Kemal Işık 1 Mayıs 2018 Paylaş 1 Mayıs 2018 Abilerim 1 yıl kadar yazılımlı kullandığım araca bu gün bir test yaptırmak istedim. Dyno sonucunu ekliyorum. Yazılım güncellemesi gerekir mi ya da yeterli mi anlamadım. Beklediğimden düşük geldi sonuçlar. Araç orijinalde 80 kW 109 ps dizel Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 1 Mayıs 2018 Paylaş 1 Mayıs 2018 Bu makinelerin ölçtüğü değerlere güvenmek çok zor. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 1 Mayıs 2018 Paylaş 1 Mayıs 2018 80kw stok hali. 91 kw çıkmış. Sorun yok Yorum bağlantısı
Kemal Işık 1 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 1 Mayıs 2018 59 dakika önce, Servet Aydın yazdı: 80kw stok hali. 91 kw çıkmış. Sorun yok yazılımda daha çok vaad veriyorlar o yüzden sormak istedim Yorum bağlantısı
Hüseyin Koç 1 Mayıs 2018 Paylaş 1 Mayıs 2018 Max tork 4694 d/dk ,max güç 5644 te vermiş gözüküyor ama grafikte 3500 d/dk civarlarında güç 2800 civarlarında tork gözüküyor, devri sağlıklı ölçüp gösteremeyen sistemden tork ve güç hakkında sağlıklı sonuç verdiği bilgisi bence şüpheli... 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 1 Mayıs 2018 Paylaş 1 Mayıs 2018 Grafiğe göre araç hiç 5000 devre çıkmamış ki? Ayrıca dizel motor 5000 devir geçmeye müsade ediyor mu Ford'ta? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 1 Mayıs 2018 Paylaş 1 Mayıs 2018 2 dakika önce, Sani Gerşon yazdı: Grafiğe göre araç hiç 5000 devre çıkmamış ki? Ayrıca dizel motor 5000 devir geçmeye müsade ediyor mu Ford'ta? Maksimum Güç kısmında çıkmış görünüyor. Muhtemelen benzinli modu seçilmiş ve hatalı okumuş. Yada araç benzinli mi acep Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 1 Mayıs 2018 Paylaş 1 Mayıs 2018 3 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Maksimum Güç kısmında çıkmış görünüyor. Muhtemelen benzinli modu seçilmiş ve hatalı okumuş. Yada araç benzinli mi acep Profilde TDCI diyor. Yorum bağlantısı
Kemal Işık 1 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 1 Mayıs 2018 Araç TDCİ abilerim. Ben de anlam veremedim bu ölçüme. İsatnbulda önereceğiiz bir yer var mı karşılaştırmak için Videoya aldım test yapılırken fakat foruma atamıyoruz sanırım Yorum bağlantısı
Servet Aydın 1 Mayıs 2018 Paylaş 1 Mayıs 2018 Kemal, uygun bir yerde 0-100 testi yapsana. Kaç saniye, video çekersen iyi olur. Tam hesabı varmı bilmiyorum ama x ağırlığı misalen 10 saniyede 100 km hıza çıkarmak için şu kadar güç lazım gibi bir formül var ise çıkar ortaya Yorum bağlantısı
Ertan Alptekin 1 Mayıs 2018 Paylaş 1 Mayıs 2018 Grafiğe gore yazılan verilerin yanlış olduğunu ve testin tekrarını isteyin bence... Yorum bağlantısı
Kemal Işık 1 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 1 Mayıs 2018 26 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Kemal, uygun bir yerde 0-100 testi yapsana. Kaç saniye, video çekersen iyi olur. Tam hesabı varmı bilmiyorum ama x ağırlığı misalen 10 saniyede 100 km hıza çıkarmak için şu kadar güç lazım gibi bir formül var ise çıkar ortaya uygun bir zamanda yapacağım 0-100 testini Servet Abi bakalım sonuçları burdan paylaşırım. Videoya baktım şimdi de adam kesiciye kadar zorlamış bence 3. Viteste yapmış testi 4. Viteste 5000 Devirde arabanın en aşağı 160 km hızı görmesi gerekmeliydi Yorum bağlantısı
Kemal Işık 1 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 1 Mayıs 2018 Baktım şimdi diğer kağıda, arabayı 2008 model benzinli olarak girmişler. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 1 Mayıs 2018 Paylaş 1 Mayıs 2018 Siz verilerin yanlış girildiğini söyleyin ve tekrardan test isteyin. Yorum bağlantısı
Kemal Işık 1 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 1 Mayıs 2018 Beygir ve tork hesabı da değişir mi veriler doğru girilince Sani Abi. Ben daha fazla beygir çıkar diye düşünüyordum Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 1 Mayıs 2018 Paylaş 1 Mayıs 2018 Tuning işi yapan bir kaç firmada bu işin hakkını veren dynolar var ama bazıları dışarıdan araç almıyor, diğerlerinin de ölçüm fiyatları uçuktur. En doğru sonucu onlardan alırsınız. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 1 Mayıs 2018 Paylaş 1 Mayıs 2018 16 dakika önce, Kemal Işık yazdı: Beygir ve tork hesabı da değişir mi veriler doğru girilince Sani Abi. Ben daha fazla beygir çıkar diye düşünüyordum Değişecektir illa ki, zira veriler yanlış. Farklı devirde farklı tork yazacak sonuçta. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 Mayıs 2018 Paylaş 1 Mayıs 2018 120-130 ps aralığı normal yazılımlıda. grafikteki devire takılmayın o kadar profesyonel bir ölçüm beklenmez genelde. dyno da beygir ve tork hesapla değil ölçümle elde ediliyor. Kayıp 19 ps çok iyi rakam Yorum bağlantısı
Servet Aydın 1 Mayıs 2018 Paylaş 1 Mayıs 2018 1 saat önce, Çağlar Bayur yazdı: 120-130 ps aralığı normal yazılımlıda. g Sizin eksik kapılı focus niye 17xx o zaman? Yorum bağlantısı
Kemal Işık 1 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 1 Mayıs 2018 2 saat önce, Çağlar Bayur yazdı: 120-130 ps aralığı normal yazılımlıda. grafikteki devire takılmayın o kadar profesyonel bir ölçüm beklenmez genelde. dyno da beygir ve tork hesapla değil ölçümle elde ediliyor. Kayıp 19 ps çok iyi rakam Çok İyi rakam derken Çağlar Abi kayıp çok mu yoksa olması gerekenden az mı ? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 Mayıs 2018 Paylaş 1 Mayıs 2018 Bir saat önce, Servet Aydın yazdı: Sizin eksik kapılı focus niye 17xx o zaman? şaapmayalım oraları toplum hazır olmayabilir 2 dakika önce, Kemal Işık yazdı: Çok İyi rakam derken Çağlar Abi kayıp çok mu yoksa olması gerekenden az mı ? çok iyi yani iyi çok iyi. nasıl yazsam bilemedim . az kayıp iyidir, lastik bilya şanzıman yürüyen alsam yağ gibi akıyor demek. motoru 200 ps yaptık diyelim ama kayıp güç 70 olursa performans alınmaz. Yorum bağlantısı
Kemal Işık 1 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 1 Mayıs 2018 Anladım abi sevinmeliyim o zaman bu duruma en azından yürüyenin sağlıklı oluğunu anlamış olduk ? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 Mayıs 2018 Paylaş 1 Mayıs 2018 dyno sonuçlarında max güç yanında, kayıba, gücün oluşma eğrisine bakılır aslında grafik en can alıcı yerdir (örnekteki çok kabaca bir çizim yapmış o ayrı) max beygiri max rakamda alması çok kolay, oraya kadar nasıl tırmanıyor o önemli gündelik kullanımda Yorum bağlantısı
Recommended Posts