Özgen Acar 30 Ağustos 2017 Paylaş 30 Ağustos 2017 (düzenlendi) Merhabalar ,youtubeda vakit öldürürken videonun son kısmında dikkatimi çekti araç su birikintisinden dolayı kontrolü kaybedp takla atıyor,her zaman bilinçaltındaydı dikkatli olmak ama somut örneğini ilk defa gördüm bu kadar ,sizin de dikkatinizi çeker diye paylaşmak istedim 30 Ağustos 2017 tarihinde Özgen Acar tarafından düzenlendi 4 Yorum bağlantısı
Batuhan Kılıç 30 Ağustos 2017 Paylaş 30 Ağustos 2017 bizde su konusunda ciddi manada bilgisizlik var, sadece kaza riski bir yana insanların çoğu arabalarını tekne falan zannediyor, bele kadar gelmiş suya arabayla dalıyorlar, sonra arabalar hep pert Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 30 Ağustos 2017 Paylaş 30 Ağustos 2017 Lastiklerinde önemi çok fazla bu durumda. Yaşadığım bölge bol yağışlı olduğu için lastik alırken yakıt ve db performansından önce ıslak zeminde tutunma performansına bakarım. Yorum bağlantısı
Kemal Korkmaz 30 Ağustos 2017 Paylaş 30 Ağustos 2017 Çok süratlı girdi ve hakimiyeti kayıp etti.. Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 30 Ağustos 2017 Paylaş 30 Ağustos 2017 Benzer bir kazanın eşiğinden döndüm. Çok iyi anlıyorum. Yorum bağlantısı
Yalçın Dağlıoğlu 30 Ağustos 2017 Paylaş 30 Ağustos 2017 Kaza olmasa bile suyun altında ne olduğunu bilmediğimizden aracın hızını yavaşlatmak lazım. Konya yolunda yağışlı bir günde tırı solluyordum , birden sol tarafta su birikintisi varmış altı cukurmuş duramadım girdim arabayı zor zaptettim şansım varmış ki ucuz atlattık 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 30 Ağustos 2017 Paylaş 30 Ağustos 2017 Aquaplanning diye aratabilirsiniz. Hizdan oturu yol tutusu zayiflayan arac suyun kaldirma kuvveti ile 4 tekerde de tutunmayı kaybeder. Esp falan hikaye o saniyeden sonra zaten. 3 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 30 Ağustos 2017 Paylaş 30 Ağustos 2017 Lastiklerde diş derinliği 8-9 mm oluyor yeniyken. Diş derinliği özellikle 3mm altına düştüğünde tehlike çok artıyor. Bu yüzden tavsiye edilen diş derinliği en az 3mm olmalı. Adac testlerinde de en önemli puan kriterlerinden. Özellikle virajda kızaklama direnci çok önemli. Ayrıca lastik etiketlemede böyle bir kriter yok, onun için sadece etiket yeterli değil. Yorum bağlantısı
Recommended Posts