Ali Cihangiroğlu 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 karoq un göğüs kodyak gibi değilmi? haydaaaa ikisinede bakmak farz oldu artık Yorum bağlantısı
Onur Özbakan 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 (düzenlendi) 1 saat önce, Ali Cihangiroğlu yazdı: karoq un göğüs kodyak gibi değilmi? haydaaaa ikisinede bakmak farz oldu artık beni açıkta yakaladınız gündüz cevaplayamadım, bilgisayar başında iş değişti şimdi ben 31 BİN LİRA DAHA FAZLA PARA VERİP dingil mesafesi daha kısa teker iz genişliği daha az 10 BG daha güçsüz hava sürtünme katsayısı daha düşük olduğu halde daha geç hızlanan ve daha düşük hızda nefesi kesilen rampa yaklaşma açısı 30 yerine 18, rampa ayrılma açısı 33 yerine 19 derece olan ve daha alçak 4 tarafında kamerası olmayan, içeriden ekrandan çepeçevre durumu mm hassasiyetinde göremediğim kliması otomatik olmayan araca giriş çıkışta anahtar aratan tam boy stepnesi olmayan araba mı alacağım? sebep? plastiği daha iyi, bagajda 3 tane askısı, 3 gözü var, radyo ekranı 1 inç daha büyük, elektronik el freni, yağmur, far sensörü var diye mi onca ciddi eksiği ve dezavantajı varken? 31 BİN TL, şaka mı? Karoq 1.0 TSI 115 HP Ambition (115 lira) vs Duster 1.2 TCE 125 HP Prestige (+ Vizyo Pkt. + Kartlı Giriş + Otom.Kl.) (84 lira) yapmayın, gözünüzün boyanmasına izin vermeyin 4 Mart 2018 tarihinde Onur Özbakan tarafından düzenlendi 6 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 Manuel camlı olanı alırım ben ,75 bin mis. 2 Yorum bağlantısı
Onur Özbakan 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 1 saat önce, Evren Erakçora yazdı: Manuel camlı olanı alırım ben ,75 bin mis. Almanyada sırasıyla Access, Essential, Comfort, Prestige adlarıyla 4 donanım seviyesi var yeni Duster'ın. TR'ye ilk ikisi getirilmiyor bile. Almanlar ne kadar fakir ve gariban, biz ne kadar müreffeh durumdayız ispatıdır. Adamlar 10 asgari ücretle, biz 45 asgari ücretle alabildiğimiz için aynı arabayı, kıymetini daha çok biliyoruz (!?) 2 Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 1 saat önce, Evren Erakçora yazdı: Manuel camlı olanı alırım ben ,75 bin mis. Kışın cam açılmaz,yazında klima açılır cam açılmaz,ş.içi egzos kokusu gelir açılmaz,ş.dışı rüzgar olur açılmaz,neden arka cam manuel diye muhabbet edilir bunu hiç anlamamışımdır. Aynı şekilde otomatik klima araçta olsa ne olur olmasa ne olur.altı üstü 4 m2 alan yarı otomatiklerde 22 dercede sabit tutmaya göre ayarlanmışken... 3 dakika önce, Onur Özbakan yazdı: Almanyada sırasıyla Access, Essential, Comfort, Prestige adlarıyla 4 donanım seviyesi var yeni Duster'ın. TR'ye ilk ikisi getirilmiyor bile. Almanlar ne kadar fakir ve gariban, biz ne kadar müreffeh durumdayız ispatıdır. Adamlar 10 asgari ücretle, biz 45 asgari ücretle alabildiğimiz için aynı arabayı, kıymetini daha çok biliyoruz (!?) Avrupalılar işine yaramayacak lüzümsüz şeylere para vermezler. Bizde ise telefon ve araç kişilere prestij sağlıyor sanılıyor.Hava atma konusunda üstümüze yok.Hava mal ile atılmaz bunu bile bilmiyoruz.Müslüman toplumda zaten hava atılmaz oda ayrı bir konu... 6 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 Ali abi araba alamaz. Yani şöyle onca zaman telefon araştırdı seneler geçti amaann diyip en iyisini aldı. Araba konusunda da gider merso ya da Audi çeker altına sonunda 5 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 2 saat önce, Mert Yeldan yazdı: Ali abi araba alamaz. Yani şöyle onca zaman telefon araştırdı seneler geçti amaann diyip en iyisini aldı. Araba konusunda da gider merso ya da Audi çeker altına sonunda 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 (düzenlendi) 9 saat önce, Onur Özbakan yazdı: beni açıkta yakaladınız gündüz cevaplayamadım, bilgisayar başında iş değişti şimdi ben 31 BİN LİRA DAHA FAZLA PARA VERİP dingil mesafesi daha kısa teker iz genişliği daha az 10 BG daha güçsüz hava sürtünme katsayısı daha düşük olduğu halde daha geç hızlanan ve daha düşük hızda nefesi kesilen rampa yaklaşma açısı 30 yerine 18, rampa ayrılma açısı 33 yerine 19 derece olan ve daha alçak 4 tarafında kamerası olmayan, içeriden ekrandan çepeçevre durumu mm hassasiyetinde göremediğim kliması otomatik olmayan araca giriş çıkışta anahtar aratan tam boy stepnesi olmayan araba mı alacağım? sebep? plastiği daha iyi, bagajda 3 tane askısı, 3 gözü var, radyo ekranı 1 inç daha büyük, elektronik el freni, yağmur, far sensörü var diye mi onca ciddi eksiği ve dezavantajı varken? 31 BİN TL, şaka mı? Karoq 1.0 TSI 115 HP Ambition (115 lira) vs Duster 1.2 TCE 125 HP Prestige (+ Vizyo Pkt. + Kartlı Giriş + Otom.Kl.) (84 lira) yapmayın, gözünüzün boyanmasına izin vermeyin o dediklerinin hepsi olacak ama, ayrıca kazada ölmeyeceğim, eski kasayla duman olursun, haybeye yeni çıkan duster da şasi dedikleri kasımı 0.3 mikronmuydu neydi kalınlaştırmadılar dediğim gibi ikisinide bakacağım, yalnız duster benzinlide avantajlı dizelde değil, 30 lira fazla verip dediğin tüm donanımları alırım, 30 lira farka dizel alınırmı arabaya bakmadan kesin birşey diyemeyeceğim, ama benim için şu var, hep uygularım süreklide yazarım, bir dahamı geleceğiz bu dünyaya derlerya bence geleceğiz ama bu hayatı hatırlamadan, neyse bu sebeble bu kısa ömrümüzde yapabileceğinin en iyisini yapacak ve yaşayacaksın, felsefem bu, ben gücüm yettiğince alabileceğimin en iyisini alırım, ayrıca uzun vade en az 10 yıl araba değişmem, bu açıdanda bakacaksın, 12-13 sene sonra araba beni hala kurtaracak ayarda olacak, 2. elide bu durumda hiç önemli değil, servis ağı ve yedek parça durumuna bakarım sadece, zaten bilindik markalara bakıyorum, maceraya girmem, şimdi benim düşünce tarzım böyle, alacak durumum varsa keyfimden kısıntı yapmam tabii kendimide skınıtya düşürmem, çoluk çocuk rıskı var, bu arada ülkenin halide var, şimdi bu etkende eklendi, özelliklede ülkenin hali.... bu etken yüzünden mecburen riski azaltmam gerek, gidip bakacağım duster a, bakalım ne yapmışlar, birazda satılsın görelim, nasılsa şirket alır, bir test ederim, beni kurtarırsa bakarım ozaman, neyse olayım böyle benim, ha arazide işim olmaz, olsa zaten suv almam, arazide oyuncaklarla işim olmaz, zaten altımda 4 çeker ranger da var, istesem onuda alır kullanırım, bana gerek yok arazi için araç, suv almam sebebim, dandik yollar- hanımın istemesi-ypikap süre süre yüksek araçlara alışmam, genelde uzun yol gitmem, yolda taş toprak uçan taşlar çamur yağmur, araca zarar veren beni frenleyen şeyler olması gibi etkenlerden suv bakıyorum, aslında bana güçte lazım, niyetim 150 hp. altı araç almamak, tabii para meselesi ve üstteki etkenler tutuyor beni, sonuçta be arabayı %95 tamamen keyfimden değişiyorum geri kalan %5 ise ihtiyaç, keyfimden kesmek istemem anlayacağın 4 Mart 2018 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 Bir saat önce, Ali Cihangiroğlu yazdı: ... sonuçta be arabayı %95 tamamen keyfimden değişiyorum geri kalan %5 ise ihtiyaç, keyfimden kesmek istemem anlayacağın Kaşıntı adı verilen ve oldukça tehlikeli mali boyutları olan bir hastalıktır. Tedavisi bulunamamıştır. 2 2 Yorum bağlantısı
Onur Özbakan 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 Bu arada Tiguan ve Tiguan AllSpace 2018 Ocaktan itibaren ODD raporlarında C7 yani C segment SUV olarak klasifiye edilmeye başlanmış. Emindim ama yine de baktım 2017 aralığa kadar D segmentteydi. Kodiaq ise D Karoq C Bu işin içinde bir iş var bence. 1 saat önce, Ali Cihangiroğlu yazdı: o dediklerinin hepsi olacak ama, ayrıca kazada ölmeyeceğim, iki ölümlü kaza örneği size, tahminim hatırlarsınız: Prenses Diana Susurluk ikisi de Mercedes S Klasse Dünyada daha güvenli kaç marka model vardır bilmiyorum hani nerede delikanlı NCAP? Duster'ın puanları sürücüsü öldüğü için kırılmıyor diyor konuyu kapatıyorum 1 Yorum bağlantısı
Onur Özbakan 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 (düzenlendi) 2 saat önce, Mert Yeldan yazdı: Ali abi araba alamaz. Yani şöyle onca zaman telefon araştırdı seneler geçti amaann diyip en iyisini aldı. Araba konusunda da gider merso ya da Audi çeker altına sonunda benim telefon 10 aylık, Motorola Moto G4 Plus, teknosadan faturalı 800 TL canavar! araba ve telefonda mantığım aynı çalışıyor galiba Dünyanın 1 nolu youtuber tel değerlendiricisi alınır dedi, aldım 4 Mart 2018 tarihinde Onur Özbakan tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 18 dakika önce, Onur Özbakan yazdı: Bu arada Tiguan ve Tiguan AllSpace 2018 Ocaktan itibaren ODD raporlarında C7 yani C segment SUV olarak klasifiye edilmeye başlanmış. Emindim ama yine de baktım 2017 aralığa kadar D segmentteydi. . Allspace ile Kodiak aynı araç. nasıl oluyormuş o? düz tiguanı anladım da. o zaman daha büyük bir D sınıfı mı geliyor? Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 Biraz önce dusterada korog'ada baktım.Otomatik Duster herşey dahil opak beyaz 112,000 tl.liste fiyatı.Korog1,6dizel+dsg style full+full(bütün ops.dahil) 200'e yaklaşıyor.Ben sadece güvenlik ve elektronik bütün opsiyonları ilave ettirdim 180.000 tl.yi buldu. Evet iç mekan kalitesi olarak duster, korog gibi değil ama 60,000 tl fark vermeyede bence değmez.Korog arazi işi düşenen için çokta uygun değil gibi...En beğendiğim suv 200 küsür fiyatıyla dolu dolu 2017 kaleos (japonya nissan fabrikasında üretiliyormuş) oldu Korog ve kodiak tan daha çok hoşuma gitti... 1 Yorum bağlantısı
Onur Özbakan 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 Bir saat önce, Mehmet Göktürk yazdı: Allspace ile Kodiak aynı araç. nasıl oluyormuş o? düz tiguanı anladım da. o zaman daha büyük bir D sınıfı mı geliyor? bence C segmentte de acayip satıyoruz diyebilmenin yolu ve gereği (!?) yapılmış.. 90 derecede yıkanıp da çektiyse Tiguan bilemem henüz tembelim sayısal verilerini inceleyemedim Tiguların 1 dakika önce, M.Fatih Yüce yazdı: Biraz önce dusterada korog'ada baktım.Otomatik Duster herşey dahil opak beyaz 112,000 tl.liste fiyatı.Korog1,6dizel+dsg style full+full(bütün ops.dahil) 200'e yaklaşıyor.Ben sadece güvenlik ve elektronik bütün opsiyonları ilave ettirdim 180.000 tl.yi buldu. Evet iç mekan kalitesi olarak duster, korog gibi değil ama 60,000 tl fark vermeyede bence değmez.Korog arazi işi düşenen için çokta uygun değil gibi...En beğendiğim suv 200 küsür fiyatıyla dolu dolu 2017 kaleos (japonya nissan fabrikasında üretiliyormuş) oldu Korog ve kodiak tan daha çok hoşuma gitti... Koleos @Sani Gerşon deyimiyle "fena" bir SUV'dur. ben fiyatı ve şehirciler arasında yer alışı nedeniyle bir kerecik içine bindim çıktım, gerisini getirmedim 1 Yorum bağlantısı
Onur Özbakan 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 Biraz araştırınca (tekrar) anladım ki araç yapısı dolayısıyla segmentasyonda en önemli kriter dingil mesafesi (wheel-base) İz genişlikleri zaten bununla orantılı olarak değişiyor hepsinde, farklı lastik ebatlarıyla da değiştiğinden onu kıyaslamak zor ve gereksiz. Araç uzunluğu da çok basit bir tampon tasarımı değişikliğiyle bile önde arkada 3er parmaktan 10 cm oynayıveriyor. Onu da kale almamak lazım İç hacmi etkileyen en önemli kriter de dingil mesafesi. Aşağıdaki değerler ışığında Allspace kesinlikle D olmalı Kodiaq gibi. Tiguan'ın C olması OK. aşağıdakilerin hepsi güncel modeller sadece ilginç geldiği için Tiguan ilk nesli de yazdım. Onun şasi hala kullanılıyor farklı Gruppe modellerinde gibi geldi. Dingil mesafeleri T-roc 2590 Q2 2601 Q3 2603 Tiguan I 2604 Karoq 2638 Ateca 2638 Qashqai 2646 Duster 2676 Tiguan II 2681 Kuga . 2690 Allspace 2787 Kodiaq 2791 Q5 2819 Touareg 2904 Q7 2994 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 5 saat önce, Mehmet Göktürk yazdı: Kaşıntı adı verilen ve oldukça tehlikeli mali boyutları olan bir hastalıktır. Tedavisi bulunamamıştır. hiç sorma, neler denedim bir bilsen 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 (düzenlendi) 5 saat önce, Onur Özbakan yazdı: iki ölümlü kaza örneği size, tahminim hatırlarsınız: Prenses Diana Susurluk ikisi de Mercedes S Klasse Dünyada daha güvenli kaç marka model vardır bilmiyorum hani nerede delikanlı NCAP? Duster'ın puanları sürücüsü öldüğü için kırılmıyor diyor konuyu kapatıyorum o lafın gelişi, 100 le bindirdinmi araba mersoda olsa duman olur, yokki öyle bir dünya, araba dayansa sen iç kanamdan gidersin zaten, yeniyi bilmem, eski duster a ncap te bak, önden vurdunmu A sütunu bürülüyor, normalde o hasar çoğu araçta olmuyor bile, sıkıntılı, araç şasesi olması gerekenden zayıf, ucuz oldumu birylerde olmuyor bu iş böyle, olan kazalara bak fotorgrafları incele, araba konserve gibi bence, kullanmadığım araç olsa tamam ama 6 tane var ve takır tukur oldu hepsi, bununla kaza yapmayacaksın, dikkat edeceksin, o yüzden yenisinde şase elden geçti ve kalınlaştırıdı, konuyu kapatabilirsin, eskisi hikaye yaralı kurtulacağım yerde öldürür adamı, bende kapadım konuyu (eskisi için) yaya güvenliğini falan önemli ama 2. planda, araba çarpmada ne hale geliyor seni koruyomu önemli olan bu... puan kaybı sadece yayadan değil haberin ola.... yenisine bakalım, gittikçe daha iyi oluyor ama fiyatıda artıyor, bir dahaki değişime diğerlerinden farksız olur fiyatı zaten... yenisi bariz daha iyi, bu güzel işte, 3 yıldız alma sebebi yayadan falan, bazı güvenlik donanımları yok vs, önemli olan gövde oda daha iyi, şimdi dikkate değer hale gelmiş gibi... yalnız şu gıcık ötesi göz çıkaran ön kapı üst köşe tasarımı aynen duruyor, bunların hepsinde kapıyı açarken hep gözüme kafama denk geliyor yahu... 4 Mart 2018 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 Dingil mesafesi kadar araç genişliği (eni) de önemli, dilgil mesafesi uzun rapid tarzı araçlar var ama enleri alt sınıf olduklarını ele verir. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 (düzenlendi) 4 saat önce, M.Fatih Yüce yazdı: Biraz önce dusterada korog'ada baktım.Otomatik Duster herşey dahil opak beyaz 112,000 tl.liste fiyatı.Korog1,6dizel+dsg style full+full(bütün ops.dahil) 200'e yaklaşıyor.Ben sadece güvenlik ve elektronik bütün opsiyonları ilave ettirdim 180.000 tl.yi buldu. Evet iç mekan kalitesi olarak duster, korog gibi değil ama 60,000 tl fark vermeyede bence değmez.Korog arazi işi düşenen için çokta uygun değil gibi...En beğendiğim suv 200 küsür fiyatıyla dolu dolu 2017 kaleos (japonya nissan fabrikasında üretiliyormuş) oldu Korog ve kodiak tan daha çok hoşuma gitti... o olsun buda olsun dedinmi fiks artık, direk 200 kaat, tadı kaçtı iyice, buda çok, vermem veremem, 150 bile çok, 100 civarı oldu oldu olmadı fiestaya devam 4 Mart 2018 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Onur Özbakan 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 14 dakika önce, Evren Erakçora yazdı: Dingil mesafesi kadar araç genişliği (eni) de önemli, dilgil mesafesi uzun rapid tarzı araçlar var ama enleri alt sınıf olduklarını ele verir. muhakkak ama ben bir kestirme yol önerdim. Rapid anlatamak istediğime iyi bir örnek uzunluk 4.48 ama dingil mesafesi 2.60, yani öyle yazmışsınız ama uzun değil aslında iyi siteler mesela dingil mesafesinin araç uzunluğuna oranı verisini de yazarlar yani yine bence rapidde uzunluğa bakmak yanıltıcı dingil daha aydınlatıcı araç genişlikleri %99 dingil mesafesi ile orantılı olarak değişiyor ve sadece geniş ya da dar diye farklı segmente kaydırılan bir araç ben bilmiyorum. ayrımları bana dingil mesafesi açıklıyor her baktığımda. o nedenle ben genişliklere bakmayı bıraktım. istisnalar olarabilir %1 olur kaideyi bozmaz bence. sizi de zahmetten kurtarıyorum işte Yorum bağlantısı
Onur Özbakan 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 (düzenlendi) 41 dakika önce, Ali Cihangiroğlu yazdı: o lafın gelişi, yeniyi bilmem, eski duster a ncap te bak, önden vurdunmu A sütunu bürülüyor, araç şasesi olması gerekenden zayıf, olan kazalar bak fotorgrafları incele, araba konserve gibi bence, kullanmadığım araç olsa tamam ama 6 tane var ve takır tukur oldu hepsi, bununla kaza yapmayacaksın, dikkat edeceksin, o yüzden yenisinde şase elden geçti ve kalınlaştırıdı, konuyu kapatabilirsin, eskisi hikaye yaralı kurtulacağım yerde öldürür adamı, bende kapadım konuyu (eskisi için) aya güvenliğini falan önemli ama 2. planda, araba çarpmada ne hale geliyor seni koruyomu önemli olan bu... puan kaybı sadece yayadan değil haberin ola.... yenisine bakalım, gittikçe daha iyi oluyor ama fiyatıda artıyor, bir dahaki değişime diğerlerinden farksız olur fiyatı zaten... konuyu tekrar açıyorum söylediğiniz her şey doğru ama benim demek istediğim o değil nasıl desem, bir hafta içinde Ankara'da 3 tane takla atmış son model BMW görünce durup düşünmüştüm. henüz hiç takla atmış Duster görmedim. güvenliğin ilk teminatı sürücü, Duster'ın toplam ölümlü kaza oranı BMW den daha düşük olabilir mesela bu nedenle, BMW NCAP * * * * * * * * * * olsa dahi.. 5 de benden.. konuyu açık bırakıyorum Duster o kadar rakipsiz ki, olduğu yer o kadar boş ki, NCAP 1 yıldız alsa satışları %1 oynar-oynamaz.. Bizim seçeneğimiz yok başka araç düşünecek, kriterleri girince sahibinden de doğruluyor bunu Ama diğer tüm SUV'lerin bolca alternatifi var.. not: rakipsiz kelimesi "daha iyi ve kalitelidir" manasında kullanılmamıştır ama fayda/maliyet oranı en yüksek araçtır manasında kullanılmış olabilir 4 Mart 2018 tarihinde Onur Özbakan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 Araçta sınıfın bir önemi kalmadı artık. Birbirlerine çoğu araç denk olmaya başladı zaten. C d ile karıştı d ise e ile.Kullanıcı yorumlarına ve testlere bakıp karar vermek en doğrusu olmaya başladı... 1 Yorum bağlantısı
Onur Özbakan 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 100 liraya asfalt terk etmeye çekindirtmeyen, az yakan, aile sığan 4x4 üstüne yumuşacık iç plastikler ve de NCAP 5 yıldız rüyamda görsem uyanmak istemem, yalan yok Yorum bağlantısı
Yıldırım Mustafa 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 (düzenlendi) 8 saat önce, M.Fatih Yüce yazdı: Kışın cam açılmaz,yazında klima açılır cam açılmaz,ş.içi egzos kokusu gelir açılmaz,ş.dışı rüzgar olur açılmaz,neden arka cam manuel diye muhabbet edilir bunu hiç anlamamışımdır. Söyledikleriniz çok doğru comfort focus aracımın arka camları manuel bir sene oldu alalı bir senede daha bir kere arka camları kimse açma gereği duymadı. 4 Mart 2018 tarihinde Yıldırım Mustafa tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 4 Mart 2018 Paylaş 4 Mart 2018 (düzenlendi) 2 saat önce, Onur Özbakan yazdı: konuyu tekrar açıyorum söylediğiniz her şey doğru ama benim demek istediğim o değil nasıl desem, bir hafta içinde Ankara'da 3 tane takla atmış son model BMW görünce durup düşünmüştüm. henüz hiç takla atmış Duster görmedim. güvenliğin ilk teminatı sürücü, Duster'ın toplam ölümlü kaza oranı BMW den daha düşük olabilir mesela bu nedenle, BMW NCAP * * * * * * * * * * olsa dahi.. 5 de benden.. konuyu açık bırakıyorum Duster o kadar rakipsiz ki, olduğu yer o kadar boş ki, NCAP 1 yıldız alsa satışları %1 oynar-oynamaz.. Bizim seçeneğimiz yok başka araç düşünecek, kriterleri girince sahibinden de doğruluyor bunu Ama diğer tüm SUV'lerin bolca alternatifi var.. not: rakipsiz kelimesi "daha iyi ve kalitelidir" manasında kullanılmamıştır ama fayda/maliyet oranı en yüksek araçtır manasında kullanılmış olabilir Anladım ben seni, ben gördüm kaza yapmış halini, hatta kendimizinde kullanırken yaşadıkları şeyler var neyse, öyle yada böyle, o olsun buda oldsun dedinmi direk 200 kaatlara çıkıyor fiyatlar, 100 bin nasıl eşikse benim için 200 binde eşik, mesala karoq diyelim yine, hadi verdim 130 kaat, ama hayatta 200 vermem, çok, o gücüm olsa o zaman gözümde bir kademe yukarı bakar yenisi hoş bu dusterın dur bakalım hele bir yayılsın, gidip göreyim, donanımda falanda 6 aya kalmaz birşeyler olur belki, birşeyler gelir, zaten yeni çıkan araç hemen alınmaz kuralım var benim, ilk intiba araç daha güzel, eskisi şöyle böyle ama ben içinde çokta rahatsız olmuyordum açıkcası, 90 lık dizel makyajlıydı kullandığım, kaç kez Antalya-Edirne yaptım, beni pek yormadı, hatta fazla yumuşak geldi, fiestamdan bile daha rahat, ama işte araç zayıf ve benim sürüşüme uygun değil, kaldırmıyor, yenisine bakalım, zaten düşündükçe daha az para harcamam lazım diyorum, başka planlarımda var, bütün parayı arabaya bağlamam, zaten arabam var ihtiyacımda yok aslında yenisine 2 saat önce, Onur Özbakan yazdı: 100 liraya asfalt terk etmeye çekindirtmeyen, az yakan, aile sığan 4x4 üstüne yumuşacık iç plastikler ve de NCAP 5 yıldız rüyamda görsem uyanmak istemem, yalan yok 4x2 olsun, yumuşak plastik yaparız, dc-fix kadife kendinden yapışkanlı yada deri folyo kaplarız, ncap zaten money talk, seni rüyandan uyandırayım, hepsi halledilir araba almakta seçmekte dert, ahanda oğlum tutturdu bana ps4 al diye, şimdi bunun eskisinide ben almam prosunu isterim, yine giiti paralar, zaten hep gidiyor biryerlere, aldıklarımı toplasam çoktaan araba alırdım ama olmuyor işte 4 Mart 2018 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts