Sani Gerşon 31 Ekim 2017 Paylaş 31 Ekim 2017 5 saat önce, Mehmet Pınar yazdı: Farklı şirketler. Apple dan değil Amazon'dan bahsediyoruz. Ülkelere göre vizyon değişikliği olmaz deyince ben genele geçtiğimizi düşünmüştüm. Ancak katılmıyorum yine de. Ebay gittigidiyor ile TR'ye giriş yaptı, amazon'unda hepsiburada ile giriş yapma ihtimali çok yüksek. Sonuçta hazırdatabase, hazır müşteri... Tek ihityacı ismini yazmak olabilir. Yorum bağlantısı
Oğuzhan Alp 1 Kasım 2017 Paylaş 1 Kasım 2017 18 saat önce, Mehmet Pınar yazdı: Amazon Türkiye'ye gelirse böyle sıkıntılar olmayacak.E -ticaret Nasıl yapılır öğrensinler biraz. İnsanların zamanına yazık Ustad e-bay geldi de ne oldu ki? Global düşünüp yöresel davranır onlar. Her ülkedeki tüketici kanununun ve korumasının esnekliğine göre yönetim ve satış şekil değiştiriyor. 2 Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 1 Kasım 2017 Yazar Paylaş 1 Kasım 2017 Bugün LG Türkiye ile görüştüm. LG raporda yazan kutuda deforme var ibaresinden dolayı iade veya değişimi kesinlikle kabul etmiyormuş. LG Kore merkez ile görüştüm. Kore , Türkiye"den satılan ürünlere destek vermiyormuş Türkiye servis TV yi yaptırmak istersek de panele 1600 tl fiyat istedi. Hepsiburada ile çözülemezse artık iş Tüketici Hakem Heytine kaldı. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Acar 1 Kasım 2017 Paylaş 1 Kasım 2017 2 ay önce LG tv aldım. Sırf bu sorunları yaşamamak için 150 TL fazla verip mediamarkt'tan aldım. Büyük ürünlerde kargo sıkıntı. Yorum bağlantısı
Recep Güney 1 Kasım 2017 Paylaş 1 Kasım 2017 kargo cunun size teslim etmemesini de dikkate alıp kargo firmasına da yüklenin.imzasız kaşe var sadece. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 1 Kasım 2017 Paylaş 1 Kasım 2017 Bence de kargo firmasında sıkıntı. Lg bence haklı.. Taşıma sırasında oluşan bir deforme varsa ki raporda var denilmiş o zaman değişim yapmazlar. Yapsalar bunun sonu gelmez.. Hb de sağlam olarak gönderdiğini biliyorsa ki büyük ihtimalle sağlam şekilde çıkmıştır. Geriye kargo firması kalıyor. Kargo firması taşıma sırasında üst üste falan koymuşsa kutu yırtılıp delinmese bile panel çatlayıp kırılabilir. Sana da teslim etmedikleri için bence kusurlular. Ufak tefek kıymetsiz birşey değil ki bırakıp gidilsin. Yorum bağlantısı
Tahir İlter 1 Kasım 2017 Paylaş 1 Kasım 2017 13 dakika önce, Ayhan Onaran yazdı: Bence de kargo firmasında sıkıntı. Lg bence haklı.. Taşıma sırasında oluşan bir deforme varsa ki raporda var denilmiş o zaman değişim yapmazlar. Yapsalar bunun sonu gelmez.. Hb de sağlam olarak gönderdiğini biliyorsa ki büyük ihtimalle sağlam şekilde çıkmıştır. Geriye kargo firması kalıyor. Kargo firması taşıma sırasında üst üste falan koymuşsa kutu yırtılıp delinmese bile panel çatlayıp kırılabilir. Sana da teslim etmedikleri için bence kusurlular. Ufak tefek kıymetsiz birşey değil ki bırakıp gidilsin. Havada ne taklalar atıyor o tv kutuları. Kolay kolay kargo ile gelecek bu tip ürünleri almam. Adamlar garezleri varmış gibi atıyorlar tv olduğunu bile bile. 3 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 1 Kasım 2017 Paylaş 1 Kasım 2017 5 dakika önce, Tahir İlter yazdı: Havada ne taklalar atıyor o tv kutuları. Kolay kolay kargo ile gelecek bu tip ürünleri almam. Adamlar garezleri varmış gibi atıyorlar tv olduğunu bile bile. Erhan bey, Siz kargoyu teslim alırken gerçekten de rahatsız edici bi deformasyon var mıydı? Yorum bağlantısı
Ramazan Başkan 1 Kasım 2017 Paylaş 1 Kasım 2017 (düzenlendi) hepsiburada bu donemde cok sıkıntılı 4 tane kış lastiği aldım 1 ay göndermediler gecen göndermişler tam 8 tane kış lastiği geldi kargoyla ürünün iadesi için başvurdum 4 lastik fazla diye sonra kargo firması aradı yangın söndürücü iade edecekmişsin diye bende iade edemedim 1 Kasım 2017 tarihinde Ramazan Başkan tarafından düzenlendi resim ekleme 1 Yorum bağlantısı
Aydın Sert 1 Kasım 2017 Paylaş 1 Kasım 2017 Hepsiburada ilgili geçenlerde ben de sıkıntı yaşadım. Hediyeli bir ürün vardı, aldım fakat yanında hediyesini göndermediler. İletişime geçtim, en kısa sürede çözeceğiz dönüş yapacağız dendi ama hala sonuç yok. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 1 Kasım 2017 Paylaş 1 Kasım 2017 12 dakika önce, Ramazan Başkan yazdı: hepsiburada bu donemde cok sıkıntılı 4 tane kış lastiği aldım 1 ay göndermediler gecen göndermişler tam 8 tane kış lastiği geldi kargoyla ürünün iadesi için başvurdum 4 lastik fazla diye sonra kargo firması aradı yangın söndürücü iade edecekmişsin diye bende iade edemedim Bu nasıl iştir yahu. Bence 4 adedini ellemeyin, bir süre sonra arayıp hata yaptık diyeceklerdir. Bi kaç kere bu tip durumlarda hediyemiz olsun dediklerini de biliyorum. 1 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 1 Kasım 2017 Paylaş 1 Kasım 2017 25 dakika önce, Sani Gerşon yazdı: Erhan bey, Siz kargoyu teslim alırken gerçekten de rahatsız edici bi deformasyon var mıydı? En sağlamı PTT kargo Sani. Kargolar teslim noktasında dışarı çıkmadan çelik kafeslere konuyor sonra kamyona yükleniyor. Her bölgenin çelik kafesleri ayrı ve kafesler mühürlü ilgili bölgeye geldiğinde kafes teslim noktasında açılıyor. Dolayısıyla atma tutma gibi durumlar olmuyor.Ürünlerin kırılma,zarar görme ihtimali çok düşük. 1 Yorum bağlantısı
Aydın Sert 1 Kasım 2017 Paylaş 1 Kasım 2017 Bir saat önce, Aydın Sert yazdı: Hepsiburada ilgili geçenlerde ben de sıkıntı yaşadım. Hediyeli bir ürün vardı, aldım fakat yanında hediyesini göndermediler. İletişime geçtim, en kısa sürede çözeceğiz dönüş yapacağız dendi ama hala sonuç yok. Mesajı yazdıktan sonra yemeğe çıktım, döndüğümde masamda kargo kutusu vardı. Baktım benim eksik olan hediye ürün gönderilmiş Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 1 Kasım 2017 Yazar Paylaş 1 Kasım 2017 Bugün sabah Aras kargo genel müdürlük ile görüştüm. yaşadığım sorunu ve tutanak tutulmadığını ilettim. Genel müdürlük , şube ile görüşüp tutanak tutulmasını istedi. Kargo şubesine giderek hasarla ilgili tutanak tutturdum. Ofise dönerken HB genel müdürlükten Burçin Hanım aradı. Televizyonu müşteri memnuniyeti gereği iade alacaklarını iletti. Horoz kargoya iletmişler. Bakalım ne zaman almaya gelecek. Şu an için elimde kargo raporu da olduğu için rahatladım. yine de HB"ya kargo tutanağını gönderdim. Artık aralarında hallederler. 4 Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 1 Kasım 2017 Yazar Paylaş 1 Kasım 2017 3 saat önce, Sani Gerşon yazdı: Geçmiş olsun. Teşekkürler. Iade epey çetrefilli oldu. Hepsiburada nin yönetimine kadar mail attım. LG Kore merkezle bile görüştüm. Sorunu da genel merkezden bir müdür çözdü. Hatta iade almasalardı hepsiburadamagdurlari.com sitesini blog olarak açmayı bile düşünüyordum. (Alan adi boş 4.5TL)? Ancak normal yollarla sadece müsteri hizmetleri ile görüşseydim kesinlikle iade almazlardı. Sonuç olarak #internetten alınan herşeyin teslim esnasında açılmasi gerek #kargocuların sistemi aynı gün bile olmasa tutanak tutmasına izin veriyor. #kargo teslimatı sırasında şüpheniz varsa kesinlikle fotograf çekin. #kurulum gerektiren ürünleri ilk kez servis açmalı, servis raporu belirleyici. Yazılanlara dikkat edin,fotoğraflayın. #Sorun yaşarsanız çağrı merkezi ile uğraşmayın, yöneticilere ulaşın. 1 Yorum bağlantısı
Ferhat Yavuz 1 Kasım 2017 Paylaş 1 Kasım 2017 Öncelikle geçmiş olsun.Aynı sorun bende de olmuştu tv yi elemanıma koyup gitmiş kargocu oda bakmadan teslim almış ertesi günü ben kutuya baktım ezik var kurulum için servis geldi baktık panel kırık.N11 den almıştım satıcıyla iletişime geçtim bizle alakası yok kargodan sağlam teslim almışssınız dendi.Kargoya gittim durumu anlattım rapor aldım sonra iade edebildim.Aklınızda bulunsun kargocu geldiğinde kutuda hasar varsa kesinlikle rapor tutturup sonra teslim alın,kutunun fotograflarını çekin içindeki malzeme zarar görürse çok sıkıntı yaşarsınız. Yorum bağlantısı
Ahmet Sarıca 1 Kasım 2017 Paylaş 1 Kasım 2017 hocam herkes çakal oluş.işi yokuşa sürüyorlar.hatta ufak tefek hasarlı ürünleri temiz kutuya koyup gönderdiklerini düşünüyorum.sağlam diye alıyorsun sonra uğraş.sonrada yetkili sevis tutanak tutmuyor kargocu hemen verip kaçıyo.site yönetimi desen satıcının yanında.Artık eskisi kadar güvenli değil. Ben uğur derin dondurucu aldım.kutu sağlam ancak cihaz hasarlıydı.uğur genel merkezinin verdiği cvp: Ürünü uğur online sitesinden yada mağazalarımızdan almadığınız için servisin tutanak tutma yetkisi yok.tutsa da genel merkez tarafından işleme alınmaz dendi.Oysaki satıcısı Hepsiburada üzerinden bir uğur yetkili satıcısıydı. yani bu durumda herkes birbirine itelemeye çalışıyo ürünü kimde kalırsa. geçmiş olsun.çözülmesine sevindim. Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 2 Kasım 2017 Yazar Paylaş 2 Kasım 2017 Cevap: Erhan Bey Merhaba, xxxxx numaralı siparişinizde yer alan LG 49UJ630V 49" 124 Ekran 4K Uydu Alıcılı Smart Wi-Fi LED TV adlı ürünü iade işlemleri sağlanmıştır. Ücret iadesi 2 ile 4 iş günü içerisinde hesabınıza iade edilecektir. Müşteri memnuniyeti adına hesabınıza 100 TL hediye çeki tanımlaması yapılmıştır. Anlayışınız için teşekkür ederiz. 2 Yorum bağlantısı
İbrahim Arslan 2 Kasım 2017 Paylaş 2 Kasım 2017 Zor da olsa probleminizin çözüldüğüne sevindim,geçmiş olsun. Problem sürerken yazmak istememiştim, testi kırıldıktan sonra yol gösteren çok olur misali olmasın diye. Büyük hacimli veya fiyatlı ürünleri netten asla almıyorum ve tavsiye etmiyorum. 100-200 fazla ödeyip, görerek test ederek alıyorum, problem anında karşımda gideceğim/bulacagım bir muhatap olmalı diye düşünüyorum. Aradaki fark bir nevi sigorta primi gibi bence. En son çocuğa telefon aldıgımda nette 3200 varken 3400ü ödedim, biraz can yakıyor ama kafam rahat. 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 2 Kasım 2017 Paylaş 2 Kasım 2017 Geçmiş olsun.. ancak şuna katılmıyorum ben.. kargo paketi geldi diyelim tv var içinde. Bunu açıp kontrol ettiğinizde ve kabul ettiğinizde iş daha zorlaşır. Çünkü tv yi çalıştırmadan arıza var mı yok mu bilinmez ekran kırık olmayabilir ancak iç panel hasarlı olur bunu anlayamazsınız.. Yani açıp bakmak bir yerde iyi birşey değil. Garantisi olan ve gelip servis kuruyorsa servis açmalı. Kutu da deformeden şüphe varsa açmadan iade işlemi başlatılmalı veya bu kısım hasarlı diye rapor tutulmalı. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Kaleli 2 Kasım 2017 Paylaş 2 Kasım 2017 Buradan ben ve forumdaki arkadaşların çıkarması gereken dersler 1)Maliyeti yüksek örneğin TV gibi ürünleri güvenilir sitelerden sipariş verdikten sonra kargoyu kesinlikle siparişi veren teslim almalı. 2)Teslim sırasında kutu kesinlikle kontrol edilmeli. 3)Kutu sağlam ise teslim alınmalı, özellikle kutu ortalarında yırtık ezik var ise kesinlikle teslim alınmamalı ve tutanak tutturulmalı. 4)Hemen görsel delil olarak fotoğrafta çekilmeli. 5)Ürün teslim alınmadığı için ücretiniz yasal süre içinde iade edilecektir.Kafanız rahat olsun. 6)Burada arkadaşın hatası kargoyu kendisinin teslim almamış olmasıdır. 7)Zaten bundan sonraki süreçte yapması gerekenleri yapmış.Ancak ilk teslimat olayın can damarı. 2 Yorum bağlantısı
Fırat Önal 2 Kasım 2017 Paylaş 2 Kasım 2017 Ülkemizde bu sitelerden daha önce kargo sistemi düzeltilmeli. Yurtdışından aldığım 2 dolarlık plaka ampülüne ulaşmak için 5 dakika uğraşıyorum. O kadar güzel paketlemişler. Adam daha ürün elime ulaşmadan kasırga nedeniyle pakette toz olabilir. Kötü puan vermeyin, eğer memnun kalmazsanız hediye çeki verelim diye mesaj atıyor. Evime tuvalet kağıdını bile internetten alıyorum. Şimdiye kadar ezilmemiş kutu gelmedi. 2 Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 2 Kasım 2017 Paylaş 2 Kasım 2017 On 01.11.2017 at 13:13, Erhan Doruk yazdı: Bugün sabah Aras kargo genel müdürlük ile görüştüm. yaşadığım sorunu ve tutanak tutulmadığını ilettim. Genel müdürlük , şube ile görüşüp tutanak tutulmasını istedi. Kargo şubesine giderek hasarla ilgili tutanak tutturdum. Ofise dönerken HB genel müdürlükten Burçin Hanım aradı. Televizyonu müşteri memnuniyeti gereği iade alacaklarını iletti. Horoz kargoya iletmişler. Bakalım ne zaman almaya gelecek. Şu an için elimde kargo raporu da olduğu için rahatladım. yine de HB"ya kargo tutanağını gönderdim. Artık aralarında hallederler. Nasıl bir tutanak tutuldu? Kargoya sadece ürünü aldığınız gün tutanak tutulabilir. Sonradan tutulan bir raporun sistemde bir geçerliliği yok ve sistemde tutmaya izin vermez İadeler yine aras kargo ile kod ile yapılır Horoz kargo ile iadeyi ilkkez duydum, hepsi burada yurtiçi ve arasla çalışıyor. Ayrıca butür durumlarda en kolay iade direk ürünü beğenmedim vs gibi nedenlerle iade etmek istiyorum seçeneği ile iade yapmak oluyor. Geri giderken kırıldı vs gibisinden o kısmıyla girek firma uğraşsın 1 Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 2 Kasım 2017 Paylaş 2 Kasım 2017 6 saat önce, Ahmet Kaleli yazdı: Buradan ben ve forumdaki arkadaşların çıkarması gereken dersler 1)Maliyeti yüksek örneğin TV gibi ürünleri güvenilir sitelerden sipariş verdikten sonra kargoyu kesinlikle siparişi veren teslim almalı. 2)Teslim sırasında kutu kesinlikle kontrol edilmeli. 3)Kutu sağlam ise teslim alınmalı, özellikle kutu ortalarında yırtık ezik var ise kesinlikle teslim alınmamalı ve tutanak tutturulmalı. 4)Hemen görsel delil olarak fotoğrafta çekilmeli. 5)Ürün teslim alınmadığı için ücretiniz yasal süre içinde iade edilecektir.Kafanız rahat olsun. 6)Burada arkadaşın hatası kargoyu kendisinin teslim almamış olmasıdır. 7)Zaten bundan sonraki süreçte yapması gerekenleri yapmış.Ancak ilk teslimat olayın can damarı. Paketin dışında hasar varsa paket şubeye indirdiklerinde direk hasar girmeleri gerekiyor, eğer girmemişse ve paket içerisindeki üründe hasar hasar veya eksik varsa bunun bedeli şubeye yansıtılır. Yanı sis tutanak tutturmasanız bile ürün şubeye geldiğinde paket hasarlıysa %99 hasar girilmiştir girilmemişse o şubenin suçudur. Eğer pakette hasar yok ve açınca hasarlı çıkarsa. Ambalajda gözle görünür bir hasar yoktur ama içerisinden eksik veya hasarlı ürün çıktı diye tutanak tutabilir kargo şirketi. Geneldede kutuda hasar yoksa içerisinde kırık çıkma ihtimali çok düşüktür eğer ürün bilerek hasarlı gönderilmediyse. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts