Çağlar Bayur 4 Kasım 2017 Paylaş 4 Kasım 2017 2 dakika önce, Oğuzhan Alp yazdı: Ustad yazdığımı düzelttim. Bunun usulü değişik. Fabrika yatırdığı ötv’yi geri alıyor. Bu ilk yazdığım siz düzeltmeden alıntı yapmışsınız trafiğe çıkmayacak, plaka istemem dedim 1 adet mal/ürün gibi varsayılan araba talep etmiştim ötv siz, olmadı Yorum bağlantısı
Oğuzhan Alp 4 Kasım 2017 Paylaş 4 Kasım 2017 7 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: trafiğe çıkmayacak, plaka istemem dedim 1 adet mal/ürün gibi varsayılan araba talep etmiştim ötv siz, olmadı Verilir aslında da vermek istememişler. Risk almak istememişlerdir. Havaalanlarındaki içte kullanılan araçlar plakasız Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Kasım 2017 Paylaş 7 Kasım 2017 Konudaki, Honda ile ilgili olmayan mesajları çıkardım. Ayrıca bu mesajlar hakkında şikayet olduğu için konu yönetimce incelenmektedir. Bilginize. 1 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 9 Kasım 2017 Paylaş 9 Kasım 2017 19 dakika önce, Mert Gülkokan yazdı: Aslında euroncap testinden sorun ortaya çıkmış ama kimse fark edememiş. Çarpmadan önce göçük ise tamam da çarparken göçtüyse araba dağıldı zaten göçmeyip ne yapsın Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 17 Kasım 2017 Paylaş 17 Kasım 2017 5 saat önce, Ayhan Şentürk yazdı: Ses yalıtımı da olur, mis gibi çözüm... 3 Yorum bağlantısı
Ertan Alptekin 17 Kasım 2017 Paylaş 17 Kasım 2017 (düzenlendi) 52 dakika önce, Mert Gülkokan yazdı: Honda sahipleri der ki biz onarımı kabul etmeyiz bu araçlar değişecek. Buradaki sorun şasi değilde kaporta saçı ile alakalı ise ve çözümü var ise hondanın eli daha güçlü gibi ama mahkeme ne der onu bilmiyorum Mahkeme bilirkişi raporuna bakar. Bilirkişi (Bir-kac farklı kişi ya da 3 kişiden oluşan toplu juri) ayıplı mal olarak nitelendirirse aracı tamamen iade edip paralarını geri alabilirler. Görünen o ki burda fabrika çıkışlı ayıplı bir mal var. Bunda hakimin çok düşüneceğini zannetmiyorum. Ama buna benzer davalarda 3 yılı geçen gordum... 17 Kasım 2017 tarihinde Ertan Alptekin tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Erdal Aydın 18 Kasım 2017 Paylaş 18 Kasım 2017 Peki, Honda bu jüri üyesi olan 3 arkadaşa sağlam bir avanta verirse? Mallar ayıplı değil demez mi jüri arkadaşlar? 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 18 Kasım 2017 Paylaş 18 Kasım 2017 Bilirkişi raporu kati rapor değildir, itiraz edilebilir. Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 18 Kasım 2017 Paylaş 18 Kasım 2017 Honda, bizim tasarımımız böyle kabul ediyoruz evet, biz bilerek öyle yaptık, showroomdakilerden de anlamadınızmı derse ne olacak 1 Yorum bağlantısı
Ertan Alptekin 19 Kasım 2017 Paylaş 19 Kasım 2017 On 18.11.2017 at 08:18, Erdal Aydın yazdı: Peki, Honda bu jüri üyesi olan 3 arkadaşa sağlam bir avanta verirse? Mallar ayıplı değil demez mi jüri arkadaşlar? On 18.11.2017 at 09:56, Mert Yeldan yazdı: Bilirkişi raporu kati rapor değildir, itiraz edilebilir. On 18.11.2017 at 10:05, Ayhan Şentürk yazdı: Honda, bizim tasarımımız böyle kabul ediyoruz evet, biz bilerek öyle yaptık, showroomdakilerden de anlamadınızmı derse ne olacak Bilirkişi raporu kati değildir. Bazen hakim tek bilirkişiye verir. Örneğin tüketici lehinde rapor yazar bilirkişi... Bu durumda tüketici kendi raporuyla itiraz eder. Bu tam tersi de olabilir. Sonra hakim başka bir bilirkişiye daha gönderebilir. Bu yine tek kişi veya 3lu jüri olabilir. Itiraz durumu yine iki taraf için de geçerlidir. Tekrardan hakim aynı jüri üyelerinden tüketicinin verdiği rapora gore ara rapor da isteyebilir. Jüriler genellikle üniversitelerin makine ya da otomotiv anabilim dallarındaki hocalardan seçilir. Dolayısıyla avanta kısmının olacağını zannetmiyorum. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 19 Kasım 2017 Paylaş 19 Kasım 2017 On 11/18/2017 at 08:18, Erdal Aydın yazdı: Peki, Honda bu jüri üyesi olan 3 arkadaşa sağlam bir avanta verirse? Mallar ayıplı değil demez mi jüri arkadaşlar? Sen der misin? Burda sıkıntı problemin tesbiti değil de bence çözümün nasıl olacağı? Nasıl çözülür? oraları göçük arabanın değer kaybı kadar tazminat ödenir benim mantığıma göre. araba değiştirmeye gitmez ve zaten gitmemeli. Yorum bağlantısı
Erdal Aydın 19 Kasım 2017 Paylaş 19 Kasım 2017 Sen der misin? Burda sıkıntı problemin tesbiti değil de bence çözümün nasıl olacağı? Nasıl çözülür? oraları göçük arabanın değer kaybı kadar tazminat ödenir benim mantığıma göre. araba değiştirmeye gitmez ve zaten gitmemeli.Benim hem ahlakim hem de maneviyatim kabul etmez bunu. Şöyle genel çerçeveden ülkenin duruma baktığımız zaman, kabul eden yetkili ve siyasi bolca mevcut hocam. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 19 Kasım 2017 Paylaş 19 Kasım 2017 siyasi olabilir ama akademide çıkmaz. çıkanı döveriz. 4 Yorum bağlantısı
Erdal Aydın 19 Kasım 2017 Paylaş 19 Kasım 2017 Akademiden siyasete geçenleri ne yapalım hocam? Dövmek az gelir onlara. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 19 Kasım 2017 Paylaş 19 Kasım 2017 (düzenlendi) On 03.11.2017 at 18:11, Ayhan Şentürk yazdı: Bedeli geri iade edecekler diyelim, devlete giden vergiyi kim geri iade edecek ... basit, onlar ödeyecek, ayrıca fiazde ödeyecekler, buda sorumu şimdi yada hatasız seri çıktıysa ondan verecekler ve ek masrafların alayınıda kendileri ödeyecek, başka yolu yok. 19 Kasım 2017 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Kasım 2017 Paylaş 19 Kasım 2017 5 saat önce, Mehmet Göktürk yazdı: göçük arabanın değer kaybı kadar tazminat ödenir 5 dak da boyasız düzeltilebiliyorsa, kayıp da olmaz? aksine 5 dak da düzeliyorsa facede ileri geri yazanlara tazminat davası açılabilir? teknik olarak Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 19 Kasım 2017 Paylaş 19 Kasım 2017 Bir saat önce, Mehmet Göktürk yazdı: Manevi kayıplar var Mahkeme-i Kübra yolu açık... Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 19 Kasım 2017 Paylaş 19 Kasım 2017 İlk anki fikrim hala aynı. Maddi tazminat ve onarım ile çözülür bu iş. Yorum bağlantısı
Mahmut Sayar 19 Kasım 2017 Paylaş 19 Kasım 2017 Bir Fc5 sahibi olarak Honda Türkiye çok basiretsiz davrandı bu konuda. Benim aracımda çıkmadı göçük ilk satılan seriden olduğu için mi bilmiyorum fakat gördüğüm her yeni civic de baktığım ilk nokta orası, iş yerime pek çok yabancı araç girdiği ve belki yüzün üzerinde yeni civic'in aynı bölgesini incelediğimde her 3 araçtan birinde gördüğünü söyleyebilirim. Bazıları hafif dalga, bazıları baya göçük. Sanki içten şöyle elle basınca düzelecekmiş gibi. Benim aracımda yok dedim ama olmayacak anlamına gelmiyor çünkü zamanla göçük vakaları çok fazla, şu göçük ve fahiş servia fiyatları dışında yeni civic gerçekten güzel araç. Mk5 Mondeo'dan atmosferik Civic'e geçen biri olarak söylüyorum bunu. 6 ay ve 8 bin km kullandım. Aracı aldiğimda 2.20'den yakıt alırken 3.00'a çıktı ve 8 bin km ortalamam hala 24 kr civarı. Güncel tüketimim ise 3 tl lt fiyatı ile 28 kr. Donanım, şanzıman, konfor filan c segment için yeterli. Motor atmosferik bağırıyor filan basınca ama dik rampa dışında üzmüyor da, 0-100'ü 10 sn civarı. Bu para eder mi derseniz mevcut koşullarda maalesef ediyor, göçük olaylarına rağmen hala bayilerde hazır araç bulmak zor. Göçük konusunda o bölgeyi boyasız çekme-itme vs. halledip servis indirimi ile kullanıcıları gönderirler diye düşünüyorum. Konuyu yeni gördüm ve çok da gömülecek bir araba olmadığını söylemek istedim. 1 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 20 Kasım 2017 Paylaş 20 Kasım 2017 Ben 100 bin tl verip araba alsam ve böyle göçükler olsa yerin dibine sokmak az kalır gözümde. 2 Yorum bağlantısı
Erdal Aydın 20 Kasım 2017 Paylaş 20 Kasım 2017 Geçen sene 55 liraya aldığım arabamın kapılarından trım sesi geliyor, ki çözümü basit olan birşey olmasına rağmen soran olursa ilk gomdugum durum.Kaporta kusuru olduğunu düşünmek bile korkutucu. Bence bu kadar naif olmayın milyar dolarlık şirketlere karşı, çünkü onlar hiç de naif değil. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts