Mahmut Sayar 20 Kasım 2017 Paylaş 20 Kasım 2017 2 saat önce, Mert Gülkokan yazdı: Mahmut bey 130 140 lı hızlarda kaputta dalgalanma sorunu da var ona da bakabilir misiniz bir ara o konuda da çok aşırı şikayet var Göçük olayı binlerce aracı ilgilendiriyor ve gerçekten bir sorun, kaputta dalgalanma ise ilgili bir kaç video ve şikayet dışında genel bir sorun olduğunu düşünmüyorum. Kendim test ettiğimde ve sadece FC5 sahiplerinin bulunduğu sosyal medya gruplarında yapılan testlerde de dalgalanma sorunu yaşayan görmedim. Bana göre şikayetler montaj hatası ya da sonradan yapılan bir işlemin neticesi olabilir. Göçükler sonradan oluştuğu için testlerde ve üretim aşamasında fark edilmemiş olsa da kaputun kağıt gibi sallanmasının gözden kaçması pek olası gelmiyor. Bu arada Civic fanı değilim son 6 yılda Focus, Jetta, Golf, C-Max ve Mondeo kullandım. Bunların dördü hala son jenerasyon araçlar ve Mondeo dahil içime en fazla sinen araç Civic oldu diyebilirim, Mondeo 1.6 dizel otomatik seçeneği sunsaydı onu tercih ederdim. Toplumda bu araçların kıymet görmesi boşa değil, motor şanzıman sorunsuzluğu, yakıt ekonomisi, donanım ve ikinci el gücü insanları bu araçlara itiyor. Kaporta zayıf, bence Golf ve Jetta'da zayıf. Sokakta herhangi bir Golf 7'nin yanına gidin silecek kaput birleşimine bakın sileceği yanlışlıkla kaldırmadan ötürü çoğunda boya atmıştır ya da rötuşludur. Yeni nesil araç boyalarının ne hikmetse darbelere mukavemeti yok. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Kasım 2017 Paylaş 20 Kasım 2017 3 saat önce, Köksal Yılmaz yazdı: Ben 100 bin tl verip araba alsam ve böyle göçükler olsa yerin dibine sokmak az kalır gözümde. 100bintl marka almıyor ki ama? 50binTL marka alıyor, 50binTL devlet alıyor. Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 20 Kasım 2017 Paylaş 20 Kasım 2017 3 dakika önce, Sani Gerşon yazdı: 100bintl marka almıyor ki ama? 50binTL marka alıyor, 50binTL devlet alıyor. Zaten kızgınlığın yarısı devlete, hem vergi alıyor hem kalitesiz ürünü memlekete sokuyor, sorun olunca da sahip çıkmıyor. 2 Yorum bağlantısı
Akan Belen 22 Kasım 2017 Paylaş 22 Kasım 2017 Bana kalırsa hicbirsey olmaz. Honda birşekilde servise çeker düzeltir yağlayıp ballayip da gönderir. 60 k bakımı ücretsiz der yüzde 70 de tamam der. İade hiç sanmıyorum olsun. Bilinçli kullanıcılar dışında mahkemeye veren de çok fazla olmaz. Olanlarda Honda ya dokunmaz zaten. Honda fan sayfasının açıklaması bile bana kalırsa komedi. Aman ses etmeyin diyor mide bulandırmayin diyor şaka gibi valla. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Kasım 2017 Paylaş 22 Kasım 2017 Tabi ki.. sosyal medya takip eden kaç kişidir ki.. 1 Yorum bağlantısı
Akan Belen 22 Kasım 2017 Paylaş 22 Kasım 2017 Tabi ki.. sosyal medya takip eden kaç kişidir ki.. Araç alırken baktım Honda ya da. Hatta iki arkadaşım aldı otomatik LPG li. Onlarda şu an sorun yok. Ama hem güvenlik olarak hem de bu durum yüzünden biraz endişe ettim bu sorunla uğraşmak istemedim honda da tatmin edici bir açıklama yapmadı. Bayi de evet sıkıntı var ama merkezi bekliyoruz diye söyleyince ufak ufak uzaklaştım.Arkadasim dizel Fiesta Dan geçiş yaptı Honda ya, genel olarak memnun ama tüketim olarak dizelden sonra canı sıkkın oldukça. LPG li olmasına rağmen burada 40 kuruş civarı yakıyorum diyor. Yorum bağlantısı
Ergün Kol 23 Kasım 2017 Paylaş 23 Kasım 2017 On 20.11.2017 at 08:46, Mert Gülkokan yazdı: Mahmut bey 130 140 lı hızlarda kaputta dalgalanma sorunu da var ona da bakabilir misiniz bir ara o konuda da çok aşırı şikayet var Mert bey aynı sorun Peugeot 3008'de de var. Serviste söylerseniz kaput takozunu ayarlayıp bu hareketlenmeyi gideriyorlar. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 23 Kasım 2017 Paylaş 23 Kasım 2017 Bugün iki tane resim çektim Ankara'da : Yorum bağlantısı
Barış Göktürk 24 Kasım 2017 Paylaş 24 Kasım 2017 Eğer daha önce buraya taşındı ve görmediysem kusur benimdir ama nette dolaşırken konuyla ilgili olarak şöyle bir yazıya denk geldim: http://www.sekizsilindir.com/2017/10/honda-fc-5-civic-gocuk-problem.html Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 7 Aralık 2017 Paylaş 7 Aralık 2017 Yani diyor ki, siz kimsiniz Metin Kıratlı'ya gidiyorsunuz, biz de gideriz İyi de ne bekleniyordu ki? Kendi test araçlarında da mini onarım yaptığını gördük zaten. 1 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 7 Aralık 2017 Paylaş 7 Aralık 2017 On 24.11.2017 at 15:09, Barış Göktürk yazdı: Eğer daha önce buraya taşındı ve görmediysem kusur benimdir ama nette dolaşırken konuyla ilgili olarak şöyle bir yazıya denk geldim: http://www.sekizsilindir.com/2017/10/honda-fc-5-civic-gocuk-problem.html Buradaki inceleme eğer doğruysa ki oldukça mantıklı, onarım da bir işe yaramayacaktır. 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 7 Aralık 2017 Paylaş 7 Aralık 2017 Olsun Oktavya, fokuz ve fuluyensde de var. 4 Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 7 Aralık 2017 Paylaş 7 Aralık 2017 Kullanıcılarla dalga geçişmiş, salak yerine konulmuş. Kendilerini kusursuz göstermişler, kendilerinden kaynaklanmadığını söylemişler, peki o göçükler neden oluşuyor. Hakimler savcılar var, onlar doğru kararı vereceklerdir. Tereddütsüz daha boyutuna gelmiş. Size fabrika çıkışınca hic bir sorun olmayan ama bir süre sonra başınıza dünya kadar dert açacak araba satmışlar. Yorum bağlantısı
Ali Gök 7 Aralık 2017 Paylaş 7 Aralık 2017 şu açıklamayı yazmaya utanırım okurken küfrettim hondam olmamasına rağmen. Kelimelerde çalışılıp seçilmiş olduğu idda edilen sınırla sayıda vs e devletten bimere şikayet etsin sahipleri Mahkemede sonuç alınamassa Yorum bağlantısı
Ergün Kol 7 Aralık 2017 Paylaş 7 Aralık 2017 Sorun şasinin esnemesi ve/veya genleşmesi iken köpük ile hiçbir şekilde bunlar değişmez. Ancak köpükile oradaki sacın esnemesi önlenebiliyorsa kozmetik olarak ortada görünen bir sorun kalmayacağı için bu yöntem başarıya ulaşmış olur. Zaten çarpışma testlerinde elde ettiği sonuçlara bakınca arabanın mukavemetinde herhangi bir sorun olmadığı görülüyor. Şasi tasarlanırken tüm planlama çarpışma testlerinden yüksek puan almak üzerine kurulduğu için bu tip bir esnemeyi ve saca olabilecek etkisini hesaba katmamışlar. Bir kaç kişinin tüm yasal haklarımı saklı tutuyorum ibareli bir servis belgesi ile bu yöntemi denemesi gerekiyor. Göçme veya dalgalanma çözülürse ne ala ama farklı bir noktada tekrar oluşursa ya da esneyemeyen saç zarar görürse mahkemeden başka yol kalmaz. Yorum bağlantısı
Ali Gök 8 Aralık 2017 Paylaş 8 Aralık 2017 Şase demiri mi esniyormuş ? bütün arabaların esnermi normalde ? Bilmediğim için soruyorum Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 8 Aralık 2017 Paylaş 8 Aralık 2017 Esnemeyen herşey kırılmaya meyillidir. Bencede esner. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 8 Aralık 2017 Paylaş 8 Aralık 2017 Kasayı camlar tutar diyebiliriz.. Ön ve arka camı sökün, yamuk bir yerde arabanın kapısı zor kapanır... 1 Yorum bağlantısı
Ergün Kol 8 Aralık 2017 Paylaş 8 Aralık 2017 Şasi/Karoseri aşırı sert, hiç esnemeyecek şekilde yapmak yerine şasi ve karoser üzerine esnek noktalar koyarak çarpışma anında darbenin sönümlenmesi ve yolcular tarafından hissedilen şiddetin azaltılması amaçlanıyor. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 8 Aralık 2017 Paylaş 8 Aralık 2017 Üstü açık araçlar çok esner mesela, kasaları daha ağır olduğu halde. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 8 Aralık 2017 Paylaş 8 Aralık 2017 (düzenlendi) http://youwheel.com/home/2016/06/20/car-body-torsional-rigidity-a-comprehensive-list/ NM / derece cinsinden Mazda MX-5 (NA, 1990 – 1993) 4,881 Mazda MX-5 (NA, 1994 – 1998) 5,152 çok düşük mesela. Rolls-Royce Phantom 40,500 kütük gibi maşallah 8 Aralık 2017 tarihinde Evren Erakçora tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 8 Aralık 2017 Paylaş 8 Aralık 2017 2 saat önce, Evren Erakçora yazdı: http://youwheel.com/home/2016/06/20/car-body-torsional-rigidity-a-comprehensive-list/ Ben de A3 e bakmıştım... O da buna benzer.. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 8 Aralık 2017 Paylaş 8 Aralık 2017 15 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Ben de A3 e bakmıştım... O da buna benzer.. A3'e niye bakıyorsun? 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts