İçeriğe Yönlendir

Su Birikintilerine Dikkat Etmeli


Özgen Acar

Recommended Posts

Özgen Acar
(düzenlendi)

Merhabalar ,youtubeda vakit öldürürken videonun son kısmında dikkatimi çekti araç su birikintisinden dolayı kontrolü kaybedp takla atıyor,her zaman bilinçaltındaydı dikkatli olmak ama somut örneğini ilk defa gördüm bu kadar ,sizin de dikkatinizi çeker diye paylaşmak istedim

 

 

tarihinde Özgen Acar tarafından düzenlendi
  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Batuhan Kılıç

bizde su konusunda ciddi manada bilgisizlik var, sadece kaza riski bir yana insanların çoğu arabalarını tekne falan zannediyor, bele kadar gelmiş suya arabayla dalıyorlar, sonra arabalar hep pert

Yorum bağlantısı
Uğur Kamil

Lastiklerinde önemi çok fazla bu durumda.
Yaşadığım bölge bol yağışlı olduğu için lastik alırken yakıt ve db performansından önce ıslak zeminde tutunma performansına bakarım.

Yorum bağlantısı
Yalçın Dağlıoğlu

Kaza olmasa bile suyun altında ne olduğunu bilmediğimizden  aracın hızını yavaşlatmak   lazım. Konya yolunda yağışlı bir günde tırı solluyordum , birden sol tarafta su birikintisi varmış altı cukurmuş duramadım girdim arabayı zor zaptettim şansım varmış ki ucuz atlattık

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Aquaplanning diye aratabilirsiniz. Hizdan oturu yol tutusu zayiflayan arac suyun kaldirma kuvveti ile 4 tekerde de tutunmayı kaybeder. Esp falan hikaye o saniyeden sonra zaten.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Lastiklerde diş derinliği 8-9 mm oluyor yeniyken. Diş derinliği özellikle 3mm altına düştüğünde tehlike çok artıyor. Bu yüzden tavsiye edilen diş derinliği en az 3mm olmalı. Adac testlerinde de en önemli puan kriterlerinden. Özellikle virajda kızaklama direnci çok önemli. Ayrıca lastik etiketlemede böyle bir kriter yok, onun için sadece etiket yeterli değil.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...