Eren Yavuz 26 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 26 Temmuz 2018 Bugün benzin kapağını 1 dk açık tuttum,o şekilde çalıştırdım.Değişen bir şey olmadı ,teklemeli titremeli çalıştı.Benzin buharından değil demek ki.Servisle görüştüm aracı getirin bakalım dediler.Bobinler ne zaman değişti dedim ama telefonda bilgi vermiyorlarmış Boğaz kelebeği aklıma geldi ama ondan yapsa normal sürüşte de sorun olur kanımca.Bir kaç hata daha versin servise götüreceğim.Çıkan sonuçu yazarım buraya ilginiz için teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Erkan Işık 26 Temmuz 2018 Paylaş 26 Temmuz 2018 Bugün benzin kapağını 1 dk açık tuttum,o şekilde çalıştırdım.Değişen bir şey olmadı ,teklemeli titremeli çalıştı.Benzin buharından değil demek ki.Servisle görüştüm aracı getirin bakalım dediler.Bobinler ne zaman değişti dedim ama telefonda bilgi vermiyorlarmış Boğaz kelebeği aklıma geldi ama ondan yapsa normal sürüşte de sorun olur kanımca.Bir kaç hata daha versin servise götüreceğim.Çıkan sonuçu yazarım buraya ilginiz için teşekkür ederim.Aracı kurcalamayın fazla eger usta önerısı ıstersenız vw servısden ayrılıp işini yeni kuran arkadasım var istersenız paylasırım sızınle Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi 1 Yorum bağlantısı
Eren Yavuz 26 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 26 Temmuz 2018 21 dakika önce, Erkan Işık yazdı: Aracı kurcalamayın fazla eger usta önerısı ıstersenız vw servısden ayrılıp işini yeni kuran arkadasım var istersenız paylasırım sızınle Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi mersin de mi? Yorum bağlantısı
Erkan Işık 26 Temmuz 2018 Paylaş 26 Temmuz 2018 mersin de mi?Hayır boluda[emoji3]Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 26 Temmuz 2018 Paylaş 26 Temmuz 2018 Aklima hararet musiri ihtimalide geliyor. Arac ilk calismada gerekli yakit duzenini ayarlayamadigi icin motor boguluyor.Sirayla ihtimallerHararet musiri krank devir sensoru buji bobin benzin pompasi maf sensoru.Depo temizligi falan gerekebilir pislik dibe cokuyorsa falan. 1 Yorum bağlantısı
Eren Yavuz 26 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 26 Temmuz 2018 Bir saat önce, Metin Akbal yazdı: Aklima hararet musiri ihtimalide geliyor. Arac ilk calismada gerekli yakit duzenini ayarlayamadigi icin motor boguluyor. Sirayla ihtimaller Hararet musiri krank devir sensoru buji bobin benzin pompasi maf sensoru. Depo temizligi falan gerekebilir pislik dibe cokuyorsa falan. 3-5 hata daha versin servise götüreceğim,bakalım ne çıkacak bahtıma Yorum bağlantısı
Kutluay Selçuk 27 Temmuz 2018 Paylaş 27 Temmuz 2018 Bu sorun sıcak havalarda ve uzun süre bekledikten sonra ilk çalışmada mı oluyor? eğer böyle bir durum varsa motorda ,turbonun üst tarafında benzin buhar sensörü var,onu bir kontrol ettirin. siyah hortuma bağlı,çift giriş çıkışlı. 1 Yorum bağlantısı
Eren Yavuz 27 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 27 Temmuz 2018 30 dakika önce, Kutluay Selçuk yazdı: Bu sorun sıcak havalarda ve uzun süre bekledikten sonra ilk çalışmada mı oluyor? eğer böyle bir durum varsa motorda ,turbonun üst tarafında benzin buhar sensörü var,onu bir kontrol ettirin. siyah hortuma bağlı,çift giriş çıkışlı. Soğuk hava görmedim henüz araçı alalı 1 ay oldu.Sabahları ilk marşta yapıyor bir daha yapmıyor.10 günde 1 de arıza ışığını yakıyor 10-15 sn sonra o da sönüyor.Benzin buharından şüphelendim depo kapağını açıp 1 dk bekledim ama gene yaptı. Yorum bağlantısı
Eren Yavuz 27 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 27 Temmuz 2018 (düzenlendi) yabancı forum sitelerini gezdim,tek bu sorunu çeken ben değilmişim Araçın soğutma suyu 19-32 derece arasında olursa coldstart modunda ilk çalışmayı yapıyormuş.Bu durumda ecu ile yağlama ve soğutma ve hava alma sistemi arasında bilgi alışverişi oluyormuş.Buda titreşimli ve patlamalı çalışmaya sebep veriyormuş.Yakıt oktanı yeterli seviyede değilse arıza ışığı yakabiliyormuş ama devir normale dönünce ışık sönüyormuş.Araçın benzin deposunda minimum 95 oktan diyor ve bildiğim piyasada sadece 95 oktan var.Benim aldığım hep tuvaleti ile meşhur istasyonlardı.95 oktandan daha yüksek satan yok sanırım.Oktanı veya katkısı olan hangi markayı almalıyım? 27 Temmuz 2018 tarihinde Eren Yavuz tarafından düzenlendi düzeltme Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 27 Temmuz 2018 Paylaş 27 Temmuz 2018 95 diye satılan gerçek 95 mi acaba? 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 27 Temmuz 2018 Paylaş 27 Temmuz 2018 27 dakika önce, Eren Yavuz yazdı: Araçın benzin deposunda minimum 95 oktan diyor ve bildiğim piyasada sadece 95 oktan var.Benim aldığım hep tuvaleti ile meşhur istasyonlardı.95 oktandan daha yüksek satan yok sanırım.Oktanı veya katkısı olan hangi markayı almalıyım? Opet iyidir ama.. Bir de shell deneyin bakalım 1 Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 28 Temmuz 2018 Paylaş 28 Temmuz 2018 Shell deneyecekseniz çoğu istasyonunda v-power yok fuelsave satıyorlar. 1 Yorum bağlantısı
Eren Yavuz 1 Ağustos 2018 Yazar Paylaş 1 Ağustos 2018 3 sefer aynı şekilde yaktı arıza ışığını.Lisanslı vw yazılımı ile hata taraması yaptırdım.2-4 nolu silindirde elektrik ateşleme hatası gibi bir hata verdi.yeniden hatayı sildiler.Bobin gibi duruyor denildi,ama normal de gün içinde hata vermediği için yakıttan da olabilir denildi.Bu şekilde kullanmamı gene hata verirse bobinleri değiştirmem gerekeceği söylendi.Gelişmeleri yazarım Yorum bağlantısı
Servet Aydın 1 Ağustos 2018 Paylaş 1 Ağustos 2018 Adam masaj sistemi yapmış beğenmiyorsun sende 1 Yorum bağlantısı
Eren Yavuz 8 Ağustos 2018 Yazar Paylaş 8 Ağustos 2018 On 27.07.2018 at 10:10, Kutluay Selçuk yazdı: Bu sorun sıcak havalarda ve uzun süre bekledikten sonra ilk çalışmada mı oluyor? eğer böyle bir durum varsa motorda ,turbonun üst tarafında benzin buhar sensörü var,onu bir kontrol ettirin. siyah hortuma bağlı,çift giriş çıkışlı. araba 1 haftadır resmi yazılımla hata kodu silinince hata vermedi.Yayla da 14 ve 19 derece sıcaklıkta sabah ilk çalışmada normal çalıştı,devir hiç yükselmedi.Benim bildiğim soğuk havada devir yüksek çalışır sonra düşer.Daha önceki 2 tsi aracımda bu şekildeydi.Bu sıcak havada yüksek devirle çalışıyor,soğukta normal çalışıyor.Dediğiniz buhar sensörünün tam adı var mı? Yorum bağlantısı
Kutluay Selçuk 10 Ağustos 2018 Paylaş 10 Ağustos 2018 M80 valfi olması lazım,aşağıdaki link te bu konu tartışılmış 1 Yorum bağlantısı
Eren Yavuz 4 Eylül 2018 Yazar Paylaş 4 Eylül 2018 1 ay hiç yapmadı pazar günü yeniden yaptı.Bu sefer servise götürdüm.Detaylı inceleme ve bilgisayara bağlı test sürüşü yapıldı.Servis de kesin sonuç veremedi maalesef.Bana aracı 4-5 gün bırakmam gerektiği söylendi.Bu arızaya sorun olabilecek unsurlar yakıt kalitesi,buji,bobin, yada en kötüsü motor piston sorunu olabilirmiş.Buji bobini değiştirin dedim ama bu şekilde olmayacağını deneme yapmaları için aracı mutlaka bırakmamı söylediler.Bu kadar süre bırakamam dedim onlarda yol yardım numarasını verdiler.Yolda kalırsam aramamı söylediler Yorum bağlantısı
Eren Yavuz 19 Eylül 2018 Yazar Paylaş 19 Eylül 2018 ben devam edeyim son durum dün buji-bobin değiştirdim.Arıza taraması yaptırdım anlık düşük basınç yakıt pompası hatası verdi.Takipteyiz pompayı Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 19 Eylül 2018 Paylaş 19 Eylül 2018 Bu sorun kroniktir. Deponun benzinci tarafından çok doldurulması neticesi olabilir. N80 valfi arızalanınca benzin buharı geri gidemeyip beklemedeyken silindir içine kaçar. İkinci sorun ise enjektör işemesidir. Bu işeme nedeniyle silindirde beklemede benzin birikir. Hatta piston kırmanın sebebi de budur. Çünkü işeme nedeniyle silindir duvarındaki yağ yıkanır ve orası kuru hale gelir. Bu tür çalışma bozukluğu olduğunda arabayı kapatın hemen yeniden açın. Servis bunu bilemez. Uzun uzun doğuş otodaki Yakup usta ile konuyu konuştuk. O anladı. ama yeni nesillerde yok. Eskiler de servise pek gitmiyor. alet bu: https://www.ebay.com/itm/VW-Tiguan-5N-1-4-TSI-110kw-Vapor-Canister-Purge-Solenoid-Valve-6QE906517A-2008/122226861846?_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIM.MBE%26ao%3D2%26asc%3D49923%26meid%3D6b22ad78c3274a2698af9d7f15f18818%26pid%3D100623%26rk%3D4%26rkt%3D6%26sd%3D162689818983%26itm%3D122226861846&_trksid=p2047675.c100623.m-1 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Eylül 2018 Paylaş 19 Eylül 2018 3 saat önce, Mehmet Göktürk yazdı: Deponun benzinci tarafından çok doldurulması neticesi olabilir. 7 senedir bitmediler, abbiii yedek depoyu da fulleyelim mi diyenler.... 1 Yorum bağlantısı
Eren Yavuz 20 Eylül 2018 Yazar Paylaş 20 Eylül 2018 20 saat önce, Mehmet Göktürk yazdı: Bu sorun kroniktir. Deponun benzinci tarafından çok doldurulması neticesi olabilir. N80 valfi arızalanınca benzin buharı geri gidemeyip beklemedeyken silindir içine kaçar. İkinci sorun ise enjektör işemesidir. Bu işeme nedeniyle silindirde beklemede benzin birikir. Hatta piston kırmanın sebebi de budur. Çünkü işeme nedeniyle silindir duvarındaki yağ yıkanır ve orası kuru hale gelir. Bu tür çalışma bozukluğu olduğunda arabayı kapatın hemen yeniden açın. Servis bunu bilemez. Uzun uzun doğuş otodaki Yakup usta ile konuyu konuştuk. O anladı. ama yeni nesillerde yok. Eskiler de servise pek gitmiyor. alet bu: https://www.ebay.com/itm/VW-Tiguan-5N-1-4-TSI-110kw-Vapor-Canister-Purge-Solenoid-Valve-6QE906517A-2008/122226861846?_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIM.MBE%26ao%3D2%26asc%3D49923%26meid%3D6b22ad78c3274a2698af9d7f15f18818%26pid%3D100623%26rk%3D4%26rkt%3D6%26sd%3D162689818983%26itm%3D122226861846&_trksid=p2047675.c100623.m-1 depo içindeki pompa 15-20 güne bir ilk çalışmada bir anlık kesiklik yapıyor.Hata kodu verdi.Ben sizin paylaşımınızı daha önce inceledim.Hatta n80 valfi değişin dedim ama ona gelene kadar çok parça var dediler.Şimdi buji bobinden eminiz değiştiğimiz için.Pompa hatasını sildiler,hata alırsan gel bakalım dediler.Bu valf aklımda ama şöyle kontrol edevcek bir usta bulamadım,serviste dahil.Edd china buralarda olsa 1 Yorum bağlantısı
Eren Yavuz 13 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 13 Mayıs 2019 On 10.05.2019 at 17:41, Dogan Arsiray yazdı: bu sorun ne oldu? yazmamışım pardon,buji ve bobini değiştirdim.Benzin istasyonunu da değiştirdim.Çok şükür bir daha hata vermedi.Biniyoruz şimdilik sorunsuz Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 13 Mayıs 2019 Paylaş 13 Mayıs 2019 tiguan 1.4 4x4 modeli alınırmı, şimdi? Yorum bağlantısı
Eren Yavuz 13 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 13 Mayıs 2019 Yanlış yönlendirmeyeyim, 2012 modele kadar 150 ve 160 ps motorlarda piston kırma sorunu görülebiliyor.2012 den sonrakilerde bu sorun daha az deniyor. 4*4 araç 122 hp den 1-2 lt fazla yakıyor deniyor.Denemedim bilmiyorum.Ben sakin kullanıyorum ,yaylaya giderken altı yüksek bir araç lazımdı.Fiorino aldım 0 km ama 10.000 bin km olmadan bir kaç arıza verdi.Bende tiguana yöneldim.Bendeki 122 hp olan modeli.Vw parçaları pahalı,yan sanayisi var ama randıman alınamıyor çoğu parçada.Yakıt mersin de şehir içi ortalama 7,5-8 lt arası değişiyor. Ben de ki araç ss modeli,donanım yeterli bana.Sürüşü virajlarda güven veriyor.Ben olsam yeniden alır mıyım evet alırım.4*4 alırmıyım almam gerek yok.Çıktığım yayla yolunda 122 hp önden çekiş yetiyor bana. 1 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts