Ebrar Tüfek 13 Şubat 2018 Paylaş 13 Şubat 2018 İnternette böyle birşeye rastladım, forumda paylaşmak istedim. Bu konu altında Hybrid arabaya LPG takmanın zararlarını ve yararlarını tartışalım. http://www.elgas.com.au/blog/1070-hybrid-drive-lpg-tri-fuel-marvel Acaba yüksek voltajdan dolayı lpg tehlike yaratırmı ? Elektrik motoruyla birleşik gelen atmosferik motorlar diğer modellerde sade benzinli olarak kullanılıyormu ? Yoksa hybrid araçlardaki benzinli motorlar sadece o hybrid model için mi üretildi ? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 13 Şubat 2018 Paylaş 13 Şubat 2018 Lpg takılıp takılmayacağını belirleyen yakıt sistemidir. Bu sebeple, Hybrid araca lpg takılır mı değil de.. Şu marka şu model araçtaki şu motora lpg takılır mı demek gerekir.. Yani aracın hybrid oluşu lpg'ye engen teşkil etmez diye düşünüyorum.. Yorum bağlantısı
Okan Tansel 13 Şubat 2018 Paylaş 13 Şubat 2018 hybrid lerin çift motorlu olduğunu ve bu elektirikli motor haricindeki motorun benzinli olduğunu biliyorum ve Mehmet Abimin dedi gibi lpg uyumlu bir motorsa benzinli olan motora tabiki bağlanır bence. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 13 Şubat 2018 Paylaş 13 Şubat 2018 Takılır, sorun olmaz. Hibrit hattı, benim diyen elektrik tesisatlarından daha sağlam ve güvenlidir. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 13 Şubat 2018 Paylaş 13 Şubat 2018 Bir makale de dizel motora takılan lpg nin performans artışına katkısı olduğunu okumuştum. Ciddiyim. Ama nerde okudum hatırlamıyorum. Üniversite düzeyinde yapılan bir çalışma idi. Edit: Google Akademikte çıktı. http://dspace.itu.edu.tr/bitstream/11527/3825/1/12683.pdf Yorum bağlantısı
Servet Aydın 13 Şubat 2018 Paylaş 13 Şubat 2018 Bir makale de dizel motora takılan lpg nin performans artışına katkısı olduğunu okumuştum. Ciddiyim. Ama nerde okudum hatırlamıyorum. Üniversite düzeyinde yapılan bir çalışma idi. Google Akademikte çıktı. http://dspace.itu.edu.tr/bitstream/11527/3825/1/12683.pdfArtırır ama riskli. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 13 Şubat 2018 Paylaş 13 Şubat 2018 CNG li otobüslerden daha tehlikeli olur mu onu merak ettim şimdi. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 13 Şubat 2018 Paylaş 13 Şubat 2018 Risk motor için geçerli. Fatsa da vardı bir zamanlar. Tırlara takıyordu Yorum bağlantısı
Hüseyin Koç 13 Şubat 2018 Paylaş 13 Şubat 2018 Motor kodu örneği 1NZ-FXE sıkıştırma oranı 13,5 civarı ve atkinson çevrim çalışıyor ,direk enjeksiyonlu gözükmüyor ama LPG zor gibi sanki.... http://toyota-club.net/files/faq/05-07-10_faq_nz_eng.htm Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 13 Şubat 2018 Paylaş 13 Şubat 2018 Hibrit araca jeneratör takılır mı? 5 5 Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 13 Şubat 2018 Yazar Paylaş 13 Şubat 2018 4 saat önce, Servet Aydın yazdı: Risk motor için geçerli. Fatsa da vardı bir zamanlar. Tırlara takıyordu Almanyada iveco tırların bazıları lpg li dizel. Yüzbinlerce kilometre yol yapıyorlar riski olsa takmazlardı bence Servet abi. Bir saat önce, Mahmut Yıldız yazdı: Hibrit araca jeneratör takılır mı? Bagaja neden koymamışki diye düşünürken aklıma jeneratörün ne kadar sesli çalıştığı geldi 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 13 Şubat 2018 Paylaş 13 Şubat 2018 Toyota’nın hybridlerinde kullandığı benzinli motor standart benzinli motorlardan farklı bir yapıda. Lpg uyumu olmayabilir. Ama Mehmet abinin dediği gibi önemli olan benzinli motorun lpg uyumu. Hybrid olması buna engel değil. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Cerci 13 Şubat 2018 Paylaş 13 Şubat 2018 4 saat önce, Mahmut Yıldız yazdı: Hibrit araca jeneratör takılır mı? (serefliyim) benim aklima gelmisti Yorum bağlantısı
Münir Nurettin Taşova 13 Şubat 2018 Paylaş 13 Şubat 2018 Ara ara çalışan soğuk benzinli motor lpg'ye geç geçer. Benzinli motorun ne kadar süre çalıştiğı dikkate alınmalı bence. Kısa süreli start stop yapıyorsa lpg ekonomisi düşer. Sadece sıvı lpg tüketen, lpdi sistemi düşünülebilir. 3 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 13 Şubat 2018 Paylaş 13 Şubat 2018 Bagaja neden koymamışki diye düşünürken aklıma jeneratörün ne kadar sesli çalıştığı geldi [emoji3]Her dizel için olmaz, riskten kasıt Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 13 Şubat 2018 Paylaş 13 Şubat 2018 Lpg sisteminin prins sıvı sistem gibi stabil bir sistem olması lazım bence. Hybrid Türkiye şartlarında çok mantıklı bir sistem, biz suyla değilde bedava giden araç arıyoruz. Bu sistemin bulunduğu takdirde yıllık MTV aracın yıllık benzin tüketimi kadar olur. Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 14 Şubat 2018 Paylaş 14 Şubat 2018 9 saat önce, Metin Uzunoğlu yazdı: Lpg sisteminin prins sıvı sistem gibi stabil bir sistem olması lazım bence. Hybrid Türkiye şartlarında çok mantıklı bir sistem, biz suyla değilde bedava giden araç arıyoruz. Bu sistemin bulunduğu takdirde yıllık MTV aracın yıllık benzin tüketimi kadar olur. Bedava gitse bile "cebimizi de doldursun" istiyoruz. Hybrit motor zaten sineğin yağı, bir de yağının yağını çıkarmaya çalışmayalım. 10 saat önce, Münir Nurettin Taşova yazdı: Ara ara çalışan soğuk benzinli motor lpg'ye geç geçer. Benzinli motorun ne kadar süre çalıştiğı dikkate alınmalı bence. Kısa süreli start stop yapıyorsa lpg ekonomisi düşer. Sadece sıvı lpg tüketen, lpdi sistemi düşünülebilir. Parmaklarına sağlık abi. 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 14 Şubat 2018 Paylaş 14 Şubat 2018 Yahu hibrit denen saçma (hibrit olayı saçmalık) aracı neden aldın o zaman, birde tüp takıyorsun demezlermi adama demek geldi içimden.... ekonomi= araç yaz dizel yada tam elektrikli olacak, Nokta. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 14 Şubat 2018 Paylaş 14 Şubat 2018 Hibrit 21yy için tek seçenek, çevre ve cep için 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 Şubat 2018 Paylaş 14 Şubat 2018 Tam elektrikli bize uymaz henüz.. Ülkemiz büyük, yola çıkınca 3800 km yol yapıp dönebiliyoruz.. Bence de en mantıklısı hybrid.. 3 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 14 Şubat 2018 Paylaş 14 Şubat 2018 (düzenlendi) 2 saat önce, Servet Aydın yazdı: Hibrit 21yy için tek seçenek, çevre ve cep için çevreyi geç hele, o tren kaçtı, dünyadaki tahribat geri dönülemez eşiği geçeli sene oldu kimseninde taktığı yok zaten, mini buzul çağı geliyor, minisi bile birkaç bin yıl hemde ne yazıkki bu çabalar sadece kemoterapi gezegen için, acil başka gezegen lazım, zaten deli gibi ve dikkat edersen iyice bu konuya yoğunlaştı adamlar, bu gezegen bitti, adamlar gördü bunu.... tek seçenek derken şu olabilir, mecburen tek çünki tam elektrikliler özellikle pahalı, geçemezler birkaç dev ülke direk duman olur zaten..... 14 Şubat 2018 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 14 Şubat 2018 Paylaş 14 Şubat 2018 (düzenlendi) 2 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Tam elektrikli bize uymaz henüz.. Ülkemiz büyük, yola çıkınca 3800 km yol yapıp dönebiliyoruz.. Bence de en mantıklısı hybrid.. senin çaren dizel emmi, 3800 km. kibrit kaç para haberin varmı fiyatının çok cazip olması lazımki değil, menzil zaten yok gibi, benzin motoruyla gidiyorsun... öyle yada böyle bizim ülkeye daha seneleeeeerce gidecek sistem dizel ve benzinli araçlar, ha birde düp, bir tek şu yerli oto ilgimi çekiyor, özel alternatör vs. birşeyler diyorlar, eğer dedikleri gibiyse o zaman iş değişir, tam elektrikli araç jenaratör destekli, bunu yapsınlar olay bitsin.... 14 Şubat 2018 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 14 Şubat 2018 Paylaş 14 Şubat 2018 O zaman ötv biniyor. Khk ile bu çözülmeli. Seri baglı hibritlere vergi indirimi gelmeli. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 14 Şubat 2018 Paylaş 14 Şubat 2018 yani... çok uygun fiyatlı olamlıki bizde zor, para bitik... 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 14 Şubat 2018 Paylaş 14 Şubat 2018 Hiçbir ülkede pilli bebekler için alt yapı yok. Onca enerji için, nükleer, fosil veya kömür lazım. Ne anladık bu işten. Solar paneli geçiniz. Yorum bağlantısı
Recommended Posts