Emre Şimşek 20 Kasım 2017 Yazar Paylaş 20 Kasım 2017 Yaza kadar bitirmeyi planlıyorum inşallah. Malesef incelemeye yetişmez. Bu arada yarın bir motor daha alabilirim. Dinlemede kalın. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Kasım 2017 Paylaş 20 Kasım 2017 Yedek parça için mi. Benim motorcu kayıp. Parçalara cevap vermiyor. Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 21 Kasım 2017 Yazar Paylaş 21 Kasım 2017 On 15.09.2017 at 22:23, Emre Şimşek yazdı: Aynen öyle Çağlar abi, yağlı benzinle çalışıyor. B sınıfı ehliyet de 50 cc'ye kadar destekliyor Evet Ahmet bey, sele altında deposu olanlar var onlar bence de daha güzel, ama elimde bu var buna da razıyım. Bir sonraki seviyem de inşallah planet 3 ya da kara jawa olacak. On 20.11.2017 at 20:03, Mehmet Ozyurek yazdı: Yedek parça için mi. Benim motorcu kayıp. Parçalara cevap vermiyor. Bugün bir motor aldım üstüme. Çekme belgeli halde. Ama eve getirm şansım olmadı. Onu da resimlerim bir ara Yorum bağlantısı
Metin Akbal 21 Kasım 2017 Paylaş 21 Kasım 2017 Ibiza iyi gelmedi galiba ekonomik olunca [emoji23][emoji23] Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 21 Kasım 2017 Yazar Paylaş 21 Kasım 2017 İbiza canavar ya maşallah. Ben böyle uyumlu bir şanzıman motor görmedim Aldığım şey şu resimdekinden. Bilen bilir.. Tabi bunun gibi temiz görünmüyor eli yüzü biraz batık Ehliyetimi alınca buralarda dağ taş gezmek için aldım. Şimdilik yatacak. 2 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 21 Kasım 2017 Yazar Paylaş 21 Kasım 2017 11 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Rus mu bu. ? Önde gideni Planet 3 1 Yorum bağlantısı
Özgür Barış Uckac 10 Aralık 2017 Paylaş 10 Aralık 2017 Emre kardeşim. Öncelikle bu tür araçların tabiri caizse "kiymetini bilen" birinin eline geçtiğine çok memnun oldum. Inşallah hakkını verirsin ayrıca allah kolaylık versin. Soze nerden başlasam bilemedim. Esdeger motordan uc sene once hasbel kader benim de elime gecti. Delikanliyi derleyip toparlamak icin bir hayli bekledim simdi bende yavas yavas basladim. Sadece hafta sonlari oglumla beraber zevke keder ugrasiyorum ustunde. Bakalım hayırlısı. Komple dağıttım ve ufak ufak toplama aşamasına geçtim. Sen komple sokmusun ama daha toplamaya başlamadın heralde. Sana bazı sorularım olacak. 1. Şase numarası olmadığına eminmisin? Zira şase numarası, motor numarasi olmayan arac yoktur. 2. Eksik parca listesi yapmışsın bu parçaları temin edebildin mi? 3. Evraksiz olan bu aracı trafikte kullanamicaz. Nerde yasiyosun bilmiyorumda sadece markete giderken zevk için mi binicez? 4. Resimlerde incelediğim kadarıyla önemli parçalarda eksiğin yok. Değişmesi zaruri (fren teli, gaz teli, elcik, tel kabloları kayiş vs.) Bunları bulması çok zor olmasa gerek diye düşünüyorum. Fazla uzatmadan %99'u orjinal bir motorla uğraşıyoruz. Benim delikanlıda aynı hiç eksiği yok. Bikac paslanan cıvata ve tel hariç. Yeni konu açicam incele fikir alışverişine hayır demem. Şimdiden teşekkürler ve kolay gelsin 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 10 Aralık 2017 Yazar Paylaş 10 Aralık 2017 3 saat önce, Özgür Barış Uckac yazdı: Emre kardeşim. Öncelikle bu tür araçların tabiri caizse "kiymetini bilen" birinin eline geçtiğine çok memnun oldum. Inşallah hakkını verirsin ayrıca allah kolaylık versin. Soze nerden başlasam bilemedim. Esdeger motordan uc sene once hasbel kader benim de elime gecti. Delikanliyi derleyip toparlamak icin bir hayli bekledim simdi bende yavas yavas basladim. Sadece hafta sonlari oglumla beraber zevke keder ugrasiyorum ustunde. Bakalım hayırlısı. Komple dağıttım ve ufak ufak toplama aşamasına geçtim. Sen komple sokmusun ama daha toplamaya başlamadın heralde. Sana bazı sorularım olacak. 1. Şase numarası olmadığına eminmisin? Zira şase numarası, motor numarasi olmayan arac yoktur. 2. Eksik parca listesi yapmışsın bu parçaları temin edebildin mi? 3. Evraksiz olan bu aracı trafikte kullanamicaz. Nerde yasiyosun bilmiyorumda sadece markete giderken zevk için mi binicez? 4. Resimlerde incelediğim kadarıyla önemli parçalarda eksiğin yok. Değişmesi zaruri (fren teli, gaz teli, elcik, tel kabloları kayiş vs.) Bunları bulması çok zor olmasa gerek diye düşünüyorum. Fazla uzatmadan %99'u orjinal bir motorla uğraşıyoruz. Benim delikanlıda aynı hiç eksiği yok. Bikac paslanan cıvata ve tel hariç. Yeni konu açicam incele fikir alışverişine hayır demem. Şimdiden teşekkürler ve kolay gelsin Özgür abi öncelikle aramıza hoşgeldin. İyi dileklerin ve takdirlerin için çok teşekkür ederim. Benimkinin zımpara aşaması devam ediyor. Bu aralar pek bütçe ayiramayacagim için sadece biraz ağırdan alıyorum. Ama her fırsatta başında vakit geçiriyorum. Şase numarası normalde ön tarafta bir plaka şeklinde tutturulmuş halde olmalı diye biliyorum ama bu motorda öyle bir şey yok. Ama fabrikada üzerine basılan seri numarası var. Alt tarafa bir yere basmışlar. Motorun kayıtlı bir geçmişi var mı araştırıyoruz halen. Eksik parçalar konusunda, alim motor diye bir site var, çoğu parça orada mevcut. Uygun fiyata bulamadığım tek şey orijinal selesi ve far bıyığı. Trafiğe kayıtsız malesef pek binemeyecegiz. Ben Dalaman'dayım, yakinlardaysan yardimlaşabiliriz abi, selamlar Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 11 Aralık 2017 Yazar Paylaş 11 Aralık 2017 Proje ne zamandır yavaş ilerliyordu. Bugün bir ara gazı verdim. Boya sökücüyle 2 saatlik bir çalışmayla üzerindeki son boyaları da kazıdım. Artık sıra zımparada.. 3 Yorum bağlantısı
Serkan Karadağ 11 Aralık 2017 Paylaş 11 Aralık 2017 Eline sağlık. Bu halde fazla durmaz paslanmaya başlar. Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 11 Aralık 2017 Yazar Paylaş 11 Aralık 2017 Paslandıkça zımparalarım. Bu ay para kalmayacak ama Ocakta inşallah güzelce astarlanacak hepsi. 1 2 ay sonra da boya.. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 12 Aralık 2017 Paylaş 12 Aralık 2017 O zamab strec filme sar hava almasin [emoji16] 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 29 Ocak 2018 Yazar Paylaş 29 Ocak 2018 @Emin Önal abimizin yardımlarıyla önümüzdeki büyük engellerden olan sticker işini bu İstanbul seyahatimde çok şükür tamamladım. Kendisine bir kez daha çok çok teşekkür ediyorum. Yanımda bir parça götürmüştüm, onu da @Servet Aydın abim görünce beni uyardı. Parçada kalan pasların zamanla boya altından kusma yapacağını söyledi. Kumlama tavsiye etti ama kumlama burada benim için pek mümkün değil. Parçaları İstanbul'a komple götürüp getirme gibi bir lüksüm de yok. Boya işinden anlayanlar mutlaka vardır. Şimdi bu parçaları, çift kat astarla kurtarabilir miyiz yoksa illaki kumlama gibi tertemiz çıkması mı gerekir? Zira öyleyse yapılacak epey bir işim olacak... Örnek görüntü: 2 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 29 Ocak 2018 Yazar Paylaş 29 Ocak 2018 On 15.09.2017 at 22:29, Mehmet Ozyurek yazdı: Sorayım mı parçaları. ? Bu arada emmi dün abim aradığım parçaların çoğunu Konya'dan tedarik etti. Bir gittiğimde Ankara'dan alacağım, bulmak istedin uğraştın yine de olmadı, sağolasın. 1 Yorum bağlantısı
Emin Önal 29 Ocak 2018 Paylaş 29 Ocak 2018 Faydam dokunduysa ne mutlu bana.Gelirsem bi tur binerim [emoji1] 2 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 29 Ocak 2018 Paylaş 29 Ocak 2018 2 saat önce, Emre Şimşek yazdı: Taam söz Uğraşma, ver hurdacıya leğen mandal falan alırsın yerine.. 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 29 Ocak 2018 Yazar Paylaş 29 Ocak 2018 Uğraşma, ver hurdacıya leğen mandal falan alırsın yerine.. Çok geç.. Üzerinde çok emeğim var abi Şu an korozyon varsa ve bu şekilde duruyorsa parçalar korozyın daha da artar. Parçalar hava ile temas ettiği sürece daha da artacaktır.Mevcut pasların temizlenmesi için kumlama şartKumlandıktan sonrada hemen boyanmayacaksa parçaları yağlayıp bir güzel poşetlemeniz gerekiyorYani güzelce zımparalanıp çift kat astar atılsa olmaz mı? Daha önce yaptınız mı siz benzer bir şey? 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 29 Ocak 2018 Yazar Paylaş 29 Ocak 2018 Astar atmak için korozyonları gidermeye çalışıyorum. Bir gün bagaja attım parçaları, kumlamaya diye bir yere götürdüm. Bana çok masraf çıkardılar vazgectim.Benim ya uygun bir yer bulmam gerekecek ya da sağlam bir zımpara yapmam gerekecek anlaşılan.. Yorum bağlantısı
Önder Özcan 29 Ocak 2018 Paylaş 29 Ocak 2018 Çocukluk ve gençliğimde bizim sokakta bisikletçiden kiralayıp çok bindik mobilete Bunlara o zamanlar hiç kimse kayıt ve plaka almazdı. Moped, insanlar bisiklet gibi binerdi kayıtsız. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts