Çağlar Bayur 9 Ekim 2017 Paylaş 9 Ekim 2017 6 dakika önce, Mert Gülkokan yazdı: dış etken diyor meali: Türkiyeden çıkıyor sanırım yakında arka camlar da patlamaya başlar bunca eğilip bükülme varsa C sütununda Yorum bağlantısı
Ramazan Turan 9 Ekim 2017 Paylaş 9 Ekim 2017 38 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: seneye 2 elde 50bine alabileceğiz gibi gözüküyor Ölüsü para ediyor deyip 10 lira fazlasına satmaya çalışırlar... 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Ekim 2017 Paylaş 9 Ekim 2017 6 dakika önce, Mert Gülkokan yazdı: tehdit etmiş açılacak dava masada kalmaz bir an önce dava aç da bilirkişi çağıralım derdim Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 9 Ekim 2017 Paylaş 9 Ekim 2017 Marka imajı zedelenmiştir. Aynı problem ile gelen 3000. arabaya bile buraya top çarpmış diyerek müşterilerin zekasıyla alay edilmiştir. Arabada sorun var demek yerine, Türkiye'de yollar kötü. Biz dizel motoru beceremiyoruz yerine, Türkiye'deki mazota güvenmiyoruz.. Hep araba mükemmeldi ama sorun Türkiye'deydi.. 4 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 9 Ekim 2017 Paylaş 9 Ekim 2017 yollarda çukur var arabayı kaldırıma çıkarıyonuz. Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 9 Ekim 2017 Paylaş 9 Ekim 2017 Video'da 40. saniyeden sonrası ciddi dikkatimi çekti. Arabanın tamponu değer değmez, arka taraftan dağılmaya başlıyor. Arka tekerlek yalpalamaya başlıyor ve kapılar ciddi deredece yerinden oynuyor. Önden ufak bir kazada bu arabanın tüm geometrisi bozulur. Bu şase ile her 1000 km'de rot atarına gitmesi gerek. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 9 Ekim 2017 Paylaş 9 Ekim 2017 Komple tasarım ve malzeme seçimi hatalı model gibi görünüyor, almış olanlar acilen dava açıp bu aracı iade edip parasını geri almanın yoluna baksınlar, model ölü doğmuş bence, yapacak birşey yok.... Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 9 Ekim 2017 Paylaş 9 Ekim 2017 12 dakika önce, Ayhan Şentürk yazdı: Video'da 40. saniyeden sonrası ciddi dikkatimi çekti. .arka taraftan dağılmaya başlıyor. Tüm araçlar aynı davranışı sergiler. ilk şok dalgasının geri yansıması sırasında oluşan sarsıntı. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 9 Ekim 2017 Paylaş 9 Ekim 2017 38 dakika önce, Ayhan Şentürk yazdı: Video'da 40. saniyeden sonrası ciddi dikkatimi çekti. Arabanın tamponu değer değmez, arka taraftan dağılmaya başlıyor. Arka tekerlek yalpalamaya başlıyor ve kapılar ciddi deredece yerinden oynuyor. Önden ufak bir kazada bu arabanın tüm geometrisi bozulur. Bu şase ile her 1000 km'de rot atarına gitmesi gerek. Pek ufak bir kaza sayılmaz ama. Çok araba bu durumda duman olur. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 9 Ekim 2017 Paylaş 9 Ekim 2017 (düzenlendi) Bir saat önce, Mehmet Göktürk yazdı: Tüm araçlar aynı davranışı sergiler. ilk şok dalgasının geri yansıması sırasında oluşan sarsıntı. olması gereken olmuş esasında, önden arkaya güç aktarımı normal ,seninle aynısını düşünüyorum, diğer yandan hatalı kısmı mide bulandırıyor.... 9 Ekim 2017 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 9 Ekim 2017 Paylaş 9 Ekim 2017 1 saat önce, Mert Gülkokan yazdı: Valla ortalık karışık Mağdurlar sosyal medyada çok aktif Birçok yere yazıp sorunlarını orada dile getiriyorlar. Mesela arabayla alakasız sosyal medya gruplarında bile honda mağdurları diye konular var Her gün onlarca kişi bu sorunu duyduk araştırırken almaktan vazgeçtik diye honda fc5 face grubunda konu açıyor. En son grubun kurucusunu 3 bayi arayıp mahkemeye vermekle tehdit etmiş ticari kayıp sebebiyle O da aynısını dememiş mi, mahkeme yolu açık diye Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 9 Ekim 2017 Paylaş 9 Ekim 2017 Mahkemeden korkmamak lazım. Mahkeme çözüm için var. Adalet mülkün temelidir. 4 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 9 Ekim 2017 Paylaş 9 Ekim 2017 46 dakika önce, Ayhan Şentürk yazdı: Video'da 40. saniyeden sonrası ciddi dikkatimi çekti. Arabanın tamponu değer değmez, arka taraftan dağılmaya başlıyor. Arka tekerlek yalpalamaya başlıyor ve kapılar ciddi deredece yerinden oynuyor. Önden ufak bir kazada bu arabanın tüm geometrisi bozulur. Bu şase ile her 1000 km'de rot atarına gitmesi gerek. Small overlap testi yapılan son araştırmalarda gerçeğe en yakın test olarak söyleniyor. Yani aracın alabileceği maksimum zarar bu testte ortaya çıkıyor. Arka tekerlerin yalpalaması çok ta göz önünde bulundurulmamalı derim. Şu testteki Mercedes cipte de arka tekerde yalpalama mevcut. Yorum bağlantısı
Oğuzhan Alp 10 Ekim 2017 Paylaş 10 Ekim 2017 Üniversitelerde tez değerlendirmelerinde "esinlenme" (!) çok fazla olunca hoca anlar tabii. Öğrencinin arkadaşları da : " Hocam o dönem bazı sıkıntıları olmuştu o yüzden arkadaşımız biraz hızlı çalışmış " diyerek durumu kurtarmaya, yardımcı olmaya çalışırlar. O dönem arabayı hazırlarken demek ki biraz hızlı çalışmışlar. Hem az yakacak, hem çok kaçacak, mutlaka hafif olacak hem ekonomik fiyatlı olacak, emisyon normlarına da uyacak ama ar-ge'ye de çok para veremeyiz dedin mi bir yerden ayar kaçıyor malesef. Tamiratı sıkıntılı bir durum var ortada. Stratejik hata yapılmış maalesef taktik tedavilerle çözümü zor bir durum. Sök tak parça da değil ki kaynaklı parça arkasında sorun var. Bence şöyle yapılmalı: Bütün piyasaya verilen araçlar toplanmalı. Üretim bandından yeni çıkan sıkıntısız araçlarla değiştirilip, geri alınan araçlar revizyonlu araç olarak deklare edilerek iskontolu olarak fabrikadan satılmalı. Yorum bağlantısı
Ali Gök 10 Ekim 2017 Paylaş 10 Ekim 2017 Sıkıntı olanların üzerini kesip Cabrio civic yapsınlar 1 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 10 Ekim 2017 Paylaş 10 Ekim 2017 Bı doluya bakar. Bakmışsin sonra ekvatorda bile dolu hasarlı Civic ilanı. Çözüm orjinalligi bozmadan basit. Sütunlara içten sıfıra sıfır şekilde mukavemeti olan parça eklenecek. Artık illa hafif derse karbon fiber yok gerekirse mercedes kaporta saci Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 10 Ekim 2017 Paylaş 10 Ekim 2017 Sonra susami nereden alıyoz muhabbeti Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 11 Ekim 2017 Paylaş 11 Ekim 2017 Şöyle bir haber var, ilgili olabilir http://www.hurriyet.com.tr/bu-skandal-tum-dunyayi-etkileyecek-40606556 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 11 Ekim 2017 Paylaş 11 Ekim 2017 Suçlu bulundu. Bir dönem Japonya Başbakanı Shinzo Abe’nin de çalıştığı dünyanın en büyük çelik üreticilerinden Japon Kobe Steel, ürünlerinin kalitesi hakkındaki verilerin sahte olduğunu itiraf ederek büyük bir skandala imza attı.Bu itirafın ardından hisseleri çöküşü geçen Japonya’nın en büyük üçüncü çelik üreticisi, Eylül 2016 ile Ağustos 2017 arasında bazı alüminyum ve bakırürünlerinin mukavemeti ve dayanıklılığı hakkında sahte veriler ürettiğini açıkladı. İçinde Toyota, Honda, Subaru ve Mazda gibi otomotiv şirketlerinin, Boeing gibi havacılık devinin olduğu 200’e yakın şirketle çalışan Kobe, sahteciliğin bir parçası olabilecek ürünleri bu firmalara verdiğini açıkladı.Toyota, bu şirketten aldığı malzemelerin bazı otomobillerinin davlumbazlarında ve kapılarında kullanıldığını belirterek, “Hangi araç modellerinin bu duruma tabi olabileceğini ve hangi bileşenlerin kullanıldığını belirlemek için olabildiğince hızlı bir şekilde çalışıyoruz” açıklamasını yaptı.Honda, Kobe’den aldığı malzemeleri kapı ve kaputlarında kullandığını açıklarken, Mazda ise şirketten aliminyum aldığını doğruladı. Suzuki ve Mitsubishi’nin de skandaldan etkilendiği belirtildi. Mitsubishi Regional Jet yolcu uçağını üreten Mitsubishi Heavy Industries’in, etkilenen müşteriler arasında olduğu bildirildi. 2 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 11 Ekim 2017 Paylaş 11 Ekim 2017 Hb kasa alalım mı o da büküluyor mu 1 Yorum bağlantısı
Ali Uymaz 11 Ekim 2017 Paylaş 11 Ekim 2017 bu cokugun fotoğrafi olan varsa yukleyebilir mi acaba merak ediyorum da Teşekkürler Yorum bağlantısı
Fatih Emre 12 Ekim 2017 Paylaş 12 Ekim 2017 (düzenlendi) 12 Ekim 2017 tarihinde Fatih Emre tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
V.Ceyhun Emir 12 Ekim 2017 Paylaş 12 Ekim 2017 Yok artık, Almanlardan sonra Japonlar da mı. Yorum bağlantısı
Recommended Posts