Sefa Şerif 1 Kasım 2017 Paylaş 1 Kasım 2017 Top Gear tarafından gerçekleştirilen bu drag yarışı, gerçek manada kalp ritimlerinde bozukluk yapabilir. Otomobil yarışlarının en heyacanlısı olan drag, araçların güç bakımından tüm hünerlerini sergilemesine olanak sağlıyor. Turuncu bir Nissan GT-R’ın sağ köşesinde 4.0 TFSI V8 motorlu ve 560 hp güç üreten bir RS7 Sportback, sol tarafında ise 4.0L hacminde V8 Twin Turbolu 571 beygirlik bir Mercedes E63 S duruyor. İşin merkezinde ise 3.8L motorlu 570 hp gücünde ve 2.8 saniyede 100 km’ye kalkış yapabilen bir Japon harikası. Belki GT-R’ın onlarca farklı videosunu izlemişsinizdir. Benim gördüğüm ve şahit olduğum tek şey; kendinden baya güçlü ve hacimli motorlu spor arabalarla yarıştırılması ve onları yenişini dir. Belgeseli yapılacak kadar gizemli olan bu arabanın sırrı ne? Bizim burdan tek diyebildiğimiz Japon olması. Dünyada adı söylendiğinde Ferrari, Porsche ve Lamborghini gibi arabaların ikinci plana atılmasını sağlayan Supra ve GT-R dır. Videomuzda da gördüğümüz üzere kalkışta hacim farklarını gösteren RS7 ve E63 S iler de turuncu GT-R’ın büyük gazabına uğruyorlar… Alıntı 2 Yorum bağlantısı
Serkan Karakoca 1 Kasım 2017 Paylaş 1 Kasım 2017 burda araçlar çok güçlü ama en önemlisi kg başına düşen beygirlerive teknik verilerden araç ağırlıklarını ve sürtünme katsayısını karşılaştırmak daha doğru değerlendirme yapmak için şart 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 1 Kasım 2017 Paylaş 1 Kasım 2017 Family car ile spor araç yarışı olmuş bu. 3 Yorum bağlantısı
Selim Kaya 1 Kasım 2017 Paylaş 1 Kasım 2017 Konunun içinde "topgear" olunca, bu işin içinde mutlaka bir bit yeniği vardır dememek için kendimi tutamıyorum. Yanlış anlaşılmasın, Japon 'a saygım sonsuz... Hatta söz konusu karşılaştırma için yalandır demem mümkün değil. Almanları gömme çabası sezmiyor değilim. Bunu da ancak gömebilecek bir aracı karşılarına koyarak yapabilirler. Onlara göre Land Rover 'dan daha iyi arazi aracı da yok. Arazi aracı konulu bir programlarında sanırsın araba pazarlıyorlardı. Mercedes E63 S in karşısına, drag anlamında koyabilecekleri bin İngiliz olsaydı, eminim ki Nissan yerine onu izlerdik. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 1 Kasım 2017 Paylaş 1 Kasım 2017 23 dakika önce, Recep Selim Kaya yazdı: Onlara göre Land Rover 'dan daha iyi arazi aracı da yok. Burada bi dur diyeyim sana Land Rover Diskovery ile Lada Niva'yı karşılaştırdılar. Niva ezdi geçti her yerde ve kendileri bile der. Kapında iki Land olacak. Biri binmek, öteki yedek parça için 2 Yorum bağlantısı
Onur Bulut 1 Kasım 2017 Paylaş 1 Kasım 2017 Arabanın bir sırrı yok. Vazifesini gerçekleştiriyor. Testte dikkat ederseniz rakipleri GT-R' a göre daha agırlar. RS7 553LB AMG 627 LB GT-R ise 470 LB burdaki hafifligi zaten rakipleri karşısında bir artıdır. Bunun getirdiği artıyla beraber 1. olmaması zaten saçma olurdu. Yorum bağlantısı
Onur Bulut 1 Kasım 2017 Paylaş 1 Kasım 2017 Mesela şu video'da A8'e saplayan bir Japon var yine. Civic VTİ 1.6 160 hp ve 1000 kg civarında A8 ise 3.0 Tdi Quatro 258 hp 1935 kg hacimlere bakarsak kesin A8 alır diyoruz. 3.0 motor 258 beygir diyoruz.Ama kiloyu hesaba katan olmayınca böyle süprizler kaçınılmaz. Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 1 Kasım 2017 Paylaş 1 Kasım 2017 2 saat önce, Servet Aydın yazdı: Family car ile spor araç yarışı olmuş bu. heç bunla karşılaştırsınla di mi :=) 1 Yorum bağlantısı
Kemal Korkmaz 1 Kasım 2017 Paylaş 1 Kasım 2017 Skyline fazla zorlanmadan atlamış... 1 Yorum bağlantısı
Bekir Memur 1 Kasım 2017 Paylaş 1 Kasım 2017 (düzenlendi) Gtr tarihi boyunca aykırı bir araba olarak yapıldı motoruna ve ağırlığına bakılınca "bumu kazanacak peh" diye bir izlenim uyandırıyor Ortada dans eden şanzuman ve motor ikilisi var. Japonlar her zaman tez canlı motor yapmayı başarmıştır. R35 ilk çıktığında fiyatından dolayı küçümsendi ama 2. yılında lakabı ""LAMBO KİLLER" oldu. Bir makine teknikeri olarak gtr ın vr38dett ten aldığı verileri gördüğümde japonların uzaylı olduğuna inanmaya başladım. Akıllara "acaba top gear gtr ı şişiriyormu?" sorusu geliyor fakat youtube da diğer drag videolarını izlediğimizde r35 in diğer markaları tespih tanesi gibi sıraya dizdiğini görebiliyoruz. İşin modifiye kısmına gelince belli oynamalarla gtr kadar performans alınabilen bir araba şuana kadar dünya üzerinde bulunmuyor. Bknz. ams alpha g Gtr ile diğer markaları karşılaştırmadan önce ufak bir araştırmayla sonucun ne olacağını görebiliriz Japonlar az beygirle ilginç şekilde akıl almayan sonuçlara imza atıyor. Gtr geçmişten bu güne tüm modellerinde skyline takma adıyla piyasaya sunuldu fakat skyline ın son versiyonu r34 tür videodaki r35 bir skyline değildir bunuda not olarak düşeyim Gtr ı alt etmenin tek yolu farklı teknolojiler denemektir bunuda "challenger demon" yapabilir. 1 Kasım 2017 tarihinde Bekir Memur tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Selim Kaya 1 Kasım 2017 Paylaş 1 Kasım 2017 11 saat önce, Servet Aydın yazdı: Burada bi dur diyeyim sana Land Rover Diskovery ile Lada Niva'yı karşılaştırdılar. Niva ezdi geçti her yerde ve kendileri bile der. Kapında iki Land olacak. Biri binmek, öteki yedek parça için Hangi Avrupa ülkesinde Niva var sayın abim. Yeri gelir Willys bile ezer Land 'ı. Buradaki algı, emsal modellerde hep İngiliz milliyetçiliği yapmaları, yapamadıklarında çamura yatıp gömme çabaları. Ben bunlara malum bölümlerinden dolayı ayrı bir gıcığım. Düşüncelerimi etkileyebilir belki bu durum. Bu arada sözlerim meclisten dışarı tabiki Senin küheylanda emeğin çok. Yerli oto sayılır artık. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 1 Kasım 2017 Paylaş 1 Kasım 2017 Komik bi test olmuş. Elma ile armut kapışmış. Yorum bağlantısı
Sefa Şerif 3 Kasım 2017 Yazar Paylaş 3 Kasım 2017 On 01.11.2017 at 11:49, Serkan Karakoca yazdı: burda araçlar çok güçlü ama en önemlisi kg başına düşen beygirlerive teknik verilerden araç ağırlıklarını ve sürtünme katsayısını karşılaştırmak daha doğru değerlendirme yapmak için şart Aynen öyle katılıyorum On 01.11.2017 at 15:28, Bekir Memur yazdı: Gtr tarihi boyunca aykırı bir araba olarak yapıldı motoruna ve ağırlığına bakılınca "bumu kazanacak peh" diye bir izlenim uyandırıyor Ortada dans eden şanzuman ve motor ikilisi var. Japonlar her zaman tez canlı motor yapmayı başarmıştır. R35 ilk çıktığında fiyatından dolayı küçümsendi ama 2. yılında lakabı ""LAMBO KİLLER" oldu. Bir makine teknikeri olarak gtr ın vr38dett ten aldığı verileri gördüğümde japonların uzaylı olduğuna inanmaya başladım. Akıllara "acaba top gear gtr ı şişiriyormu?" sorusu geliyor fakat youtube da diğer drag videolarını izlediğimizde r35 in diğer markaları tespih tanesi gibi sıraya dizdiğini görebiliyoruz. İşin modifiye kısmına gelince belli oynamalarla gtr kadar performans alınabilen bir araba şuana kadar dünya üzerinde bulunmuyor. Bknz. ams alpha g Gtr ile diğer markaları karşılaştırmadan önce ufak bir araştırmayla sonucun ne olacağını görebiliriz Japonlar az beygirle ilginç şekilde akıl almayan sonuçlara imza atıyor. Gtr geçmişten bu güne tüm modellerinde skyline takma adıyla piyasaya sunuldu fakat skyline ın son versiyonu r34 tür videodaki r35 bir skyline değildir bunuda not olarak düşeyim Gtr ı alt etmenin tek yolu farklı teknolojiler denemektir bunuda "challenger demon" yapabilir. Teşekkürler. Yorum bağlantısı
Recommended Posts