Abdullah Bozdoğan 11 Mayıs 2018 Paylaş 11 Mayıs 2018 Selamlar yanlış yere açmamışımdır umarım konuyu. 2017 mayıs çıkışlı bir focusum var aytozu rengi. Satmak için ilan verdim bir arkadaş almaya niyetlendi fiyatta da anlaştık. Göstermeye gittik kaput boyası kalın çıktı ölçen usta boyanmış diyemem ama fabrikasyon 2 kat boya atılmış gibi dedi. Fabrikadan yazı almanız gerekir daha iyi olur sizin için dedi. Doğal olarak alıcı arkadaş burun kıvırıp fiyat kırmamı istedi hemde anlaştığımız fiyattan 5 bin TL daha düşük. İkna edemedim almadı sonuçta. Şimdi sizce ne yapmam gerekiyor fabrikadan yazı alsam bile fiyat konusunda bu tarz problemle karşılaşacağım. Tavsiyelerinizi bekliyorum. Arabam da çok şükür kazam yok km de 12700 de Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 11 Mayıs 2018 Paylaş 11 Mayıs 2018 Hiçbir şey yapmanıza gerek yok. Fabrikasyon boya kalın diye mis gibi arabayı almayan manyak gitsin beğendiği arabayı alsın. Boyanın fabrikasyon olarak kalın olması kusur değildir. Hatta benim aracın da sağ taraf fabrikasyon olarak kalın. Ford araçlarda bu duruma sıklıkla rastlanabilir. Aracınızın bir derdi yok, kimseye dert anlatmak zorunda değilsiniz. Arabadan anlayan adama satarsınız olur biter. 3 Yorum bağlantısı
Abdullah Bozdoğan 11 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 11 Mayıs 2018 Bu arada soruyu yanlış sormuşum. Şimdi bu fiyat kırma problemi ile sürekli karşılaşacağımız için bir mağduriyet yaşayacağım elimde olmayan bir sebepten ötürü. Bu mağduriyetimim giderilmesini aracı aldığım bayiden yada Ford Otosan dan talep edebilir miyim. Ahmet Gül yazdı: Hiçbir şey yapmanıza gerek yok. Fabrikasyon boya kalın diye mis gibi arabayı almayan manyak gitsin beğendiği arabayı alsın. Boyanın fabrikasyon olarak kalın olması kusur değildir. Hatta benim aracın da sağ taraf fabrikasyon olarak kalın. Ford araçlarda bu duruma sıklıkla rastlanabilir. Aracınızın bir derdi yok, kimseye dert anlatmak zorunda değilsiniz. Arabadan anlayan adama satarsınız olur biter. Genişlet Haklısınız ama işte milletimiz 1 karış boyaya bile burun kıvırıyor. İşin kötü tarafı paraya ihtiyacım olduğundan bu aralar satmam gerekiyordu aracı. Ama öldüm fiyatınada vermek istemiyorum. Şu forum da mesaj yazmayı bir öğrenemedim gitti :)) kusura bakmaz inşaAllah editör arkadaşım Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 11 Mayıs 2018 Paylaş 11 Mayıs 2018 Satarsınız, sıkmayın canınızı. Fabrikada böyle bi yazı vermez. Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 11 Mayıs 2018 Paylaş 11 Mayıs 2018 Benim tavsiyem bu konuda taviz vermeyin. Kimseyi kandırmıyorsunuz, malınız özürlü değil, diğer ince boyalı araçlardan maddi manevi hiç bir eksiği yok. İlk olarak siz bu psikolojiden çıkmalısınız ki karşınızdaki fiyatı öldürme cüretinde bulunamasın. En fazla ekspertiz raporunu ilana koyun sonradan öğrendik bilmiyorduk bilseydik gelmezdik tüh şimdi ne yapsak ki gibi mezarcı edebiyatıyla karşı karşıya kalmayın. Emin olun, 5 bin lira kırmaya çalışan adam bu durumun kusur olmadığının farkında. Maksat ne koparırsak onlarınki. 1 Yorum bağlantısı
Ertan Alptekin 11 Mayıs 2018 Paylaş 11 Mayıs 2018 Kaportadaki parçalar 2 bazen 3 kez boyanabiliyor fabrikada. Önemli olan kazasız olması. Fabrikada en son hatırladığım (sanırım bu miktar artti) 400 mikrona kadar izin veriliyor. Yüksek ihtimalle expertize gittiğinizde herkes bunu söyleyecek. En güzeli bence sizin önceden belirtmeniz... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Mayıs 2018 Paylaş 11 Mayıs 2018 Abdullah Bozdoğan yazdı: fiyattan 5 bin TL daha düşük. Genişlet keçke sattığınzı gibi bir araba arıyor olsam fırsatmış Abdullah Bozdoğan yazdı: Göstermeye gittik kaput boyası kalın çıktı ölçen usta boyanmış diyemem ama fabrikasyon 2 kat boya atılmış gibi dedi. Genişlet kaç mikron çıktı? ustanın eğitim seviyesi nedir? Yorum bağlantısı
Abdullah Bozdoğan 11 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 11 Mayıs 2018 (düzenlendi) Kaputun ucu 180 küsür cama doğru olan kısmı 230 larda falandı tam olarak rakamı hatırlamıyorum. Eğitim seviyesini bilmiyorum hocam. Garanti belgesinde aynen şu ibare var ayrıca " Aracınızın boyalı panelllerindeki boya kalınlık değeri ortalama olarak max. 350 mikron olup bu değerler Ford üretim standartlarına uygundur. Aracınızda gövde plastik parçaları ile metal parçalar arasında boya ton farkı olabileceği gibi üretim esnasında aracın çeşitli bölgeleri arasında boya kalınlık değerlerinde farklılıklar oluşabilmektedir. Bu durum araçta herhangi bir üretim ayıbı olduğuna işaret etmeyeceği gibi aracın orjinalliğini etkilemeyecek veya aracınızdan beklediğiniz faydayı azaltmayacaktır." Demişler ve sıyrılmış arkadaşlar. Acaba çok merak ediyorum yurt dışında da böylemidir. Yani Avrupanın her kötü sıkıntılı malı Türkiye'ye iteliyor ya. Aynı fabrikada üretiliyor sonuçta ama ne bileyim artık tiksindim herşeyden. 11 Mayıs 2018 tarihinde Abdullah Bozdoğan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Mayıs 2018 Paylaş 11 Mayıs 2018 diğer paneller kaçtı? eğitimi size değil ölçüp ileri geri yorum yapan ustaya gönderme idi, deki boyalı deki fabrikason veya sonradan ucu başı boyalı, çöpe atacak kadar bu ne zenginliktir nasıl bir anlayış bozukluğudur, sektörel akıl tutulması Yorum bağlantısı
Saim Ulaş Yılmaz 11 Mayıs 2018 Paylaş 11 Mayıs 2018 Aynı durumu ben de yaşadım. Çamurluklardan birisi fabrikasyon çift kat boyaydı. Ekspertizci durumu o kadar güzel izah etti ki alıcının kafasına bir şey takılmadı. Boyasız araçtan 5000 indirim istenmesi alıcının niyetini belli etmiş Bir eksik çıksa da düşürsem diye bekliyormuş resmen. Yorum bağlantısı
Abdullah Bozdoğan 11 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 11 Mayıs 2018 Çağlar Bayur yazdı: diğer paneller kaçtı? eğitimi size değil ölçüp ileri geri yorum yapan ustaya gönderme idi, deki boyalı deki fabrikason veya sonradan ucu başı boyalı, çöpe atacak kadar bu ne zenginliktir nasıl bir anlayış bozukluğudur, sektörel akıl tutulması Genişlet Hocam bu konularda pek bilgim olmadığı için bu olayı ilk duyduğum da yani kaput boya kalınlık fark kelimelerinden sonra hiç bir şey hatırlamıyorum :)) Aha dedim şenliğe gel. O yüzden diğer yerlerde ne çıktı hatırlamıyorum. Yorum bağlantısı
Ersin Özkaya 11 Mayıs 2018 Paylaş 11 Mayıs 2018 Benim şimdiki aracım içinde boya kalın ama fordlarda olabiliyor demişti.coj onemsememistim orijinal olunca. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Mayıs 2018 Paylaş 11 Mayıs 2018 Abdullah Bozdoğan yazdı: kaput boya kalınlık fark kelimelerinden sonra hiç bir şey hatırlamıyorum :)) Genişlet süperdi :))) Allah korumuş diyelim sizi, belki de adam dolandırıcı idi her yolu deneiyor? nasip başka alıcı gelir Yorum bağlantısı
Abdullah Bozdoğan 11 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 11 Mayıs 2018 Teşekkürler. Nasip tabiki. Hakkımızda hayırlısı. 1 Yorum bağlantısı
Kamil Dede 14 Mayıs 2018 Paylaş 14 Mayıs 2018 boya kalınlığı genelde fordlarda sorun bende de 2012 focus 3 var tavanda fabrikasyon çift kat boya var bunu zaten usta da compustest'deki elemanlarda anlıyor fabrıkasyon boya olduğunu söylüyor ben bilerek aldım bu şekilde satarkende çok sorun yaşayacağımı zannetmiyorum çok da kafaya takılacak sorun edilecek bi durum değil illa ki alan olur Yorum bağlantısı
Seçkin Kaçar 14 Mayıs 2018 Paylaş 14 Mayıs 2018 Benim aracın da kaput iki defa boyanmış, problem etmeyin hayırlı satışlar Yorum bağlantısı
Zafer Ak 14 Mayıs 2018 Paylaş 14 Mayıs 2018 (düzenlendi) İkinci el ekspertizcilik de sektör oldu, işi bilende bilmeyende ekspertiz dükkanı açar oldu. Ekspertizi yapan kişinin bilir kişiliği eğitimi ne seviyededir ? Bunları bilmeden sattığımız aracı ilgili kişinin insafına bırakıp yorumlattırıyoruz. İşi biliyorsa ne ala... Boyanın Fabrikadan ( orijinal olarak ) çıkışı itibari ile kalın olması olumsuz bir durum olmamak aksine avantajdır. Zira dış olumsuz etkenlere karşı boya direnci fazla olur. Söylediğiniz gibiyse kafanızı takmayın, iyi satışlar. 14 Mayıs 2018 tarihinde Zafer Ak tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Hakan Gülsoy 14 Mayıs 2018 Paylaş 14 Mayıs 2018 2012 focus var bizde mikron değerleri kaput civarinda 210 civari cıkan yer var ekspertize soktuk hatasız boyasız araç bu modellerde kalın boya var genelinde Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 29 Mayıs 2018 Paylaş 29 Mayıs 2018 bence önemli olan kalınlığın homojen olarak ölçüm yapılan yüzeye dağılması. aliexpress ten kalınlık ölçen altlerden aldım zevkine. ML350 nin boya kalınlıkları 0.55 mm ile 0. 38 mm arasında değişti. metalik boya. dacia dokker denedim onda da 0.28 ile 0.48 arasında kalınlıklar gördüm. en kalın olduğu yerler sanırım robot kolun boyamaya başladığı yerler ve bitiş noktalarında kalınlık azalıyor. sonra Toyota Corolla üzerinde denedim . nedense 0.3 mm den kalın boya bulamadım. acaba kullanılan galvaniz malzemesinden mi okumuyor anlamış değilim. Yorum bağlantısı
Murat Çeviren 29 Eylül 2018 Paylaş 29 Eylül 2018 (düzenlendi) Kalın olması daha iyi. 3 aylık 2017 model aytozu renkli aracıma şu ana kadar 2 kişi arkadan çarptı ve 2. si baya şiddetli çarptı. Araba sarsıldı. Tampon parçalandı sandım. Bir de baktım ki tamponda boyadan gram sıyrılma yok. Sattığım opelde biri dokunmuştu boyası anında çıkmıştı. Üstelik ford da opel de 2017 model. Ford boyası çok sağlam. 29 Eylül 2018 tarihinde Murat Çeviren tarafından düzenlendi bilgi ekleme 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 29 Eylül 2018 Paylaş 29 Eylül 2018 Murat Çeviren yazdı: Ford boyası çok sağlam. Genişlet Genelde mikronu yüksek çıkar bu sebepten. Yorum bağlantısı
Mustafa Öztürk35 24 Ocak 2019 Paylaş 24 Ocak 2019 Benim de boya kalınlığı 170 perde ama orijinal alırken expertiz boya fabrikasyon kalın dedi sorun yapmadık sende böyle uyanıklara takılma boşver Yorum bağlantısı
Efe Demir 8 Nisan 2019 Paylaş 8 Nisan 2019 selam arkadaşlar 2005 fiesta var bendede.yaşı itibarı ile boya incelmiş baya.tavana cihazı tuttu 40 çıktı.bir kapıya tuttu kapı 130 çıktı.dedi kapı boyalı.hatta fazladan aracımın boyalı olmayan 4 yeri boyalı dedi expertiz firması.kalınlıklar 90 130 180 filandı.şimdi bu parçalar tavan 40 diye boyalı mı geçecek arkadaşlar.bir yorumda bulunursanız sevinirim.başka expere gidip durumu anlatmalı mıyım.bu expertiz laftan da anlamıyor pek. Yorum bağlantısı
Recommended Posts