Mehmet Kazancıoğlu 11 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 11 Temmuz 2018 25 dakika önce, Hasan Karabekiroglu yazdı: Hayırlı olsun... Böyle orjinal veya normal görmeye alışık olmadığım bir araç... teşekkür ederim. bende iken de pek bir değişiklik olacağını sanmıyorum Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 11 Temmuz 2018 Paylaş 11 Temmuz 2018 Yok abi duayenlik kim ben kim, sadece sizden 2 sayfa fazla forum okumuşumdur o kadar. 110hp 150 ye yakın nm torka sahip değişken supap zamanlı motor kendileri. 4 ileri uzun aralıklı tork konvertörlü taş gibi şanzıman var üzerinde. Vtec motor yani değişken zamanlı supap, 4500 den sonra 16 valf çalıştırır, öncesinde 12 valf. 1 emme 2 egzos yani. Ekonomiktir basmazsan. Lpg uyumludur usta faktörü bunda da önemlidir ama marka seçiciliği yoktur, yaktığı benzin haramdır, bir an önce lpg takılıp tasarrufa başlanılmalıdır. Aklıma gelen bunlar.4500 devir olayi bu motorda yok, b16 kodlu 1.6 vti larda kullanılan motorda var, 160 HP onlar.Tekrar hayırlı olsun abi. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 11 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 11 Temmuz 2018 4 dakika önce, Ahmet İhsan Akşen yazdı: 4500 devir olayi bu motorda yok, b16 kodlu 1.6 vti larda kullanılan motorda var, 160 HP onlar. Tekrar hayırlı olsun abi. saol Ahmet ne diyor o resimde anlamadım o zaman bizim motorda vtec ne işe yarıyor. Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 11 Temmuz 2018 Paylaş 11 Temmuz 2018 Bildiğim kadarıyla yük durumuna göre açıklıkları değişiyor ekonomi için yani.Efsane olan VTEC bu 🤤 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 11 Temmuz 2018 Paylaş 11 Temmuz 2018 Minimum 3500 dd başlangıç valf açılması. Motor yüküne göre değişiyor.Bunun gibi oluyor Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 11 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 11 Temmuz 2018 (düzenlendi) LS ve ES(FULL) TEKNIK OZELLIKLERI Motor Su soğutmalı, 4 zamanlı, SOHC VTEC-II 16 supaplı, enine yerleştirilmiş, 4 sıra silindir Yakıt sistemi PGM-FI Çap ve strok (mm) 75x90 Hacim (cc) 1590 Sıkıştırma oranı 10.4:1 Maksimum güç 110 PS / 5600 rpm Maksimum tork 152 Nm / 4300 rpm (japon modeller 162 Nm) Frenler Ön: Hava soğutmalı disk Arka: Disk(LS modelınde kampana) kampana Ebatlar Uzunluk (mm) 4480 Genişlik (mm) 1715 Yükseklik (mm) 1445 Aks mesafesi (mm) 2625 Ön tekerlek izi (mm) 1471 Arka tekerlek izi (mm) 1478 Boş ağırlık (kg) düz - 1096 Lastikler 195/60 R15 (LS modelınde 185/70 R14) 185 / 70 R 14 Yakıt deposu (lt) 50 Bagaj hacmi (lt) 420 Maksimum sürat (km/s) düz -195 Hızlanma 0-100 km/s (sn) düz 9.5 (LS modelınde 9.2 ) Yakıt tüketimi (lt/100 km) Şehir içi (lt) düz 8.2 Şehir dışı (lt) düz 5.5 Birleşik (lt) düz 6.5 Güvenlik Sürücü,yolcu ve yan hava yastıkları(LS modelınde sadece surucu ve yolcu) ABS fren sistemi EBD - Elektronik fren gücü dağıtımı Brake Assist (Fren takviyesi) Yükseklik ayarlı ön emniyet kemerleri Üç noktadan bağlantılı emniyet kemerleri Aktif gergili ön emniyet kemerleri ISOFIX çocuk koltuğu sistemi Elektrik kumandalı ön ve arka camlar Opitron göstergeler Deri kaplı direksiyon simidi ve vites topuzu-koruğu(LS modelınde yok) bende yok Yükseklik ayarlı direksiyon kolonu EPS - Elektronik kontrollü direksiyon sistemi Ayarlanabilir koltuk kafalıkları Değişken kodlu immobilizer Önde kapaklı bardak tutucuları VIN (Araç tanıtım numarası) Uzaktan kumandalı merkezi kilit İçeriden açılır yakıt deposu kapağı Sürücü koltuğu yükseklik ayarı Radyo/Kaset/CD çalar(LS modelınde radyo,kaset) benim araçta değişmiş kenwood cd çalar teyip var bagajda cd değiştirici var ama daha nasıl çalışır bilmiyorum. Ön koltukların arasında gözlü kol dayanağı(LS modelınde yok) Gövde renginde aynalar ve kapı kolları(LS modelınde yok) benim araçta var. Far yükseklik ayarı 60:40 oranda yatan arka koltuk Dış Donanım Cama entegre anten Isıtmalı ve elektrikli dikiz aynalar Alüminyum alaşımlı jantlar (LS modelınde yok) On-arka sıs farı (LS modelınde on sıs farı yok) Elektrikli Sunroof (LS modelınde yok) Orjinal Alarım (LS modelınde yok) Uzaktan kumanda ile kapılar kitlendiğinde taktirde sinyallerin kiltlendi zaman 3 kez açıldığı zaman 1 kez yanıp sönmesi (LS modelınde yok) bunu nasıl yapabilirim benim araçta yok yukarıda yazan özelliklere göre benim aracım LS son maddeyi benim aracımda nasıl yapabilirim kapı kitledi mi kitlemedimi hiç anlaşılmıyor bu güne kadar bütün araçlarım da vardı alışkanlık. 17 dakika önce, Ahmet İhsan Akşen yazdı: Bildiğim kadarıyla yük durumuna göre açıklıkları değişiyor ekonomi için yani. Efsane olan VTEC bu 🤤 diyorsun ki senin ki tırt doğrumu anladım 11 Temmuz 2018 tarihinde Mehmet Kazancıoğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 11 Temmuz 2018 Paylaş 11 Temmuz 2018 Abi hayırlı olsun, sonunda gönlüne göre bir araç buldun a yak için ayrıca geçmiş olsun. Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 11 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 11 Temmuz 2018 4 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Minimum 3500 dd başlangıç valf açılması. Motor yüküne göre değişiyor. Bunun gibi oluyor abi bunda ı-vtec diyor aralarında fark vardır mutlaka 1 dakika önce, Selçuk Bakış yazdı: Abi hayırlı olsun, sonunda gönlüne göre bir araç buldun a yak için ayrıca geçmiş olsun. çok saol Selçuk bulduk bakalım bir tane teşekkürler Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 11 Temmuz 2018 Paylaş 11 Temmuz 2018 diyorsun ki senin ki tırt doğrumu anladım Estağfurullah Seninki LS olsa kapı kolları ve aynalar siyah olmalı, bı garip o liste. Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 11 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 11 Temmuz 2018 3 dakika önce, Ahmet İhsan Akşen yazdı: Estağfurullah Seninki LS olsa kapı kolları ve aynalar siyah olmalı, bı garip o liste. evet ama bir tek o benim kine uymuyor. acaba ilk sahibi boyatmış olabilir mi diye düşünüyorum. Şimdi, Emin Önal yazdı: Hayırlı olsun abi Saol Emin Yorum bağlantısı
Servet Aydın 11 Temmuz 2018 Paylaş 11 Temmuz 2018 İvtec biraz daha komplike. Değişken sibop zamanlama var. Senin araç bir ihtimal düz 16 valf 1 Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 11 Temmuz 2018 Paylaş 11 Temmuz 2018 23 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Minimum 3500 dd başlangıç valf açılması. Motor yüküne göre değişiyor. Bunun gibi oluyor Bunu i-vtec yapıyor. Gaza yüklenmene göre ayarlıyor. Bu motor i-vtec değil, belirli devirden sonra açıyor. 38 dakika önce, Ahmet İhsan Akşen yazdı: 4500 devir olayi bu motorda yok, b16 kodlu 1.6 vti larda kullanılan motorda var, 160 HP onlar. Tekrar hayırlı olsun abi. B16A serisi zaten 5500 de açıyor ve onlar doch motor. Bu seri daha düşük devirde o işi yapıyor, görüldüğü gibi redline daha düşük ve soch motor. Kısaca, bu da vtec açıyor ama vti gibi dağ taş inletmiyor. Yorum bağlantısı
Serkan Karadağ 11 Temmuz 2018 Paylaş 11 Temmuz 2018 Abi hayırlı olsun. İlerde de bana nasip olsun. Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 11 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 11 Temmuz 2018 12 dakika önce, Serkan Karadağ yazdı: Abi hayırlı olsun. İlerde de bana nasip olsun. daha iyileri senin olsun inşallah. bunu beklersen çok beklemen lazım Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 11 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 11 Temmuz 2018 29 dakika önce, Hüseyin Sönmez yazdı: Hayırlı olsun Mehmet. Saol Hüseyin teşekkür ederim Yorum bağlantısı
Zafer Bakar 11 Temmuz 2018 Paylaş 11 Temmuz 2018 Bulunmaz nimet resmen Allah kazasız belasız cezasız binmek nasip eylesin.. 70 bin km çok güzel bir detay motor zaten serii tadından da yenmez bu şimdi 1 Yorum bağlantısı
Buğra Höngül 11 Temmuz 2018 Paylaş 11 Temmuz 2018 Hayırlı olsun araç alma konusunda kafa yapımız birebirmiş 1 Yorum bağlantısı
Erdem Çağla 11 Temmuz 2018 Paylaş 11 Temmuz 2018 hayırlı olsun bu kmde v2 kasa 50 bin gaymesi vardır en azından fiyatlar uçuk 1 Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 11 Temmuz 2018 Paylaş 11 Temmuz 2018 Maşallah , hayırlı olsun ,kazasız cezasız kullan Mehmet. 1 Yorum bağlantısı
Serkan Karadağ 11 Temmuz 2018 Paylaş 11 Temmuz 2018 4 saat önce, Mehmet Kazancıoğlu yazdı: daha iyileri senin olsun inşallah. bunu beklersen çok beklemen lazım Acelem yok Mehmet Abi. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Karaaslan 12 Temmuz 2018 Paylaş 12 Temmuz 2018 Aramayla bulunmayacak tarzdan. Hem honda hem hiç lpg takılmamış hemde o km maşallah 1 Yorum bağlantısı
Talip Eren 12 Temmuz 2018 Paylaş 12 Temmuz 2018 Hayırlı olsun. Motorun muhtelif aralıklarla (benzinli kullanımda her 30K km de, lpg de 20K km de) subap ayarı yapılması gerekiyor, bilginiz olsun. Vtec belirlenen devirden sonra büyük olan valfi devreye alır. Bazı motorlarda sadece emme valfi, bazılarında hem emme hem egzoz valfi olur. İ-vtec buna ek olarak belirli devir yük konumlarında VTC valfi vasıtası ile egzantirik milinin açısını değiştirerek subap zamanlamasını değiştirir. 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts