Mehmet Ozyurek 11 Nisan 2018 Paylaş 11 Nisan 2018 Ş dışı için normal değilmi 5.5 6 istanbulda ölçmek lazm Kullandığım şartlarda normal değil. Ara hızlanmalı. Rampalar hızlı, kalkışlar seri. 7-8 tane ışık. 6,5 beklerdim. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 11 Nisan 2018 Paylaş 11 Nisan 2018 Şimdi, Ali Gök yazdı: Ş dışı için normal değilmi 5.5 6 istanbulda ölçmek lazm X marka başka benzinli araçlar ne yakar aynı hatta? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 11 Nisan 2018 Paylaş 11 Nisan 2018 Bu benim son depo değerleri. İçinde Maslak sanayiye gittim geçen gün levent oto sanayide saçma sapan yerlere girdim çıktım trafiğe daldım arada başka yerlere gebzeye şuraya buraya gittim köprü trafiğine de yakalandım. sonuç aşağıda. Tek özellik hep yolum uzun. Günde 50-60 km den aşağı yok. Yani bu bir haftalık rakam. klima kapalı. hız var agresiflik yok. Belki birkaç yerde olmuş olabilir günde en az üç dört kontak açarım. not: 130 dan yüksek hız yok. 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 11 Nisan 2018 Paylaş 11 Nisan 2018 X marka başka benzinli araçlar ne yakar aynı hatta?Bilmiyorum. Qashqai 6,5 yakardı. Aksiyonsuz gitsem 110-120 hızla 6 litre yakardı. Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 11 Nisan 2018 Paylaş 11 Nisan 2018 Tam 40 yıldır araç kullanırım. İlk aracım reno 12 uzun yolda 5,5 litre yakardı.Karma 8 litrelerde dolaşırdı Ş.içi İstanbulda 10 litrelerde dolaşırdı.Teknoloji ilerledikçe araçlar daha az yakmaya başlamadılar değişen hiç bir şey olmadı.Çünkü reno 12 1000 kg civarında idi şu andaki dengi olan megane4 1400 kg.civarında. Motor daha teknolojik ama yakıt 1,2 tce 'de tüketim aynı civarlarda.Yani 40 senedir değişen bir şey olmadı tüketim anlamında En ekonomik aracım 1,5 motora sahip lada samara idi uzun yolda 4,5 litre yakardı.Daha çevreci daha iyi motorlar üretilsede güvenlik ve performansa bağlı yol tutuş anlamında araçlar daha ağırlaşıyor ve daha büyük lastikler kullanılıyor. 1,4 Tsi ile toyotadaki 1,6 atmosforik motor aynı yakmaktadır. Değişen hiç bir şey yok... 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 11 Nisan 2018 Paylaş 11 Nisan 2018 Emisyon sınırlandırmaları yakıta göre optimizasyon yapılmasını engelliyor. Yoksa 3 litreler hayal değil. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 11 Nisan 2018 Paylaş 11 Nisan 2018 Şimdi, M.Fatih Yüce yazdı: Tam 40 yıldır araç kullanırım. İlk aracım reno 12 uzun yolda 5,5 litre yakardı.Karma 8 litrelerde dolaşırdı Ş.içi İstanbulda 10 litrelerde dolaşırdı.Teknoloji ilerledikçe araçlar daha az yakmaya başlamadılar değişen hiç bir şey olmadı.Çünkü reno 12 1000 kg civarında idi şu andaki dengi olan megane4 1400 kg.civarında. Motor daha teknolojik ama yakıt 1,2 tce 'de tüketim aynı civarlarda.Yani 40 senedir değişen bir şey olmadı tüketim anlamında En ekonomik aracım 1,5 motora sahip lada samara idi uzun yolda 4,5 litre yakardı.Daha çevreci daha iyi motorlar üretilsede güvenlik ve performansa bağlı yol tutuş anlamında araçlar daha ağırlaşıyor ve daha büyük lastikler kullanılıyor. 1,4 Tsi ile toyotadaki 1,6 atmosforik motor aynı yakmaktadır. Değişen hiç bir şey yok... Araçlar fazla ağır, donanımlar çok, cam tavandır , hava yastığıdır vs. Jantlar , frenler , tekerlekler fazlaca büyük. Ayrıca güvenlik faktörü de var. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 11 Nisan 2018 Paylaş 11 Nisan 2018 Hımm, dizele veda zamanı geliyor sanırım, zaten bu fiyatlarla mecburuzda Şimdi, Mehmet Göktürk yazdı: Emisyon sınırlandırmaları yakıta göre optimizasyon yapılmasını engelliyor. Yoksa 3 litreler hayal değil. egr-dpf vs. saçmalığımı oluyor yani... Yorum bağlantısı
Servet Aydın 11 Nisan 2018 Paylaş 11 Nisan 2018 Şimdi, Ali Cihangiroğlu yazdı: Hımm, dizele veda zamanı geliyor sanırım, zaten bu fiyatlarla mecburuzda Bu akşam landın depoyu doldurdum, benim kart hala dolapta. Bizi lpg cng hidrojen paklar Yorum bağlantısı
Cemal Cangöner 11 Nisan 2018 Yazar Paylaş 11 Nisan 2018 Şimdi, Servet Aydın yazdı: Bu akşam landın depoyu doldurdum, benim kart hala dolapta. Bizi lpg cng hidrojen paklar Yakında benzin istasyonlarında depoyu fulleyenler için bankalar tüketici kredisi standı açacak 2 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 11 Nisan 2018 Paylaş 11 Nisan 2018 Şimdi, Ali Cihangiroğlu yazdı: Hımm, dizele veda zamanı geliyor sanırım, zaten bu fiyatlarla mecburuzda egr-dpf vs. saçmalığımı oluyor yani... hem onlar hem de asıl fakir karışıma geçince oluşan azot oksitler. 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 11 Nisan 2018 Paylaş 11 Nisan 2018 (düzenlendi) Şimdi, Servet Aydın yazdı: Bu akşam landın depoyu doldurdum, benim kart hala dolapta. Bizi lpg cng hidrojen paklar vallahi benide şirket paklıyor, tapa gaz ranger sakin kullanımda 10 lt. yakıyor, bende kaç yakar sen düşün, yarım saat sürdümmü ilk çeyreğin altına iniyor ibre, senin araç bende olsa tam boşaltırım herhalde bugün şantiyeye geldim benim rangerı araklamışlar, yerine süper tırt hilux koymuşlar, az kaçar çok takla atar, yandık valla, bununla anca ekonomi yaparız artık ülen bir eve gittik bizim uçağı yürütmüşler, eh ülen..... 11 Nisan 2018 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Gök 11 Nisan 2018 Paylaş 11 Nisan 2018 Şimdi, Servet Aydın yazdı: X marka başka benzinli araçlar ne yakar aynı hatta? Benim araba 17 litre yakar ? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 11 Nisan 2018 Paylaş 11 Nisan 2018 Şimdi, Ali Gök yazdı: Benim araba 17 litre yakar ? Emmi kullansın, 25 neti var Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 11 Nisan 2018 Paylaş 11 Nisan 2018 Emmi kullansın, 25 neti var [emoji4]Yaktırrım. Güveniyorum kendime. Devrilmesin yeter. 1 Yorum bağlantısı
Cemal Cangöner 11 Nisan 2018 Yazar Paylaş 11 Nisan 2018 Şimdi, Ali Cihangiroğlu yazdı: Hımm, dizele veda zamanı geliyor sanırım, zaten bu fiyatlarla mecburuzda Kuzenim geçen yıl da bana 1.0 TSI önermişti. Hatta forumda konu açmıştım 1.6 TDI - 1.0 TSI diye. TDI almıştım ama bundan sonra geriye dönüp bir daha dizele bakmamaya karar verdim. Ekonomik anlamda 1.6 TDI almam da sorun değildi - ama bu defa kuzenimin tavsiyesini dinleyip 1.0 TSI aldım. Pişman olacağımı zannetmiyorum. Belki satarken daha zor alıcı bulur. Belki de ben satana kadar düşünceler değişir. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 11 Nisan 2018 Paylaş 11 Nisan 2018 Şimdi, Mehmet Ozyurek yazdı: Yaktırrım. Güveniyorum kendime. Devrilmesin yeter. dizeldemi bu sarfiyat, benle yarışmakmı niyetin emmi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 11 Nisan 2018 Paylaş 11 Nisan 2018 dizeldemi bu sarfiyat, benle yarışmakmı niyetin emmi [emoji3]Qashqai de uzun yol rekorum. En düşük 5 en yüksek 12 litre. Dizelde o kadar yaktıramıyorum 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 11 Nisan 2018 Paylaş 11 Nisan 2018 Yaktırrım. Güveniyorum kendime. Devrilmesin yeter. Kolay kolay devrilmez ama kaşkay gibi de giremez viraja 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 11 Nisan 2018 Paylaş 11 Nisan 2018 93 model concorde vardı bende, ankara antalya 5 litre yaktı. Hem yol bilgisayarı hem pompa değeri. 130 beygir tek nokta enjeksiyonlu 2 litre araba. 1200 küsur kiloydu. yakıt tüketimi konusunda ilerleme yok demek ki içten içten yanmalı motor içten yakmaya devam ediyor.. Yorum bağlantısı
Hayrettin Gücin 12 Nisan 2018 Paylaş 12 Nisan 2018 Mavi de mavi [emoji4]Araç lav mavisiHayırlı olsun aynı versiyon ve kombinasyonu yetisi olan oğlumun arkadaşına aldık 1.0 cc super spil dagına kuga önde dizel 1.5 biz arkada çıktık karog 1.0 hep ardındaydı hiç kopmadı. Şimdi benim de geçecegim araç artık belli oldu 1.0 karoq artık dizeli bununla terketmeyi düşünüyorum. Hele bi evin borcu u bitireyim yada emekli olayım, yanii... 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 12 Nisan 2018 Paylaş 12 Nisan 2018 evin borcu ve emeklilik (buna daha varda...), hepimiz aynı grupta toplanmaya başladık vallahi 1 Yorum bağlantısı
Erdem Çağla 12 Nisan 2018 Paylaş 12 Nisan 2018 hayırlı olsun vites topuzunu değiştirmişler çok güzel olmuş ambiyans ışıkları da şerit şeklinde değil premium araçlardaki gibi ışığı dağıtan şekilde yapmışlar hoş durmuş 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 12 Nisan 2018 Paylaş 12 Nisan 2018 Skoda; bazı açılardan vw un bir tık ötesindeki marka Yorum bağlantısı
Ali Gök 12 Nisan 2018 Paylaş 12 Nisan 2018 Şimdi, Ali Cihangiroğlu yazdı: Skoda; bazı açılardan vw un bir tık ötesindeki marka ali abi seni kandırmışlar 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts