Doğan Arşiray 26 Mayıs 2019 Paylaş 26 Mayıs 2019 Soruma kendim cevap veriyorum alinir ama degismediyse hemen zincir ve gergisi degistirilir. Yoksa birgun evin onunde araba calismaz cunku bosalan zincir sente atlar... Konusu mevcut. 3 Yorum bağlantısı
Eren Yavuz 10 Ağustos 2020 Yazar Paylaş 10 Ağustos 2020 araç 2 yılın ardından gene tekleme ve arıza vermeye başladı.Bu sefer yetkili servise bıraktım.3 gün araştırmanın ardından; araç bujileri ve bobinlere yağ geldiğini ,bu yüzden tekleme yaptığını söylediler.Şimdi kapak contası,krank contası,triger contası,devirdaim contası değişecekmiş. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 10 Ağustos 2020 Paylaş 10 Ağustos 2020 bobinlere yağ mı gelmiş? bobinler dışarıda yahu. nasıl oraya kadar yağ gelebilir. Herşeyden önce hiç değişmemişse MAP sensörlerinini tamamını değiştirip denemenizi tavsiye ederim. Tam bozulmadan arıza da vermiyor namussuz. Kapak contasının bozulması için bir sebep varmı ki? Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 10 Ağustos 2020 Paylaş 10 Ağustos 2020 Dogan Arsiray yazdı: bobinlere yağ mı gelmiş? bobinler dışarıda yahu. nasıl oraya kadar yağ gelebilir. Herşeyden önce hiç değişmemişse MAP sensörlerinini tamamını değiştirip denemenizi tavsiye ederim. Tam bozulmadan arıza da vermiyor namussuz. Kapak contasının bozulması için bir sebep varmı ki? VW dünyası da böyle demekki Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 10 Ağustos 2020 Paylaş 10 Ağustos 2020 (düzenlendi) kapısı tok ama. ilk nesil tiguan öyle şahsen bence bana göre. 10 Ağustos 2020 tarihinde Dogan Arsiray tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Eren Yavuz 10 Ağustos 2020 Yazar Paylaş 10 Ağustos 2020 Map sensörü değişti,buji yuvası motor üstünde o yüzden contadan sızan doldurmuş yuvayı.arabam 140 bine dayandı.Tahminimce çürümüş artık conta. 1 Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 10 Ağustos 2020 Paylaş 10 Ağustos 2020 Araba hararet görmüş olabilir kapak contasi icin. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 10 Ağustos 2020 Paylaş 10 Ağustos 2020 140 bin de conta çürümez başka bir sebebi vardır yağın orada olmasının. umalımda bir çatlak filan olmasın. Yorum bağlantısı
Eren Yavuz 11 Ağustos 2020 Yazar Paylaş 11 Ağustos 2020 Okay Kaygusuz yazdı: Araba hararet görmüş olabilir kapak contasi icin. hiç hararet sorunu olmadı. Dogan Arsiray yazdı: 140 bin de conta çürümez başka bir sebebi vardır yağın orada olmasının. umalımda bir çatlak filan olmasın. araç serviste 1 haftadır.Gelişmeleri yazarım buradan. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 Eren Yavuz yazdı: Map sensörü değişti,buji yuvası motor üstünde o yüzden contadan sızan doldurmuş yuvayı.arabam 140 bine dayandı.Tahminimce çürümüş artık conta. Sizce bunun mantığı var mı? alttan yukarı yağ nasıl yürüyecek? buji gevşekse ve yağ sekmanı kırıksa bu olabilir. conta çürümez. 140 bin ne? araba daha yepis yeni. 4 Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 Sifirdan beri sizdemi. Motor durumunun öncesi biliniyor mu 1 Yorum bağlantısı
Eren Yavuz 11 Ağustos 2020 Yazar Paylaş 11 Ağustos 2020 Mehmet Göktürk yazdı: Sizce bunun mantığı var mı? alttan yukarı yağ nasıl yürüyecek? buji gevşekse ve yağ sekmanı kırıksa bu olabilir. conta çürümez. 140 bin ne? araba daha yepis yeni. Bu konuda yeterli bilgiye sahip değilim,ama mantık yürütecek olursam (internetten üst kapak resimlere bakınca) olabilir gibi geliyor. Okay Kaygusuz yazdı: Sifirdan beri sizdemi. Motor durumunun öncesi biliniyor mu Ben 2.sahibiyim.Araç sadece yetkili serviste işlem görmüş 0 alındığından beri.2 seneyi aşkındır bende. Arkadaşlar şu şekilde bir durumum var.Araçla her hafta yaylaya inip çıkıyorum.(0-1600 rakım)Bazı yerlerde biraz fazla yükleniyorum.Bundan olabilir mi diye düşünmeden edemiyorum. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 eğer sorun alt devirde kullanmaya bağlı predetonasyon ve sekman yuvalarının çatlaması ise sebep bu olabilir. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 ben ana conta sanmışım pardon. olabilir. sebebi ise PCV valf sistemi deniyor. Yorum bağlantısı
Eren Yavuz 11 Ağustos 2020 Yazar Paylaş 11 Ağustos 2020 Mehmet Göktürk yazdı: ben ana conta sanmışım pardon. olabilir. sebebi ise PCV valf sistemi deniyor. Servise bu konuda bilgi vermem gerekiyor mu?Yoksa kendileri pcv denen valfe bakarlar mı? Dogan Arsiray yazdı: eğer sorun alt devirde kullanmaya bağlı predetonasyon ve sekman yuvalarının çatlaması ise sebep bu olabilir. ne olduysa son 1 ay içinde oldu.Tekleme başladı sabahları ilk çalışmada ,çekiş düştü ardından. Klimayla çıkışlarda biraz zorlamış olabilirim yayla yollarında. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 zorlama ile değil, alt devirde pistonların predetonasyona maruz kalması ile oluşuyormuş bilinen sorunlar. üst devirde kullanılıyorsa bu yağ buharını arttırıyor hepsi o. yağ eksiliyor yani. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 Eren Yavuz yazdı: Servise bu konuda bilgi vermem gerekiyor mu?Yoksa kendileri pcv denen valfe bakarlar mı? ne olduysa son 1 ay içinde oldu.Tekleme başladı sabahları ilk çalışmada ,çekiş düştü ardından. Klimayla çıkışlarda biraz zorlamış olabilirim yayla yollarında. bakmazlar. siz söyleseniz de dinlemezler. üst kapakta niye yüksek basınç oluşmuş niye durum dururken yağ kaçırmış diye sohbetiniz varsa pcv sisteminden diyor uzmanlar diye not edebilirsiniz ama adam için gördüğü problemi çözmek düz mantıktır onu yapar. pcv normal çalışsa orda yağ kaçıracak basınç pek olmuyor çünkü. Tekrar ederse ikincide bakarsınız. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 ilk diyecekleri: "bu araçta pcv yok" 1 Yorum bağlantısı
Eren Yavuz 11 Ağustos 2020 Yazar Paylaş 11 Ağustos 2020 Mehmet Göktürk yazdı: ilk diyecekleri: "bu araçta pcv yok" Araba hazır olunca usta ile görüşeceğini söyledim sorun hakkında.Hala parça bekliyor maalesef. Yorum bağlantısı
Eren Yavuz 11 Ağustos 2020 Yazar Paylaş 11 Ağustos 2020 Dogan Arsiray yazdı: motor ea111 mi? 150 hp mi? 122 HP olan caxa motor. Yorum bağlantısı
Hakan Tarım 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 (düzenlendi) Eren bey'in ilk zamanki yaşadıkları durum bende de mevcut, kışın hiç tık yok mis gibi, yazın sıcaklarda yapıyor. Sanırım Mehmet hocamın dediği n80 li şeyden yapıyor. Çok kez atıştım petrolcülerle, niye tabanca attıktan sonra doluma devam ediyorsun diye. 11 Ağustos 2020 tarihinde Hakan Tarım tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Eren Yavuz 12 Ağustos 2020 Yazar Paylaş 12 Ağustos 2020 Hakan Tarım yazdı: Eren bey'in ilk zamanki yaşadıkları durum bende de mevcut, kışın hiç tık yok mis gibi, yazın sıcaklarda yapıyor. Sanırım Mehmet hocamın dediği n80 li şeyden yapıyor. Çok kez atıştım petrolcülerle, niye tabanca attıktan sonra doluma devam ediyorsun diye. Bende Mehmet Göktürk 'ün konusundan görmüştüm.Yazın inanılmaz zor çalışıyordu.(özellikle güneş altında kalınca)Servise bunu kabul ettiremedim.En son özel serviste n80 valfi değiştim.Sorun uçtu gitti.(Yaz başıydı 330 tl tuttu değişim) 2 Yorum bağlantısı
Hakan Tarım 13 Ağustos 2020 Paylaş 13 Ağustos 2020 Eren Yavuz yazdı: Bende Mehmet Göktürk 'ün konusundan görmüştüm.Yazın inanılmaz zor çalışıyordu.(özellikle güneş altında kalınca)Servise bunu kabul ettiremedim.En son özel serviste n80 valfi değiştim.Sorun uçtu gitti.(Yaz başıydı 330 tl tuttu değişim) 1.4 tsi superb mk2de de aynıdır büyük ihtimalle parça. Bugünlerde ben de gitmeyi düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Recommended Posts