Metin Akbal 6 Mayıs 2019 Paylaş 6 Mayıs 2019 Hocam bu soruyu en iyi sen cevap verirsin. Arabayi uzun beklemelerde (ışık , trafik vs) vitesi d den n ye atiyorum. Bu sıkınti yaratirmi. Frene araci durduracak kadar basarsan kavrama devam eder bunu aracin sesinden devirden anlarsin, arac gideyimmi durayimmi arasinda kararsizlik yasamamali frene arac durunca tam basarsan kavrama devredisi kalir ama yaglama devam eder o yuzden uzun bekleme harici bosa almamali. Yorum bağlantısı
İsa Acar 6 Mayıs 2019 Paylaş 6 Mayıs 2019 Frene araci durduracak kadar basarsan kavrama devam eder bunu aracin sesinden devirden anlarsin, arac gideyimmi durayimmi arasinda kararsizlik yasamamali frene arac durunca tam basarsan kavrama devredisi kalir ama yaglama devam eder o yuzden uzun bekleme harici bosa almamali.Uzun beklemeden kasıt ne kadarlık bir süreyi kapsıyor acaba Metin bey? 20-30 sn bile ışıkta bekleyecek olsam, N’ ye alıyorum ben mesela. [emoji848] Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 6 Mayıs 2019 Paylaş 6 Mayıs 2019 Frene basmasına basalımda, lakin alet klima açık ise bu durumda epey bir titreşim veriyor kabine. Hadi klima kapalıyken sıkıntı yok da, klima açıkken titreşim hissediyoruz. Aynı sorun Hyundai accent era da başımıza gelirdi. bizde hep boşta beklerdik. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 7 Mayıs 2019 Paylaş 7 Mayıs 2019 Uzun beklemeden kasıt ne kadarlık bir süreyi kapsıyor acaba Metin bey? 20-30 sn bile ışıkta bekleyecek olsam, N’ ye alıyorum ben mesela. [emoji848] Frene basmasına basalımda, lakin alet klima açık ise bu durumda epey bir titreşim veriyor kabine. Hadi klima kapalıyken sıkıntı yok da, klima açıkken titreşim hissediyoruz. Aynı sorun Hyundai accent era da başımıza gelirdi. bizde hep boşta beklerdik. [emoji20] Bence her ikinizde bildiginizden şaşmayin [emoji16] 1 2 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 7 Mayıs 2019 Paylaş 7 Mayıs 2019 20 saat önce, Ali Darbaz yazdı: Frene basmasına basalımda, lakin alet klima açık ise bu durumda epey bir titreşim veriyor kabine. Hadi klima kapalıyken sıkıntı yok da, klima açıkken titreşim hissediyoruz. Aynı sorun Hyundai accent era da başımıza gelirdi. bizde hep boşta beklerdik. Ben de ışıklarda 10 sn üzerinde N ye alırım. 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 7 Mayıs 2019 Paylaş 7 Mayıs 2019 Ben ışıklara yanaşırken boşa alırdım.. 10-15 sn altı için D’de kalırdı hep vites.. Yorum bağlantısı
Azad Mirzade 7 Mayıs 2019 Paylaş 7 Mayıs 2019 Bu tabi otomatikler için değil mi, manulde boşta bekleriz? Yorum bağlantısı
Metin Akbal 7 Mayıs 2019 Paylaş 7 Mayıs 2019 Bu tabi otomatikler için değil mi, manulde boşta bekleriz?Tabikiside Debriyaja bassan bile kavrama devam eder ve buda baskiyi yer. Yorum bağlantısı
İsa Acar 7 Mayıs 2019 Paylaş 7 Mayıs 2019 1 saat önce, Emre Şimşek yazdı: Ben ışıklara yanaşırken boşa alırdım.. 10-15 sn altı için D’de kalırdı hep vites.. Arttırıyorum! Malum kırmızı 80 sn. civarı yanmaya başladığı için, ben kontağı bile kapatıyorum 1 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 7 Mayıs 2019 Paylaş 7 Mayıs 2019 2 saat önce, İsa Acar yazdı: Arttırıyorum! Malum kırmızı 80 sn. civarı yanmaya başladığı için, ben kontağı bile kapatıyorum Yapmışlığım var hem de çok. Ama bir gün araba çalışmadı ben de vazgeçtim 😂 3 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 7 Mayıs 2019 Paylaş 7 Mayıs 2019 5 saat önce, Emre Şimşek yazdı: Yapmışlığım var hem de çok. Ama bir gün araba çalışmadı ben de vazgeçtim 😂 Start stopu bile kapatıyorum 😄 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 7 Mayıs 2019 Paylaş 7 Mayıs 2019 17 dakika önce, Selçuk Bakış yazdı: Start stopu bile kapatıyorum 😄 Zenginlik akıyor paçalardan. 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 7 Mayıs 2019 Paylaş 7 Mayıs 2019 Zenginlik akıyor paçalardan. [emoji4]Yok yav alışkanlık, ya geç çalışırsa arkadan laf yemeyelim diye [emoji2] 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 7 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 7 Mayıs 2019 Arkadaşımın satın aldığı akü şarj cihazını denemiş oldum. %75 seviyesinde görünüyordu akü sabaha kadar bıraktım. 12.8v görünüyordu şarj işleminden sonra. 2 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 8 Mayıs 2019 Paylaş 8 Mayıs 2019 11 saat önce, Selçuk Bakış yazdı: Start stopu bile kapatıyorum 😄 Aküyü söküyorum😛 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 18 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 18 Mayıs 2019 Boğaz kelebeği üzerindeki su giriş çıkış kısımlarının çürüdüğünü lpg sistemi yenilenirken görmüştüm. Son zamanlarda iyice kafama takılan konuyu sonunda çözdüm. Çakılı olan su giriş kısımlarını söküp yerine diş açarak pirinç rakorlar bağladık. Rakorlar daha önceden elimde vardı bilgisayar soğutma konusundan. Tornacıda 40 lira aldı sorun çözüldü.Ön takımı elden geçirdikten sonra rot ayarı yaptırmamıştım onu da bugün hallettik. 5 Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 18 Mayıs 2019 Paylaş 18 Mayıs 2019 cok iyi olmus abimin arabasının termostatını değiştirirken buraya giren hortumun özelligini yitirdigini gördüm buraların hortumunuda değiştirdigim zaman görmüştüm bu kısımları aynı böyle idi. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 18 Mayıs 2019 Paylaş 18 Mayıs 2019 Ne güzel her işi kendi hallediyorsun, ben ancak durumun oluşmadan önce önlem almadan öteye gidemiyorum. Elim bu işlere hiç gelmiyor ve tez canlılığım eksik iş yapmama meydan veriyor. Bu nedenle sizi çok taktir ediyorum. Benim gibi foruma "termostat patladı" Triger bozuldu" gibi gevezelenmek yerini, "gaz kelebeğini yaptım" deyip çıkıyorsunuz. Maşallah diyorum size. Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 18 Mayıs 2019 Paylaş 18 Mayıs 2019 Adam kelebeği sökmüş bir de rakor yapmış.. Valla ben olsam ben de beceremezdim herhalde.. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 18 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 18 Mayıs 2019 Ne güzel her işi kendi hallediyorsun, ben ancak durumun oluşmadan önce önlem almadan öteye gidemiyorum. Elim bu işlere hiç gelmiyor ve tez canlılığım eksik iş yapmama meydan veriyor. Bu nedenle sizi çok taktir ediyorum. Benim gibi foruma "termostat patladı" Triger bozuldu" gibi gevezelenmek yerini, "gaz kelebeğini yaptım" deyip çıkıyorsunuz. Maşallah diyorum size. Zamanla oluyor abi bende çok hata yaptım ama artık ufaktan işi kavramaya başladım Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 18 Mayıs 2019 Paylaş 18 Mayıs 2019 1 saat önce, Mehmet Cihat yazdı: Zamanla oluyor abi bende çok hata yaptım ama artık ufaktan işi kavramaya başladım Senin arabanın motoru f16d3 modelmi. Bizim cruze f16d4 model. Bizim Lacettinin J200 kasa kodu var, yine cruze ise J300. Merakım senin kayış mayış değişmesi gerekiyor mu ? Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 18 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 18 Mayıs 2019 Senin arabanın motoru f16d3 modelmi. Bizim cruze f16d4 model. Bizim Lacettinin J200 kasa kodu var, yine cruze ise J300. Merakım senin kayış mayış değişmesi gerekiyor mu ? Aynen j200 kasa f16d3 motor. Kayışların tümü değişti bende Senin arabanın motoru f16d3 modelmi. Bizim cruze f16d4 model. Bizim Lacettinin J200 kasa kodu var, yine cruze ise J300. Merakım senin kayış mayış değişmesi gerekiyor mu ? Aslında Cruze lacettinin devamı zaten lacetti premiere olarak çıktı fakat ikisi satılmaya devam etti. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 18 Mayıs 2019 Paylaş 18 Mayıs 2019 Şimdi, Mehmet Cihat yazdı: Aynen j200 kasa f16d3 motor. Kayışların tümü değişti bende Aslında Cruze lacettinin devamı zaten lacetti premiere olarak çıktı fakat ikisi satılmaya devam etti. Bizim lacettinin kayişlari ne durumda bilmiyoz. Nasil kontrol ederiz. Nasil anlariz yenimi eskimi Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 18 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 18 Mayıs 2019 Bizim lacettinin kayişlari ne durumda bilmiyoz. Nasil kontrol ederiz. Nasil anlariz yenimi eskimiTrigerin üstündeki kapağı sökmek gerekiyor tam teşhis koymak için kayışda çatlak vs varmı bakmak lazım. Ben tam değişim zamanını bilmediğim için hepsini değiştirdim Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 18 Mayıs 2019 Paylaş 18 Mayıs 2019 8 dakika önce, Mehmet Cihat yazdı: Trigerin üstündeki kapağı sökmek gerekiyor tam teşhis koymak için kayışda çatlak vs varmı bakmak lazım. Ben tam değişim zamanını bilmediğim için hepsini değiştirdim Lacettinin durumu muhim. Ne yapildi ne yapilmadi bilmiyoz. Bunun şanziman yagi kac binde degisiyor. Sen o konuda ne yaptin. Yorum bağlantısı
Recommended Posts