Şamil Karavelioğlu 28 Kasım 2017 Paylaş 28 Kasım 2017 Merhabalar arkadaşlar, lastik ebatları 195-65-15 olan caddy aracımın lastik ebatını 205-55-16 olarak ve haliyle jantlarını da 16 jant olarak değiştirmek istiyorum, sizce bu değişiklik yakıta çok etki edermi, bu konuda fikirlerinizi paylaşmanızı bekliyorum, şimdiden yokum ve fikirleriniz için teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 28 Kasım 2017 Paylaş 28 Kasım 2017 Orijinal jant kullanirsaniz cok etkilenmez. Yorum bağlantısı
Şamil Karavelioğlu 28 Kasım 2017 Yazar Paylaş 28 Kasım 2017 Bildiğim kadarı ile caddy de orjinal jant 15 inch, ben 16 inc alıcağım için muhtemelen orjinal jant alamayacağım. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 28 Kasım 2017 Paylaş 28 Kasım 2017 195/65 15 ve 205/55 16 Çap olarak %100 e yakın uyumlu. Yani 15 yerine 16 takmanın olumsuz bir etkisi olmayacak. Sadece 195 yerine 205 takmış olmanın getirdiği sürtünme farkından dolayı bir yakıt artışı olacaktır. Bu da %5 ten azdır diye tahmin ediyorum. 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 28 Kasım 2017 Paylaş 28 Kasım 2017 Bildiğim kadarı ile caddy de orjinal jant 15 inch, ben 16 inc alıcağım için muhtemelen orjinal jant alamayacağım.Orijinal derken ornek olarak Golf V te hem 15 hem de 16 jant kullanilmis. Jantin kendisinin orijinal olmasi kastim. Replika Cin mali almamaniz. Hem arac hem surus hem de kendi guvenliginiz icin. 1 Yorum bağlantısı
Şamil Karavelioğlu 28 Kasım 2017 Yazar Paylaş 28 Kasım 2017 Bir saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: 195/65 15 ve 205/55 16 Çap olarak %100 e yakın uyumlu. Yani 15 yerine 16 takmanın olumsuz bir etkisi olmayacak. Sadece 195 yerine 205 takmış olmanın getirdiği sürtünme farkından dolayı bir yakıt artışı olacaktır. Bu da %5 ten azdır diye tahmin ediyorum. %5 lik fark çok fazla diil, 15 jant caddy nin altında biraz ufak kalıyor gibi geldi bana,bu yüzden 16 jant tam olur diye düşünüyorum Bir saat önce, Metin Akbal yazdı: Orijinal derken ornek olarak Golf V te hem 15 hem de 16 jant kullanilmis. Jantin kendisinin orijinal olmasi kastim. Replika Cin mali almamaniz. Hem arac hem surus hem de kendi guvenliginiz icin. Kesinlikle haklısınız bende şimdi tam yolda giderken çukurda, tümsekte, kopan kırılan replikalara bakıyordum netten, dediğiniz gibi önemli olan güvenlik. 2 Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 28 Kasım 2017 Paylaş 28 Kasım 2017 oem golf6 highline jantı bakın derim. 15 jant gerçekten caddy de çok küçük duruyor 1 Yorum bağlantısı
Kemal Korkmaz 29 Kasım 2017 Paylaş 29 Kasım 2017 Caddy fiorino doblo bu tip araçlarda T veya H serisi lastik kullanılmalı . Bu araçlar yüksek ve ağırlık taşıyabilmesi düşünüldüğünden dolayı yanak genişliği 60 veya 65 olmalı ... 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 29 Kasım 2017 Paylaş 29 Kasım 2017 2 saat önce, Kemal Korkmaz yazdı: Caddy fiorino doblo bu tip araçlarda T veya H serisi lastik kullanılmalı . Bu araçlar yüksek ve ağırlık taşıyabilmesi düşünüldüğünden dolayı yanak genişliği 60 veya 65 olmalı ... Bunlardan önemlisi.. Yük endeksleri yüksel olmalı... 91 otomobiller için yeterlidir.. kamyonetler 94-95 oluyor genelde.. Arazi araçları için durum tamamen farklı. Yük iki lastiğe binebildiği için 4x4 suvlarda yük endeksi 100 oluyor. Yorum bağlantısı
Cem Işık 29 Kasım 2017 Paylaş 29 Kasım 2017 Peki 235-70-16 lastikleri 255-65-16 ile değiştik diyelim. Nedir sonuç?? Yorum bağlantısı
Yücel Metin 29 Kasım 2017 Paylaş 29 Kasım 2017 Bilgilerime göre : Taban genişlediği için Tutunma artar, yanak küçülüyor biraz konforda azalma olabilir ama çok az. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 29 Kasım 2017 Paylaş 29 Kasım 2017 Bilgilerime göre : Taban genişlediği için Tutunma artar, yanak küçülüyor biraz konforda azalma olabilir ama çok az.Yanak küçülmüyor, hatta 1 mm büyüyor 70 65 değerleri % olduğu için taban genişledigi için oda artıyor. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 29 Kasım 2017 Paylaş 29 Kasım 2017 Böyle bir hesaplama tablomuz var.. http://www.otoclubturkiye.com/forum/hiz-lastik/lastik_hesabi.htm 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts