Mehmet Furkan Cıbıl 31 Ocak 2018 Paylaş 31 Ocak 2018 Böyle bir olay arabada hanımla benim başıma gelse. Hanım benim elime koluma yapışıyor... ya diyorum bırak şu kolumu kurtulacağımız varsa da senin bu yaptın yüzünden ölecez... [emoji3] Ne yapayim ben ne yaptığımın farkındamıyım diyor... Ben burada yanda oturan ablayı tebrik ediyorum... [emoji3] Sen arabayı yoldan kaydırıyosun bişey yok, yenge koluna yapışınca suçlu.Andolsun hanımcılık kazanacak [emoji3][emoji3] 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 31 Ocak 2018 Paylaş 31 Ocak 2018 Seviyesiz facebook yorumlarına cevap vermiş, videoyu izledim, tek diyebildiğim Allah'tan Audiye biniyormuş. Yoksa o hızda suda ne yapsa kurtulamazdı..Orada iyi pilot şahini de yolda tutar-dı. Audi değil esp görev yaptı, onca yoldan çıkarmaya uğraşsa bile bilmeden 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 31 Ocak 2018 Paylaş 31 Ocak 2018 Amerikalılar ne demiş: Money talks..! 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 1 Şubat 2018 Paylaş 1 Şubat 2018 Orada iyi pilot şahini de yolda tutar-dı. Audi değil esp görev yaptı, onca yoldan çıkarmaya uğraşsa bile bilmeden Orda iyi pilot o hıza çıkmazdı. Şahinle o hızda ölünebilirdi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 1 Şubat 2018 Paylaş 1 Şubat 2018 Amerikalılar ne demiş: Money talks..!Japonlar ne demiş: 4 çekerim üzerim Orda iyi pilot o hıza çıkmazdı. Şahinle o hızda ölünebilirdi [emoji20]Yollar sürpriz dolu. İyi lastik hangi aracın altında ise o maçta öndedir, çekiş sistemi de bir yere kadar 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 1 Şubat 2018 Paylaş 1 Şubat 2018 36 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Japonlar ne demiş: 4 çekerim üzerim Yollar sürpriz dolu. İyi lastik hangi aracın altında ise o maçta öndedir, çekiş sistemi de bir yere kadar Eskiler ne demiş, atın yiğit olacak.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 Şubat 2018 Paylaş 1 Şubat 2018 10 saat önce, Emre Şimşek yazdı: Seviyesiz facebook yorumlarına cevap vermiş, videoyu izledim, tek diyebildiğim Allah'tan Audiye biniyormuş. Yoksa o hızda suda ne yapsa kurtulamazdı.. faced ede ne çok mal varmış Yorum bağlantısı
Serkan Toker 1 Şubat 2018 Paylaş 1 Şubat 2018 9 saat önce, Servet Aydın yazdı: 10 saat önce, Emre Şimşek yazdı: Seviyesiz facebook yorumlarına cevap vermiş, videoyu izledim, tek diyebildiğim Allah'tan Audiye biniyormuş. Yoksa o hızda suda ne yapsa kurtulamazdı.. Orada iyi pilot şahini de yolda tutar-dı. Audi değil esp görev yaptı, onca yoldan çıkarmaya uğraşsa bile bilmeden Kartalla buz üzerinde giderken aniden farkettiğim ve yolun yarısından çoğunu kapatan direğe çarpmış belediye otobüsünü yanlayarak kurtardım, arabayı düzelttim ama gel bana sor. O süre zarfında üç kez sağa sola döndü araba ama olay film gibi geçiyor, zaman yavaşlıyor falan filan.. Yaş 20 lerin başı olunca kafa seri çalışıyor ve beyinde tecrübe kaydı bölümüne kaydediyorsun. Şimdi o riske girmemek en güzeli geliyor haliyle.. 5 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 1 Şubat 2018 Paylaş 1 Şubat 2018 4 çeker olmasa 3 defa spin (muhtemelen de takla) atmıştı o araba. Youtube da 100 lerce rusyadan kaza videosu var. Araçlarda esp de var. Ama sonuç hep hüsran. Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz 1 Şubat 2018 Paylaş 1 Şubat 2018 Bir benzeri geçen sene yanımdan geçen bir symbol. ESP olmaması farkı. Benim hızım 80 di. Kamera tarihi yanlış 1 Yorum bağlantısı
Oğuz Erdoğan 1 Şubat 2018 Paylaş 1 Şubat 2018 Bu olayın benzerini 90 km/s ile esp siz araba ile yaşadım tek el mümkün değil diyorum. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 1 Şubat 2018 Paylaş 1 Şubat 2018 özet: esp sayesinde şansa kurtulmuş... şahsi analizim= hız zaten yanlış, söze gerek yok, devam; zaten söylemiş, normal sürücüyüm diye, deneyimli değil, kalite arabalar kullanmış ama sadece kullanmış, ESP li araç nasıl kullanılır bilmiyor, esp yi bozmak için elinden geleni yapmış, kuatrolukta bir durum yok, gazı bırakmış olay bitmiş, yapabilsem vites düşerdim demiş, iyikide düşememiş, neyse.... şansa kurtatmış Allah korumuş o kadar. 2 Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 19 Kasım 2019 Paylaş 19 Kasım 2019 A4 Quattro çok farklı bir araç. A4 Auattro incelememi aşağıdaki linkten okuyabilirsiniz; http://otomobiltestgaraji.blogspot.com.tr/2013/11/audi-a4-20-tfsi-quattro-s-line.htmlMüthiş bir yazı olmuş. 1 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 20 Kasım 2019 Paylaş 20 Kasım 2019 ESP li ve 4 çeker arabanın kayarken nasıl kullanılacağını Servet abiden öğrendim Quattro nun bu olayda çekiş yönünden ne artısı var anlamadım, adam zaten gazdan çekmiş ayağı, araba 0 çeker. Arabayı toplamaya çalışan direksiyonun yönü ve bağımsız frenler. Yanlış mıyım? Belkide ilk anda gaza mı basmalıydı quattronun avantajından faydalanmak için? Yorum bağlantısı
Hamit inan 20 Kasım 2019 Paylaş 20 Kasım 2019 (düzenlendi) Furkan Avcı yazdı: ESP li ve 4 çeker arabanın kayarken nasıl kullanılacağını Servet abiden öğrendim Quattro nun bu olayda çekiş yönünden ne artısı var anlamadım, adam zaten gazdan çekmiş ayağı, araba 0 çeker. Arabayı toplamaya çalışan direksiyonun yönü ve bağımsız frenler. Yanlış mıyım? Belkide ilk anda gaza mı basmalıydı quattronun avantajından faydalanmak için? 4 çeker demiş herkes hakkaten. Ne alaka onu anlayamadım çekişle bu olayın. Kaliteli aracın ESP sistemi de kaliteli hepsi bu. Furkan Avcı yazdı: gaza mı basmalıydı Benim araçta çok denedim. ESP açtığı anda araç gaz yemez, gaz tepki vermez. Tepki verse bile bu sefer gaz ve aracın savrulma momenti birleşirse, ESP' tekeri kitlemeye kalkarsa onu durdurmaya disklerin gücü yetmez Not: Bu arada aracı kaydıran ukalalık yapmış. Bu olay BMW ve Mercedeste olsa kimse kurtaramazdı diye 20 Kasım 2019 tarihinde Mehmet Yıldız 1 tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 20 Kasım 2019 Paylaş 20 Kasım 2019 (düzenlendi) Fiesta da yaşadım böyle bir olay, ESP zaten yok, 2 el tuttum ama normal güçte tutuş ve yüklenme sıfır, zaten suda kızaklamada direksiyon hafifler güce zaten gerek yok, en baştaki audi videosundaki gibi burun sola attı, çok az sağa kırdım, sapma kadar çok değil, az gaz kestim ve tuttum direksiyonu sabit, rotaya girdiği an direksiyonu düzledim, ön tekerlerde tutuş geldiği an gazı tam bıraktım, hız düştü tutuş normale döndü, kontra zaten yok o pozisyona düşmeyecek araç, düşerse iş sansa kalır, hele esp yoksa, kontralık durum olsa anında uçardım zaten, sağa fazla kırsaydım iş bitmişti, hız 120 bu arada, yol İzmir Aydın otoban, yağmur şakır mod, acil işim vardı.... bu tip manevrada direksiyon kontrolü çok önemli, kaydığı yönün tersine kıracaksın ama dozlama güzel olacak araç dönüşüne ters yönde ve aynı oranda olmalı, az yapacaksın, çok yaptığın an terse atar sonrası kontra ve gümmm yada ilk videodaki gibi Allah koruyacak, gazı keseceksin ama tam değil az vermek lazım ama bu azı nasıl tarif edeyim, aracın o andaki hızına denk teker dönüşünü sağlayacak kadardan biraz az, araba kullana kullana yıllar içinde bunu hissedersiniz, acemiler için diyecek lafım yok, gazı tam kesmeliler neyse, tutuş geri gelince gazı kesip güvenli hızda devam eder sakinleşirsin.... ESP li araçtada bu kural geçerli, burada dikkat edilmesi gereken esp li araçta sistem esas direksiyona bakar, yani açısına bakar, çok kırarsanız audide olduğu gibi atar kafayı, çünki çevirmişsin direksiyonu çok fazla araba oraya gitmek istiyor, baktınız kayıyor, kurtulmak esp lide daha kolay, kes gazı, araç zaten haarttt diye kaymaz, yavaştan kayma olur genelde, sende gözünü gitmek istediğin yöne yani şeride çevireceksin ve direksiyonuda o açıda tutacaksın, biraz kıracaksın ve rotaya girdiği an toplayacaksın direksiyonu, gerisini araba halleder, esp bile devre dışı kalır hemen, esp li araçta kurtulmak çok daha kolay, tabii alışkın olmak ve mantığını bilmek lazım... böyle durumlarda deneyim gerekiyor arkadaşlar, 30 sene sürmek deneyim kazandırır elbet ama olması gereken deneyimi değil, asıl deneyim böyle durumlardan kurtularak kazanılır, boş yer bulursanız deneyin, ben uzun yolda yaşaya yaşaya alıştım ama çoğunda şansa kurtardım, şimdi ise şansa pek gerek duymuyorum çünki ne hızda olmam gerektiğini biliyorum, ancak birden önüme su birikintisi çıkarsa iş değişiyor ki onuda kontrollü hızda olduğumdan atlatıyorum, sürekli uzun yol yapanlar bu açıdan avantajlılar, hep şehir içi araç kullananlarsa uzun yolda genelde gümlüyorlar, bu işler böyle... tabii bu durumlar saçma hızlarda değilseniz birazda şansınız varsa kurtarır... yakın zamanda yağışta değil ama hafif mıcırlı yolda dusterle kafadan kaydım, esp yanıyor ama beni esas kurtaran yine direksyonu düzgün kullanmak oldu, işin anahtarı direksiyonu panikle çok fazla kırmamakta, az kırın kaydığı oranda kırın ve gazı kesin, tutuş geldiği an yada gelmesin aracın gidiş yönü rotaya uyduğu an direksyonu o rotayı koruyacak ayarda tutmalısınız olay bu.... motor kullananlar daha rahat yaparlar bu hareketi, sebebi basittir, motor baktığın yere gider, motor kullanan arabayıda bu mantıkla kullanır, kayma varsada panik yok, gözler yolda ve gitmek istediğin yönde, direksiyon açısı kayma açısı 30 dereceyse tersi 30 derecede yani aynı açıda, hisseder sürücü durumu ve şak diye oturtur yola, deneyimli motorcu arkadaşlar varsa beni çok iyi anlayacaklardır.... 20 Kasım 2019 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 1 Yorum bağlantısı
Tahir Ak 20 Kasım 2019 Paylaş 20 Kasım 2019 Saolsun avensise trc+ koymuş Toyota.Böyle kayma durumunda kontra verme diye yanlış tarafa çevirmeyi önlemek için ters tarafa direksiyonu sertleştiriyor döndüremiyorsun. İyice zıvanadan çıkarsa kendi direksiyona kontra bile veriyor. 4 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 20 Kasım 2019 Paylaş 20 Kasım 2019 Mehmet Yıldız 1 yazdı: 4 çeker demiş herkes hakkaten. Ne alaka onu anlayamadım çekişle bu olayın. Kaliteli aracın ESP sistemi de kaliteli hepsi bu. Benim araçta çok denedim. ESP açtığı anda araç gaz yemez, gaz tepki vermez. Tepki verse bile bu sefer gaz ve aracın savrulma momenti birleşirse, ESP' tekeri kitlemeye kalkarsa onu durdurmaya disklerin gücü yetmez Not: Bu arada aracı kaydıran ukalalık yapmış. Bu olay BMW ve Mercedeste olsa kimse kurtaramazdı diye Arkadan çekiş için gaz verme (Esp kesmezse) durumu zaten daha kötü eder. 4 çeker de benim dediğim, @Servet Aydın abi gaza basınca önlere daha fazla güç verip çekmişmiydi nasıldı, ben camdaydım o sıra anlat bi 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 20 Kasım 2019 Paylaş 20 Kasım 2019 Tahir Ak yazdı: Saolsun avensise trc+ koymuş Toyota. Böyle kayma durumunda kontra verme diye yanlış tarafa çevirmeyi önlemek için ters tarafa direksiyonu sertleştiriyor döndüremiyorsun. İyice zıvanadan çıkarsa kendi direksiyona kontra bile veriyor. iyimiş valla, bu sistemi pikaplarınada koysunda yolda durmayı öğrensin arabaları... 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 20 Kasım 2019 Paylaş 20 Kasım 2019 Arkanın torku düştü gücün çoğu öne ve viraj dışındaki ön sağ tekere gitti. yabancı torku kokteyl yapıyor tekere 4 2 Yorum bağlantısı
Tahir Ak 20 Kasım 2019 Paylaş 20 Kasım 2019 iyimiş valla, bu sistemi pikaplarınada koysunda yolda durmayı öğrensin arabaları... [emoji4]Pikap güncellendi sorun yok Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 20 Kasım 2019 Paylaş 20 Kasım 2019 (düzenlendi) Tahir Ak yazdı: Pikap güncellendi sorun yok son istihbarata göre güncellemde işe yaramamış, denk getirirsem kendim deneyeceğim, denediklerimde az kaldı hastanelik oluyordum, az daha denedimmi 2 teker uzmanı yapar bu pikap beni, neyse şuan piyasada en iyi yol tutan Ranger, diğerlerinin bu konuda şansı bile yok, düzde ise sadece Amorok v6 geçebilir o da viraja kadar arazide zaten şansları yok, hele sen pikabı bırak son kasa rav4 bile kötü, pikabı gibi taklaya gelmemiş sadece, yinede afferim gelişme var doyotada, yavaş yavaş yolda durmayı öğrenecek zamanla 20 Kasım 2019 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 20 Kasım 2019 Paylaş 20 Kasım 2019 Konu hortlamış da Audi sadece 4 çeker olmasa topmasi zor olurdu gibi. Eleman hatası tek el Allah'tan kaynamış eli direksiyondan. Lastiğin su tahliyesi zayıf ki daldiginda sapitmis ESP tutunabilen lastiğe fren yaptıkça gezmiş araç. Sadece arkadan ceker olsa direksiyon boşa çıkardı o durumda. Zaten demiş kayınca sağa atmaya çalıştım diye. Lastik suyu yarıp gidebilse direksiyonu düz de zabdeteste ESP kendi toplardi tutunsukca. Saga atınca aptal bı iki tepki vermiş de tutununca yolda kalmış 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Kasım 2019 Paylaş 23 Kasım 2019 Bu videoyu daha önce yorumlamıştık galiba Suya giriyor bu 2 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 23 Kasım 2019 Paylaş 23 Kasım 2019 Güneş gözlüğü ile yağmurda daha net görürsünüz, ek bilgi olarak dursun 😊 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts