İçeriğe Yönlendir

Hepsiburada Hasarlı Tv Gönderdi


Erhan Doruk

Recommended Posts

Erhan Doruk

Hesiburada"dan aldığım LG televizyonu kurulumu için servisi aradım . Servis geldi ve evde tv yi açtı ancak TV ekran hasarlı  çıktı. Servis rapor tutup gitti. Hemen hepsiburada"ya başvurdum ve iade prosedürünü başlattım ancak bana herhangi bir dönüş yapılmadı. Bugün 3. iş günü ve günde birkaç kez arıyorum. Bazı müşteri temsilcileri iade talebini görebiliyor , bazıları ise göremiyor. Her seferinde en kısa sürede size döneceğiz diyorlar. Sözleşmeye göre 14 gün içinde iade etme hakkım var ancak kargo gönderi kodu vermiyorlar.

 

Süreci başlatmak adına tüketici hakem heyetine de başvurdum . Sizce daha ne yapabilirim.

 

LODdyG.jpg

Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Hepsiburada'dan mı aldınız, tedarikçiden mi ? Tedarikçi ise süreç biraz sancılı oluyor maalesef. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erhan Doruk
2 dakika önce, Tahir İlter yazdı:

Hepsiburada'dan mı aldınız, tedarikçiden mi ? Tedarikçi ise süreç biraz sancılı oluyor maalesef. 

 

Satıcı : Hepsiburada

Yorum bağlantısı
Zafer Bakar
(düzenlendi)

Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Servisin tuttuğu raporun önemini bilmiyorum ancak sizi biraz uğraştıracaklardır. Zira satıcı (hepsiburada)  kargo şirketine suçu atacak biraz sancılı bir süreç bizde almıştık neyse ki sorun çıkmadı..

tarihinde Zafer Bakar tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ahmet Kaleli

Merak etmeyin.Hepsiburadadan (D-Market) bir çok ürün aldım.Bir çoğunu da gönderdim.Bunlardan bazıları tedarikçiydi.

1-Ürün kutusu hasarsız.Servis çağırılıyor televizyonu kuruyor ama ekran (görüntü) arızalı çıkıyor.Rapor tutuluyor.Bir nüsha almanızda fayda var.

2-D-marketi aradınız (ses kaydı var).Durumu ilettiniz.Kargo kodu vermediler.

3-Tüketici hakem heyetine dilekçe ile başvurdunuz.Ürün faturası, servis raporu ve tv açıkken ekran fotoğraf çıktısı

4-Daha ne yapacaksınız.Bütün deliller lehinize.

5-Burada dikkat etmeniz gereken ilk husus ürün kutusunun hasarsız olup olmadığıdır.Kargo teslim edilirken atılan imza önemli.

6-D-Marketi arayınız.Sizde kayıt yapabiliyorsanız yapın.Müşteri hizmetlerinin ad ve soyad bilgilerini alın.Durumu tekrar izah edin.Mağduriyetimin giderilmemesi halinde yasal yollara vuracağınız söyleyin.

7-Burada olan sadece işi yavaştan almaları.Yoksa koskoca firma bir TV için çamura yatmaz.Biraz sabredin.

8-Ya para iadesi yada aynı marka ve modelde sağlam bir TV göndereceklerdir.Seçimi size bırakırlar...

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Erhan Doruk
1 dakika önce, Ahmet Kaleli yazdı:

Merak etmeyin.Hepsiburadadan (D-Market) bir çok ürün aldım.Bir çoğunu da gönderdim.Bunlardan bazıları tedarikçiydi.

1-Ürün kutusu hasarsız.Servis çağırılıyor televizyonu kuruyor ama ekran (görüntü) arızalı çıkıyor.Rapor tutuluyor.Bir nüsha almanızda fayda var.

2-D-marketi aradınız (ses kaydı var).Durumu ilettiniz.Kargo kodu vermediler.

3-Tüketici hakem heyetine dilekçe ile başvurdunuz.Ürün faturası, servis raporu ve tv açıkken ekran fotoğraf çıktısı

4-Daha ne yapacaksınız.Bütün deliller lehinize.

5-Burada dikkat etmeniz gereken ilk husus ürün kutusunun hasarsız olup olmadığıdır.Kargo teslim edilirken atılan imza önemli.

6-D-Marketi arayınız.Sizde kayıt yapabiliyorsanız yapın.Müşteri hizmetlerinin ad ve soyad bilgilerini alın.Durumu tekrar izah edin.Mağduriyetimin giderilmemesi halinde yasal yollara vuracağınız söyleyin.

7-Burada olan sadece işi yavaştan almaları.Yoksa koskoca firma bir TV için çamura yatmaz.Biraz sabredin.

8-Ya para iadesi yada aynı marka ve modelde sağlam bir TV göndereceklerdir.Seçimi size bırakırlar...

 

Uzun cevabını için teşekkür ederim.

 

1. Ürün kutusu hasarsızdı ancak servis raporda kutuda ezilme olduğunu filan yazmış. Hepsiburada sitesinde şunu yazıyor " Servis kurulumu gerektirmeyen ürünler için kargocunun yanında açılıp kontrol edilecek. , servis kurulumu gerektiren ürünlerde servis raporu olacak. " Bu ikisinden birini istiyor.

2. Artık aramalarımda ses kaydı almaya başladım. Kargo kodu için beklemeniz lazım, 1 iş günü diyorlar ancak herhangi bir gelişme olmuyor.

3. THH e-devletten başvurdum. ama süreç uzun olacak gibi.

5. kargo ürünü bana teslim etmedi. Ben şehir dışındayken ofise bırakmışlar. imza yerine kaşe basıp gitmişler.

8. Hepsiburada para iadesi yapılır diyor.

 

Bence 14 günlük yasal sürenin dolması için beni oyalıyorlar. Dediklerine göre internetten oluşturduğum iade taleplerini göremiyorlarmış .

Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Hepsiburada kendi satıcısı olduğu ürünlerde pek sıkıntı çıkarmıyor genelde ama denk geldi galiba. Müşteri hizmetlerini arayıp iade kaydı oluşturun sizin sayfalarından oluşturduklarınızı görmüyorlarsa eğer. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

THH için çok erken bi hareket olmuş. Yetkili servisten raporunuz var zaten, durum kolaylıkla çözülecektir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erhan Doruk
(düzenlendi)
26 dakika önce, Tahir İlter yazdı:

Hepsiburada kendi satıcısı olduğu ürünlerde pek sıkıntı çıkarmıyor genelde ama denk geldi galiba. Müşteri hizmetlerini arayıp iade kaydı oluşturun sizin sayfalarından oluşturduklarınızı görmüyorlarsa eğer. 

 

kayıtlarıma göre 9 kez HB"ı aramışım. 5 kez web sayfası üzerinden 3 kez de telefon ile iade talebi oluşturuldu ama hep aynı cevabı veriyorlar. Biz size 1 iş günü içinde döneriz diyorlar.

21 dakika önce, Sani Gerşon yazdı:

THH için çok erken bi hareket olmuş. Yetkili servisten raporunuz var zaten, durum kolaylıkla çözülecektir.

 

tavırlarından beni oyaladıkalrını düşünüyorum. THH süreci 2-3 ay olacağı için şimdiden başlatmak istedim.

 

Şikayetvar sitesine de yazdım. Oraya sık cevap yazıyorlar.

tarihinde Erhan Doruk tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Erdoğan Temur

İade kodu almak için kimsenin onay vermesine gerek yok.

Ürünü aldığınız siparişlerim ekranında Kolay İade butonuna basınca kargo kodu veriyor.

Benim çok iadem oldu 7 gün içindede parayı hesaba geçtiler.

Raporun bir kopyası ile gönderin gitsin.

 

örnek resim.

 

1451982375_untitled6.jpg

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran

Ben de tam bunu diyecektim.. Kargo kodu zaten sistem oradan otomatikman veriyor. Daha önce ben öyle iade etmiştim. Değişen bir durum mu var acaba ? Bu arada Geçmiş olsun Erhan.. Sıkma canını hallolur.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Arızalı,hasarlı vs seçeneklerinde onay bekliyor sanırım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erhan Doruk
2 dakika önce, Tahir İlter yazdı:

Arızalı,hasarlı vs seçeneklerinde onay bekliyor sanırım.

 

Evet onay bekliyorlarmış.

 

53 dakika önce, Erdoğan Temur yazdı:

İade kodu almak için kimsenin onay vermesine gerek yok.

Ürünü aldığınız siparişlerim ekranında Kolay İade butonuna basınca kargo kodu veriyor.

Benim çok iadem oldu 7 gün içindede parayı hesaba geçtiler.

Raporun bir kopyası ile gönderin gitsin.

 

örnek resim.

 

1451982375_untitled6.jpg

 

Buradan birçok seçenek ile kod almaya çalıştım ancak kodu otomatik vermiyor.

 

18 dakika önce, Ayhan Onaran yazdı:

Ben de tam bunu diyecektim.. Kargo kodu zaten sistem oradan otomatikman veriyor. Daha önce ben öyle iade etmiştim. Değişen bir durum mu var acaba ? Bu arada Geçmiş olsun Erhan.. Sıkma canını hallolur.

 

Teşekkürler. Onay sürecinde şu an.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ahmet Sarıca

bende yakın zamanda hepsiburada ile benzer sorun yaşadım.2 ayda zor çözümledim.Neyse ki satıcı hepsiburada bu işlemleri hızlandırır.merak etmeyin bence biraz yorulursunuz fakat iadeniz gerçekleşir.Rapor almanız işinizi kolaylaştıracaktır.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erhan Doruk
4 dakika önce, Ahmet Sarıca yazdı:

bende yakın zamanda hepsiburada ile benzer sorun yaşadım.2 ayda zor çözümledim.Neyse ki satıcı hepsiburada bu işlemleri hızlandırır.merak etmeyin bence biraz yorulursunuz fakat iadeniz gerçekleşir.Rapor almanız işinizi kolaylaştıracaktır.

 

zaten sorunum iade alıp almamaları değil, 5 gündür herhangi bir dönüş yapmamaları. kağıt üzerinde herşey düzgün ve iade alacakken neden dönüş yapmıyorlar, o can sıkıyor.

Yorum bağlantısı
Mustafa Erkan

Schrodingerin kedisi teoremi tam olarak budur. Hepsiburada sitesinden lg marka tv almaya karar verdim ancak soyle garip bir durumla karsilastim. Gonderilen tv yi kargo sirketi gozetiminde acip hasarsiz oldugunu kontrol etmek gerekiyor. Ancak bu seferde lg servisi acilmis kutu icin garanti uygulamayabilir. Bu ne yaman celiskidir anlamadim . 

Yorum bağlantısı
Mehmet Pınar

Amazon Türkiye'ye gelirse böyle sıkıntılar olmayacak.E -ticaret Nasıl yapılır öğrensinler biraz. İnsanların zamanına yazık

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
46 dakika önce, Mehmet Pınar yazdı:

Amazon Türkiye'ye gelirse böyle sıkıntılar olmayacak.E -ticaret Nasıl yapılır öğrensinler biraz. İnsanların zamanına yazık

Türkiye'de böyle yapmayacaklarını nereden biliyorsunuz?

Yorum bağlantısı
Erkut Uysal

Oda bir şey mi HepsiBurada'dan kağıt kesme makinası aldım gelmedi bile... :D

Ama iade de hiç sorun yaşamadım...  

Yorum bağlantısı
Erhan Doruk

Bulabildiğim tüm mail adreslerime mail gönderdim. Müşteri ilişkilerinden biri bana dönüş yaptı. Onlar da tedarikçiye iade edebilmek için uğraşıyorlarmış. Onlardan onay alınca haber vereceklermiş. Ancak servis raporunda , kutuda baskıdan dolayı deforme var yazdığı için onlar kabul etmiyormuş. ürünün bana geliş fotolarını detaylı gönderdim. Şu an dönüş beliyorum ama bu olay biraz süre alacak gibi.

Yorum bağlantısı
Ersen Tapan

Hb de paranız kalmaz. Kendinize stres yapmayın derim. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Pınar
3 saat önce, Sani Gerşon yazdı:

Türkiye'de böyle yapmayacaklarını nereden biliyorsunuz?

Şirket politikası buna müsade etmiyor.

Ülkelere göre vizyon değişikliği olmaz.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon




Ülkelere göre vizyon değişikliği olmaz.


Apple yapiyor ama?
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Pınar

Farklı şirketler. Apple dan değil Amazon'dan bahsediyoruz.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Bekir Memur

Aliexpresse daha çok güveniyorum sıkıntılı birşey geldiğinde veya hiç gelmediğinde direk para iadesi veriyolar uğraştırmadan.

Gümrük sorunu olmasada bu tür şeyleri yurt dışından daha güvenilir şekilde alsak.

 

Hepsiburada n11 gibi yerlere hiç güvenim yok çok fazla yazı okudum sattıkları veya aracı oldukları ürünlerin arkasında pek durmuyorlar.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...