Mahmut Sayar 8 Şubat 2018 Paylaş 8 Şubat 2018 Geçtiğimiz yıl FC5 Civic almıştım fabrikasyon lpgli, bir kaç ay sonra yılı dolacak. 10 bin km yol yaptım, bu on binin ortalama lpg tüketimi 8,5 lt, benzim tüketimi ise 10 bin km'de 350 TL. Çoğunluk Ankara içi, 2 bin km kadarı ş.arası. Evet hayli az yakan bir araç, önceki dizel araçlarımdan dahi az yakmayı başardı, şanzımanı beğenmeyenler çıksa da kesinlikle tork konvektörlü şanzımanlardan daha seri, çok hız meraklısı değilseniz araç performansı da tatmin edici. İç mekan göze hoş geliyor, kokpit çok kullanışlı olsa da malzeme kalitesi aracın görüntüsünün daha altında. Genel döşeme kalitesi zayıf, 3-4 yılda deformelerin olması kuvvetle muhtemel. Genel araç memnuniyetim gayet iyiyken 20 bin bakımı için Ankara Honda Bora'ya gitmemle birlikte bütün Honda algım yerle yeksan oldu. Basit bir bakıma (filtreler ve yağ) 850 TL ücret çıkaran servis, hizmette (küçümsediğim için söylemiyorum) FIAT'ın dahi çok çok altında. Çalışanlar (b)ilgisiz, müşteriye kayıtsız, pazarcı ya da doymuş sanayi esnafı modunda. Ford servislerini VW'e göre daha zayıf görürdüm, Honda'yı gördükten sonra Ford sevgim bir kat daha arttı. Araçla ilgili detayları araç lifte çekildikten sonra beni liftin yanına çağırarak konuştular, bir kaç ufak şikayetim vardı paspas klipsleri, ufak bir döşeme deformesi gibi. Sanki aracın garantisi yokmuş gibi tavır almalarından çok rahatsız oldum. Neyse aracı teslim aldım, belki servis kalitesizdir Honda Türkiye ile paylaşayım hiç yoksa arar iki kelam ederler içim rahatlar dedim. Onlar servisten de beter çıktı. Gelin klipsinizi verelim diye servisi aratmaktan başka bir şey yapmadılar. Şimdi aynı metni Japonca'ya çevirtip Honda Japonya'ya yollayacağım bir beklentim yok ama milleti böyle keriz görmemeleri gerektiğini belki öğrenirler. Velhasıl diğer Honda kullanıcılarının deneyimleriyle birleştirdiğimde bu 6 yıl garanti konusunun tamamen dümen olduğu, aracın kalitesinin çok çok gerisinde bir servis anlayışı olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Alıcılar için belki referans olur. Kullanıyorsanız da garantiyi bozup temiz esnafa bakıma gidin, oturun çay için kafanız rahat etsin. 10 Yorum bağlantısı
Erkut Uysal 8 Şubat 2018 Paylaş 8 Şubat 2018 Honda cıvıc varken 2008 yılında arka kapıda bir sorun yaşadım servis ilgisiz davranınca merkeze mail attım... Anında dönüş yaptılar sorunumu çözmek için çabaladılar... Siz bu şekilde anlatınca biraz şaşırdım... Yorum bağlantısı
Onur Doğan 8 Şubat 2018 Paylaş 8 Şubat 2018 İnsanın parasıyla rezil olması bu olsa gerek.. İnsanların yıllarca ödeyeceği rakamlara satışlar mubah ama geri dönüş hizmete baktığımızda vasat. Yorum bağlantısı
Mahmut Sayar 8 Şubat 2018 Yazar Paylaş 8 Şubat 2018 22 dakika önce, Erkut Uysal yazdı: Honda cıvıc varken 2008 yılında arka kapıda bir sorun yaşadım servis ilgisiz davranınca merkeze mail attım... Anında dönüş yaptılar sorunumu çözmek için çabaladılar... Siz bu şekilde anlatınca biraz şaşırdım... Ben de şaşırdım, bir hafta oldu henüz Honda Türkiye'den telefon dahi gelmedi, benim mailimi servise göndermişler oradan servis çalışanı aradı gelin klips verelim diye. 10 yılda değişim yaşamışar anlaşılan. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 8 Şubat 2018 Paylaş 8 Şubat 2018 45 dakika önce, Mahmut Sayar yazdı: Şimdi aynı metni Japonca'ya çevirtip Honda Japonya'ya yollayacağım bir beklentim yok ama milleti böyle keriz görmemeleri gerektiğini belki öğrenirler. İngilizce gönder.. Japonca çeviride hatalar oluşur verim alamazsın.. 7 dakika önce, Mahmut Sayar yazdı: Ben de şaşırdım, bir hafta oldu henüz Honda Türkiye'den telefon dahi gelmedi, benim mailimi servise göndermişler oradan servis çalışanı aradı gelin klips verelim diye. 10 yılda değişim yaşamışar anlaşılan. Memnun kaldın mı diye ararlar artık.. O zaman cevap verirsin 2 Yorum bağlantısı
Serkan Aktay 8 Şubat 2018 Paylaş 8 Şubat 2018 Honda efeden 2011 de sıfır Civic almıştık. Komşu çıkarken arka bagaj kapağının üstünü (sağ arka far yani) 3 cm kare kadar içe göçtürdü. Efe 1 ayda bora 10 günde yaparım çok yoğunluk var dedi. Mecbur boraya gittim. 10 gün sonra gittim bir baktım macunu tornavidayla doldurup sanırım Polisan sprey boyayla boyamislardi. Bu ne dedim? Evet olmamış dediler. Ben söyleyince mi fark ettiniz dedim birde üstüne ağız kavgası ettik. Birde buna Exper onay vermiş! Tekrar boyadılar. 1 günde. Bu arada masallah aracınız ne kadar az yakıyormus. Honda, hayat onda 1 Yorum bağlantısı
Ramazan Turan 8 Şubat 2018 Paylaş 8 Şubat 2018 Garanti konusunda Renault’u çok beğendim. Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmaya çalışıyorlar. Mais genel müdürlüğe mail atmanız bile çoğu zaman yetiyor. Honda kullanırken kapı fitili yüzünden gittiğimde daha bakmadan fitiller garanti kapsamı dışındadır cevabını almıştım. Sanayiye geldiğimde usta inceledi ve çok basit bit işlemle tamir etmişti. Honda özellikle son 2 yılda inanılmaz prestij kaybetti ve hala da itina ile devam ediyor. 1 Yorum bağlantısı
Arif Aykın 8 Şubat 2018 Paylaş 8 Şubat 2018 Bizde 2014 otomatik Honda Civic vardı benzinli. Beyaz renk araçlarında sarımtırak benek lekeler mevcut yakından bakıldığında bariz belli olan lekeler Bursa da fabrika çevresinin sanayii bacalarından kaynaklandığını söylediler pek inandırıcı değil tabikide bu fakat tırnakla lekeyi silmek istediğinizde çıkıyordu. Neyse Ankara Efe ye gittik Karabük’te servis olmadığı için genel müdürlük serviste boya koruma yapılacağını ve lekelerim çıkartılacağını söylediler bizde bu şekilde aktardık servise. Sabah 9 da bıraktığımız aracı akşam 5 de hazır dediler gittik aracı teslim alacaz araçta lekeler hala mevcut bende haklı olarak lekeler çıkmamış dedim sadece sağ arka Çamurluğa boya koruma veya pasta yapıldığını söyledi servis elemanı dedim bende kim söyledi böyle olacağını servis şefi dedi gittik hesap ödeyecez baktık boya koruma ücreti yazmışlar neyse iptal ettirdik genel müdürlük size mail gönderdi aynı mail bize de geldi dedim aracın tamamına boya koruma yapılacak ve lekeler gidertilecektir diye dedim evet dediler yapıldı dedi servis Müdürü. Olmaz biz tamamını yaptık dediler lekeleri gösterince özür dileriz dediler bir daha yapılar ama gel gör aracı bize komple camlar bembeyaz arabanın heryerinde pasta veya boya koruma lekesi araç yıkanmadan teslim ettiler. Fotoğraflarını çektim Zonguldak servise hiç arabayı yıkamadan direk ankaradan bastık gittik. Servistekiler arabayı o şekilde görünce hepside şok oldu. Kendileri de fotoğraflar çektiler ve hem Efe ye hem genel müdürlüğe yazı yazdılar fotoğraflarla beraber. Bizde şikayette bulunduk genel müdürlüğe. Arayıp özür bile dilemediler. Fakat abim sattı Honda yı şimdi de 2018 Honda diye ısrar ediyor ? 2 Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya 8 Şubat 2018 Paylaş 8 Şubat 2018 Fiat,renoult,vw,volvo ve ford servislerine gitmişliğim olmuştu.Hepside on numara idi. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 8 Şubat 2018 Paylaş 8 Şubat 2018 Hondada benim dikkatimi çeken bir de gerek bayide gerekse serviste mekanlar karanlık. Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 8 Şubat 2018 Paylaş 8 Şubat 2018 Elazığ Çelik Honda ile ikili ilişkilerim iyi olduğu için telefonda "Merhaba" dedikten sonra ismimle hitap ediyorlar. Hal böyleyken aracımla her ne zaman gittiysem son derece memnun ayrıldım. Gerek yaptıkları iş gerekse ödediğim ücret konusunda hiç sıkıntı yaşamadım. Demek ki ya Elazığ bayi çok ilgili ve kaliteli ya da ikili ilişkinin kaymağını yedim. Bu arada serviste bir an olsun aracımın başından ayrılmam, kaç saat olursa beklerim. 1 Yorum bağlantısı
Serkan Aktay 8 Şubat 2018 Paylaş 8 Şubat 2018 2 saat önce, Gökhan Albayrak yazdı: Elazığ Çelik Honda ile ikili ilişkilerim iyi olduğu için telefonda "Merhaba" dedikten sonra ismimle hitap ediyorlar. Hal böyleyken aracımla her ne zaman gittiysem son derece memnun ayrıldım. Gerek yaptıkları iş gerekse ödediğim ücret konusunda hiç sıkıntı yaşamadım. Demek ki ya Elazığ bayi çok ilgili ve kaliteli ya da ikili ilişkinin kaymağını yedim. Bu arada serviste bir an olsun aracımın başından ayrılmam, kaç saat olursa beklerim. Otokoc Ankara da Söğütözunde iken bende bakıma gittiğimde aracın başında olan bitene bakıyorum, forman mıdır forkim se o geldi. Burada duramazsiniz dedi. Neden dedim, birşeyler kaybolabilir o yüzden dedi. İşte bende o yüzden aracımın başında duruyorum dedim 4 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 8 Şubat 2018 Paylaş 8 Şubat 2018 28 dakika önce, Serkan Aktay yazdı: Otokoc Ankara da Söğütözunde iken bende bakıma gittiğimde aracın başında olan bitene bakıyorum, forman mıdır forkim se o geldi. Burada duramazsiniz dedi. Neden dedim, birşeyler kaybolabilir o yüzden dedi. İşte bende o yüzden aracımın başında duruyorum dedim Açıklayamamış İş güvenliği gereği orada durmamanız lazım başınıza birşey gelse veya o an bir denetleme olsa firma ciddi tazminat veya cezalarla başbaşa kalır. 1 Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 8 Şubat 2018 Paylaş 8 Şubat 2018 34 dakika önce, Serkan Aktay yazdı: Otokoc Ankara da Söğütözunde iken bende bakıma gittiğimde aracın başında olan bitene bakıyorum, forman mıdır forkim se o geldi. Burada duramazsiniz dedi. Neden dedim, birşeyler kaybolabilir o yüzden dedi. İşte bende o yüzden aracımın başında duruyorum dedim Tam Thuglife 5 dakika önce, Tahir İlter yazdı: ciddi tazminat veya cezalarla başbaşa kalır. Ben öderim dedim sonra da ahbap olduk, kimse dışarı demedi. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 8 Şubat 2018 Paylaş 8 Şubat 2018 İşgüvenliği olmasa bile hem izin hem ustanın stresi artar. Ben çok ahbap olmadığım sürece durmam imkanım olsa da. Hatta ahbab oldugumda da durmam lafa tutarım diye. Yorum bağlantısı
Koray Demir 8 Şubat 2018 Paylaş 8 Şubat 2018 Türkiye’de yetkili servis memnuniyeti konusunda Renault ve Hyundai markaları başı çeker. Yorum bağlantısı
Tahir İlter 8 Şubat 2018 Paylaş 8 Şubat 2018 Bir saat önce, Mehmet Göktürk yazdı: İşgüvenliği olmasa bile hem izin hem ustanın stresi artar. Ben çok ahbap olmadığım sürece durmam imkanım olsa da. Hatta ahbab oldugumda da durmam lafa tutarım diye. Zamanında uzaktan akrabamız olan bir rot balans ustasına kontrole gitmiştim. Selamlaşma sohbet vs derken aracın altına girdi. Neyse ben sohbet etmeye çalışyorum adamda cevap yok en ufak tepki yok telâşlandım,bir yandan acaba bir terbiyesizlik mi yaptım falan derken işini bitirdi çıktı arabanın altından. Bana asık suratlı müşteri ile ilgilenmez falan derler ama dedi ben araçların hayati parçaları üzerinde işlem yapıyorum o yüzden dikkatim dağilmasin diye is yaparken müşteri ile sohbet etmem şimdi çay içebiliriz demişti. 1 saat önce, Gökhan Albayrak yazdı: Tam Thuglife Ben öderim dedim sonra da ahbap olduk, kimse dışarı demedi. Uzuv veya hayat kaybının bedeli ne kadar ? Çok yanlış bir yaklaşım. Ben mümkün olduğunca kimsenin zarar görmeyeceği mesafede olmaya özen gösteririm. 1 Yorum bağlantısı
Kemal Korkmaz 8 Şubat 2018 Paylaş 8 Şubat 2018 Bir kez honda aldım bir kez servise gittim Mersin’e bir sıkıntı olmadı. Hala mesaj gönderiyorlar onu sevmiyorum... Yorum bağlantısı
Tuna İşgören 8 Şubat 2018 Paylaş 8 Şubat 2018 Mahmut bey C sütunda ki göçük durumunuz nedir ? Honda servisleri göçen c sütunlari icin top gelmiştir yumruk atmışlardır gibi laflar etmişler tüketicilere @Mahmut Sayar Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Şubat 2018 Paylaş 8 Şubat 2018 2 saat önce, Tahir İlter yazdı: Neyse ben sohbet etmeye çalışyorum adamda cevap yok tam siper saklanmış usta 2 Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 9 Şubat 2018 Paylaş 9 Şubat 2018 13 saat önce, Tahir İlter yazdı: Uzuv veya hayat kaybının bedeli ne kadar ? Çok yanlış bir yaklaşım. Ben mümkün olduğunca kimsenin zarar görmeyeceği mesafede olmaya özen gösteririm. "Ben çalışmıyorum", eğer iş kazası gerçekleşirse benimle alakalı bir durum yok. Etkilenirsem de feragat etmiş oluyorum. Kime ne? Lastik dönüş yönünü bile yanlış takabilen bir servisten bahsediyoruz, yolda benim geçirip etkileneceğim bir kazada bedelini servis ödese bile hayatımı yada uzvumu servis geri ödeyebilecek mi? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 9 Şubat 2018 Paylaş 9 Şubat 2018 20 saat önce, Mehmet Göktürk yazdı: Hondada benim dikkatimi çeken bir de gerek bayide gerekse serviste mekanlar karanlık. ışık vurmasın göçükler görünmesin diyedir, honda sadece motorsiklette iyi bence, gerisi çoktan gözümden düştü.... 1 Yorum bağlantısı
Tuna İşgören 9 Şubat 2018 Paylaş 9 Şubat 2018 Motorsikletini kullanıyorum gerçekten iyi Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 9 Şubat 2018 Paylaş 9 Şubat 2018 (düzenlendi) 2 saat önce, Tuna İşgören yazdı: Motorsikletini kullanıyorum gerçekten iyi Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi Motorları cillop, en sevdiklerim, Africa Twin ve sakin gidiş için Nc750x dct favorim.... Mehmet hocam demişya, serviste yanlarında durmam, aksine ben dururum, muhabbet gırla, hatta bazen yardım bile ederim, ustalardan biride eski Honda Motorsiklet ustası üstelik, muhabbeti sen düşün artık araba bitince motorla turlamaya çıkıyoruz bizim serviste, öyle skutırla 250 likle falanda değil 9 Şubat 2018 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Gök 9 Şubat 2018 Paylaş 9 Şubat 2018 (düzenlendi) ben reno servisine bayılıyorum . hepsi aynımıdır bilmem ama her gittiğimde çok ilgi gösteriyorlar izzet ikram test sürüşü o bu çok iyilerdi. reno dah a sonra anket için arayıp 3 defa tekrar tekrar sordu rahatsız olduğunuz bişey oldumu diye. honda tip olarak beğenmesemde geçen arkadaşın arabasına bindim hiçbukadar sessiz araba görmedim gibi geldi .. 9 Şubat 2018 tarihinde Ali Gök tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts