Mehmet Göktürk 27 Aralık 2020 Paylaş 27 Aralık 2020 Sandık motor ülkemizde yanlış algılanıyor. Yurtdışında zaten motor yapılmaz. Eski motor sökülür motor yenileme firmasına gider, ardından da siparişle sandık motor gelir takılır. Yaygın uygulamadır (en azından amerikada bildiğim). Yeni motoru alabilmek için eskiyi vermeniz gerekir. Ayrıca bu sandıkta gelen motor "yeni" "sıfır" değildir. Tamamen revizyon görmüş "yenilenmiş" motordur. Bu nedenle "sandık motor" fabrikadan sıfır yedek parça olarak gelen motor ile karıştırılmamalıdır. Her motor sandığa konabilir. Fabrikadan sıfır motor eski araçlar için pek bulunmuyor bildiğim kadarı ile. Yeniler için ise oldukça pahalı olur. Çok pahalı olur. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Aralık 2020 Paylaş 27 Aralık 2020 Ahmet Sanmaz yazdı: Bu konuyu cidden ben de merak ediyorum. Özellikle bir kaç ilan fark ettim araca sandık motor takılmış sonrasında fiyatı emsallerinin baya üzerinde. Genişlet teknik olarak artmalı, piyasa olarak artmıyor,kaputta ayar yapılınca değer düşen saçma bir piyasada tekink olarak düşünmeyin , yorulursunuz, benim focus S sıfır motorlu idi aldığımda, teknik olarak sevinçliyim, zira piyasa değeri olarak uyguna sıdır motor aldım. Ahmet Sanmaz yazdı: mesela şurada motor değişince diğer parçaları eski kalındığından bu yüzden dikkatli davranmak gerektiğinden bahsedilmiş. Genişlet işçiliğe bağlı ve yapan ustanın teknik bilgisine bağlı, vesile olsun: ilanlarda bilerek veya bilmeyerek yalan dolan da çok , o ayrı mesele Yorum bağlantısı
Recommended Posts