Alpay Sumer 16 Haziran 2019 Paylaş 16 Haziran 2019 Buji ve bobin kontrolu gerek.Orjinal ne diyosa onu tercih etmekte fayda var bence. Yorum bağlantısı
Ulaş Arıkan 19 Haziran 2019 Paylaş 19 Haziran 2019 Önce bujileri değiştirdim birşey değişmedi, sonra buji kablolarını değiştirdim yine birşey değişmedi. Dün akşam ateşleme bobinini değiştirdim, sabah sıkıntısız işe gittim, bir sorun çıkarmadı. Ancak akşam iş dönüşü hafif rampa yollarda bile yığılma tekrar başladı, rölantide de hava filtre kutusundan hafif hafif ses geliyor. Sanayide bir ustaya derdimi anlattım, sente ayarından olabilir dedi. Resmen moralim bozuldu, adam motoru bi daha açacağız, işi uzun diyor. Umarım yanlıştır çünkü hiç ses felan yok arabada. Aracım 1800-2500 devir arasında sanki öksürse rahatlayacakmış gibi. İşte bi öksürse:))) Debriyaj baskı balata ve volan değişti yakın zamanda, bununla ilgili bir sıkıntı olabilir mi? Yorum bağlantısı
Halil ibrahim Oruc 19 Haziran 2019 Paylaş 19 Haziran 2019 Ulaş Arıkan yazdı: Önce bujileri değiştirdim birşey değişmedi, sonra buji kablolarını değiştirdim yine birşey değişmedi. Dün akşam ateşleme bobinini değiştirdim, sabah sıkıntısız işe gittim, bir sorun çıkarmadı. Ancak akşam iş dönüşü hafif rampa yollarda bile yığılma tekrar başladı, rölantide de hava filtre kutusundan hafif hafif ses geliyor. Sanayide bir ustaya derdimi anlattım, sente ayarından olabilir dedi. Resmen moralim bozuldu, adam motoru bi daha açacağız, işi uzun diyor. Umarım yanlıştır çünkü hiç ses felan yok arabada. Aracım 1800-2500 devir arasında sanki öksürse rahatlayacakmış gibi. İşte bi öksürse:))) Emme manifold klaperlerinin acilip kapanmasini kontrol eden samandira misali bir ince kol var o bahsettigin yerde. Tam olarak klaperlerin acik konuma ulasmasini saglayacak devir araligindan bahsediyorsun 1 Yorum bağlantısı
Ulaş Arıkan 20 Haziran 2019 Paylaş 20 Haziran 2019 Arkadaşlar bu parça ateşleme bobininin hemen yanında, ama tek vidayla tutturulmuş duruyor. İlginç olan yeşil kablonun yanında ki giriş yerinde ki kablo yok. Alttan iki kablo çıkış yapıyor ama sadece tek kablo geliyor. Bu parça ne işe yarar ve bahsettiğim soruna sebep olabilir mi?? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Haziran 2019 Paylaş 20 Haziran 2019 Ulaş Arıkan yazdı: Arkadaşlar bu parça ateşleme bobininin hemen yanında, ama tek vidayla tutturulmuş duruyor. İlginç olan yeşil kablonun yanında ki giriş yerinde ki kablo yok. Alttan iki kablo çıkış yapıyor ama sadece tek kablo geliyor. Bu parça ne işe yarar ve bahsettiğim soruna sebep olabilir mi?? Parça numarasına baksaydınız keşke.. Bariz şekilde kopmuş görünüyor.. Yorum bağlantısı
Ulaş Arıkan 20 Haziran 2019 Paylaş 20 Haziran 2019 Parça numarasına baksaydınız keşke.. Bariz şekilde kopmuş görünüyor.. 93ab12a019ab parça kodu bu, ateşleme kontrol modülü olarak geçiyor. Sanırım tekleme bundan oluyor, öğleden sonra bir oto elektrikçiue gideceğim Yorum bağlantısı
Ulaş Arıkan 24 Haziran 2019 Paylaş 24 Haziran 2019 Emme manifold klaperlerinin acilip kapanmasini kontrol eden samandira misali bir ince kol var o bahsettigin yerde. Tam olarak klaperlerin acik konuma ulasmasini saglayacak devir araligindan bahsediyorsunHocam iyi akşamlar, giderken yığılma konusunda bugün sanayiye uğradım, bilgisayara bağladılar ve manifold kontrol devre arızası çıktı. Ancak ustalar bu arızanın neden olabileceğini bilemediler, manifoldu söküp kapaklarına bakarız dediler. Sizin bahsettiğiniz şamadıra motorun neresindedir acaba? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 24 Haziran 2019 Paylaş 24 Haziran 2019 Emme manifoldunun içinde ve dışardan da görülür çalışıp çalışmadığı. Hangi ildesiniz ? Yorum bağlantısı
Ulaş Arıkan 24 Haziran 2019 Paylaş 24 Haziran 2019 Emme manifoldunun içinde ve dışardan da görülür çalışıp çalışmadığı. Hangi ildesiniz ? Edirne/ keşan/dayım. Araç çalışırken dışarıdan görebilirmiyiz? Ve nasıl görebiliriz acaba? Selonaid valfle bir ilgisi var mıdır? Bilgisayar aşağıda ki hatayı verdi. Yorum bağlantısı
Halil ibrahim Oruc 25 Haziran 2019 Paylaş 25 Haziran 2019 Ulaş Arıkan yazdı: Halil ibrahim Oruc yazdı: Emme manifold klaperlerinin acilip kapanmasini kontrol eden samandira misali bir ince kol var o bahsettigin yerde. Tam olarak klaperlerin acik konuma ulasmasini saglayacak devir araligindan bahsediyorsun Hocam iyi akşamlar, giderken yığılma konusunda bugün sanayiye uğradım, bilgisayara bağladılar ve manifold kontrol devre arızası çıktı. Ancak ustalar bu arızanın neden olabileceğini bilemediler, manifoldu söküp kapaklarına bakarız dediler. Sizin bahsettiğiniz şamadıra motorun neresindedir acaba? El ile hafif gaz verirseniz o mandal pozisyon degistirecektir gaz kelebeginin asagi sol tarafina dogru bakin 2 Yorum bağlantısı
Ulaş Arıkan 25 Haziran 2019 Paylaş 25 Haziran 2019 Bahsettiğiniz şamandırayı buldum. 3000 deviri geçince hareket ediyor. Bu durum normal mi? Normal değilse ne yapılabilir? Yorum bağlantısı
Halil ibrahim Oruc 25 Haziran 2019 Paylaş 25 Haziran 2019 Ulaş Arıkan yazdı: Bahsettiğiniz şamandırayı buldum. 3000 deviri geçince hareket ediyor. Bu durum normal mi? Normal değilse ne yapılabilir? Durum normal o zaman klaperlerin fiziksel kontrol edilmesi lazim elektronik olarak bir sorun yok en azindan mekanik olarak klaperlerin mili contasi ve durumu fiziksel olarak kontrol edilmeli 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Haziran 2019 Paylaş 25 Haziran 2019 Genelde aşınırlar.. Ben değiştirmiştim hepsini de.. Ancak bu aşınma, arıza kodu bırakmaz.. Arıza kodu var. başka sebep de aramak lazım.. Yorum bağlantısı
Ulaş Arıkan 25 Haziran 2019 Paylaş 25 Haziran 2019 Genelde aşınırlar.. Ben değiştirmiştim hepsini de.. Ancak bu aşınma, arıza kodu bırakmaz.. Arıza kodu var. başka sebep de aramak lazım.. Bu şamandıra bazen takılı kalıyor, yani en üst noktada kalıyor. Rölantiye düşse bile yukarda, ancak arabayı stop edip tekrar çalıştırırsam tekrar aşağı iniyor. Bu normal bir durum mu ve selanoid valfle bu parçanın doğrudan bir ilgisi bulunur mu? Yorum bağlantısı
Halil ibrahim Oruc 25 Haziran 2019 Paylaş 25 Haziran 2019 Ulaş Arıkan yazdı: Bu şamandıra bazen takılı kalıyor, yani en üst noktada kalıyor. Rölantiye düşse bile yukarda, ancak arabayı stop edip tekrar çalıştırırsam tekrar aşağı iniyor. Bu normal bir durum mu ve selanoid valfle bu parçanın doğrudan bir ilgisi bulunur mu? Goz ve fiziksel kontrolu gectikten sonra selenoid kaliyor zaten geriye. 1 Yorum bağlantısı
Zafer Kısır 27 Haziran 2019 Paylaş 27 Haziran 2019 Birkaç gün içinde bu revizyonu yaptırarak konuyu hortlatayım. 535022310 kodlu parçayı bulamadığımdan 535007410 kodlu parçayı sipariş verdim. http://www.edinamo.com/tr/ford-1s7u-10a352-db---u Sitede mondeo 3 için olduğu yazıyor. Hafta sonu gergi rulmanları 6pk1642 kayış ve ford logolu krank kasnağını temin etmeye çalışacağım. Ustamla konuştum. Daha önce bizim araçlara yapmamış ama yapabileceğini belirtti. Sizce dikkat etmem gereken başka hususlar varmıdır. Saygılarımla Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 27 Haziran 2019 Paylaş 27 Haziran 2019 Zafer Kısır yazdı: http://www.edinamo.com/tr/ford-1s7u-10a352-db---u Bu kasnakları bir şekilde uyduruyorlar.. Bazısı gövdede traşlama gerektiriyor. Orijinali dışında hepsi de işe yarıyor. Sizin dikkat edeceğiniz bir şey yok.. Usta milimetrik hesaplarını yapacak. tornacı güzelce oturtacak. Sökülmüşken dinamo bakımını da yaptırın. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 28 Haziran 2019 Paylaş 28 Haziran 2019 Bu şamandıra bazen takılı kalıyor, yani en üst noktada kalıyor. Rölantiye düşse bile yukarda, ancak arabayı stop edip tekrar çalıştırırsam tekrar aşağı iniyor. Bu normal bir durum mu ve selanoid valfle bu parçanın doğrudan bir ilgisi bulunur mu? Takılı kalması normal değil. Başka parçayla ilişkisini bilmiyorum 1 Yorum bağlantısı
Zafer Kısır 1 Temmuz 2019 Paylaş 1 Temmuz 2019 535007410 Alternatör kasnağı 125 tl orjinal krank kasnağı 700 tl Gergi rulmanları 140 tl 16pk40 dayco kayış 65 tl 1642 yerine 1640 kayış bulabildik. Umarım problem çıkarmaz. Birde gergi rulmanlarını orjinal almadım 740 tl diyor orjinaline. Gerek varmıydı bilmiyorum. Umarım sorun yaşamayız. Yorum bağlantısı
Yusuf Davaz 13 Eylül 2019 Paylaş 13 Eylül 2019 Halil ibrahim Oruc yazdı: El ile hafif gaz verirseniz o mandal pozisyon degistirecektir gaz kelebeginin asagi sol tarafina dogru bakin halil bey bu emme manifold çubugu bende oynamıyor. soketiyle oynadım bi çalıştı ama ertesi gün baktıgımda çalışmadıgını gördüm. dolayısıyla emme manifoldu çalışmıyor. arızayı nasıl anlayabiliriz. elektiriksel mi ? valfden mi ? yoksa emme manifoldundan mı yaptıgını Yorum bağlantısı
İrfan Aşcıoğlu 21 Eylül 2019 Paylaş 21 Eylül 2019 Bende de bu manifold vakum valfi araç ilk çalıştığında en alta çekiyor. Sonra gaza hiç bir tepkime vermiyor. Gaz verip bırakıyorum hiç yerinden oynamıyor. Hava filtresinin altından homurdanma sesleri geliyor ve bahsettiğiniz gibi sanki araç bi öksürse rahatlayacak gibi oluyor. Valfi sipariş ettim Çin'den. Gelince değişim yapacağım. Gözlemlerimi aktarırım burdan. Yorum bağlantısı
Yusuf Davaz 10 Aralık 2019 Paylaş 10 Aralık 2019 Ulaş Arıkan yazdı: Arkadaşlar bu parça ateşleme bobininin hemen yanında, ama tek vidayla tutturulmuş duruyor. İlginç olan yeşil kablonun yanında ki giriş yerinde ki kablo yok. Alttan iki kablo çıkış yapıyor ama sadece tek kablo geliyor. Bu parça ne işe yarar ve bahsettiğim soruna sebep olabilir mi?? Tesadüfen bu parçaya baglanan kablonun dışı çıktı. ve o sırada o kablonun bendede olmadıgınıda gördüm. kablo demeti içinde kablo yok. soketin içide boş duruyor. bu orjinalindemi böyle yoksa lpg montajı sırasında felanmı çıkartılıyor. Yorum bağlantısı
Murat Cakir 12 Nisan 2020 Paylaş 12 Nisan 2020 Arkadaslar merhaba orjinal Ina 535022310 parcayi bulabilecegim bi yer biliyormusunuz tesekkurler simdiden... yerli bi uretim var sanirim edinamo diye biyerde kullanip memnun kalan tavsiye eden varmi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Nisan 2020 Paylaş 12 Nisan 2020 Yusuf Davaz yazdı: Tesadüfen bu parçaya baglanan kablonun dışı çıktı. ve o sırada o kablonun bendede olmadıgınıda gördüm. kablo demeti içinde kablo yok. soketin içide boş duruyor. bu orjinalindemi böyle yoksa lpg montajı sırasında felanmı çıkartılıyor. orjinal gibi duruyor, tek kablo girebilir pin ler 2 olsa da . böyle parçalar mevcut Yorum bağlantısı
Yusuf Davaz 13 Nisan 2020 Paylaş 13 Nisan 2020 Çağlar Bayur yazdı: orjinal gibi duruyor, tek kablo girebilir pin ler 2 olsa da . böyle parçalar mevcut evet o parçayı inceledigimde sadece tek kablo ile çalıştıgını gördüm. o kablodanda büyük bir ihtimal LPG tesisatına sinyal gidiyor , Yorum bağlantısı
Recommended Posts