Ali Karadağ 19 Aralık 2017 Paylaş 19 Aralık 2017 Merhabalar, beni yakından tanıyanlar bilir, sıkı Mondeo binicisiyimdir. Mk2, Mk3, Mk4 araçlarım oldu. Fiesta Poloyu geçtim Focus, Jetta gibi C segment araçlar dahi konfor ve yol tutuşu olarak pek tatmin etmiyor. Şu an kullandığım araç ise 2006 Laguna 1.6 Expression. Şimdilerde 40-45.000TL bandında performansı biraz daha iyi bir araca binmek istiyorum fakat aslında bir değişiklik de yapayım istiyor"dum" ki kayınçonun ustasındaki E39 kasa 540i'ye yolcu olarak dahi binince farkı fark ettim. Belki de aracın aşırı temiz olmasındandı fakat aracı çok beğendim. Bu bağlamda sizlere bazı sorularım olacak; 1- Bu kasanın hangi motorunu almak lazım? 2.0i, 2,0d, 2,3i, 2,5i, 2,8i, 3,0i hatta 4,0i 2- Donanımlar çok garip, aynı donanım adında iki arabanın biri dijital diğeri analog klimalı Hangi donanım seviyesi? 3- Kronik sorunlar elbette vardır, bunlardan kritik önem arz eden var mıdır? 4- 2001 üstü makyajlı E39 mu Mk4 Mondeo mu? Saygılarımla Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 19 Aralık 2017 Paylaş 19 Aralık 2017 Eğer E39 alınacaksa; - 2001 ve üzeri yani makyajlı (528i yi eliyoruz yani) - 525i ve üzeri (tercihim 525i olurdu vergiden dolayı. 520i de yeterli ama neden 525i olmasın, aynı vergi) - İçi muhakkak siyah (koltuklar M olursa ooo) - Yağ ve su seviyeleri kontrol altında olmalı. Forumlarda konuları mevcut bildiğim kadarıyla makyajlı kasalarda pek kronik problem yok. Sensörler aklıma geliyor sadece. - Mümkünse karpuz jant takılmamış olanı alınmalı... ## En önemlisi hasta bmw 'ciden alınmalı. Donanım seviyesi olarak keskin değildir. İlk alırken paran göre opsiyon alırsın. En azından koltuk ısıtma olsun derim. E39 'un yakıtı Şehir içinde fazladır, baştan söyleyeyim. Yakıt problem olacaksa hiç bulaşmayın. Mk4 mü E39 mu sorusuna net olarak cevap veriyorum. "Temiz, bakımlı E39" Sürüş zevki arasında dağlar var. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Aralık 2017 Paylaş 19 Aralık 2017 2.0i alırdım. 2.5 lar her markada bir garip arada derde kaldı gibi. 2.8 in verigsini verene kadar 4.0 verilir derken, seçenek sayısı da 2.0 olunca daha çok olur hem de. donanımla rama başın döner, satan bile bilmiyor.. temizini bulunca donanıma bakarak pazarlık yaparsın şahsen jantına tamponuna mıncıklanmışına bakmam. ilk kriterim. 1 Yorum bağlantısı
Ali Karadağ 19 Aralık 2017 Yazar Paylaş 19 Aralık 2017 24 dakika önce, Gökhan Albayrak yazdı: Eğer E39 alınacaksa; - 2001 ve üzeri yani makyajlı (528i yi eliyoruz yani) - 525i ve üzeri (tercihim 525i olurdu vergiden dolayı. 520i de yeterli ama neden 525i olmasın, aynı vergi) - İçi muhakkak siyah (koltuklar M olursa ooo) - Yağ ve su seviyeleri kontrol altında olmalı. Forumlarda konuları mevcut bildiğim kadarıyla makyajlı kasalarda pek kronik problem yok. Sensörler aklıma geliyor sadece. - Mümkünse karpuz jant takılmamış olanı alınmalı... ## En önemlisi hasta bmw 'ciden alınmalı. Donanım seviyesi olarak keskin değildir. İlk alırken paran göre opsiyon alırsın. En azından koltuk ısıtma olsun derim. E39 'un yakıtı Şehir içinde fazladır, baştan söyleyeyim. Yakıt problem olacaksa hiç bulaşmayın. Mk4 mü E39 mu sorusuna net olarak cevap veriyorum. "Temiz, bakımlı E39" Sürüş zevki arasında dağlar var. 2.0i'nin bayağı hantal kaldığı söyleniyor, şu anda bana yakın bir 2.0d var ama onda da kararsızım BMW'nin ilk dizellerinden sanırım. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-tertemiz-bakimli-2003-model__bmw-5.20-d-m-497526042/detay/ 17 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: 2.0i alırdım. 2.5 lar her markada bir garip arada derde kaldı gibi. 2.8 in verigsini verene kadar 4.0 verilir derken, seçenek sayısı da 2.0 olunca daha çok olur hem de. donanımla rama başın döner, satan bile bilmiyor.. temizini bulunca donanıma bakarak pazarlık yaparsın şahsen jantına tamponuna mıncıklanmışına bakmam. ilk kriterim. Ellenmiş araçlara binmem, alınca ben de ellemem abi. Fabrikasyon neyse o olsun isterim Aslında seni yakalamışken başka bir araç sormam lazım Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 19 Aralık 2017 Paylaş 19 Aralık 2017 Bu aracı bence eleyin. Dizele bakmazdım ben. Benim bir videom var, ona bir bakın derim. Hantallık konusu da içinde geçiyor. http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/293275-bmw-e39-520i-ali-can-incelemesi-ve-teknik-veriler/ 1 Yorum bağlantısı
Ali Karadağ 19 Aralık 2017 Yazar Paylaş 19 Aralık 2017 (düzenlendi) 10 dakika önce, Gökhan Albayrak yazdı: Bu aracı bence eleyin. Dizele bakmazdım ben. Benim bir videom var, ona bir bakın derim. Hantallık konusu da içinde geçiyor. http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/293275-bmw-e39-520i-ali-can-incelemesi-ve-teknik-veriler/ Daha önceden video hariç incelemiştim Gökhan hocam. İlan atıp "bu olabilir" diyebileceğin bir araç var mı hazırında? Yok ise uğraş istemem. Ek: https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-bmw-525-i-manuel-emsalsiz-temizlikte-lpg-li-335417964/detay Bu araç düzgün duruyor. 19 Aralık 2017 tarihinde Ali Karadağ tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 19 Aralık 2017 Paylaş 19 Aralık 2017 Konuyla ilgili değil ama dizel E30 bile var. Yani BMW de dizel çok yeni değil. 1 Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 19 Aralık 2017 Paylaş 19 Aralık 2017 Sunroof yok, deri koltuk yok. Farlar makyajlı stoplar makyajsız... İlginç bir bmw. E60 bakıyorum, favori ilanlarımda E39 malesef yok. Bakayım, gözüme çarpan olursa buradan paylaşırım. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Taşkın 20 Aralık 2017 Paylaş 20 Aralık 2017 Bir tanıdığımda 2.0i vardı. Yakıtı beni öldürüyor. LPG yetişmiyor. Hantal kalıyor dediğinde şaşırtmıştı beni. Çok durmadı sattı arabayı. 1 Yorum bağlantısı
Oğuzhan Alp 20 Aralık 2017 Paylaş 20 Aralık 2017 Ciddi derecede ilgi alaka isteyen bir araç takip ettiğiniz model yılında ve kasada. Yaşa bağlı olarak artık ömrünü tamamlamaya başladı artık E39'lar. Hassas olarak ilgilenilen araçlar yürüyor. Gerisi son demlerinde. E34 kasa biraz daha mekanikti ama E39'lar full elektronik sisteme geçiş yapılan ilk kasa. Olur olmadık günü kurtarmak adına işlemler yapıldıysa evveliyatında çok zor toparlanır. İşçiliği yüksek fiyatlıdır. Temizi ve lastiği kalın yanaklı olanına binince resmen uçan halı gibi geliyor. Ne çukur ne tümsek hissettirmez. Sadece tık diye bir ses gelir o kadar. 1 Yorum bağlantısı
Kutluay Selçuk 20 Aralık 2017 Paylaş 20 Aralık 2017 e39 kasa alınacak ise 2001 üstü alınmalı,tercihan 525i veya 530i 2001 üstü 520i ler 2.2 litre motordur,170 bg olması lazım. şanzımanları 5 ileri zf otomatiktir.sıkıntı çıkmaz. ama elektronik alt yapısı sıkıntılıdır,farlarının bile ayrı beyni vardır,herşeye beyin-sensör takma teknolojisi 2000 li yıllarda başladığı için bu işe ilk girenlerdir ve çok arıza verir. bagajın pandizotlarının içi beyin,kablo ıvır zıvır doludur,aküsüde bagajda. kullanımı mükemmel tat verir,yüksek hızda falan hiç tedirgin olmassınız. sanayideki ustalar en güzel parayı bmw ciler ve volkswagenciler kazanır. zaten şöyle bir söz var;"ilk sıfır alan bmw ye biner,ondan sonrakilere bmw biner"derler. vaktiniz ve paranız varsa alın,tadını çıkarın. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi 20 Aralık 2017 Paylaş 20 Aralık 2017 E46 bmw de bile 2.0 motor yetersiz yokuş çıkamaz doblo sizi tokatlar,yanlamak istersin yanlamaz,yakıt desen e46 da ortalama 13 litre civarı idi.5 serisinde ne olur bilemem ama kasa ağırlığı ile dahada fazla yakacağı kesin.Dizelleri o kasalarda pek önerilmiyor.Açıkcası ben bu iki tercih arasından mondeo alırdım Yorum bağlantısı
Önder Özcan 20 Aralık 2017 Paylaş 20 Aralık 2017 Ali, bence ilk kriterin otomatik olsun. 1 Yorum bağlantısı
Ali Karadağ 20 Aralık 2017 Yazar Paylaş 20 Aralık 2017 16 saat önce, Gökhan Albayrak yazdı: Sunroof yok, deri koltuk yok. Farlar makyajlı stoplar makyajsız... İlginç bir bmw. E60 bakıyorum, favori ilanlarımda E39 malesef yok. Bakayım, gözüme çarpan olursa buradan paylaşırım. E60 güzel kasa, tam anlamıyla ayakları yere basan bizim binebileceğimiz ideal kasa, ne yeni ne eski, ne büyük ne küçük tam tadında ama rakamlar... 8 saat önce, Ahmet Taşkın yazdı: Bir tanıdığımda 2.0i vardı. Yakıtı beni öldürüyor. LPG yetişmiyor. Hantal kalıyor dediğinde şaşırtmıştı beni. Çok durmadı sattı arabayı. Aylık 1000km civarı bineceğim, hantal kalıyor olması sıkıntı zira altımdaki araçtan farkı yoksa girmeye değmez zaten. 7 saat önce, Ahmet Türedi yazdı: E46 bmw de bile 2.0 motor yetersiz yokuş çıkamaz doblo sizi tokatlar,yanlamak istersin yanlamaz,yakıt desen e46 da ortalama 13 litre civarı idi.5 serisinde ne olur bilemem ama kasa ağırlığı ile dahada fazla yakacağı kesin.Dizelleri o kasalarda pek önerilmiyor.Açıkcası ben bu iki tercih arasından mondeo alırdım "Yanlamak" deyimini sevmem bile. 3 kasaya bakmama sebebim o, konfor severim ben bir de yol tutuşu tabi. Şehir içinde kedi, şehir dışında Jaguar'a dönüşen bir araba lazım Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 20 Aralık 2017 Paylaş 20 Aralık 2017 3 dakika önce, Ali Karadağ yazdı: konfor severim ben bir de yol tutuşu tabi. Şehir içinde kedi, şehir dışında Jaguar'a dönüşen bir araba lazım Bence 530i E39 kasa kaliteli. 15 yaşında olan aracınmda her sabah kapısını açtığımda deri kokusuyla karşılanıyorum. Trafikte korna sesi duymuyorum. Uzun yolu bambaşka, gerçi "Doblo tokatlıyor"muş, hiç şahit olmadım ama iyi espiri 2 Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 20 Aralık 2017 Paylaş 20 Aralık 2017 Bir çok şey söylenmiş zaten ben klasiklerden yazıyım Tavansız (sunroofsuz) bmw balkonsuz eve benzer. 5 kasanın otomatiği tutulur. BMW'ye bakarsan ihya eder bakmazsan rezil eder. donanımı tatminkar, geçmişi belli ve iyi bakılmış 530i mutluluk kaynağıdır. 530,25,28,... den daha önemlisi iyi bakılmış olması. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi 21 Aralık 2017 Paylaş 21 Aralık 2017 (düzenlendi) 14 saat önce, Gökhan Albayrak yazdı: Bence 530i E39 kasa kaliteli. 15 yaşında olan aracınmda her sabah kapısını açtığımda deri kokusuyla karşılanıyorum. Trafikte korna sesi duymuyorum. Uzun yolu bambaşka, gerçi "Doblo tokatlıyor"muş, hiç şahit olmadım ama iyi espiri 5.30 değil 5.20 için konuşuyorum doblo konusunda da ciddiyim hatta ben 3.20 i ile dobloya yokuşta geçildikten sonra aracımı satmaya karar vermiştim o derece yani.Bahsettiklerim tamamen gerçek hayatattan kesitlerdir 14 saat önce, Ali Karadağ yazdı: E60 güzel kasa, tam anlamıyla ayakları yere basan bizim binebileceğimiz ideal kasa, ne yeni ne eski, ne büyük ne küçük tam tadında ama rakamlar... Aylık 1000km civarı bineceğim, hantal kalıyor olması sıkıntı zira altımdaki araçtan farkı yoksa girmeye değmez zaten. "Yanlamak" deyimini sevmem bile. 3 kasaya bakmama sebebim o, konfor severim ben bir de yol tutuşu tabi. Şehir içinde kedi, şehir dışında Jaguar'a dönüşen bir araba lazım Yanlamak deyimini sevmiyorsanız bile bmw ile yanlamamak elde değil helede 5.30 ve üstü motor alırsanız.İster istemez şeytan dürtükleyecek emin olun.Serseriler gibi değil tabi tadında bırakarak. 21 Aralık 2017 tarihinde Ahmet Türedi tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 21 Aralık 2017 Paylaş 21 Aralık 2017 2 saat önce, Ahmet Türedi yazdı: 5.30 değil 5.20 için konuşuyorum doblo konusunda da ciddiyim hatta ben 3.20 i ile dobloya yokuşta geçildikten sonra aracımı satmaya karar vermiştim o derece yani.Bahsettiklerim tamamen gerçek hayatattan kesitlerdir Makyajlılar 2.2 lt. Yokuş için yeterli, dobloya da mahcup etmez. Plakayı hatırlıyorsanız intikamınızı alayım 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi 21 Aralık 2017 Paylaş 21 Aralık 2017 (düzenlendi) 1 saat önce, Gökhan Albayrak yazdı: Makyajlılar 2.2 lt. Yokuş için yeterli, dobloya da mahcup etmez. Plakayı hatırlıyorsanız intikamınızı alayım İntikam için bmw den sonra insignia aldım zaten gereken dersler verildi.İnsignia da bana yakıt yönünden ders verdi sattım.Yinede saol.Artık her doblo gördüğümde acımadan eziyorum ,hiç acımıyorum 21 Aralık 2017 tarihinde Ahmet Türedi tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 21 Aralık 2017 Paylaş 21 Aralık 2017 12 dakika önce, Ahmet Türedi yazdı: İntikam için bmw den sonra insignia aldım zaten gereken dersler verildi.İnsignia da bana yakıt yönünden ders verdi sattım.Yinede saol.Artık her doblo gördüğümde acımadan eziyorum ,hiç acımıyorum "Çok zalimsin Şakir abi" 1 Yorum bağlantısı
Talha Bilgi 18 Aralık 2023 Paylaş 18 Aralık 2023 Bir arkadaşım E39 5.202ini satacakmış hız sabitleyicisi var bu benim için çok önemli . Açıkcası w124'den memnunum ama hız sabitlemem yok ve dizerime zor oluyor tek o eksiğim... Aracı bakımlı ve içi dışı temiz ve diri. Bana özel 400 bin fiyat söyledi .... Benim araç ise sanırım 350 bin civarında ediyor (M111 motor, 8 tuş klima, 4 cam otomatik, 16" 8 delik jant/kış lastiği). Satıp üzerine 50 verip almak sizce mantık lı mı ? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Aralık 2023 Paylaş 18 Aralık 2023 Talha Bilgi yazdı: Bir arkadaşım tanıdıktan tamamı ile mantıklı, koltuğu da daha rahat gelebilir size 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 18 Aralık 2023 Paylaş 18 Aralık 2023 Mersoya hız sabitleyici takılmıyor mu? 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 18 Aralık 2023 Paylaş 18 Aralık 2023 124’ten sonra bayağı teknoloji atlanmış olur. 1 1 Yorum bağlantısı
Onur Demir 19 Aralık 2023 Paylaş 19 Aralık 2023 2003-2004 yılları arasında 1999 modeli vardı bende. 5.25TDS Shadowline hala özlerim miss gibi arabaydı. ama tabi o zamanlar 4-5 yaşındaydı. üzerinden çok geçti. gençlik zamanlarımda çok fazla eve geç kalıp arabada yatmışlığım var. e39 a göre 124 kasa da daha güzel uyunuyordu Şaka bir yana ustası önemli, Çorluda mesela düzgün BMW ci yok. mercedesden anlayan daha çok. bu benim için belirleyicidir. Siz bu konuyu çözebiliyorsanız e39 daha mantıklı bir tercih olabilir. 1 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts