Yıldırım Mustafa 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 16 dakika önce, Ali Cihangiroğlu yazdı: yenisi hoş bu dusterın dur bakalım hele bir yayılsın, gidip göreyim, donanımda falanda 6 aya kalmaz birşeyler olur belki, birşeyler gelir, zaten yeni çıkan araç hemen alınmaz kuralım var benim mesela sandero stepway esy-r şanzımanlı modellerinde azımsanmayacak kadar araçta, sıfır alındıktan 5.000 km sonra araç ısısınana kadar titreme sorunu çıkıyormuş. Servislerin bazıları volanı ve bazı şanzıman parçalarını garantiden değiştiriyor bazı şehirdeki servisler ise abi bunlar otomatik şanzıman titremesi normal deyip savıyorlarmış müsteriyi. Epey niyetlenmiştim makyajlandı kasa diğer b segmentlerine göre hem uygun hem az yakıyor hem yakışıklı diye ama bununla ilgili o kadar çok şikayet varki internette sırf bu yüzden vazgeçtim. Yeni bir modeli ilk alanlar araç sorunsuzsa kazançlı oluyor ama en az 1 yıl beklemek en mantıklısı yinede 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 (düzenlendi) evet öyle, yeni model hemen alınmaz, yalnız dusterda şekil şemal açısından fark var gerisi aynı zaten, karoserdeki ve içerde göğüts vs. yapılan değişikliklerde sıkıntı çıkmaz sanırım, zaten basitti yine basit araç, motorlar bilindik motorlar, birtek edc şanzıman var ki oda uzun zaman oldu, tam olarak iyi diyemiyoruz, adam gibi sorunsuz şanzıman yok bu yarı oto larda, duster ın tork konvertörlü olan şanzımanları varmış, gelirmi sanmam gelsede 1.2 125 hp, lik motorla bu şanzıman çok yakar herhalde, sanırım duster alacaksak mecburen dizeline kaymak lazım, o da 100 bini geçiyor, nispeten ucuz sayılır ama donanımsız olmayacağına göre fiyat şuan full 4x2 dizel prestij paket opak renk +tüm ilave akssuarlar 115 bin, çok değil gibi (piyasaya bakarsak, yoksa çok) ama beklemek lazım yinede... dizelde 110 luk şart bu arada, 90 lık gitmiyor derlerya, gitmiyor ve yakıyor... 4 Mart 2018 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 6 saat önce, Onur Özbakan yazdı: benim telefon 10 aylık, Motorola Moto G4 Plus, teknosadan faturalı 800 TL canavar! araba ve telefonda mantığım aynı çalışıyor galiba Dünyanın 1 nolu youtuber tel değerlendiricisi alınır dedi, aldım Benim de telefon 1000TL'lik. Fiyat skalamız sizinle aynı 5 saat önce, M.Fatih Yüce yazdı: Biraz önce dusterada korog'ada baktım.Otomatik Duster herşey dahil opak beyaz 112,000 tl.liste fiyatı.Korog1,6dizel+dsg style full+full(bütün ops.dahil) 200'e yaklaşıyor.Ben sadece güvenlik ve elektronik bütün opsiyonları ilave ettirdim 180.000 tl.yi buldu. Evet iç mekan kalitesi olarak duster, korog gibi değil ama 60,000 tl fark vermeyede bence değmez.Korog arazi işi düşenen için çokta uygun değil gibi...En beğendiğim suv 200 küsür fiyatıyla dolu dolu 2017 kaleos (japonya nissan fabrikasında üretiliyormuş) oldu Korog ve kodiak tan daha çok hoşuma gitti... 5 saat önce, Onur Özbakan yazdı: bence C segmentte de acayip satıyoruz diyebilmenin yolu ve gereği (!?) yapılmış.. 90 derecede yıkanıp da çektiyse Tiguan bilemem henüz tembelim sayısal verilerini inceleyemedim Tiguların Koleos @Sani Gerşon deyimiyle "fena" bir SUV'dur. ben fiyatı ve şehirciler arasında yer alışı nedeniyle bir kerecik içine bindim çıktım, gerisini getirmedim Koleos gerçekten şahane bir SUV. Param olsa bugün alırım onu. Bu arada @Onur Özbakan paylaştığınız facebook verilerini buraya da bekliyoruz Gözümüz teknik görsün biraz. Son olarak @Ali Cihangiroğlu nu ikna edebilen bu forumda daha çıkmadı. İlk olursanız benden bi tatlı size 3 Yorum bağlantısı
Onur Özbakan 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 mesela sandero stepway esy-r şanzımanlı modellerinde azımsanmayacak kadar araçta, sıfır alındıktan 5.000 km sonra araç ısısınana kadar titreme sorunu çıkıyormuş. Servislerin bazıları volanı ve bazı şanzıman parçalarını garantiden değiştiriyor bazı şehirdeki servisler ise abi bunlar otomatik şanzıman titremesi normal deyip savıyorlarmış müsteriyi.yapmayın ya ben 0.9 tce 90 hp benzinli easy r düşünüyordum biradere 1 yasinda 50 civarina..babamda 2009 fiorino comfortmatic var, bugune kadar oyle bir problem yaşamadık. sadece o tip şanzımanı dik yokusa donerken vb manuele almak biraz bilincli kullanmak gerekiyor. zor durumda bırakabiliyor sürücüyü 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 17 dakika önce, Onur Özbakan yazdı: babamda 2009 fiorino comfortmatic var, bugune kadar oyle bir problem yaşamadık. yaşmadı işseniz kullanmayı biliyorsunuz, renöda da yaşmazsınız . 18 dakika önce, Onur Özbakan yazdı: dik yokusa donerken vb manuele almak biraz bilincli kullanmak Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 8 dakika önce, Mert Gulkokan yazdı: 0.9 ve easy r çok uyumsuz test ettim hiç memnun kalmadım 1.5 dizel ile daha uyumlu olacaktır diye düşünüyorum Adı ne olursa olsun, hangi araç hangi motorla kullansın farketmiyor.Tek kavramalardan fazla bir şey beklememek lazım. Vitesleri debriyajsız değiştiriyor hepsi bu kadar... Yorum bağlantısı
Fikri Keleş 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 Arka cam elektirikli olması,arka koltukta seyahat eden küçük çocuğunuz varsa elzemdir.Her yolculuk sonrası 4 camı kontrol eden,benim gibi sürücüler,Arabasını stop ettiğinde,ön camları kapıdaki anahtardan,arka camları da ,içerden uzanarak kontrol etmesi zor olduğu için istenir.(illaki bunalıp açtıkları oluyor). Yoksa belli bi yaştan sonra araçta zaten arka koltuk pek kullanılmadıktan sonra,koltuk olmasa bile sorun değil.Hem maaliyet düşer daha uygun fiyata alınır. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 2 saat önce, Onur Özbakan yazdı: yapmayın ya ben 0.9 tce 90 hp benzinli easy r düşünüyordum biradere 1 yasinda 50 civarina.. babamda 2009 fiorino comfortmatic var, bugune kadar oyle bir problem yaşamadık. sadece o tip şanzımanı dik yokusa donerken vb manuele almak biraz bilincli kullanmak gerekiyor. zor durumda bırakabiliyor sürücüyü e asyr r= unut gitsin, yokuş olayıda doğru, çalışması kimse kusura bakmasın salakça... 2 saat önce, Mert Gulkokan yazdı: 0.9 ve easy r çok uyumsuz test ettim hiç memnun kalmadım 1.5 dizel ile daha uyumlu olacaktır diye düşünüyorum şanzıman tırt, sürdüm hemde baya, yaramaz mert, edc anca kurtarır. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 (düzenlendi) koleosta fena durmuyor, hiç bilmediğim bir araç, baktım hemen, 2 şeyi sevmedim, yine öndeki haddinden fazla büyük amblem (mütevazi olun biraz) ve orta konsoldaki bana göre çirkin ekran.... gerisi baya iyi duruyor yalnız, kaliteli sanırım.... hemen fiyatlara baktım ve hemmen kaçtım 1.6 dizel 160 hp. motor yok, 2.0 zaten hayal... Touch 1.6 dCi X-tronic 130bg 190.250 TL Icon 1.6 dCi X-tronic 130bg 210.250 TL Icon 2.0 dCi X-tronic 175 bg 4WD 295.250 TL +15 kaatta opsiyonlar = 200 üde geçti, araç reno..... araba bumu acaba, diye bir baktım, umudum yoktu ama acaba dedim, keşke bakmasaymışım.... en ucuzu XC40 D4 AWD Momentum Dizel 1.969 cc. 190 hp 8 ileri Geartronic vergisiz 113.966 tüm vergiler dahil 271.650 yazık bize yaa, bıktım vallahi bu ne arkadaş, öldük vergiden belki diyordum ama heves kurakta kaldı 4 Mart 2018 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 Dedim size gidip en iyi bildiğini alacak diye 1 Yorum bağlantısı
Remzi Karaca 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 Ali uçtu..Alınacak aracı merakla bekliyorum. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 (düzenlendi) ver gaz yok almam, ülke bu haldeyken bu kadar büyük paraları bir arabaya vermem arkadaşlar... güzel ama bee... 4 Mart 2018 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Yıldırım Mustafa 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 (düzenlendi) 2 saat önce, Onur Özbakan yazdı: yapmayın ya ben 0.9 tce 90 hp benzinli easy r düşünüyordum biradere 1 yasinda 50 civarina.. babamda 2009 fiorino comfortmatic var, bugune kadar oyle bir problem yaşamadık. sadece o tip şanzımanı dik yokusa donerken vb manuele almak biraz bilincli kullanmak gerekiyor. zor durumda bırakabiliyor sürücüyü bahsettiğim konu yokuşta değil düz yolda arabayı park ederken gaz vermeden ayak frende pozisyonunda yaşanıyor yada sıkışık trafikte frene bas bırak pozisyonunda oluyor daha doğrusu olduğunu söyleyen çok siz yine araştırın öyle karar verin hadi çok dik yokuşta manuele geçilir ama park ederken ya da sıkışık trafikte manuele geçeceksem neden otomatik şanzımanlı araç alayım diye düşündüm 4 Mart 2018 tarihinde Yıldırım Mustafa tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Yıldırım Mustafa 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 48 dakika önce, Yıldırım Mustafa yazdı: bahsettiğim konu yokuşta değil düz yolda arabayı park ederken gaz vermeden ayak frende pozisyonunda yaşanıyor yada sıkışık trafikte ayağı frenden çekince oluyor daha doğrusu olduğunu söyleyen çok. Bazı kişiler bu sorunu sürekli yaşadıklarını söylerken bazı kişiler arabayı çalıştırdıktan sonra rolantide motorun 3-5 dk ısınmasını bekledikten sonra yola çıktıklarında titremenin olmadığını söylüyolar zaten kullanımdan kaynaklı olsa bir çok servis şanzımanı indirmez parça değişimi yapmaz. Birkaç forumda bir çok kişiden okudum ve şikayet var sitesinde bu sorunla ilgili şikayetler var (servisten eli boş dönenler). Siz yine araştırın öyle karar verin hadi çok dik yokuşta manuele geçilir ama park ederken ya da sıkışık trafikte manuele geçeceksem neden otomatik şanzımanlı araç alayım diye düşündüm. Yorum bağlantısı
Okan Tansel 5 Mart 2018 Paylaş 5 Mart 2018 o fiyat palı arkidiş otomatik dolu paket ranger 119 000 tl ye bulmuştum be yahu 1 Yorum bağlantısı
Talha Bilgi 13 Mart 2018 Paylaş 13 Mart 2018 Peki değerli dostlar, süspansiyonu test eden oldumu ? yada video vs varmı ? Eski duster lar için yoldaki taşı bile hissettiren sert süspansiyonlu araçlar demişlerdi. Bu yeni seride süspansiyonda bir iyileştirme yapılmışmıdır ? Yorum bağlantısı
Hasan Yıldız 13 Mart 2018 Paylaş 13 Mart 2018 Bu gun kosede karşılaştık, gecsin diye bekliyorum adam donecekmis sinyali cok sacma yere koymuslar sinyal veriyormus zor gordum. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 13 Mart 2018 Paylaş 13 Mart 2018 1 saat önce, Talha Bilgi yazdı: Eski duster lar için yoldaki taşı bile hissettiren sert süspansiyonlu araçlar demişlerdi Kim demişse sallamış. Renault'un en yumuşak süspansiyonuna sahip diyebilirim. SUV olunca süspansiyon yumuşaklığı mecburi. 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 13 Mart 2018 Paylaş 13 Mart 2018 (düzenlendi) 3 saat önce, Sani Gerşon yazdı: Kim demişse sallamış. Renault'un en yumuşak süspansiyonuna sahip diyebilirim. SUV olunca süspansiyon yumuşaklığı mecburi. süspansiyon yumuşak gibi pek hissettirmiyor, hatta uzun yolda rahat bence, alışıyorsun, asfalt sesi berbat yalnız, fakat kötüsü virajda ön tekerler hafif engebeye denk gelsin, hafif yukarı kalkıp tekrar araç yere bastığınıda araba şöyle bir sağa sola kafa atıyor, ön düzende bir hata var yol tutuş saçmalıyor, zorlarsan esp de kurtarmaz üstelik, kötü ve tehlikeli temkinli olacaksın ... yenisi nasıl onu söyle hele kardiş? Acil sürüş izlenimi isterük... 13 Mart 2018 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 13 Mart 2018 Paylaş 13 Mart 2018 16 dakika önce, Ali Cihangiroğlu yazdı: asfalt sesi berbat yalnız, Alt donanımda izolasyon yok. Bu sebeple şirket araçlarında asfalt sesi duymanız mümkün. Yenileri kullanmadım daha Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 13 Mart 2018 Paylaş 13 Mart 2018 (düzenlendi) 2 saat önce, Sani Gerşon yazdı: Alt donanımda izolasyon yok. Bu sebeple şirket araçlarında asfalt sesi duymanız mümkün. Yenileri kullanmadım daha alt derken, ne yani bizdekiler tırtmı, yahu mondeoda duyuyorum o sesi, bunun donanımımı var, mondimi bu üst donanım farklı olsun şaka bir yana şeflerde üst donanım var 4x4 de var, hepsi sesli ve yolda hepsi aynı arkadaşım, şu yeniyi merak ediyorum ama, denemek lazım esasen, tek sorun bana denemek için araba verirlermi, şehir içinde olmaz deneme, oto yola çıkılacak, araziye gerek yok, orada zaten iyide, yolda hızlanacaksın az zorlayıp tepkilerine bakacaksın falan, dur hele memlekette ayarlarım ben bir tane 13 Mart 2018 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 13 Mart 2018 Paylaş 13 Mart 2018 Valla alt donanımda aynalar ve arka cam manuel. Davlumbazlar dahi yok Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 13 Mart 2018 Paylaş 13 Mart 2018 (düzenlendi) 1 saat önce, Sani Gerşon yazdı: Valla alt donanımda aynalar ve arka cam manuel. Davlumbazlar dahi yok ayna ile camın sesle ilgisi ne kardiş, bunun üstündede birşey yokki altı olsun, yani bu tarz donanım yok, süse cama hız sabitlemeye bakma onlar başka, olsa zaten bu fiyata olmaz, hem bendekinde vardı davlumbaz... 13 Mart 2018 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 13 Mart 2018 Paylaş 13 Mart 2018 21 dakika önce, Ali Cihangiroğlu yazdı: ayna ile camın sesle ilgisi ne kardiş, bunun üstündede birşey yokki altı olsun, yani bu tarz donanım yok, süse cama hız sabitlemeye bakma onlar başka, olsa zaten bu fiyata olmaz, hem bendekinde vardı davlumbaz... Anlatamadım sanırım. Ambiance donanımda izolasyon yok. Laurette donanımda ise mevcut. Anlatmak istediğim bu. Şirketler genelde ambiance aldığı için ses duyulması normal oluyor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts