Mesut Nalbant 25 Mart 2018 Paylaş 25 Mart 2018 https://shiftdelete.net/tesla-model-x-kul-oldu Hala alınacak yol var! Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz 25 Mart 2018 Paylaş 25 Mart 2018 Piller yüzünden yangın çıkmış belli ki, geçmişte altta muhafaza yoktu ve yine taş sıçramalarında Model S'ler yanıyordu. Titianyum kapak eklemesiyle sorun çözüldü. Ben burada Tesla'ya suç bulmuyorum. Kullanılan teknoloji sebebiyle bu durum muhtemel, içten yanmalı motorlu araçlarında aynı duruma düşme olasılığı var. Resmi olarak ülkeye girdiği anda ilk alacağım araç olacaktır bu marka... 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 25 Mart 2018 Paylaş 25 Mart 2018 Tesla Amerikan İtfaiye Departmanında kendi araçlarının söndürülmesi için farklı bir prosedür oluşturttu. Normal su ile müdahelede maalesef yangın sönmüyor. Kimyasallarla söndürülmesi gerekiyor. Soğutma dahi sıkıntılı bi proses. Yorum bağlantısı
Tufan Caliskan 26 Mart 2018 Paylaş 26 Mart 2018 Kalem pili elinde patlatmış biri olarak "olur öyle şeyler" diyorum. 1 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 26 Mart 2018 Paylaş 26 Mart 2018 Haber iyi şişirilmiş. Arabanın yarısı yok ortada. Ne bekleniyor ki 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Mart 2018 Paylaş 26 Mart 2018 (düzenlendi) pil patlıyor demekki sakat, ne yapacaksınız petrol yakıtı kullanan arabalara binmeye devam mesajımı verilmiş, bilerek şişirilmiş haber bencede.... 26 Mart 2018 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 26 Mart 2018 Paylaş 26 Mart 2018 Benzinli araçlar hiç yanmıyor zaten... 2 Yorum bağlantısı
Mesut Nalbant 26 Mart 2018 Yazar Paylaş 26 Mart 2018 Aslında yanma olayından daha önce çarpma şiddeti ile patlaması sıkıntı. Dolayısıyla yangın çıkıyor. Malum bir telefon pili bile patladığında ciddi yaralanmaya sebep oluyor. Burda ciddi miktarda pil var. Pillerin tutulduğu bölümün çok dayanıklı bir malzeme ile izole edilmesi gerektiğini düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 26 Mart 2018 Paylaş 26 Mart 2018 Zaten öyleler. Bildiğin zırh içinde piller. Aynı zamanda pil havuzu aracın şasesi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 26 Mart 2018 Paylaş 26 Mart 2018 2005 yılında 2004 model dizel kangomuz sigara izmariti ile yandı HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Mesut Nalbant 26 Mart 2018 Yazar Paylaş 26 Mart 2018 Zaten öyleler. Bildiğin zırh içinde piller. Aynı zamanda pil havuzu aracın şasesi Demek ki burada zırh yamuk yapmış. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 26 Mart 2018 Paylaş 26 Mart 2018 Tam da feysbuk hesabının silinmesi üstüne.. Komplo teorisi üretelim biraz. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 26 Mart 2018 Paylaş 26 Mart 2018 Demek ki burada zırh yamuk yapmış.Çok yüz km ile çarpmaya ne dayanabilir 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Cerci 26 Mart 2018 Paylaş 26 Mart 2018 kaza sonrasi her arac yanabilir benzinliside dizelide elektirikliside Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Mart 2018 Paylaş 26 Mart 2018 Yanar da patlar da. Allah kaza göstermesin. Yorum bağlantısı
Özcan Cepheci 27 Mart 2018 Paylaş 27 Mart 2018 Her gün Şarj esnasında şişen bataryalı tabletleri gördükçe pil olayına baya tedirgin bakar oldum evde telefonu geceden şarjda bırakacak olursam mutfak bankosunu üzerinde yada tencere içerisine koyuyorum ? bir pilin gücünü görmeden anlatılanlara inanamazsınız. 2 Yorum bağlantısı
Mesut Nalbant 27 Mart 2018 Yazar Paylaş 27 Mart 2018 Çok yüz km ile çarpmaya ne dayanabilir Kaç ile gidiyor olabilirdi 200-300 km/s ??Bence yüksek ihtimalle normal otoyol hızı ile gidiyordu. Yani hepimizin sürekli yaptığımız hızla. Normal bir araç ile bu kaza olsaydı pil patlamadı ihtimali olmadığı için ölüm riski daha azdı.Dolayısıyla bu örnekten sonra şu aşamada bu araçlar benim için ilave risk teşkil ediyor.Çok beğenenler bu riski görmezden gelerek veya umursamadan alıp bilebilir tabi. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 27 Mart 2018 Paylaş 27 Mart 2018 Param olsa dakika düşünmem. Benim diyen araçtan kat kat sağlam 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 27 Mart 2018 Paylaş 27 Mart 2018 35 dakika önce, Servet Aydın yazdı: IIHS'yi bu yüzden seviyorum. Daha fazla gerçek hayatta karşılaşılabilecek durumlar için test yapıyorlar. Sondaki tavan testi, takla durumunda tavanın dayanıklılığını gösteriyor mesela. NCAP'te yok bu durum. 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Mart 2018 Paylaş 27 Mart 2018 On 26.03.2018 at 12:39, Servet Aydın yazdı: Haber iyi şişirilmiş. Arabanın yarısı yok ortada. Ne bekleniyor ki iyi bir bişi deneyen olsa vidası bile kalmazdı teslanın ortada Yorum bağlantısı
Bahadır Urhan 26 Mayıs 2019 Paylaş 26 Mayıs 2019 On 25.03.2018 at 23:51, Mehmet Muhip Yılmaz yazdı: Piller yüzünden yangın çıkmış belli ki, geçmişte altta muhafaza yoktu ve yine taş sıçramalarında Model S'ler yanıyordu. Titianyum kapak eklemesiyle sorun çözüldü. Ben burada Tesla'ya suç bulmuyorum. Kullanılan teknoloji sebebiyle bu durum muhtemel, içten yanmalı motorlu araçlarında aynı duruma düşme olasılığı var. Resmi olarak ülkeye girdiği anda ilk alacağım araç olacaktır bu marka... Araç Türkiye'de İstanbul'da satılıyordu. Fiyatı yüksek olduğu için çok talep olmadığından firma ithalatı durdurdu. İstanbul'da ikamet eden üyeler belki dediğim yeri hatırlarlar. Koşuyolu'na doğru giderken şu an Aytemiz olan istasyonun yanındaki büyük bina Tesla binasıydı. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 26 Mayıs 2019 Paylaş 26 Mayıs 2019 YouTube dan birini takip ediyorum Norveç ten, teslaların kalite, işçilik vs biraz zayıf gibi. Henüz tam olgunlaşmamış bir araç. Yorum bağlantısı
Recommended Posts