Bülent Tarakçı 10 Nisan 2018 Paylaş 10 Nisan 2018 Bu hafta sonu yakın bir aile dostumuzu ziyaret için Ulubey ilçemize gittim. Kendisinin 2016 model 56 000 km'de Dsg'li Caddysi var. Hiç sorun çıkarmamış. Hiç bir zamanda kararsızlık, şanzımandan ses vs. gelmemiş. Evinin olduğu yer rampa bir yerde. Bizim buralar hep inişli çıkışlıdır. Ve sahil kesimi hariç sürate müsait değildir. Bir de aracı kullanırken hiç özenmez. Yollar zaten yarı kaplama yarı stabilize. Dsg şanzımanın sorunlu olduğu biraz abartı mı? Yoksa bizim dostumuz şanslı mı? Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 10 Nisan 2018 Paylaş 10 Nisan 2018 Sorunlar genelde istisnalar harici kullanıcıda oluyor. Otomatik vites araç usulüne uygun kullanılır ise sıkıntı çıkartmaz. Ayrıca 56.000 km 2 yaş çokda fazla sayılmaz. Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 10 Nisan 2018 Paylaş 10 Nisan 2018 bir mekantronik hatası yakındır. vw mutlaka bir değişim istetiyor. Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 10 Nisan 2018 Paylaş 10 Nisan 2018 Fatih abinin dizel cvt c maxi de sorun çıkarmadı ama yüzlercesi çıkardı. Genel görüşün "dsg sorunlu eyvallah ama kaça hallediliyor" a doğru gittiğini düşünüyorum. 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 10 Nisan 2018 Paylaş 10 Nisan 2018 1 araba örnek teşkil etmez . nasıl bir duyum aldınız dsg ile ilgili bilmiyorumda 20 30 binde şanzıman açtırmıyor yani çok keyifli şanzıman 1 Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 10 Nisan 2018 Paylaş 10 Nisan 2018 Sanki DSG sorunlu diyenler yalan söylüyor, iftira atıyor... Konu başlığı çok irite edici. 5 Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay 10 Nisan 2018 Paylaş 10 Nisan 2018 2014 öncesi DSG kuru tip çalışırdı, mekatronik sorunları olurdu. 2014'ten sonra DSG sorunlu lafı şehir efsanesi oldu bir kaç olay dışında... Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Nisan 2018 Paylaş 10 Nisan 2018 Hangi Dsg gibi okumuşum başlığı, meğerse hani imiş.. Dsg bozuluyor.. Ancak, Caddy gibi bir araçta yağlı tip yada daha sağlam bir tip dsg kullanılmış olma ihtimali yüksek. Dsg 110 beygir 300 nm tork bir araçta bozulabilirken. 450 beygir RS te bozulmayabiliyor. Bu sebeple golfte bozulan dsg, Caddy'de bozulmaz ise şaşırmam.. 3 Yorum bağlantısı
Onur Doğan 10 Nisan 2018 Paylaş 10 Nisan 2018 Birisi sorun çıkarmadı diye hepsi sorun çıkarmacak gibi bi kanı bence yanlış. Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 10 Nisan 2018 Paylaş 10 Nisan 2018 Kim demiş bozuluyor diye, siz de alın bir tane. Korkmadan kullanın. Isınırsa ve uyarı verirse de kenara çeker soğumasını beklersiniz. Başka sıkıntısı olmaz. 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 10 Nisan 2018 Paylaş 10 Nisan 2018 Sakınan göze çöp batar, özensiz kullanmaya devam. Düz vites olanlarda şanzıman çatlatıyordu, her an her şey olabilir yani.. Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 10 Nisan 2018 Paylaş 10 Nisan 2018 Ben de 5000 km oldu dsg kullanıyorum. Anladığım kadarıyla tek sıkıntısı tümseklerden geçmek.. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 10 Nisan 2018 Paylaş 10 Nisan 2018 Bozulmuyorsa DSG değildir. Kedidir o kedi 2 1 Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 10 Nisan 2018 Paylaş 10 Nisan 2018 Bilmediğimden soruyorum, manuel şanzımanda balata bitiyor rulman bozuluyor baskı değişiyor debriyaj merkezi bozuluyor. Dsg bozuluyor diye kabul edersek, bozulması manuel şanzımanın arızalanan veya aşınan parçalarına denk geliyor diyebilir miyiz ? Yorum bağlantısı
Ertan Alptekin 10 Nisan 2018 Paylaş 10 Nisan 2018 Ben bir ortamda benim Punto hiç sorun çıkarmadı, beni yolda bırakmadı dedim. 2 saat sonra arabama bindiğimde akünün birden gittiğini gördüm. Aynı şekilde arkadaşım benim araç Golf taş gibi dedi. Ertesi sabah da onun araba bozuldu ve çalışmadı... Umarım DSG sıkıntı çıkarmaz... 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 10 Nisan 2018 Paylaş 10 Nisan 2018 Allah ın takdiri niye canınızı sıkıyorsunuz 4 kere garantiden DSG kavraması değişen arkadaşım var Golf VII uzatılmış garanti. 14 bin km de kavraması değişen A3 ü olan arkadaşım var Yorum bağlantısı
Servet Aydın 10 Nisan 2018 Paylaş 10 Nisan 2018 Bilmediğimden soruyorum, manuel şanzımanda balata bitiyor rulman bozuluyor baskı değişiyor debriyaj merkezi bozuluyor. Dsg bozuluyor diye kabul edersek, bozulması manuel şanzımanın arızalanan veya aşınan parçalarına denk geliyor diyebilir miyiz ?Ortalama 200.k gidiyor manuel vites baskı balatası. Maliyet olarak daima ekonomik Allah ın takdiri niye canınızı sıkıyorsunuz [emoji4] 4 kere garantiden DSG kavraması değişen arkadaşım var Golf VII uzatılmış garanti. 14 bin km de kavraması değişen A3 ü olan arkadaşım var [emoji4]5 km gidip bozulan var ancak rekor bende. Sadece 20 metre gidip aksı koptu kangoo'nun sıfır iken 3 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 10 Nisan 2018 Paylaş 10 Nisan 2018 18 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Ortalama 200.k gidiyor manuel vites baskı balatası. Maliyet olarak daima ekonomik 5 km gidip bozulan var ancak rekor bende. Sadece 20 metre gidip aksı koptu kangoo'nun sıfır iken Allah ın takdiri işte Benim Opel sıfır alındı yılı dolmadan uzun yola çıktım memlekete geliyorum. Servo ve AFL arıza ışığı yaktı. İşin garibi her iki donanımda benim aracımda yok Servisi aradım böyle böyle. Rize den Trabzona kadar çekici ile garanti kapsamında geldi. Birşey çıkmadı. Rize den Trabzona yakıt ödememiş oldum Hatta bana dediler ki arabaya sabah bakılacak dedim yapmayın etmeyin düğüne yetişecem bebek var nerde kalırım. Beyfendi masraflarınız tarafımızdan karşılanacak ama aracınıza malesef sabah bakabilirler dedi genel merkez. Servisteki görevli biz ustamızı çağırırız sıkıntı yok dedi genel merkeze. Şimdi düşünüyorum da keşke kabul edeymişim 2 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 10 Nisan 2018 Paylaş 10 Nisan 2018 35 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Ortalama 200.k gidiyor manuel vites baskı balatası. Maliyet olarak daima ekonomik 5 km gidip bozulan var ancak rekor bende. Sadece 20 metre gidip aksı koptu kangoo'nun sıfır iken Dsg nin içinde baskı balata yok mu ? Hem de çift çift ? Yorum bağlantısı
Ali Ozan Yurtsever 10 Nisan 2018 Paylaş 10 Nisan 2018 (düzenlendi) Dün yakın arkadaşımın dizel dsg 2013 octaviası şanzıman arızası, araç hareket etmiyor diye servise çekildi. Servis min. 6 bin demiş masrafa, Almanya ile yazışıldı ve zar zor iyi niyet garantisi ile parçayı ücretsiz verecekler 300 tl işçilik ödeyecek ve mekatroniği değişecek. Servisin dediği bu sıkıntıyı 10 bin km de yaşayan da var 150 bin de yaşayan da. Kullanımın önemli olduğunu stop etmeden önce N'ye alınıp ağırlığın el frenine verilmesi gerektiğini ve özellikle sıkışık trafikte hareket ederken ayağı frenden yarım çekip arabayı hareket ettirmenin arıza sürecini hızlandırdığını iletmiş servis. bu arada aracı 91 bin km de. 10 Nisan 2018 tarihinde Ali Ozan Yurtsever tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz 10 Nisan 2018 Paylaş 10 Nisan 2018 Minimum 2000 TL kavrama-mekatronik değişim ücreti ödediğiniz gün bu konuyu hatırlıycaksınız. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 10 Nisan 2018 Paylaş 10 Nisan 2018 Dsg nin içinde baskı balata yok mu ? Hem de çift çift ? [emoji3]İçini biliyorum, oranı yazdım cnm 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Nisan 2018 Paylaş 10 Nisan 2018 53 dakika önce, Servet Aydın yazdı: 5 km gidip bozulan var ancak rekor bende. Sadece 20 metre gidip aksı koptu kangoo'nun sıfır iken Şaşırdık mı.. Haayır tabi ki. 15 dakika önce, Ali Ozan Yurtsever yazdı: Dün yakın arkadaşımın dizel dsg 2013 octaviası şanzıman arızası, araç hareket etmiyor diye servise çekildi. Servis min. 6 bin demiş masrafa, Almanya ile yazışıldı ve zar zor iyi niyet garantisi ile parçayı ücretsiz verecekler 300 tl işçilik ödeyecek ve mekatroniği değişecek. Araç Vag ve servis bakımlı ise, manuelden ekonomik bu durumda Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Nisan 2018 Paylaş 10 Nisan 2018 Bir saat önce, Nihat Palolu yazdı: Bilmediğimden soruyorum, manuel şanzımanda balata bitiyor rulman bozuluyor baskı değişiyor debriyaj merkezi bozuluyor. Dsg bozuluyor diye kabul edersek, bozulması manuel şanzımanın arızalanan veya aşınan parçalarına denk geliyor diyebilir miyiz ? Mondeoyu sattığımda, baskı balata volan değişmiştim.. 1700 lira harcamıştım. dolar o zaman 1,5 lira falandı heralde.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts