz kapris, çeken Focus gibi güvenebileceğiniz, her türlü yol koşulunda gözünün arkada kalmadan kullanabileceğiniz araçlar değiller maalesef. Biraz nazlı, ilgi bekliyor. Problem çıkarabilir, çıkarmayabilir de . Hoş kaçacak mı bilmiyorum ama Focus sizin çilenizi çekecek, çilekeş, annenizin size bulduğu temiz aile kızıysa, Giulietta aşık olarak evlendiğiniz ama biraz kaprisli, pek de naz çekmeyen alımlı bir şehir kızı Tercih sizin. Kronik Problemleri ve Arızaları Giulietta'lar eski Alfa Romeo'lar gibi çok problemli araçlar olmasalar da pek güven veren araçlar değiller. 200 bin kullanıp tek sorun yaşamayan da var, 10 bin kullanıp illahlah eden de. Problemleri genellikle çözülemeyecek şeyler değil. Kronik problemleri arasında motor kulağının değişim istemesi, şöför koltuğunda gıcırtılar, kapı içlerinden gelen sesler, ön konsoldan gelen sesler ve trim problemleri sayılabilir.Kronik olmasa da bir kaç araçta Multiair modülü arızasına rastladım. 4200 liralık bir parça olan multiair ünitesi işçilik ve yağ değişimiyle beraber 6000 civarında masraf açabilmekte. Bir kaç araçta da ön konsoldaki yolcu airbag üstündeki ön göğüsün çatladığına şahit olduk, 6-7 bin civarında bir masraf da bu açabilir. Bu saydığım örnekler bir kaç araçta görülmüş, bazısı iyi niyet garantisi kapsamında halledilmiş şeyler. Kalorifer kazanı ve hava yönlendirme kanatçıkları ve motorlarından da arıza veren bir kaç Giulietta'ya rastladım. Tüm bu sorunlar her ne kadar hoş görünmese de bir çok marka araçta zaman zaman karşılaşılabilen şeyler. Son söz: Ne aldığını bilen mutlu olur. Giulietta ne aldığınızı bilirseniz mutlu edecek bir araç. Süper harika bir otomobil olduğunu iddia etmiyorum ancak 70-80 bin bandında 170 beygir spor bir otomobil zevkiniz çekiyorsa, Giulietta rakipsiz bir tercih olabilir. 20 1 Yorum bağlantısı
Serkan Aktay 1 Eylül 2018 Paylaş 1 Eylül 2018 Ne güzel bir anlatım. Kazasiz, belasız güle güle kullanın. 1 Yorum bağlantısı
A. Yıldırım Yıldız 1 Eylül 2018 Paylaş 1 Eylül 2018 Alfista olunca eller hislerin aynasi oluyor biraz. :-) Alfaya dair dusuncelerim el alemin dilinde zaten. Ha ben bunun yaninda bmw ve meecedeste severim. Bu durumda alfisti arkadaslarin genelde topa tuttugu tiplerdenim ama her anlamda her zaman ayni sekilde dusunme zorunlulugumuz yok. Hali hazirda hesabima uyan bir alda romeo gt q2 bulsam ikinci kez dusunmem. Lakin nedense bu giulietta ve mito serilerini sevemedim. Onden cok kotu gorunuyor gozume. Misal bir 147 q2 bana daha hos gorunur. Ikisi yan yanayken cebimde para alacak olsam 147 mk2 alirim. Ama surus hissi anlaminda giu onceki serilerden eksik degil. Bir alfistiyi oldugu kadar herhangi bir baska otomobil severide memnun eder. Tabii yazida da belirtildigi gibi alfalar genel olarak bazi kronik sorunlari olan araclar. Onceki serilerde bir varyator sorunudur almia basini girmistir mesela. Yillardir elle tutulur ciddi bir cozum yok. Parcasi pahali yorumuna ben marka olarak pek katilmiyorum. Giu icin durum nedir tam bilmedigim icin kesin konusmayacagim. Ama fiat grubunda diger marka ve modellerde cokca ortak parca sebebiyle biraz arastirinca baska arac parcalari olarak cok uyguna parca temin edilebiliyor. Hatta benim tecrubemde yurutme maliyeti anlaminda kullandigim diger araclardan hep daha ekonomik olmustur. (Ozellikle 156. Ama 159 da bu istisnanin icinde) Bu konuda alfisti gruplarida yeterince yardimci olur. Facebook gruplari ve forumlarini takip etmek gerek. Luzum ettigimde buralardan yardim istendiginde esirgemiyorlar. Kullanicisinin yuzunde gordugunuz anlamsiz gulumsemeyi hor gormeyin, yanlis anlamayin. Onlarda farkinda degiller cogu zaman. :-) 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 1 Eylül 2018 Paylaş 1 Eylül 2018 Guzel paylasim ellerinize saglik... Bu arac oldum olasi bana sımarık geliyor😊 ki hakkini da veriyormus... Yillardir yan plaka sevdasindan vazgecmemesi, 1.4 motorda bu kadar yuksek veriler uretmesi... yeri gelince kükrer yapiya bürünüp yeri geldiginde 1500 devirde titreme yapmadan ilerlemesi gercekten farkli gelmekte bana...Ama en garipsedigim detay ; ciddi yakit harcar diye dusunurdum halbuki makul kullanimlarda sarfiyat oldukca iyiymis.. 🤔 1 Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel 1 Eylül 2018 Paylaş 1 Eylül 2018 Dilinize sağlık böyle güzel bir anlatım için. 1 Yorum bağlantısı
Cem Işık 1 Eylül 2018 Paylaş 1 Eylül 2018 Araç zaten çok güzel, eski bir alfista olarak.1.6 jtd versiyonu yeğende var arada kullanıyorum .. ama gönlüm 1750 tbi versiyonda😍. Elinize sağlık 1 Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 1 Eylül 2018 Paylaş 1 Eylül 2018 Bi 159 olacak, en TBI ‘sinden hemde... Herşey iyi güzel de şu trim sesleri yüzünden alfa ‘dan uzak duruyorum. Ama yinede karakterli bir araba. 2 Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 1 Eylül 2018 Paylaş 1 Eylül 2018 Şahane yazı olmuş, arabada şahane 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 1 Eylül 2018 Paylaş 1 Eylül 2018 Guzel bir inceleme olmus. Alfist olarak sinan kocu tavsiye ederim otopark.com ve benzin tv de arada bir aras abi cikiyor alfa 147 videosu vardi gecenlerde onu tavsiye ederim. 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 1 Eylül 2018 Paylaş 1 Eylül 2018 Yazınız güzel olmuş bir çırpıda okudum. Özellikle focus ile benzetmesi mükemmeldi. Bir mondeo kullanıcısı olarak sizinle aynı düşüncedeyim Türkiyede herkes her aracı alamaz almamalı. Böyle olduğu için biz bu araçlara binebiliyoruz. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 Eylül 2018 Paylaş 1 Eylül 2018 hayırlı olsun , sürüden ayrılan bir modeli kullanmak büyük keyiftir. kaça aldınız? 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 1 Eylül 2018 Yazar Paylaş 1 Eylül 2018 Dilinize sağlık böyle güzel bir anlatım için. Teşekkür ederim abi. A4 için de senden bekliyoruz ayrıntılı aytıntılı. Araç zaten çok güzel, eski bir alfista olarak.1.6 jtd versiyonu yeğende var arada kullanıyorum .. ama gönlüm 1750 tbi versiyonda[emoji7]. Elinize sağlık1.75 ya da 1.8 TBI benim de hayalim ama şu anlık mümkün gözükmüyor maalesef. Allah nasip eder dileyene dilediğini inşallah. Bi 159 olacak, en TBI ‘sinden hemde... Herşey iyi güzel de şu trim sesleri yüzünden alfa ‘dan uzak duruyorum. Ama yinede karakterli bir araba.Trim sesi benim Focus 3 de daha fazla vardı açıkcası. Bunda cam tavandan saat tıkırtısı gibi geliyor. Şu anlık yok ama ilerde bilemem. Çok fazla bir ses gözlemlemedim şu an için. Size yakışır bi 159. Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 1 Eylül 2018 Yazar Paylaş 1 Eylül 2018 hayırlı olsun , sürüden ayrılan bir modeli kullanmak büyük keyiftir. kaça aldınız?78 civarı geldi bana Çağlar Abi. İyi dileklerin için teşekkürler. Herkese teşekkür ederim. Kusura bakmayın cevap veremedim uzun süre. Biraz rahatsızım yatıyorum. Koca tatilde uğramayan hastalık okulların açılacağı gün geldi [emoji3] Vücut hissediyor galiba işe başlayacağını. 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yurt 3 Eylül 2018 Paylaş 3 Eylül 2018 Elinize sağlık güzel anlatım olmuş, Aynı renk aynı paketi 2 ay önce alacakken son anda başkasına satıldı araç, halen aklımdadır Giu. Ancak 156 ve 159 serilerindeki özgünlük ne yazık ki giu'de yok çok fazla fiat ezgileri taşıyor üzerinde. Ancak motor ve yol tutuş ( Multijet motorlar hariç) Alfa genetiğini tam anlamı ile taşıyor. İmkanlar elverse de, 1.4 TB yerine 1.75 TBI veya 1.8 TBI Quadrifoglio Verde alsak. Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 3 Eylül 2018 Yazar Paylaş 3 Eylül 2018 2 saat önce, Mahmut Yurt yazdı: Elinize sağlık güzel anlatım olmuş, Aynı renk aynı paketi 2 ay önce alacakken son anda başkasına satıldı araç, halen aklımdadır Giu. Ancak 156 ve 159 serilerindeki özgünlük ne yazık ki giu'de yok çok fazla fiat ezgileri taşıyor üzerinde. Ancak motor ve yol tutuş ( Multijet motorlar hariç) Alfa genetiğini tam anlamı ile taşıyor. İmkanlar elverse de, 1.4 TB yerine 1.75 TBI veya 1.8 TBI Quadrifoglio Verde alsak. Teşekkür ederim. Ne yazık ki söylediğiniz durum otomotiv dünyasının yeni baş baş belası. Koskoca Mercedes bile Renault motorunu kullanıyor. Bu örnekler çok teker teker saymayayım, özgünlük kalmadı. Eski Alfalara özellikle 156 ve 159’lara olan hasretim benim de mevcut. Giulia ile Fiat izlerini bence bir nebze silmişler ancak bu sefer de bizde o kadar para yok 😀 1.75’ler esasen alınamayacak kadar pahalı değil de benzin çok pahalı. Galiba Alfa severlerin ortak sorunlarına parmak bastınız. O yüzden çok konuştum. 😀 Yorum bağlantısı
Mahmut Yurt 4 Eylül 2018 Paylaş 4 Eylül 2018 (düzenlendi) 19 saat önce, Ahmet Gül yazdı: Teşekkür ederim. Ne yazık ki söylediğiniz durum otomotiv dünyasının yeni baş baş belası. Koskoca Mercedes bile Renault motorunu kullanıyor. Bu örnekler çok teker teker saymayayım, özgünlük kalmadı. Eski Alfalara özellikle 156 ve 159’lara olan hasretim benim de mevcut. Giulia ile Fiat izlerini bence bir nebze silmişler ancak bu sefer de bizde o kadar para yok 😀 1.75’ler esasen alınamayacak kadar pahalı değil de benzin çok pahalı. Galiba Alfa severlerin ortak sorunlarına parmak bastınız. O yüzden çok konuştum. 😀 Yoncasına kurban olduğumun Guila'sı safkan bir Alfa Romeo ancak 2.9 510 HP versiyon bu ay 1.000.000 TL'yi görür gibi. 4 Eylül 2018 tarihinde Mahmut Yurt tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 4 Eylül 2018 Paylaş 4 Eylül 2018 Ama Ferrari muadili bir sedan. Yoncasına kurban olduğumun Guila'sı safkan bir Alfa Romeo ancak 2.9 510 HP versiyon bu ay 1.000.000 TL'yi görür gibi. Yorum bağlantısı
Mahmut Yurt 4 Eylül 2018 Paylaş 4 Eylül 2018 18 dakika önce, Metin Uzunoğlu yazdı: Ama Ferrari muadili bir sedan. Aynen öyle, 2015 yılında alfa forumlarında tartışıyorduk 5-6 seneye 2. ele düşer bizde belki alır, Guila bineriz gibisinden. Benim için ferrari nasıl bir hayal ise Guila'da aynen öyle oldu. 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 4 Eylül 2018 Paylaş 4 Eylül 2018 5 demiyorum ama 7~8 yaşında alınabilir rakamlarda bulursam niyetim var. Aynen öyle, 2015 yılında alfa forumlarında tartışıyorduk 5-6 seneye 2. ele düşer bizde belki alır, Guila bineriz gibisinden. Benim için ferrari nasıl bir hayal ise Guila'da aynen öyle oldu. Ama bizimki hayal belli sayıda geldiği için koleksiyonerler alır bizde sergilerde/dergilerde bakarız. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 4 Eylül 2018 Yazar Paylaş 4 Eylül 2018 Ankara Akota’ya gittiğimde çekmiştim. Bundan verelim güzel abime [emoji16]5 demiyorum ama 7~8 yaşında alınabilir rakamlarda bulursam niyetim var.Ama bizimki hayal belli sayıda geldiği için koleksiyonerler alır bizde sergilerde/dergilerde bakarız.Güzel abim sana da bunu verek. 1 lira bak çoh değel [emoji16] 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Eylül 2018 Paylaş 4 Eylül 2018 Testler süper olmuş Anlatıma bayıldım. Aşka inanırım. Bu sebeple tercihinizi ta baştan desteklemiştim. Sürüş dinamikleri seçimi işini çok sevdim. Ancak 5,6 - 13,5 litre tüketimleri çok şaşırttı beni. Felekten bir gece çalayım dersen 13,5 yakacak. 1 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 5 Eylül 2018 Paylaş 5 Eylül 2018 Hayırlı olsun Ahmet Bey. Ben de aynı motor spor paket olmayan TCT versiyonunu aldım yakın zamanda. Bugüne kadar düşünüp de almadığıma yanıyorum şu an. Güle güle kullanın. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 5 Eylül 2018 Paylaş 5 Eylül 2018 Tasarım olarak çok güzel, peki sürüş olarak bir focus kadar iyi mi? Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 5 Eylül 2018 Paylaş 5 Eylül 2018 6 dakika önce, Evren Erakçora yazdı: Tasarım olarak çok güzel, peki sürüş olarak bir focus kadar iyi mi? 2 sene kadar 1.6 Ecoboost Focus Titanium X kullandım. Giulietta bence daha iyi yol tutuyor. Focus kötü demiyorum, Giu daha iyi. TCT şanzıman da spor ve manuel kullanıma çok uygun. Ve oturma pozisyonu ralli pozisyonuna yakın, koltuk yan destekleri çok iyi. Eski Alfa'lar kadar olmasa da İtalyan olduğunu çok belli ediyor. Giulietta terazinin spor tarafına daha yakın. Bu da bazı şeylerden (konfor, uzun ömür) feragat anlamına geliyor tabi. 3 Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 5 Eylül 2018 Yazar Paylaş 5 Eylül 2018 2 saat önce, Selim Bilgin yazdı: Hayırlı olsun Ahmet Bey. Ben de aynı motor spor paket olmayan TCT versiyonunu aldım yakın zamanda. Bugüne kadar düşünüp de almadığıma yanıyorum şu an. Güle güle kullanın. Forumda bir Alfacı daha olmasına gerçekten çok sevindim. Hani bir foto falan bir görseydik aracı. 3 yıldır takip edince görsem belki tanırım. 😀 Yorum bağlantısı
Recommended Posts