Murat Sürmeli 19 Eylül 2017 Paylaş 19 Eylül 2017 (düzenlendi) Merhabalar, Araç yağlama sorunu sebebiyle motoru yakmış ve sıfır sandık motor takılmış. Bu araçta herhangi bir sorun olur mu? Alınır/satılır mı? Alınırsa nelere dikkat etmek gerekir? Söz konusu araç; https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-sahibinden-2011-240ps-yer-ucagi-tekno-paket-424410969/detay/ Teşekkürler 19 Eylül 2017 tarihinde Metin Akbal tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 19 Eylül 2017 Paylaş 19 Eylül 2017 Bence alınır motor yapılmış araçtan daha iyidir 1 Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 19 Eylül 2017 Paylaş 19 Eylül 2017 Takılan motoruda üreten ford. Doğru yapıldıysa neden alınmasın.. 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 19 Eylül 2017 Paylaş 19 Eylül 2017 alınmaya alınırda ecbostlar garip garip motor yeme şikayetleri geliyor hep 2 Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 19 Eylül 2017 Yazar Paylaş 19 Eylül 2017 Genel olarak alınır ve de satılır diyorsunuz o zaman. Yani bir eksisi yok yani? Boya takıntısı olan bir milletin motor takıntısı olmamasına şaşırdım doğrusu 1 Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 19 Eylül 2017 Paylaş 19 Eylül 2017 Alınabilir tabiki ve motor otosanda takılmış 1 Yorum bağlantısı
Oğuz Özkeskin 19 Eylül 2017 Paylaş 19 Eylül 2017 Araç motor takıldıktan sonra 110bin km yol yapmış 6 yılda.daha ne olsun.. 1 Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 19 Eylül 2017 Yazar Paylaş 19 Eylül 2017 (düzenlendi) Emre Öğüt yazdı: Alınabilir tabiki ve motor otosanda takılmış Genişlet Ne bileyim, serviste değişmiş kapısı olana kaputu olana sorun yapıldığı için piyasada motorda da bir sorun oluyordur diye düşündüm. Peki bir şey soracağım, motor değişirken turbosu vb neleri değişiyor veya değişmiyor? Sadece motorun gövdesi mi değişir? Yani motor sıfır ama turbosu enjektörü vb eski midir? (bu araca özgü değil de genel olarak) Hakan Murat yazdı: Araç motor talıldıktan sonra 110bin km yol yapmış 6 yılda.daha ne olsun.. Genişlet Araç sıfır motor takıldıktan sonra 2bin km yol yapmış. Motoru sıfır sayılır yani 19 Eylül 2017 tarihinde Murat Sürücü tarafından düzenlendi eksik ifade Yorum bağlantısı
Oğuz Özkeskin 19 Eylül 2017 Paylaş 19 Eylül 2017 Ben onu 2000 km den önce diye anladım öyle okudum.. 1 Yorum bağlantısı
Cemal Demirezen 19 Eylül 2017 Paylaş 19 Eylül 2017 Bende sandık motor alıp taktırdım tavsiye ederim, sonuçta fabrika montaj motoru takılıyor kulak, soketler ve şanzıman ile bağlantı yapılıyor okadar rektefiye olsa acaba taşlama düzgün mü, conta tutacak mı, krank orjinal miydi, piston sekman kaliteli mi, subap yuvasına tam alıştırıldı mı, yapan usta düzgün yapıldı mı vs gibi soru işareti kalır insanda şahsen ben öyle düşündüğüm için yeni motor taktırdım. Özellikle böyle performans araçlarını 111.000 Km de el değmemiş motorlusu yerine yakın zamanda sandık motor konmuşu daha mantıklı bence. Bu tip araçların motor ömrü 100 k civarı bu araca binen gaz pedalıyla çok oynar. 4 Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 19 Eylül 2017 Paylaş 19 Eylül 2017 sandık motor iyidir, kaporta değişeni ile kıyaslamak yanlış olur, kaporta aksamı kazadan olduğu için o kazanın nasıl olduğu şase direk lere etkisi vs den dolayı insanlar çekinir, günümüzde de artık bu olay biraz abartılmıştır, nedeni de çok satılık araç olması insanların o araçlar arasında seçerken en temizini seçmeye çalışması.. bazı marka modeller de özelikle sandık motor takılmış mı diye bakılır örn: subaru forester 2009-11 dizeller.. örneğin benim 10 yaşında 2,0 dizel a6 m olsa, bir yerden de 5-6 bin liraya 0 sandık motor denk gelse araca uzun zaman binmeyi düşünüyorsam hiç arızasız bile değiştirebilirim.. 1 Yorum bağlantısı
Cem Dilmen 19 Eylül 2017 Paylaş 19 Eylül 2017 Eğer iyi bir şekilde montaj ve adaptasyon yapıldı bence de yapılmış bir motora göre tercih sebebi olmalı. Sıkıntısız kullanan bir sürü araç mevcut. Eksisi yok mu derseniz satış aşamasında başlıyor bence. Her şeyde olduğu gibi bunda da yurdum insanının belli takıntıları işi büyütüyor, bir sürü garip soru ve şüpheyle karşılaşırsınız neden takılmış, nerede takılmış, vs vs liste uzar gider. 2 Yorum bağlantısı
Bekir Memur 19 Eylül 2017 Paylaş 19 Eylül 2017 Yetkili servis yeni motor takmış belgesi herşeyide mevcutsa düşünmeden arabayı kapardım. 1 Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 19 Eylül 2017 Paylaş 19 Eylül 2017 motor yeme nedeni belirlenip sorun giderilmis mi diye kontrol etmek gerekir. Yetkili servis de olsa... yag gitmeyen turboyu 3 kez degisen usta (!) var. 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 19 Eylül 2017 Paylaş 19 Eylül 2017 Özelliklerine takıldım, araç takip, kör nokta uyarı vs yazıyor, var mıdır böyle özellikleri? 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 19 Eylül 2017 Paylaş 19 Eylül 2017 Hüseyin Sönmez yazdı: Özelliklerine takıldım, araç takip, kör nokta uyarı vs yazıyor, var mıdır böyle özellikleri? Genişlet İlanda tekno paket yazıyor. Daha yeni konuşulmuştu bir konuda, Mondeoda adaptif cc var mı diye, tekno pakette olduğu söylenmişti, acc+ diğer birtakım özellikler. 2 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 19 Eylül 2017 Paylaş 19 Eylül 2017 Osman Bilgin yazdı: örneğin benim 10 yaşında 2,0 dizel a6 m olsa, bir yerden de 5-6 bin liraya 0 sandık motor denk gelse araca uzun zaman binmeyi düşünüyorsam hiç arızasız bile değiştirebilirim.. Genişlet 5-6 bin liraya Audi motoru denk gelmez, çıkma bile çok zor... Murat Sürücü yazdı: Ne bileyim, serviste değişmiş kapısı olana kaputu olana sorun yapıldığı için piyasada motorda da bir sorun oluyordur diye düşündüm. Peki bir şey soracağım, motor değişirken turbosu vb neleri değişiyor veya değişmiyor? Sadece motorun gövdesi mi değişir? Yani motor sıfır ama turbosu enjektörü vb eski midir? (bu araca özgü değil de genel olarak) Araç sıfır motor takıldıktan sonra 2bin km yol yapmış. Motoru sıfır sayılır yani Genişlet Çıkma motor boş ve dolu tabiriyle satılır. Boş motorda pompa enjektör ve turbo olmaz. Sandık motorlarda da pompa enjektör ve turbo olmaz, aracın kendi parçaları aktarılır. Sandık motor demek sıfır motor demektir bunu iyi araştırın, çıkma motoru da ruhsata işletebilirler ve sandık motor diyebilirler. Tercih edilebilir hiç bir şekilde risk teşkil etmez, motoru bozacak müdahale de bulunacak usta arabanın üstündeki motora da yapacağını yapar nasıl olsa.. Acc radarı panjurun içinde görünüyor var bu araçta.. 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Eylül 2017 Paylaş 19 Eylül 2017 kadranda 110 bin yazan 0 motorlu iyi seçenek Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 19 Eylül 2017 Paylaş 19 Eylül 2017 Hüseyin Sönmez yazdı: Özelliklerine takıldım, araç takip, kör nokta uyarı vs yazıyor, var mıdır böyle özellikleri? Genişlet Aracin panjur un sol tarafi kapali yani arac takip var o varsa diger ozellikleri zaten vardir Yorum bağlantısı
Cem Dilmen 19 Eylül 2017 Paylaş 19 Eylül 2017 Murat Sürücü yazdı: Ne bileyim, serviste değişmiş kapısı olana kaputu olana sorun yapıldığı için piyasada motorda da bir sorun oluyordur diye düşündüm. Peki bir şey soracağım, motor değişirken turbosu vb neleri değişiyor veya değişmiyor? Sadece motorun gövdesi mi değişir? Yani motor sıfır ama turbosu enjektörü vb eski midir? (bu araca özgü değil de genel olarak) Araç sıfır motor takıldıktan sonra 2bin km yol yapmış. Motoru sıfır sayılır yani Genişlet Murat Bey ben ilan detayına bakmamıştım. Araç 2.0 Ecoboost mondeo imiş Ben epey bir binmiştim, aynı tekno paketli olanına. Satarken de 70 000 TL ye satmıştım 2 yıl kadar oluyor. Aracın eğer ağır bir kazası falan yoksa bence fiyatı da gayet makul. Pazarlıkla 60 civarına alınabilir ki bu fiyata alabileceğiniz bence en iyi alternatif olsa gerek. Tekno paketli Ecoboost tadından yenmez. Benim mesajlarımı kontrol ederseniz araç ile ilgili bir sürü şey öğrenebilirsiniz. Yakıt sizin için dert değilse bence hiç kaçırmayın derim. Zaten motor Otosan da takılmış faturalı imiş. Almadan önce expertiz merkezine götürürsünüz, orada zaten motor için kontrol yaparken dyno ya sokuyorlar. Ciddi bir güç kaybı yoksa içiniz rahat alın. Bu araçlarda kronik sorunlar duymadım ve yaşamadım da. 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 19 Eylül 2017 Paylaş 19 Eylül 2017 adam söylemese motor değiştiğini kim anlar ki Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 19 Eylül 2017 Paylaş 19 Eylül 2017 Serkan Toker yazdı: 5-6 bin liraya Audi motoru denk gelmez, çıkma bile çok zor... Genişlet örnek sebepsiz arızasız değiştirmek için 5-6 bin veririm manasında idi, yoksa minibüse rektefiye 13,5 verdim 2 sene önce.. 20-25 bin verip arızasızken alınmaz zaten o kadar da değil:=) 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 19 Eylül 2017 Paylaş 19 Eylül 2017 Ali Gök yazdı: adam söylemese motor değiştiğini kim anlar ki Genişlet Kimse anlayamaz, muayenede motor numarası okunamadı deyip geçerler. Değiştirip ruhsata işlediyse ruhsattaki şasi no ile camda yazan tutmaz. Camdaki rakamın son hanesi motor numarasıdır.. Osman Bilgin yazdı: örnek sebepsiz arızasız değiştirmek için 5-6 bin veririm manasında idi, yoksa minibüse rektefiye 13,5 verdim 2 sene önce.. 20-25 bin verip arızasızken alınmaz zaten o kadar da değil:=) Genişlet Lazım olmasın da, olursa benden de fiyat al sen, zengin bir müşteriye benziyorsun.. Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 19 Eylül 2017 Paylaş 19 Eylül 2017 Serkan Toker yazdı: Lazım olmasın da, olursa benden de fiyat al sen, zengin bir müşteriye benziyorsun.. Genişlet garibanlıktan öle oldu iyisini alamayınca.. :=) şu anda zilyetlik araç var ben de, kendime ait 2-3-4 tekerlikli hiç bir vesaitim yok 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Sanmaz 27 Aralık 2020 Paylaş 27 Aralık 2020 (düzenlendi) Bu konuyu cidden ben de merak ediyorum. Özellikle bir kaç ilan fark ettim araca sandık motor takılmış sonrasında fiyatı emsallerinin baya üzerinde. Halbuki araç 10 senelik 200 bin km yi geçmiş. Neredeyse sıfır fiyatına koyulacak düzeye gelmiş. Ancak bir başka ilanda motor değişimi yapılmış olduğudan fiyatı oldukça ucuz kalmış. Hangisi doğruyu yapmış bilemedim. https://trafikkanunu.com/sandik-motor-nedir-nereden-alinir/ mesela şurada motor değişince diğer parçaları eski kalındığından bu yüzden dikkatli davranmak gerektiğinden bahsedilmiş. Şimdi motor değişince araçta fiyatı artmalı mı 🙂 27 Aralık 2020 tarihinde Ahmet Sanmaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts