Emre Şimşek 30 Kasım 2017 Paylaş 30 Kasım 2017 Seat İbiza 1.0 Eco TSI (110 Hp) DSG Style +Plus Aracı 1,5 aydır kullanıyorum. O nedenle yazacaklarım eksik kalmış olabilir.. Dördüncü nesil İbiza olarak geçiyor. Kasanın üretimi 2008, makyaj 2012 ve 2015'te. Bizimki 2016 model. Makyajın en belirgin özellikleri ise Eco Tsi motor, gündüz sürüş ledleri ve arka stop ledleri. Teknik Özellikler 1.0 Eco TSI (110 Hp) DSG 0-100km : 9,3 sn Maksimum hız : 197 km/saat fabrika verisi fakat 200'ü geçtim. Yakıt deposu : 45 lt Bagaj hacmi : 292 lt Güç : 110 bg 5000-5500 devir Tork: 200 nm 2000-3500 devir Ön süspansiyon : Bağımsız, McPherson dengeleyici yay Arka süspansiyon : Yarı bağımsız, yay Ön frenler : Hava soğutmalı disk Arka frenler : Disk Yakıt tüketimi : 4,9lt/100km Emisyon Standardı : Euro VI Ağırlık : 1065 kg Lastik Ebatı : 185/60 R15; 215/45 R16; 215/40 R17 Güvenlik: Euro Ncap 2011, 2015 ve 2016'da 5 yıldız. ABS, ESP , EBD, EDL(Elektronik Diferansiyel Kilidi), ESBS (Elektronik Stabilite Fren Sistemi), HBA (Hidrolik Fren Yardımcısı), İkincil çarpışma freni, Hill Holder, Yorgunluk Tespit Sistemi, İsofix,... Donanımlar: Standart Style pakette dijital klima, hız sabitleyici, lastik basınç sensörü, elektrikli tek dokunuşla açılabilen camlar, kumandadan cam açıp kapama. Aracı asıl keyifli hale getiren plus paketi.. Style Plus Paketi : 6,5" Dokunmatik Renkli Ekranlı Radyo, CD, MP3 Çalar / USB, Aux-in, SD Kart Girişi / Bluetooth / Direksiyondan Kumandalı Ses Sistemi / 4 Hoparlör + 2 Tweeter) + Arka Park Sensörü(vagcomla ekrana da yansıttık) + Elektronik Paket: Yağmur Sensörü + Kendiliğinden Kararan İç Dikiz Aynası + Otomatik Yanan Farlar + Coming Home-Leaving Home Özelliği (Eve Kadar-Araca Kadar İzleme Fonksiyonu) + Katlanabilir Yan Aynalar Bu donanımlarla bu küçük araç bir üst sınıfın en dolu donanım seviyesine kadar yaklaşıyor. Yorum Manuel dizel Focus'tan sonra DSG şanzımanıyla sürüşü çok keyifli bir araç diyebilirim. 1.0 motora geçerken yokuşlarda bayılacağından korkmadım değil. Ama yüklü olduğu halde perfomansı Focus'tan daha iyi. Bu ebattaki bir araba için 200 nm tork, 110 bg motor, bir aile babasını yeterince mutlu ediyor. Aracın en sevdiğim yeri multimedya teybi. Navigasyon hariç aklımıza gelen bütün özellikleri koymuşlar. Full link denen cep telefonunu birebir ekrana yansıtma özelliği de mevcut fakat servis bizi bir daha düdüklesin diye pasif durumda.. Torpidonun içindeki cd yeri ve sd kart yuvası, kokpitte derli toplu bir görünüm için faydalı olmuş fakat torpido gözünde bu sebeple neredeyse hiç yer kalmamış. Fakat özellikle yolcu koltuğunun sağında 2 tane önemli eşya bölmeleri mevcut ve kapı içleri de geniş tutulmuş, bir nevi torpido gözünün eksikliği buralardan giderilmeye çalışılmış. Cüzdan saklama yeri Aracın dikiz aynası çok şık bir tasarıma sahip. Kendiliğinden kararma özelliği de güzel çalışıyor. Araçta tek eksik gördüğüm opsiyonel olan kol dayaması. Onu da 150 lira maliyetle takmatik Omsa marka bir dayamayla hallettim. İçindeki gözle birlikte çok kullanışlı oldu.. Arka diz mesafesi bir önceki aracım Focus'la kıyasladığımda neredeyse aynı. Yani buna geniş demiyorum ama demekki Focus'ta olması gerekenden darmış. Yine de sığma gibi bir problemimiz yok. Tavan ferah. Önden arkaya doğru tavanın içine doğru 2 girinti yapmışlar, yüksekliğini daha da artırmış. Tavandaki gördüğüm eksiklikler de arkada lamba olmaması ve tavanda herhangi bir tutamak, gözlük saklama kabı gibi şeylerin hiç olmaması. Bagaj düşündüğümden büyük, derin. Sınıfına göre iyi. Bize de yetiyor. Dış görünüm beni cezbediyor. Aracı dümdüz yapmamışlar, açı değiştirdikçe bir yerden bir kenardan bir çizgi gözünüzü okşuyor. Dışında en sevdiğim yerleri Far içindeki gündüz ledleri ve stopların led olması. 15 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 30 Kasım 2017 Paylaş 30 Kasım 2017 Ayni araci mesai arkadasim icin almis ve Istanbul da Rize ye 1000 km kullandim toplamda. Fikrim sinifinin fiyat performans olarak en iyi araci. Renk muthis 1.0 DSG kombinasyonu muthis. Yumusak suspansiyona ragmen yol tutus ciddi basarili. Esp yi basarili bulmustum bir yerde anlik bi direksiyon kirma hareketim oldu araci tam anlamiyla test ettim diyebilirim. Tek eksik acilir tavan ama acilir tavanda geriye gitmiyor sadece otobusteki havalandirma gibi arka kisimdan aciliyor. Bardaklik cok sakat yerde, on gogus orta konsol teybin altinda arada kalmis ulasmak ve bardagi oradan almak sikinti. Birseyleri dokme ihtimali cok fazla. Klima izgaralarini begenmesemde piano black detaylar bu dusuncemi yumusatiyor. Odulu bu arac kazanirsa yarisi benim bu kadar aciklamaya [emoji16] Kazasiz belasiz masallah. 1 1 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 30 Kasım 2017 Yazar Paylaş 30 Kasım 2017 Resmen eksikleri tamamlamışsın. Motor şanzıman uyumu harika. Ses yalıtımı olarak da üst düzey bir araç. Onu da ekleyeyim. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 30 Kasım 2017 Paylaş 30 Kasım 2017 Renk müthiş. Donanım süper. Çok beğendim.. Maşallah. 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 30 Kasım 2017 Paylaş 30 Kasım 2017 Resmen eksikleri tamamlamışsın. Motor şanzıman uyumu harika. Ses yalıtımı olarak da üst düzey bir araç. Onu da ekleyeyim. Motor sesi de bi harika. V6 motorlarin in kesik sesi olmasa ayni tonlarda. Kuzu gorunumlu kurt. 1.0 in neresinden cikiyor o ses dedim ilk kullandigimda [emoji16] Yok yok bu incelemeyi ben yapmaliymisim [emoji23][emoji23][emoji23] 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 30 Kasım 2017 Paylaş 30 Kasım 2017 ses süper evet. 75 hp atmosferik 1.0 larda da aynı. 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 30 Kasım 2017 Paylaş 30 Kasım 2017 Son zamanlarların parlayan yıldızı. 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 30 Kasım 2017 Yazar Paylaş 30 Kasım 2017 Bir saat önce, Metin Akbal yazdı: Motor sesi de bi harika. V6 motorlarin in kesik sesi olmasa ayni tonlarda. Kuzu gorunumlu kurt. 1.0 in neresinden cikiyor o ses dedim ilk kullandigimda Yok yok bu incelemeyi ben yapmaliymisim Hahah Hakikaten çok tatlı bir motor sesi var. Kazanırsa senin olsun inşallah 1 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 30 Kasım 2017 Paylaş 30 Kasım 2017 48 dakika önce, Emre Şimşek yazdı: Hahah Hakikaten çok tatlı bir motor sesi var. Kazanırsa senin olsun inşallah Yok yav işin espirisindeyim. Bende de yer edinmiş bu araç o yüzden bildiklerimi aktardım Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 30 Kasım 2017 Yazar Paylaş 30 Kasım 2017 3 saat önce, Metin Akbal yazdı: Yok yav işin espirisindeyim. Bende de yer edinmiş bu araç o yüzden bildiklerimi aktardım Bir an Astra'yı satıp bundan alacan sandım Buna güzel bi-xenon da yaparsın şimdi Yorum bağlantısı
Metin Akbal 30 Kasım 2017 Paylaş 30 Kasım 2017 Bir an Astra'yı satıp bundan alacan sandım [emoji4] Buna güzel bi-xenon da yaparsın şimdiFazla elektronik goze alamam [emoji16] Yorum bağlantısı
Recommended Posts